Tervehdys taas! :wave:
nelosenkaipuu :hug: Tosi ikävää että on tullut diabetes! Mullakin sitä on aina välillä epäilty. Nytkin oon miettinyt onkohan mulla sokereissa jotain vikaa... :/ Toivon sulle kovasti tsemppiä ja jaksamista! :hug:
Mammelu tervetuloa porukkaan!
Mitkäs kiertopäivät sulla on menossa ja monesko yrityskerta, niin voisin lisätä sut listaan?
H-a-n-n-e mullakin on ollut tuota että mahaa välillä vihloo, mulla nimenomaan alavatsalta, ja oon kans miettinyt että onkohan normaalia. Kun vihlontaa on aika usein, oikeastaan koko kierron ajan.Mä toivon vaan että se ois oire hyvin toimivista munasarjoista eikä mistään vaivasta/sairaudesta.
Mites
Mexico,
Hapsianen07,
Zande ynnämuut joilla koopeet täynnä, jokos ootte testailleet? :wave: Millonkahan saada eka plussaaja lokakuulle?!?
Tänne ei ihmeempiä, en enään eilis iltanan päässyt nettiin teitä moikkaamaan, kun iltapäivästä alkoi kauhea migreeni :/ tein aika raskaan pitkän lenkin ja luulen että se laukaisi kohtauksen. Mut onneks se sit loppu iltaa kohden meni ohi, sai sit nukuttua yön.
Mä en ole onnistunut ovista bongaamaan, eilinkin jäi testi tekemättä kun oli se migreenikohtaus. Aattelin että en taida tikutella enää tässä kierrossa.Nyt täytyy vaan pupuilla vielä lähipäivinä jolla sit varmistelee sitä vauvan tuloa!
sillähän se vauva tulee jos on tullakseen eikä niitä testejä tekemällä!