Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

juu tänään se sit taas tapahtu..iski kylmyys ja tärinä..tärisin ihan hirveesti peiton alla.no sti kuume nousi 38.8 ja ihan hirvittävä olo..mun mies tuli kotiin ja ihmetteli ku minä itken peiton alla ja tärisen.. :) no sit se kuumekin alko laskeen ja kun pääsin lääkäriin ni kuumetta ei ollu yhtään..lääkärikään ei osannu sanoo mikä mulla on..kun kerta viime kuussa kävi samoin ja aikalailla täs oviksen aikaan muistaakseen..no täs ollaan pari päivää saikulla ja katsellaan meniskö se ohi.. :) et tämmöstä taas tänne..mut lääkäri sano et ei se kyl oviksesta voi johtua et kuume nousee noin paljon..
 
Menkat tosiaan jatkuu, kun jo luulin et mitä ihmettä oli, kun niin lyhyeksi jäi. Ihan on menkkaoireet, alavatsa ollut ajoittain tosi kipeä. Ihanaa kuitenkin et alkoivat. Me jatketaan vauva-projektia, mutta silleen että saa tulla kun on tullakseen. Toki kaikista ihaninta olisi se kevät/kesä-vauva, mutta kunhan kolmas nyt jossain vaiheessa tulis. On se sitten kevättä tai loppu vuotta. :)
 
Tännekkään ei mitään erikoisempaa kuulu, mahaa aina välillä vihlonut mutta niin on se on tehnyt kesästä asti (olen jo miettinyt että mulla vois olla vaikka keliakia), en hirveästi usko että olisi vielä näin ekasta kierrosta tärpännyt, varsinkin kun peiton heiluttelut jäi aika vähille kun meidän kaksi vuotias päätti tulla joka yö meidän keskeen nukkumaan :headwall:
 
TORSTAI 2.10.2008

Kumkvatti...............kp 3/28.............yk2.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 15/28...............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 23/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 13/30...............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 29/24-25........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 17/31...............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 17/26-30..........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 3/32.............yk10.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 23/25-29........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 28/28-30........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 12/33-37...........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 27/30.........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 3/31.............yk3......4. toiveissa
Zande.....................kp41/36..............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp31/27..............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp13/27-30...........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp17/30...............yk.1......2.toiveissa
kiana78...................kp4/n.28..............yk.1......5.toiveissa
Mammelu.................kp32/29...............yk.1......1.toiveissa


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
 
Tervehdys taas! :wave:

nelosenkaipuu :hug: Tosi ikävää että on tullut diabetes! Mullakin sitä on aina välillä epäilty. Nytkin oon miettinyt onkohan mulla sokereissa jotain vikaa... :/ Toivon sulle kovasti tsemppiä ja jaksamista! :hug:

Mammelu tervetuloa porukkaan! :) Mitkäs kiertopäivät sulla on menossa ja monesko yrityskerta, niin voisin lisätä sut listaan? :)

H-a-n-n-e mullakin on ollut tuota että mahaa välillä vihloo, mulla nimenomaan alavatsalta, ja oon kans miettinyt että onkohan normaalia. Kun vihlontaa on aika usein, oikeastaan koko kierron ajan.Mä toivon vaan että se ois oire hyvin toimivista munasarjoista eikä mistään vaivasta/sairaudesta.

Mites Mexico,Hapsianen07, Zande ynnämuut joilla koopeet täynnä, jokos ootte testailleet? :wave: Millonkahan saada eka plussaaja lokakuulle?!? :D

Tänne ei ihmeempiä, en enään eilis iltanan päässyt nettiin teitä moikkaamaan, kun iltapäivästä alkoi kauhea migreeni :/ tein aika raskaan pitkän lenkin ja luulen että se laukaisi kohtauksen. Mut onneks se sit loppu iltaa kohden meni ohi, sai sit nukuttua yön.
Mä en ole onnistunut ovista bongaamaan, eilinkin jäi testi tekemättä kun oli se migreenikohtaus. Aattelin että en taida tikutella enää tässä kierrossa.Nyt täytyy vaan pupuilla vielä lähipäivinä jolla sit varmistelee sitä vauvan tuloa! :D sillähän se vauva tulee jos on tullakseen eikä niitä testejä tekemällä! :D
 
Uula, paljon onnea sinulle minunkin puolesta!!! =)

Niin, mulla menossa kp 32/29 ja ensimmäinen yrityskerta menossa :heart:
Parin päivän päästä testaillaan ellei menkat ala. Mulla voi tosin menkat myöhästyä ihan pelkästä stressistä tai jännityksestä.. Ja sitä on ollut ilmassa..
 
Kiitos kaikille kovasti onnitteluista! Olo on hieman epätodellinen, mutta onnellinen. =) Nyt vaan kovasti toivomme että piskuinen pysyy matkassa mukana. :)

Oikein kovasti plussaonnea ja tärppejä kaikille!! Me pakkaamme kimpsut ja kampsut ja matkaamme odottajien puolelle. Toivottavasti tavataan siellä mahdollisimman monien kanssa! :wave:
 
ONNEA UULA :heart:
Täällä odotellaan vielä. Tuntua on että menkat alkaa kohta, tai sitten on pelkkää jännitystä minullakin ja menee kirto pitkäksi sen takia :/ Ei voi koskaan tietää, kun kaikki vaikuttaa todella herkästi :(
 
Onnea paljon Uulalle!! :heart:
Täällä nyt aletaan odotteleen kierron loppua et alkaako menkat vai ei..nyt on ollu pari päivää outo maku suussa(vaikka olen kyllä pessyt hampaani ni ei häviä mihinkään:)) ja sit pari yötä nukkunu tosi levottomasti..kaveri sano et no ni nyt tärppäs ku kerroin ton..en kyl muista et olis ollu tollasta oiretta ennen..siis viime raskauden alussa.. :) ja alaselkää on vihlonu..molemmilta puolin..aargh..mä en kestä tätä odotusta.. :LOL:
 
PERJANTAI 3.10.2008

Kumkvatti...............kp 4/28...............yk2.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 16/28.............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 24/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 14/30..............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 30/24-25.........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 18/31..............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 18/26-30.........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 4/32................yk10.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 24/25-29.........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 29/28-30.........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 13/33-37..........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 28/30..........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 4/31................yk3......4. toiveissa
Zande.....................kp42/36...............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp32/27...............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp14/27-30..........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp18/30................yk.1......2.toiveissa
kiana78...................kp5/n.28...............yk.1......5.toiveissa
Mammelu.................kp33/29................yk.1......1.toiveissa


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
 
Mammelulla ja sarppulilla jännät paikat, toivotaan parasta...! Ja hentsu84:lla kuulostaa lupaavilta oireilta... =)

Täällä kp14 ja stressi on niin kova, että tällä stressimäärällä ei sitä vauvaa tuu kyl koskaan :headwall: Ovis on yks iso kysymysmerkki, mutta en usko että se ois vielä ollu.
 
hentsu84 pidetään peukkuja että on aitoja oireita! ;) mäkin aina loppu kierrosta oon tuntevinani kaikenmaailman oireita. :D me naiset ollaan varmaan niin älyttömän herkkiä vauvakaipuussamme että sitä koko ajan tarkkailee itseään miettien että "voiskohan tää ja tää olla oire raskaudesta" :D Mut se on myöskin niin hirmu ihanaa! Ja eiköhän se joku päivä meidän jokaisen osalta ole totta ne oireet! ;) Pidetään nyt sulle peukkuja että plussa pärähtäs testiin!=) Voi kun mäkin toivon niin tajuttomasti että mäkin tässä kierrossa plussaisin!! =)

denise mikä sua stressaa? mäkin oon tällä viikolla ollu vähän ressaantunut, tai oikeastaa enempi vähän alakuloinen.Mut luulen että se on mulla normaalia pimenevään syksyyn liittyvää alakuloa. Onks sulla töissä tai opiskeluissa stressiä?Tsemppiä!! :hug:

Mä kävin tänään sokoksen 3+1 päivillä. Kivoja tarjouksia ja kaikkea ihanaa oli laarit täynnä sokkarilla :D Mulle iskee aina ostos villitys kun näkee kaikkea kosmetiikaa yms halvalla. Ei vaan, ainoastaan tarpeellista ostin:) vaate puolella en sitten uskaltanutkaa ees käydä, sit ois harmittanut kun ei raaski niitä kaikkia ihania hepeneitä ostaa :D
 
Hensku00 kiitos tsemppauksesta :hug: =) Työt stressaa vähän, vauvakuume enemmän :$ ja se kun on joka viikonloppu jotain, ettei saa olla vaan rauhassa kotona. Toi shoppailu vois olla yks hyvä stressinlievityskeino.. :whistle:
 
Perjantai iltaa kaikille tasapuolisesti :wave:

Kertokaas mulle että voiko tää olla raskausoire tai merkki oviksesta nyt on siis kp18/30, miehen kanssa heiluteltiin peittoa pari päivää sitten. Tänään tuli vähän haaleaa veristä tuhruvuotoa...
 
Ekaksi UULAlle onnea kovasti jos nyt vielä edes täälä käyt lueskelees :D
Ja Mammelulle plussa onnea ja tervetuloa joukkoomme!! :)

Muakin nyt alkaa pikkasen stressaamaan tää juttu,menkat ei vieläkään oo alannu eikä testissä näy mitään.Kuinka pitkälle sitä plussaa pitää saalistaa????? Mulla ei ikinä oo ollu menkat näin myöhäs sillo viimeksiki pillereitten jälkeen alkas rullaamaan ihan hyvin...hhhmmmm on tää merkillistä! :)


Mutta ei auta ku oottaa ja tilata lisää niitä testejä :kieh:

Muille tsemppiä yrityksiin!!Ja stressaantuneille :hug: koittakaa rentoutua :)
 
Pakko tulla nyt heti aamusta tänne hehkuttamaan! Äsken testailin, ja haamuhan sieltä tuli! Olen ihan täpinöissä, parin päivän päästä testaillaan uudestaan josko saadaan ihan kunnon viiva!! :D :heart: Mulla on kyll tässä ollu ihan selviä oreita.. Eilen oli tossa oikeella vatsassa semmosta pientä vihlomista ja viikolla nous sitte kuume ihan kunnon lukemiin, jossa normaalisti olisin kipeä mutta nyt ei mitään oireita, omituista :)

Hapsiaiselle onnea plussailuun!:)
 
LAUANTAI 4.10.2008

Kumkvatti...............kp 5/28...............yk2.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 17/28.............yk3.....1. toiveissa
Nasuli08 ................kp 25/28-30........yk3.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 15/30..............yk2.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 31/24-25.........yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 19/31..............yk2.....5. toiveissa
hentsu84................kp 19/26-30.........yk2.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 5/32................yk10.....2. toiveissa
toivova-84..............kp 25/25-29.........yk 3....1. toiveissa
sarppuli..................kp 30/28-30.........yk1......2. toiveissa
Cyanide................. kp 14/33-37..........yk 1.....2. toiveissa
Pakanamaan Kartta....kp 29/30..........yk?......3. toiveissa
nelosenkaipuu........kp 5/31................yk3......4. toiveissa
Zande.....................kp43/36...............yk.6.....1.toiveissa
Mexico.....................kp33/27...............yk.2......1.toiveissa
denise.....................kp15/27-30..........yk.2......1.toiveissa
H-a-n-n-e................kp19/30................yk.1......2.toiveissa
kiana78...................kp6/n.28...............yk.1......5.toiveissa
Mammelu.................kp34/29................yk.1......1.toiveissa


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
 

Yhteistyössä