Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Kaikilla taitaa alkaa yrityksen aloitukset vain lähentyä... Täällä odotellaan vain lomaa, kun pääsee 10pv:ksi Bulgariaan ja jonka jälkeen alkaa kauan odotettu yritys.
Tsemppiä kaikille, jo eiköhän kohta aleta saada jo plussiakin kehiin :) ainakin toivotaan niin... :heart:
 
Tänään on muuten 35/28, kun laskeskelin tuossa uudestaan. Eli viikon on menkat myöhässä. Vielä täällä jännätään, testin ostan huomenna tai joku päivä ensi viikolla.

Tuonne toiseen ketjun jo valittelin tätä kauheeta kuvottavaa olo, joka ollut nyt vkloppuna ja varmasti tulee jatkumaan. Mies vaan naureskelee. Ei koske mahaa, eikä mitään sellasta niinku vatsataudissa on, tää vaan on tää olo ihan hirvee. Jospa huomenna parempi päivä, kun töihin pitää mennä. En tiiä miten sen päivän tuun kestämään jos samanlainen kun tää päivä. :D

Itse en jaksais millään odotella sitä testin tekemistä, mutta kun on niin monta negaa jo takana, niin ajattelin kuitenkin odotella riittävän pitkälle. Kaveri tuossa mulle mainitsi, ettei vaan olis kohdunulkoinen raskaus, kun testit negaa, mutta oireet kuitenkin tällaisia. En vaan haluis ajatella mitään sellaista, takaraivossa kuitenkin hakkaa, että jos onkin sitä. Eli testaaminen jännittää vielä enemmän. :/
 
Tää aika on yhtä odottamista. Odottamista että pääsee yrittämään, sitten odottamista et tärppääkö... odottamista et koska voi testa... :headwall:
Nooh... onneks en oo yksin tässä tilanteessa:)
Mun eskarilainen lisäsi eilen iltarukoukseen toiveen veljestä tai siskosta. :heart:
Hän on kyllä toivonut sitä pidempäänki jo mutta nyt hän tahtoi lisätä sen rukoukseen.
Jospa hänen rukoukseen pian vastataan :)

Ja sitten vaan lisää odottelua tänne suunnalle :flower:
 
tänään vahva plussa Apteekin omassa testissä aamulla..
Kuvottaa ajoittain, varsinkin jos syömisestä aikaa yli 2h..
mies ei ollut uskoa korviaan,kun kerroin..onnea ja toisaalta epätodellista (vielä)
josko sitä ens viikolla soittais neuvolaan..
 
sarppuli : Mukavaa lomaa teille =)

Kumkvatti : Toivotaa et nega muuttuis viel plussaksi. Ainaki oireet kuulostaa lupaavilta. Tuu sit ilmottelemaa ku oot testannu? ;)

Ensitoive : Onnea!!! :flower: :) Ootkos entinen kolmistaa?
 
Onnea plussasta Ensitoive! :flower:
Toivottavasti me muut tullaan pian perästä.

Mä en kyllä yhtään usko että mulla olis ainakaan tärpänny. Jotain omaa kuvittelua ja toiveajattelua. Ja voi vitsi kun ympärillä yks ja toinenkin on nyt yhtäkkiä raskaana. Tuntuu siltä vaan että itse joudun vielä odotella ja se toisaalta harmittaa kun olen niin malttamaton.
Nyt alkoi sitten viimenen vuosi tai paremminkin viimeinen puolivuotta koulussa. Jotain positiivista vaikkei tuota motivaatiota nyt olekaan niin paljon. Ensi viikonloppuna olisi sitten mökkikaudenpäättäjäiset joita juhlitaan ilotulituksin ym. Älytöntä kun kaupoissa myydään raketteja nyt enemmän kuin uutena vuotena. Mutta ensin olisi yks työ- ja kouluviikko ja nyt jo väsy painaa..Mitäs teille muille?
 
Onnea ensitoive :flower: :hug:
Täällä painetaan raksalla suunnilleen yötä päivää, eli se mitä ei olla töissä, ollaan raksalla... välillä kiristää pinnaa mutta sitten kun ajattelee että vielä jonain päivänä siinä asutaankin niin antaa uutta potkua. Tyttö on hyvin sopeutunut raksaelämään ja keksii leikkejä kiven murikastakin :) positiivista sekin. Enää muutama päivä lomaan, jolloin saa kerätä voimia talvelle.
Sellaista täällä tällä kertaa :)
 
Testin tein tänään sillä apteekin omalla testillä ja negahan sieltä taas tuli. :( Ei kuitenkaan menkkoja kuulu eikä näy..

Vähänhän toi masensi, mutta ei sille mitään voi. Tänään kp 36/28. Mietin, josko sitä soittais lääkäriajan tai sais lähetteen verikokeisiin. Mua jää muuten häiritsee, et miks menkkoja ei kuulukaan.

Mies tuossa lohdutteli, ettei tartte masentua, kyllä se tärppää vielä. Jatketaan vain yrityksiä.
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Täälä ois kans yksi joka haaveilee perheenlisäyksestä,ennestään meillä on jo yksi vuotias poika.

Ja nyt saa toinen tulla jos on tullakseen:) Pillerit jäi pois noin kolmisen viikkoa sitten eli saapa nähdä koska seuraavan kerran menkat ilmestyy,pysyykö kierto samanalaisena vai kuinka käy.
 
sarppuli Koskas teijän talon pitäis valmistua?

Kumkvatti Pahoittelu negasta :hug: Toi on nii kurjaa ku kierto vaa venyy eikä nega muutu plussaksi :/

Matilda-08 Mitäs sie opisket?

Hapsiainen07 Tervetuloa mukaan :flower: Ilmoitteletko kiertopäivät vielä niin saan laitettua ne listaan? :)

Tänne ei muuten kummempia.. kovasti menkkoja odotellaan.. nyt kp26. Myös vika koulu viikko alkoi tos viime viikolla.. jotenki vaan oon jo niin väsyny tohon koulun käytii ettei innostais enää yhtää, mut pakko se on vaa jaksaa viel tää vika vuos :ashamed: Tyttöki alotti uudessa hoitoaikassa viime viikolla ja tosi hyvin on sinne sopeutunu =)
 
Juu elikkäs kun pillereillä mentiin niin kierto oli 24,ja nyt olis menos ööö ehkä 15.

Mut yhtään en nyt tiedä millaseksi kierto muuttuu.
Kovasti nyt on yritetty puuhailla kun on jo niin kova hinku olla raskaana :) Toki miulla oli vaan niin kova pahoinvointi aluksi jo esikoiselta että jännityksellä sitä ootan tuleeko vaiko ei.Toivotaan ettei. Olin sillon niin huonos kunnos monta viikkoa :(


Kirjotteletteko te muilla näissä palstoilla? Kun näyttäs että on montakin ketjua mihin vois kuulua kun yht äkkiä silmäilin niin oli ainakin joku kesäunelma ja joku muukin oli.....

Ei muuta kun kaikille + onnea :flower:
 
minttu84 Vielä ollaan ihan alku vaiheessa, eli pohjat alkaa olla tehty ja loman jälkeen alkaa sitten kunnon uurastus. Muutto olis tarkoitus olla siinä Maaliskuun aikoihin jos aikataulussa pysytään... ja kun kaikki menisi suunnitelmien mukaan niin mahdollisesti saisi sitten jo suoraan sisustaa yhden huoneen vauvalle :)
 
Minttu84 Mä opiskelen tekniikan alalla ja sitten alottelen vielä kauppatieteen opintoja pääaineena tuotantotalous. Nyt kyllä vähän mietityttää ja ottaa päähän kun ei motivaatiota mut tosiaan alottelen noita "jatko-opintoja" jo nyt syksyllä kun toisessa koulussa enää niin vähän jäljellä. Ja kun nämä saan päätökseen vannon etten ikinä enää istu koulun penkille :LOL:

Sarppuli Millanen talo teille tulossa? Otatteko jonkun talopaketin? Mäkin niin haaveilen omasta talosta ja omasta pihasta vaikkei vielä ajankohtasta ookkaan..

Hapsiainen07 Mä kirjottelen lähinnä tähän pinoon. Oon tainnu kommentoida joskus jotain mut en viiti mennä mukaan moneen samantyyliseen. Ja tää pino vaikutti mukavalta kun ei niin paljon ihmisiä mukana niin suunnilleen tietää keitä täällä kirjottelee. Se kesäunelma-pino on jo niin pitkäkin. Pitää katsoa ja toivoa josko tässä pääsis jossain vaiheessa johonkin plussanneiden pinoon.. =)
 
sarppuli Muakin kiinnostaa kovasti tuo teidän taloprojekti!:) itekin kun kovasti haaveillaan ja suunnitellaan omaa taloa, itseasiassa jo pari vuotta ollut meillä suunnitteilla, vielä ei vaan oo asiat edenneet....tonttia tässä pitäs koittaa löytää. Millanen talo teille tulee? Kiinnostaa kovasti kuulla kokemuksia! :)

Täällä ootellaan kovasti menkkojen loppumista, pari päivää enään. Aattelin että jos tässä kierrossa koittaisin löytää ovista niillä testeillä mitä tilasin babyplussalta. En aio ottaa mitää ressiä noista testeistä, mutta kiinnostaa kyllä kokeilla niitä, että näyttäisköhän ne sitä ovista...
 
Minttu84 ja Hensku00
Joo meille tulee Jukka-talon talopaketti viikolla 38, nyt siis tehty pohjat ja just tultiin neidin kanssa katsomasta ku iso kaivuri tasoitteli just maastoa. Lisäilen jossain vaiheessa kuvia irc-galleriaan, niin ilmoittelen koska voi käydä katselemassa. Rakennetaan asutusalueelle, joten tontit ei ole mitään isoja. Asuinpinta-alaa meille tulee 137,5m2. Rakennuskustannukseksi ollaan arvioitu noin 160 000e, joten ei aivan ilmaista lystiä tänä päivänä ole, vaikka melkein kaikki tehdään itse kun appiukko on kirvesmies, oma mies lvis-asentaja ja miehen veli tekee opinnäytetyönä meille sähköt kun opiskelee just jotain urakointilupia. Eli sen puoleen meillä pullat hyvin uunissa
Kaikki ylimääräinen aika ainakin miehellä raksalla, ja tuntuukin jo pahalta pienelle aina vastata kun kysyy isi isi isi??? niin aina täytyy sanoa että Isi on töissä. Mutta kyllä uskon että loppuun asti jaksetaan kun tietää miten ihanaa on sitten vihdoin ja viimein kun pääsee muuttamaan :)
 
sarppuli Juuh.. ilmottelehan sitte ku saat kuvia sinne lisäiltyä :)

Hapsiainen07 Mie kirjottelen tähän ja yhtee toisee pinoo pääasiassa.. Tälläset pinot on minustaki paljo kivempiä ku ei oo porukkaa ihan hirveesti mukana, nii muistaa paremmin kirjottelijatki =)

Matilda-08 Meinasitko koska testailla??;)

Tänää tilasin netistä jo raskaustestejä valmiiksi :D Nyt menos kp 27.. toivottavast ei kierto kovin pitkäks veny pillereitten jälkee.. testata meinasin loppuviikosta jos ei menkkoja kuulu ;) :whistle:
 
Nää päivät menee niin hitaasti kun odottaa niitä päiviä että vois mahdollisesti testailla plussia... :whistle:

Hapsiainen, mullakin oli pahoinvointia edellises raskaudes.. Sitä en odota... 9kk oksentelua joka ikinen päivä siihen asti kun vauva vihdoin syntyi... :x
Mut jospa mahdollinen toinen raskaus olis erilainen...:)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :flower:
 
Minttu84 Niijoo. Tänään pitäis alkaa menkat jos on alkaakseen. Niitä tässä odottelen ja hyppään tuon tuosta vessassa tarkistamassa. En kyllä taida viitsiä testailla kun tulee pettymys kuitenkin. Tuntuu menkkaoireet kyllä välillä mut toisaalta ei kuitenkaan. Sellanen outo olo. Mutta siis mun mielestä ei oo ollu tässä kierrossa mahdollisuutta tulla raskaaks jos mietin että koska ollaan seksiä harrastettu. Tai sitten mun oviksen ajankohdan arviot on menny ihan päin mäntyä :D Ehkä mäkin testailen sitten loppuviikosta jos ei ala menkkoja kuulumaan. Sais kyllä alkaa kun tässä alkaa jo elätellä turhia toiveita.

Ja sit tosta kierron pituudesta. Kuinka se kierron pituus lasketaan jos menkat alkaa kp25/25 eli siis se viimenen eli 25. päivä onkin kiertopäivä 1. Eli jos mulla tänään menkat alkaa kp 25/25 niin onko se kierto sitten kuitenkin 24 päivää?
 
AnnaStiina82 Se on kyl totta et päivät menee tosi hitaasti, vaikka kuinka yrittäs olla ajattelematta koko vauva asiaa, mut ku ei vaa onnistu.. varsinki näin lopukierrosta tuntuu ettei muuta pyörikkää mielessä :ashamed:

Matilda-08 Tuttu tunne myös.. mieki käyn vähän väliä tarkistamassa et joko on menkat alkanu, mut viel ei oo ainakaa näkyny ja toivottavast pysyiski poissa :D tai sit jos on
alkaaksee nii alkas jo nii ei kierto pidemmäks venyis.
Minust kp on sillo 25 pv ku menkat alkaa sillo, vaik muuttuuki sit kp 1.. tai siis mie oon ainaki näin aina aatellu. Korjatkaa joku jos oon väärässä :)

Hensku00 Mieki aattelin et täytyy varmaa jossaa vaiheessa noita ovistestejä varmaa kokeilla.. mut ekat kierrot mennää varmaa ilman.
 
Tää vaikenee nyt muutamaksi viikoksi :) ja palaa remmiin reissun jälkeen rentoutuneena ja toivottavasti myös onnellisena ja tietenkin odottaen sitä että että jee yritys alkakoon :heart: Siispä nyt kohti helsinki-vantaata...
 
Hyvää matkaa Sarppuli B)
Jassoo, nyt siis kp 26/25 ja vähän ristiriitaset ajatukset. Ja täytyy sanoo että on heränny pieni toivon kipinä. Ja mitä luultavimmin pian tiputaan sitten alas kovaa ja korkeelta..Ja toisaalta sitten ajattelen että mitä jos?!
Annastiina82 & Minttu84 On tää kyllä yhtä odottamista. Eka odottaa et menkat loppuu, sit odottaa ovisaikoja. sit odottaa kierron loppua ja sit et ne menkat pian alkais et pääsis niistä sit taas eroonkin joskus..Ja sit kun vihdoin kävis niin et tulis raskaaks niin sit se odottaminen vasta alkaakin!
:LOL:
 
Sarppulille oikein hyvää ja rentouttavaa matkaa :heart:

Täälä vaan ootellaan ja ootellaan et päivät kuluis,mä kans niin malttamaton että piti jo eilen testailla kun sattu yks testi kaapissa lojumaan.Mutta negahan sieltä tuli :(
No tässäpä nytten sitten ootellaan vaan seuraavaa kiertoa.

Mistäs ootte testejä tilannu jos ootte?
 
SUNNUNTAI 31.8.2008


Kumkvatti...............kp 42/28..............yk1......3. toiveissa
Hensku00...............kp 10/35-45...........yk2.....1. toiveissa
Matilda-08..............kp 29/25...............yk1.....1. toiveissa
katalin....................kp 22/28...............yk1.....1. toiveissa
härveli....................kp 22/30...............yk1.....2. toiveissa
Nasuli08 ................kp 22/28...............yk2.....1. toiveissa
AnnaStiina82..........kp 15/30...............yk1.....2. toiveissa
Hapsiainen07.........kp25/24-25..............yk1......2.toiveissa
taaperotx4.............kp 14/32-38..........yk1.....5.toiveissa
Minttu84.................kp 3/27.................yk1.....2. toiveissa
hentsu84...............kp 16/26................yk1.....2.toiveissa
Tuulia79.................kp3/32..................yk9.......2.toiveissa

Cyanide...................ya syyskuussa.................2. toiveissa
Hurlumhei................ya syyskuussa..................?
sarppuli...................ya syyskuussa..................2. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
 

Yhteistyössä