Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Tänään testattu taas nega. Menkkaoireita ei ole lainkaan, jotka normaalisti ovat aika voimakkaat. Tosin ei myöskään raskausoireita sit minkäänlaisia. Jännityksellä odotetaan alkuviikkoon! Tietääkö kukaan milloin testin pitäisi viimeistään näyttää positiivista jos on raskaana?
Plussatuulia!
 
MAANANTAI 29.9.2008

Kumkvatti...............kp 71/28.............yk1.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 12/28...............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 20/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 10/30...............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 26/24-25........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 14/31...............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 14/26-30..........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 32/32.............yk9.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 20/25-29........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 25/28-30........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 9/33-37...........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 24/30.........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 34/31.............yk2......4. toiveissa
Uula........................kp 29/28-30........yk.1......2.toiveissa
Zande.....................kp38/36..............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp28/27..............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp10/27-30...........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp14/30...............yk.1......2.toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84
 
Maanantaita kaikille!

Mexico miten kävi, testasitko?

Uula Mäkään en ihan tarkkaan tiedä millon rtestin pitäs viimestään näyttää plussaa, mutta oon käsittänyt, että voi joskus näyttää sen plussan tosi myöhään?Eli jos ovis on ollut myöhään, niin sillon plussa tulee myöhään, vai mitenköhän? Jokatapauksessa, ei kannata vielä menettää toivoa jos kerta menkkaoireita ei ole! =)

Täällä ovista ootellaan, pitäs varmaan tänään koittaa taas tikuttaa...vaikka mulla on sellanen tuntuma, että ovis ois voinut olla jo? Mikä on outoa jos se näin ajoissa on tullut, mut noista limoista ja kivuista päätellen aattelin että ois voinut olla ovis. Eilen mieskin oli innostunut
petipuuhiin, mikä nostaa heti toiveita korkealle, jos se tästä kierrosta tärppäiskin! :D Vaikka muuten kyllä viimepäivinä ollut tunne, että ei tässäkään kierrossa tärppi käy. Mut nyt taas toivoa ja kaameaa vauvakuumeilua! :p

Meillä oli eilen eka asunto näyttö, ja yks pariskunta oli ollut käymässä, toinen pariskunta oli ollut ovella, mutta olivat tulleet niin myöhään etteivät kerenneet sisälle kun välittäjän piti jo lähteä. Noh, toivottavasti tulevat uudestaan. Välittäjä sanoi että eilen oli poikkeuksellisen hiljanen sunnuntai, että kävijöitä oli kaikkialla ollut huonosti.Ja mä mietin että tää levoton maailman taloustilanne voi pistää ostajat hiukan varuilleen. Mutta toivon kyllä kovasti että tää lähiviikkoina menis kaupaksi ja päästäs sitten enempi meidän rakennusprojektin kimppuun! =) Mitäs muuten Sarppulin raksalle kuuluu? :wave:
 
Hensku00 Raksalle kuuluu ihan ok:ta :) töitä riittää. Lupaan laittaa kuvia tällä viikolla, monta viikkoa jo pitänyt mutta aina ollu olevinaan jotain muuta mutta nyt kun lupaan niin se on tehtävä :)
Sitten muuta asiaa... Kp:t siis 25/28-30, mitään oireita ei ole mistään :( ei vauvasta eikä menkoista. Ei kyllä ikinä ole mitään menkoista ollutkaan, eikä kyllä ensimmäisessä raskaudessakaan tienny edes odottavansa ennen kuin 7 kuulla maha alkoi tulla esille. Molemmat siis mahdollisia, joten jäädään odottelemaan.
Oikein syysmyrskyn sekaisia Plussa tuulia kaikille :heart:
 
TIISTAI 30.9.2008

Kumkvatti...............kp 72/28.............yk1.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 13/28...............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 21/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 11/30...............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 27/24-25........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 15/31...............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 15/26-30..........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 1/32.............yk9.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 21/25-29........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 26/28-30........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 10/33-37...........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 25/30.........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 35/31.............yk2......4. toiveissa
Uula........................kp 30/28-30........yk.1......2.toiveissa
Zande.....................kp39/36..............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp29/27..............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp11/27-30...........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp15/30...............yk.1......2.toiveissa
kiana78...................kp2/n.28..............yk.1......5.toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84
 
Tervehdys! :wave:

Sarppuli Jännät paikat sulla menossa! =) Toivotaan ettei tulis menkkoja vaan plussa pärähtäis testiin! :D Kiva jos laitat kuvia raksalta, ois mukava nähä, mua niin kiinnostaa kun omaa rakentamista ootellaan!

Mites kaikki muut joilla kiertopäivät täynnä, tulkaahan tänne kertomaan kuulumisia! :attn:

Mä aattelin tänään tikuttaa ovista, kun nythän sen pitäs kohta olla. Vähän ollut oireitakin, eilen iltana mahaa vihloi tuolta oikealta munasarjan kohilta, limailua on ollut viime päivinä... toivon niin kovasti että onnistuisin bongaamaan sen oviksen nyt noilla tikuilla, kun viime kierrossa ei onnistunut. Ellei sit ovis ole jo ollut, sitäkin kyllä vähän epäilen.. Hitsit jos nyt on oviksen aika, niin saa taas loppu kierron sit jännäillä! :)
 
tervehdys!
En tiä menikö tuo ovis nyt sitten..ainakin oli sellanen vähän outo olo..ja se kuitenkin sattu aika lailla olemaan noille päiville ku oletettais et ovis on..taisin tänne sillon kirjotellakin..et nyt sit odotellaan vaan oikeestaan..et edes jotain odottamista.vaikka nyt otan kyl ihan rennosti enkä ala stressaileen..muutenkin tän vauvanteon..vaikka mä tiedän et ku kierto lopuillaan ni sit alkaa taas et pitäsköhän sitä testiä tehdä ja blaa blaa.. :)

Niin ja oikein paljon tervetuloa kaikki uudet.. :wave:
 
Täällä edelleen jännätään. Menkkaoireita ei ole lainkaan, mitkä normaalisti on tosi voimakkaat. Kauhea väsymys koko ajan ja alavatsalla pientä nipistelyä sekä noustessa repäisykipuja. Mutta tänään tuli testiin edelleen nega. Saas nähä onko nuo oireet vaan kuvitelmaa.. Tuulia79 :(
 
Täälä kans on nyt jännät paikat,menkat ei vieläkään ole alkanut =) Mutta testin kun tein pari päivää sitten niin negaa näytti :'( enkä tiedä koska uudelleen uskaltaisin testata kun on vipa testi,ehkä tuonne loppu viikkoon yritän jännätä ja oottaa,olis kyllä niin ihanaa jos se muuttuisikin plussaksi.Onko jollain käyny niin että ekalla kerralla näytti negaa mutta muuttui plussaksi?
Mietiin myöskin sitä että koska testi edes näyttää sen plussa..... elikkä uulan kanssa aika samassa tilanteessa :D
Mullakaan ei oo juuri mitään menkkaoireita välillä maha ehkä vähän kipee.

Ja olis kyllä kiva nähä sarppulin talo projektia! :) Ja toivotaan että henskun kämppä menis pian kaupan!
 
Uula ja Hapsiainen07 Toivotaan teille molemmille, että negat muuttuis plussaksi pian!!Kun saattahan se plussa tosiaan tulla vasta vähän myöhemmin?! Mitä mä olen näitä ketjuja lueskellut, niin musta aika monella on ollut niin että alkuun ollu nega ja sitten kun päiviä tullu lisää on muuttunut plussaksi :)

hentsu84 joo ei siitä vauvanteosta kannata stressiä ottaa,ressihän saattaa hankaloittaa ovistakin. Itekin kans koitan aina muistuttaa itelleni että ei pitäs stressata, kun siihen taipuvainen kuitenkin oon.

Tänään tikuttelin ovista, ja ei löytynyt, nega oli :( mut taas nyt vasta menossa kp13, että aikaa vielä on :) ja kun mulla on vähän aavistuksia että ovis ois voinut olla jo. Tänään kuitenkin varmuuden vuoksi heiluteltiin peittoa, ei siitä ainakaan haittaa ole :D
 
Mulle voi merkata kp 1/?. Tänä aamuna alkoi vihdoin ja viimein menkat. Tosin alkuun vuoti sopivasti ja loppu päivästä tuli enää tuhrua. Mutta menkoiksi laskin ja ehtiihän sitä yön aikana taas vuotaakin. Oireet tulleet vasta tänään, alamahan koskemista ja muuta. :)

Iloisia ollaan tapahtumasta!
Pikku kommentti tältä päivältä töistä. Menin töihin, kävin vessassa, huomasin että menkat olikin alkaneet. No.. Olin vähän nolona, koska eihän mulla sattunut olee siteitä mukana. Menin sitten vähän vaivautuneena meijän ryhmään ja totesin työkavereille, että "mulla alkoikin nyt vihdoin ja viimein menkat, ei teillä sattuis olee yhtään sidettä?" Toinen sitten totes iloisesti että "JES!!!! Hyvä kun alkoi.. Mut ei mulla kyl oo sidettä antaa." :D Vaikee selittää, mut oli kyllä näkemisen arvoinen ilme. :)
 
no terve taas.Luulen et se ovis olikin sittenkin vasta eilen..kun tuntu sellasta pientä nipistelyä vasemmalla puolella mahassa.tai siis munasarjojen kohdalla..ja nyt on sellanen olo et maha heittää volttia..ihan sekasin jotenkin toi maha..ruoka ei maistu..tein tos just makaronilaatikkoa ja yök alko etoon koko ruuan haju.. :) en tiä..varmaan taas kuvittelen..liian suurihalu tulla raskaaksi.. :)
 
KESKIVIIKKO 1.10.2008

Kumkvatti...............kp 2/28.............yk2.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 14/28...............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 22/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 12/30...............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 28/24-25........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 16/31...............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 16/26-30..........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 2/32.............yk10.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 22/25-29........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 27/28-30........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 11/33-37...........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 26/30.........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 36/31.............yk2......4. toiveissa
Uula........................kp 31/28-30........yk.1......2.toiveissa
Zande.....................kp40/36..............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp30/27..............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp12/27-30...........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp16/30...............yk.1......2.toiveissa
kiana78...................kp3/n.28..............yk.1......5.toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84
 
Hyvää alkanutta lokakuuta! Ja tässä tän päivän lista! Vitsit jo lokakuu, tosi nopeeta menee aika, ei oo kauaa kun on jo joulu :)

Kumkvatti tosi hienoa että menkat alkoi!! Pääsette sitten yrittämään uutta kiertoa! :)

hentsu84 mustakin on tuntunut että mulla on ovikseen liittynyt pahoinvointi, voiko olla? Tuntuu just että hajut ällöttää.

Täällä tosiaan ollut vähän outoa olo. Rinnat tuntuu kummallisilta, vatsaa nipistelee oikealta munasarjan kohilta, öllöttää välillä jne... onkohan nää ovis oireita? vaikka limoista olin päättelevinäni että ovis ois ollut jo, mut näitä oireita vaan on tullut.Noh, oli ollut ovis tai on tulossa, täytyy vaan luottaa siihen että se tulee hyödynnettyä :D Huomenna mun pitää sit alottaa terot. Aattelin että jos ei tässä kierrossa tärppää, pitää varmaan taas kysästä lääkäriltä että miten jatkossa, jatkanko noita terojen syöntiä, vai koittaako kattoa sitä omaa kiertoa, josko se ois tasaantunut, ja pystyis oleen ilman teroja.

Tämmösiä mietteitä täällä. Mitäs teille muille? :wave:
 
Peukutuksia Zandelle ja Hapsiaiselle07 että negat muuttuu vielä plussaksi! =)
Ja tärppionnea ovistelijoille!
Mulla ei menkoista vielä merkkiäkään, mutta koko ajan pelottaa et kohta alkaa. :( Vaikka normaalisti mun kierto onkin tosi säännöllinen.. Taidan huomenna taas testata ja toivoa et nyt piirtyis toinenkin viiva. :)
 
:wave: Täällä bongaillaan ovista ihan tuntemuspohjalta. Viime kierrossa luulen tunteneeni jopa munasolun irtoamisen :eek: tai sitten vaan kuvittelin niin :D Vielä ei oo ollu kyl mitään tuntemuksia. Mutta miten tää aika voi mennä näin hi-taas-ti...

Toivotaan tosiaan negan testanneille plussia vielä! Kuka saa olla lokakuun eka??
 
itselleni voi laittaa kp 2 :ashamed: tosin aivan oudot menkat mut menkat tosiaan... niukkaa on. eilen kävin lääkärissä ja ukaasina laihdutus ruokavalio... 2 tyypin diabetes. ja kiinnittymis vaikeudet. :eek: :ashamed: no nyt aloitin sitten ruokaremontin ja sokereitten mittailun
 
Täälä ei kanskaan juuri mitään oireita mihinkään suuntaan,muutamana iltana ollu vähän hassu olo ehkä pikkasen huono,mut voipi olla et mielikuvituksen tuotosta vaan kun haluis niin kovaa jo masun pyöristyvä:) Kaverilla on ihan kohta laskettu aika ja sen masua aina ihailen ja silittelen kysyin jo lainallekkin ja lupas :LOL: :LOL:

Juu en tiiä koska sitä taas vois testata kun ei oo ku se yks testi sit pitää taas tilata lisää :)

Oviksen bongaajille tsemppiä,mä en oikein koskaan oo saanu selville koska se ois kun ei muka mitään tuntemuksia oo,aina vaan laskurin mukaan yrittäny mennä:) oki kierto voi olla sekasinkin kun ne pillerit jääny pois sen jälkeen tullu vasta yhet menkat.....
 
Heippa taas...

Mietin tässä jaksaako alkaa ovista ettimään vai meniskö tämän kierron vielä ihan vaan mututuntumalla..:)
Taidan tikutella vasta ensi kierrosta jos ei tässä kuussa tärppää:)
Tänne ei sit mitään sen kummempaa, hirveästi ollu töitä... Tänään pitkästä aikaa vapaalla ja kaikki kotityöt sit kaatuu niskaan. Salilleki pitäs jaksaa...:)
 

Yhteistyössä