Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

minttu84:niinpä..se on vaan jännä ku ei niitä menkkakipujakaan ole nyt ollu..mulla meinaan ennen oli viikkoo ennen menkkoja aina ihan hirveet kivut.kesti ehkä päivän kaks.Kävely tuntu ihan pirun vaikeelta ja välillä sai olla kaksin kerroin ku sattu niin paljon mahaan.Ja nyt ei sit mitään.taitaa kyllä mielikuvitus jylläyä aika kovasti..ei ne menkatkaan varmaan tu ajoissa ku toivon oikein et ei alkais.
 
Palstaa on tullut seurailtua, mut kirjoittaminen on vain jäänyt. Jännää aikaa tässä on vietetty, vaik raskauden mahdollisuus tuntuu hyvin hyvin pieneltä. Menkat on yleensä alkanut säännöllisesti, eilen olis pitänyt alkaa. Mitään ei ole kuulunut.. Menkkakipujakaan ei tunnu. Päätä on vain parin päivän ajan särkenyt. :( Tänään oli pakko testata, kun en jaksanut enää odotella. Testi näytti negaa, kuten ajattelinkin. Nyt ei auta muuta kuin odotella... Plussaonnea kaikille!!!
 
Nasuli08 pahoittelut negasta :hug:

Täällä on tosiaan ollut vähän hiljaista, mitenköhän tähän ketjuun sais vähän enempi potkua...? Mä olen täällä koittanut testailla ovista, tuloksetta :( Parina ekana päivänä oli haalea viiva, ja nyt sit parina viimesenä ollut aivan haalean haalea viiva....eli negaahan nuo tarkottaa :( silleen oon vähän pettynyt, mut toisaalta tiiä, että kun mun kierto on ollu niin pitkä, voi olla että se ovis on vasta tulossa lähipäivinä. Tai sitten sitä ei tässä kierrossa tule ollenkaan :( Mut en nyt kauheasti ahdistu kun tiedän että näitten terojen pitäs sitä ovista parantaa, jospa seuraavassa kierrossa sitten olis ovis. Tai eihän sitä tiedä, että jospa ovis olisikin ollut ja olisinkin raskautunut, joku jossain ketjussa kirjotti että LH:n huippu saattaa mennä nopeesti ohi, ja siks ovistesti näyttää negaa. Noh, nämä on vaan tälläsiä toivottomia haaveiluja.... Mutta täytyy koittaa pitää lippu korkeella ja
häntä pystyssä! =) Ei saa masentua ja luovuttaa! Terveitä elämäntapoja oon kovasti koittanut noudattaa, ainakin pääsääntöisesti, että olis keho mahdollisimman hyvässä kunnossa vauvaa varten. Kahvin juontiakin olen jo koittanut vähentää, nyt oon ollut ilman iltapäiväkahvia, ja aluks oli kyllä aika tuskaa! :kieh:
 
Hensku00: Kiitos halauksesta. Toivottavasti sulla olis ovis ollut ja olisit raskaana.
Mulla menkkoja ei ole vielä tänäänkään kuulunut. Ei mitään oireita niihin liittyen. Päänsärkyä on edelleen. Nyt on vähän väsyttävä ja nuutunut olo, vaik nukuinkin ihan hyvin yöllä. Töissä pitäisi jaksaa vielä kolmisen tuntia olla ja mennä istumaan palaveriinkin. Mut kyllä sen jollain tavalla jaksaa. Edelleen vaan odottelen, mitä tapahtuu... Ehkä sitä jossain vaiheessa pitää testata uudelleen, jos ei menkkoja kuulu.
 
Täällä jännäillään päästäänkö tästä kierrosta testaamaan...:) En ole ovista testaillu tässä kierrossa... ens kierrosta vois sitä yrittää hakea jos nyt ei tärpännyt... Väsyttää tänään jotenki älyttömästi, johtusko siitä et eilen olin koko päivän töissä... :kieh:

Noh, plussaonnea kaikille... niin ja suositelkaa hyvää ovistestiä jos sitä tullaan tarvimaan...

 
KESKIVIIKKO 10.9.2008


Kumkvatti...............kp 52/28..............yk1.....3. toiveissa
Hensku00...............kp 20/28-30.........yk2.....1. toiveissa
katalin....................kp 32/28...............yk1.....1. toiveissa
härveli....................kp 32/30...............yk1.....2. toiveissa
Nasuli08 ................kp 32/28...............yk2.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 25/30...............yk1.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp 7/24-25............yk2.....2. toiveissa
taaperotx4.............kp 25/32-38..........yk1.....5. toiveissa
Minttu84.................kp 13/27...............yk1.....2. toiveissa
hentsu84................kp 26/26...............yk1.....2. toiveissa
Tuulia79..................kp 13/32..............yk9......2. toiveissa

Cyanide...................ya syyskuussa.................2. toiveissa
Hurlumhei................ya syyskuussa.................?
sarppuli...................ya syyskuussa.................2. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08
 
täällä kärsitään taas niin hirveestä päänsärystä ja kun ei kauheesti viittis nappailla noita buranoita ni kai se on vaan kestettävä.. :kieh: muutama päivä pitäs vielä jännäillä et alkaako menkat ajallaan vai alkaako ollenkaan.Keskiviikkona olen menossa lääkäriin papakokeisiin..iik..mä en tykkää.. :LOL:
 
täällä kärsitään edelleen pahoinvoinnista ja nännit o n ollut monta päivää arat ja sitten mulla tulee aika runsaasti tommosta kirkasta/valkosta valkkaria ja masua myös nippailee lähes päivittäin ja mulla on sama kuin Hentsullakin että tunnen niinkuin vauva potkis masussa..

tänään kävin lääkärissä tuon vanhimman neidin kanssa ja nyt hällä on elämänsä ensimmäinen korvatulehdus :(
 
Heipparallaa!! Täällä taitaa ovis olla.. tai ainaki tuntemuksia on taas ollu.. viime kierrossa oli kans kp11 ovis oireita.. täytyy vissii ovis tänäänki yrittää hyödyntää ;)

hentsu84 : ootkos koska ajatellu testailla, jos ei menkkoja nyt kuulu? Mun täytys kans mennä papaa :/ Viime kerrasta jo puoltoista vuotta! :ashamed: Kuhan vaa sais aikaseks..

taaperotx4 Korjasin kiertopäivät :) Siullaki oireet aikas lupaavilta kuulostaa.. ;) Toivotaa et ois tärpänny! =)

AnnaStiina82 : Sama täällä.. ens kierros vois kyl niitä ovis testäjä jo kokeilla :) Vaik toivotaa ettei olis sitä tarttetta :D

Nasuli08 : Kiva ku tulit moikkaamaa!!:) Pahoittelut negasta :hug: Vaik voihan se vielä plussaksi muuttua =)

Hensku00 : No voih :hug: Toivotaa nyt et se ovis sieltä vielä tulis tai sitte ois jo hyödynnetty..
 
Minttu84en tiä koska sitä sit uskaltais testailla..jos sitä viikonloppuna kokeilis tai sit alkuviikosta.mua vaan jännittää ku on koko ajan sellanen olo et nega tulee..ku ne pettymykset ei o kivoja..tahtoo heti plussan..:LOL: Niin ja tosta papasta et en mäkään olis varmaan menny nyt mutku piti pilleriresepti uusia..(mitä mä en nyt sit taida hyödyntää);)

parin päivän päästä kai ne menkat täytys alkaa eikä minkäänlaisia oireita..voihan se olla et sit kierto venyy,mut mulla on ollu niin säännölliset menkat aina et enpä usko. :)
 
moro kaikille pitkästä aikaa... täällä päin on reissusta kotiuduttu ja aivan mahtavaa oli. Nyt alkaa toivominen että tärppäisi mahdollisimman pian. Täällä palstalla on ehtinyt tapahtua vaikka mitä poissaolon aikana, niin moni on jo testaillutkin ensimmäisiä kertoja ja Matilda-08:lle oikein mahtavat onnittelut plussasta, aina on kiva kuulla hienoja uutisia.
 
Tervetuloa takaisin sarppuli, kiva kuulla että reissu on ollut onnistunut! =)

Nasuli08 Oletko jo testannut uudelleen?

Minä täällä jo varmaan kuvittelen kaikenmaailman raskausoireita, tänään olin tuntevinani raudan makua suussa ja tuntui et koko ajan on saanu ravata vessassa....eihän sitä vielä vaan voi mitään oireita olla jos ees oonkaan raskaana, kun on vasta kiertopäivä 19 menossa...menkat pitäs tulla tuossa 28 päivän tienoilla, joten vielä kymmenisen päivää jännäämistä. Toivon vaan niin kauheasti että ne ei ala ja oisin raskaana, vaikka pahoinpelkään että en ole. Mutta väkisin sitä toivoo.
 
Hensku00 : Hih.. toivotaa ettei ois ihan pelkkää kuvittelua.. ;) Kyllähän toiset jo tosi aikasee alkaa oireilee.. esikoisen kohalla muistan ekan oireen kp22.. ihmettin ku kalja ei maistun.. 1,5tuntia join puolikasta kaljaa ja sit luovutin :D Laitanko siun kp pituudeks nyt ton 28pv?

 
Minttu84 oikeastaan vois laittaa mulle kierronpituudeks vaikka 28-30pv, kun en ihan varma ole miten näitten terojen kanssa ne menkat tulee. Mutta tuossa suurinpiirtein noin. Kiitos muuten Minttu kun tuota listaa pidät ja päivittelet! =)
 
nonni..lääkärissä käyty ja kaikki ok..siis alapäässä.. :) verenpaine kuulemma vähän koholla..tässähän tuntee ittensä vanhaks.. :) sano kyl et varmaan johtu siitä mun jännittämisestä.. :) mut seuraillaan..niin ja ei multa sit sitä papaa otettu,höh,lääkäri kyl sano et jos ei ole mitään sellasia tuntemuksia ni riittää ku käy 3-4 vuoden välein..ihan uus juttu mulle.

Mut tosiaan menkat kai täytys tänään alkaa mut ei vielä ole minkäännäköstä tuntemusta niistä..taitaa venyy..mä aloin miettiin et voikohan se lääkäri jotenkin tuntee et olisko siellä jotain,niinku jos kuvitellaan et olisin raskaana.mä en sille lääkärille meinaan sanonu mitään et ollaan vauvantekopuuhissa.. :ashamed:

tänään tilasin r.testit netistä.et jos sit ens viikolla testailis,jos ei ala kuuluu menkkoja.
 
moi!!
saisko liittyä tänne? oon tuolla esikkojen pinossa, mutta siellä tulee niin paljon juttua että jalkoihin jää =)
eli ensimmäinen olisi haaveissa ja kp1/ 25-29 ja yk 3. harmitti kyllä vallan hirveästi tädin tulo tänään :headwall:
 
Nasuli08 :hug: Toivotaan plussaa sitten ensikiertoon!!

sannulii ja toivova-84 tervetuloa vaan mukaan meidän poppooseen! =)

hentsu84 hyvä että kaikki oli siellä lekurissa ok! Tuo verenpainehan saatta tosiaan kohota, jos jännittää. Toivotaan ettei menkat alkais ja plussa tulis! =)

toivova-84 mäkin tutkailin tota esikkojen pinoa, ja mietin et jos siishen ois ittensä mukaan änkeny, mut tosiaan vaikutti aika vilkkaalta pinolta, joten en sit rohjennut. Pahoittelut tädin saapumisesta!

Täällä ei mitään uutta,vaan kovasti jännäillään, että joskos ois tärppi käynyt! =)
 
tännekkään ei mitään uutta paitsi tää kuvotus on kyllä aivan kamalaa,se alkaa ennen jo kun nousen sängystä ja loppuu kun meen nukkumaan..eilen jopa piti kerran jo oksentaa..ja nytkin on kokoajan semmone olo että kohta tulee ja rytinällä ylös..
 
kiitos tervetulotoivotuksista! ( olipa vaikea sana kirjoittaa)
joo, on se kumma kun yritystä näinkin vähän takana ja siltti pettymys on on tosi suuri kun ei tärpännyt :'( meille kaivattaisiin niin kovasti omaa pientä nyyttiä =)
 
toivova-84 ymmärrän kyllä että oot pettynyt! Sitä kuitenkin niin kovasti toivoo omaa vauvaa! Täälläkin ollaan niin malttamattomia, toivon niin kovasti että oisin jo raskaana! Tänään nyt illasta ollut sellasta repivää tunnetta alavatsassa, ehkä sitä tässä vaiheessa tutkailee kaikkia tuntemuksiaan ja toivoo niinden olevan oire raskaudesta!

taaperox4 eikös tuo aika lupaavalta kuulosta? :D ootko aatellut millon testailla? =)
 

Yhteistyössä