Maanantaita kaikille!
Mexico miten kävi, testasitko?
Uula Mäkään en ihan tarkkaan tiedä millon rtestin pitäs viimestään näyttää plussaa, mutta oon käsittänyt, että voi joskus näyttää sen plussan tosi myöhään?Eli jos ovis on ollut myöhään, niin sillon plussa tulee myöhään, vai mitenköhän? Jokatapauksessa, ei kannata vielä menettää toivoa jos kerta menkkaoireita ei ole! =)
Täällä ovista ootellaan, pitäs varmaan tänään koittaa taas tikuttaa...vaikka mulla on sellanen tuntuma, että ovis ois voinut olla jo? Mikä on outoa jos se näin ajoissa on tullut, mut noista limoista ja kivuista päätellen aattelin että ois voinut olla ovis. Eilen mieskin oli innostunut
petipuuhiin, mikä nostaa heti toiveita korkealle, jos se tästä kierrosta tärppäiskin!
Vaikka muuten kyllä viimepäivinä ollut tunne, että ei tässäkään kierrossa tärppi käy. Mut nyt taas toivoa ja kaameaa vauvakuumeilua!
Meillä oli eilen eka asunto näyttö, ja yks pariskunta oli ollut käymässä, toinen pariskunta oli ollut ovella, mutta olivat tulleet niin myöhään etteivät kerenneet sisälle kun välittäjän piti jo lähteä. Noh, toivottavasti tulevat uudestaan. Välittäjä sanoi että eilen oli poikkeuksellisen hiljanen sunnuntai, että kävijöitä oli kaikkialla ollut huonosti.Ja mä mietin että tää levoton maailman taloustilanne voi pistää ostajat hiukan varuilleen. Mutta toivon kyllä kovasti että tää lähiviikkoina menis kaupaksi ja päästäs sitten enempi meidän rakennusprojektin kimppuun! =) Mitäs muuten
Sarppulin raksalle kuuluu? :wave: