Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

SarppulilleOikein mukavaa lomaa =)

Matildalla jännät paikat menossa.. toivotaa et ois tärpänny ;) Täälläki menos nyt jo kp 28/26-27.. huomenna ajattelin testailla jos testit tulee postissa ja uskallan :whistle:

Hapsiainen07 Mie tilasin nyt ekaa kertaa netistä testejä ja tuolta kotitestit.fi..siel on halpoja ja kuulema nopea toimitus =)
 
minäkin voisin liittyä tähän ketjuun,jos sopii?minä olen 26v neljän lapsen äiti ja lapset on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005,10.01.2007 ja 25.03.2008 ja nyt ois haaveissa kesävauva 2009,joka ois meijän viides kullannuppu jos vaan se meille suodaan..

mun tiedot tohon listaan on:taaperotx4 kp 12/32-38
 
Minttu84 Joo kyllä hiukan alkaa jännittää täytyy myöntää. Mun piti hakea eilen illalla testi apteekista mutta muistin että mul pitäis olla kaapissa yks. En löytäny sitä enkä sitten enää ehtiny apteekkiin kun oli niin myöhä. Mä kärsin huonosta olosta nyt kolmatta päivää ja nyt uskallan sen itsellenikin myöntää. Toisaalta voi johtua jännityksestäkin kun aina reagoin vatsalla tai sit alkavista menkoista kun mulla on aina niin järkyttävät kivut menkkojen aikana että oksettaa. Saa nähdä jos testaisin tänään töiden jälkeen niin antaako luotettavan tuloksen? Kun eikös se pitäisi aamulla tehdä? La ja su en voi oikein testailla kun ollaan kylässä...

Siis mä oon totaalisesti unohtanu.. :ashamed: ONNEA ENSITOIVE plussasta :flower:

Hapsiainen07 Mä en oo koskaan tilannu testejä mut ajattelin kans et jos tilais jotain ovistestejä ja raskaustestejä. Mä en oikein jaksais alkaa tota ovista testailla vakavissani ainakaan vielä mutta ihan mielenkiinnosta olis kiva testata että onko mun ajatukset oviksen ajankohdasta kuinka pielessä.

Tervetuloa joukkoon taaperotx4 :flower:
 
Hei taaperotx4 ja tervetuloa mukaan porukkaan! :)

Hapsiainen07 Pahoittelut negasta!:hug: Mä oon kerran tilannut noita ovis-ja raskaustestejä netistä, ja tilasin babyplussalta, www.babyplus.fi. Ovat ainakin edullisia, ja tuolta tilasin siks kun jossain ketjussa useammat noita kehuivat. Ovat vaan ainakin ne mitä minä tilasin, sellasia liuska testejä, joten joutuu pissimään purkkiin joka musta on vähän epämukavaa...aiemmin kun olen testaillut niillä apteekin puikkotesteillä, ovat niin helppokäyttöisiä. Mutta edullisiahan nuo netistä tilattavat testit ovat verrattuna apteekin testeihin! Sit on vielä muuten sellanen paikka mistä kans tilata: www.mammaksi.fi. Toivottavasti nuo osotteet tuli nyt oikein.

Minttu84 testailitko? =) Toivotaan hurjasti plussaa!! Ja Matilda-08 toivotaan sulle kanssa kovasti plussaa!! =) Se on tuskastuttavaa tuo jännäily ja oottaminen!!

Mä täällä pähkäilen, että millonkahan mulla nyt saattas olla ovis, kun nyt syön noita teroja, että mitenköhän ne vaikuttaa siihen ovikseen... noh, täytyy vaan koittaa niillä testeillä kattoa josko sitä ovista löytyis, ja tarkkailla kehoaan muutenkin.Kun tää on nyt niin sekasta, kun nythän mulla on ollut hirmu pitkä kierto, keskimäärin yli 40päivää, mut terojen kans tulee olemaan sen noin 28...että mitenköhän se ovis sit tulee, jos on tullakseen? Tuota kovasti mietin, ois vaan niin kiva tietää milloin olis ne parhaimmat päivät yrittää....

 
taaperotx4 Tervetuloa:flower:

Hensku00 Mie on osaa valitettavast sanoo miten noi terot voi oviksee vaikuttaa, mut muutenhan 28pv kierrossa ovis on noin kp 14?
En oo viel testannu ku ei oo testit tullu postista :'( Kauheeta menkkamaista jomotusta ollu muutaman päivän, mut ei oo viel alkanu..

Matilda-08 Tee vaa testi.. kyl mul ainaki viime raskaudessa näytti plussaa kp 27/27 ja testasin keskellä päivää =)
 
minäkin voisin liittyä joukkoonne jos vaan käy.Meilläkin kesävauva toiveissa.toivottavasti tärppää pian.. :) eli yksi tyttö jo on 2v2kk ja nyt on vallannu vauvakuume molempiin,muhun ja mieheen.Tänään tein testin ku on ollu vähän kaikennäköstä oiretta ja halusin varmuuden mut eipä tuo vielä tärpänny. :( mut yritystä on kovasti. ;)
 
hentsu84 Tervetuloa mukaan =) Laitakoko kp ja monesko yrityskierto on nyt menossa, niin saan laitettua siutki listaan =)

Nyt on nega testattu :'( Alkas nyt vaa ne menkat nii pääsis yirittää oikee kunnolla :kieh:
 
:wave: Tervetuloa hentsu84 ja taaperotx4
:flower:

Täällä ei sen kummempaa, odottelua odottelun perään:) Tosin nyt alkaa hääsuunnittelut:) Tai pitäs aloittaa :whistle:
Avokin kanssa päätetty mennä talvella naimisiin. Mut nyt viikonlopun viettoon:) Minttu84, pahoittelut negasta, mutta onnittelut siitä ettei menkkoja tarttenu pidempään odottaa, kyllä se plussa sieltä tulee pian meille kaikille, uskotaan ja toivotaan niin:)
 
Tervetuloa uudet joukkoon! :wave:

Täällä vaan masentaa vaihteeksi, tein juuri negatestin. En tiiä mitä tää on, mut testejä en enää tee vaan lääkäriin varaan ajan ensi viikolla. :( :'( Jotenkin ajattelin testien muuttuvan vielä plussaksi, turhaan.

Plussatuulia kuitenkin muille!
 
eilen kun miehen kanssa heiluteltiin peittoa niin sen jälkeen rupes jomottamaan aivan mielettömästi munasarjoista oikeelta puolen vaan,mistähän se mahto johtua?aikasemmin en muistaakseni ole huomannu tommosta..mutta toivotaan että me kaikki saatais se kesävauva 09 =)
 
Kumkvatti :hug: Onpas kurjaa:( Toivotaa et saat pian jotaa selvyyttä tilanteeseen.

AnnaStiina82 Oi että.. ihanaa :heart: Meinasitteko pitää kuinka isot hääjuhlat?

Matilda-08 Jokos oot testannu? ;)

Meil olis mihenen kans huomenna tarkotus lähtä käymää ravintolassa syömässä ja sit varmaa jossaa yhellä, kun ollaa kohta oltu 5,5 vuotta yhessä
:heart: Ihanaa lähtä pitkästä aikaa viettämää yhessä vähä laatuaikaa :heart: viime kerrasta onkin jo se puoli vuotta :D
 
Minttu84 Harmi et testi oli nega, mut hyvä juttu että sulla ne menkat sit heti alko, niin ei tartte niitä ootella! Pääsette sit kunnolla yrittämään uutta yrityskiertoa! =) Hauskaa ravintola-iltaa sulle miehes kanssa, se on välillä niin kiva lähteä oman kullan kanssa vähän "luksustelemaan"! =) Meilläkin ois tarkotus viettää tänään miehen kanssa parisuhdeilta, kera kuohuviinin ja kynttilöiden! :D

Kumkvatti :hug: ehkä se lääkärissä käynti tuo selvyyttä tilanteeseen!


AnnaStiina82 Onnittelut naimisiin meno päätöksestä! :flower: Häät on niin ihana juhla!Kannattaa nauttia häitä edeltävästä ajasta täysillä, kun se itse hääpäivä tahtoo mennä sit niin nopeaan ohi!Se on ihanaa se kaikki hääsuunnittelu ja häähumu mitä ennen häitä on, ja tietysti sit sen kaiken kruunaa itse hääpäivä!=)
 
Uusille tervetuloa! =)

Kumkvatti Toivottavasti saisit pian ajan lääkärille ettei tarvis epätiedossa elää,inhottavaa :hug:

AnnaStiina82 ihanaa varmasti mennä talvella naimisiin,millasia häitä ootte suunnitellu?Onko kirkko ja jatkopaikka jo varattu? :) Mun miehen sisko menee kans ens syksynä naimisiin toivotaan että pikkuinen nyytti olisi silloin jo sylissä:)

Minttu84 Oikein hauskaa iltaa teille viettäkää oikein hauska ja rentouttava ilta.

Täälä on nyt parina päivänä tuntunut vatsassa menkkamaista jomotusta jospa ne nyt alkais niin pääsis uudelleen jännäileen :D
 
Niin toki eihän sitä tiiä nyt olis menossa kp 25/24-25 et saapa nähä,vatsassa on kyllä tuntunut menkkamaisia oireita ja koko aika täytyy hypätä vessassa joko,joko,joko,vaan ei vieläkään näy.

Mites HENSKUN ilta meni?

Täytyys varmaan tilailla niitä testejä kun ne on netis paljon halvempia ja kun tämmönen malttamaton on ja testaa usein :D Esikoisesta näky selvästi muutamaa päivää ennemmin kun menkat olis pitäny alkaa.

Mut nyt lapsosen kans reippaasti ulkoilemaan,palaillaan taasen :wave:
 
Kiitos Hapsiainen07, ilta meni oikein mukavasti, saunottiin ja juotiin kuoharia ja romantisoitiin :D
Nyt laskeskelin että ensiviikolla pitäs ehkä olla ovis, täytyy sitä koittaa
tikuttaa =) ja sit perjantaina pitäs alottaa taas terot. Kaverin kans just puhuin, ja se sano, että varmaan varmemmin tulee ovis vasta enskierrossa, kun nää terot nyt tasaa sitä kiertoa...hitsi en millään malttais oottaa enskiertoon, että jos ovis vasta sillon tulisi! :| mut voihan se olla että tässäkin kierrossa se ovis tulee, kovasti ainakin toivon niin! Just tilasin perjantaina netistä lisää ovistestejä, luulen että niitä testäjä kuluu aikalailla, kun en ole kauhean varman oviksen ajankohdasta.

Mites Minttu84 ilta meni? =)
 
hentsu84 Mä tilasin nuo ovis-ja raskaustestit babyplussalta, ja toinen paikka on kans mammaksi.fi mistä testejä voi tilata. Eli www.babyplus.fi ja www.mammaksi.fi Noista luin yhdestä ketjusta täältä kaksplussalta, ja noita kahta porukka kovasti kehui =) varmaan niitä taitaa olla paljon muitakin jotka noita testejä myy. Mut nuo nyt ainakin =)
 
Hensku00 Kiitos kysymästä.. oikein mukava ilta oli myös meille.. eka käytii rossossa syömässä ja sit parilla kaljalla :D

hentsu84 Mie tilasin viimeks noita testejä kotitestit.fi.. ke tilasin ja pe oli jo postilaatikossa =) kolme liuskatestiä tais maksaa postitus kulujen kanssa jonku 7 euroo :)

Tuulia79 Tervetuloa mukaan jännäilemään.. =)
 
No niin, hei kaikille ja hyvää alkavaa viikkoa. Nyt on vihdoin viikonloput kyläilyt ohi. Tein sen testin tosiaan töiden jälkeen perjantaina ja kirkas plussa se oli =) Tuli kyllä onnen kyyneleet molemmilta ja tässä ollaan asiaa sulateltu. Ei tätä ihan todeks vielä usko ja nyt toivotaan että pieni pysyy matkassa loppuun saakka . :heart: Toivottavasti te mut tuutte pian perässä!

Teillä näyttää olleen kivoja kahenkeskisiä iltoja viikonloppuna!
Hapsiainen07 Ootko ajatellu testata? Ja Annastiina82 onnea häiden johdosta
:hug: Tuleeko isot häät?
Mä varmati seurailen tätä pinoa ja kuinka teillä menee.
 

Yhteistyössä