Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

meilläkin tuo avis on ihan innoissaan ollut kakkosta meille puuhaamassa suunnilleen siitä lähtien kun poika täytti öö.. 4kk? No aika kauan joka tapauksessa. Minäkään en häissäni halunnut olla raskaana enkä myöskään mieluiten kesällä (viime kesänä oli iso pallomaha ja huh miten tuskaisaa) joten nyt loppukesään siirtyi vauvahommat. Ja kun lokakuinen napero meillä on, niin kesävauva olis kenties helpompi, noin niinku vaatetuksen ym suhteen, lokakuiselle pienelle piti pukea hupsusti kampetta ja ei voinu heti ulos lähtee ym.. No, jospa tärppis aika pian.. ;) eka tärppäs ekasta kierrosta, mut nyt on tunne, ettei heti tärppääkään, imetänkin vielä vaik menkat on alkaneet.

Elämäntilanne.. molemmilla on vakkariduunit, mullakin vaikken enää sinne aio palata. Taktisesti lomat keräsin ja aion seuraavastakin niin tehdä ennen irtisanomista :ashamed:
(ilkee mä, mutta woman`s gotta do, what woman`s gotta do..)
Mentiin kesäkuussa naimisiin, poika meillä on 9,5kk ikäinen auringonsäde-kultamussu. Asutaan omassa rivari neliössä, jotain 90m2 kai, en muista tarkkaa. Laitetaan ite päällisin puolin vähän kerrallaan tätä ja myydään muutaman vuoden päästä pois ja ok-talo haaveissa. =) Tällä hetkellä olen siis hoitovapaalla ja haluan ollakin ja hoitaa lapset kotona ainakin sinne 3v asti. Iltaduunia voisin tehdä, kunhan ovat vähän isompia, nyt en voi, kun miehen työ estää (päivystää jonkun verran) eikä tarviikaan kun on säästetty hoitovapaatani varten.
Sellanen elämäntilanne täällä. Niin ja mä oon 25v ja mies on 26v. Minä olen energia-alalla eräänlaisissa asiantuntija-tehtävissä ja mies on kiinteistöalalla. :)
 
Elämäntilanteesta sen verran et mie oon kohta 24v ja avomies 25v. Meil on 1v9kk esikois tyttö. Opiskelijoita ollaa molemmat, mut mie valmistun vuoden päästä sairaanhoitajaks ja mies tekee nyt opiskelujen ohella töitä. Myö asustellaa vuokra kolmiossa ja oma asunto olis kovasti haaveissa, sitte ku opiskelut ollaa saatu alta pois :) Miestä nyt reilun vuoden verran lämmitelly pikkukakkos ajatukselle ja nyt sit alkaa yritys, ku opiskelut on nii hyvässä mallissa nii tarkotus ois et ehin valmistua ennen kun vauva syntyy ja ehkä mahdollisesti olemaa pikkasen aikaa töissäki.



Hensku00 Teitkö sen testin? Toivotaa et saat pian menkat alkamaan, siis jos ei niitä menkkoja raskaus pidä poissa ;)
 
Kumkvatti :Meinasitko koska testata uudestaa?

Cyanide : Paljonkos on nyt menkat myöhässä? Meniks pillereitten jälkee kierto sekasin vai? Minuuki nyt vähä jänskättää, et koska ekat menkat tulee pilereitten lopettamisen jälkee.. nyt ois menos kp 16.. oviksen olin tuntevinaa jo kp 11, mut en sit tiiä :attn: Meil on nyt vähä lipsunu ton ehkäsyn käyttö ja ei se nyt nii vaarallista olis vaikka sattuiski nii et tulisin raskaaks jo täs kierros, vaik en kyl usko nyt yhtää siihen varsinkaa jos tunsin ton oviksen oikein.

Mie oon tänää lähös tyttöjen kans kattomaa tota baarielämää.. viime kerrasta onkin jo aikaa ja nyt jos sit ei tän kerran jälkee tarttis vähää aikaa taas mennäkkää ;) :D

Oikein mukavaa viikonloppua kaikkille!!
 
Testasin tänä aamuna, mutta nega tuli. Toisen ketjun mukaan tänään on 29/28 ja sit toisen 28/28, en siis tiedä kumpi oikeasti on. Varautunut kyllä siteellä menkkoihin, koska nyt on sellanen olo et menkat alkaa ja oon aikas kärttysellä päällä, tosin kärttyisyys voi johtua huonosti nukutusta yöstäkin. Saanut kyl juosta kivasti vessassa, rinnat tulleet aroiksi tänään, pientä nipistelyä aina välillä.

Just nyt sellanen fiilis, ettei yhtään mukulaa enää tänne taloon. Ainakin noi lapset on pitänyt siitä hyvän huolen olemalla oikeita jästipäitä. :/ Tavallaan siis toivon menkkojen alkavan, vaikka sitten taas olis ihana saada se plussa testiin ja mikään ei pilais sitä ihanaa tunnetta, ei edes rakkaat jästipää lapset. :)
 
Tänään ilmeisesti sitten kp 30/28, ei kuulu menkoista mitään, eikä kyllä näykään. Ei tuhrua eikä mitään. Menkkakivut vain ajoittaisia, eli ei koko ajan. Niitä kuitenkin odotellaan täällä, et alkais sitten jos on alkaakseen. :) Mummotauti jatkuu ja rinnat hieman arat.
 
SUNNUNTAI 24.8.2008


Kumkvatti.................kp 37/28.......................yk1.......3. toiveissa
Hensku00.................kp 3/35-45..................yk2.......1. toiveissa
Matilda-08................kp 22/25.......................yk1........1. toiveissa
katalin......................kp 15/28......................yk1.........1. toiveissa
härveli......................kp 15/30......................yk1.........2. toiveissa
Nasuli08 ..................kp 15/28......................yk2.........1. toiveissa
kolmistaan ..............kp 32/28.......................yk?.........1. toiveissa
AnnaStiina82............kp 8/30.........................yk1.........2. toiveissa
Minttu84..................ya elokuun lopussa.....................2. toiveissa
Cyanide...................ya syyskuussa............................2. toiveissa
Hurlumhei................ya syyskuussa............................?
sarppuli...................ya syyskuussa.............................2. toiveissa
 
Hensku00 :kiitos kysymästä.. ihan mukavasti meni ilta.. , mut nyt vois kyl sit olla taas vähän aikaa menemättä :D Toivotaa et saat nyt terojen kans menkat pikasesti tulemaa.. täälläki alkaa pikkuhiljaa loppukierto lähenee nyt kp 19.. jospa viikon päästäa alkas jo menkat nii pääsis yrittämää oikee kunnolla =)

Kumkvatti : Vieläkös menkat on pysyny poissa? ;) Ainaki oireet kuulostaa aika lupaavilta :)
 
Menkkoja ei kuulu eikä näy, ei mitään tuhrua ja kaikki muutkin oireet hävinneet. Rinnat hieman arastaa ja mummotauti jatkuu, muuten ei siis mitään erikoista. Syön kyllä päivän aikana melkein tuplasti enemmän kuin normaalisti. =) Niin ja eilinen testi näytti ainakin negaa. Seuraavaksi siis vain odotellaan ja touhutaan. ;)
 
HEIPPA KAIKILLLE!
Voisin liittyä keskusteluihin mukaan, jos sopii. Kesävauvelista 2009 haaveillaan avomiehen kanssa. Ehkäisy on jätetty pois reilu kuukausi sitten. Yhdet menkat on sen jälkeen tullut. Nyt vain odotellaan ovista. Toivottavasti tärppäisi piakkoin.
 
Tervetuloa mukaan Nasuli08 :flower:
Käytättekö te muut ovistestejä vai arvioitteko ns. mututuntumalla oviksen ajankohdan? Mä en testaile eikä oo kyllä pahemmin mitään mututuntumaakaan. Nyt vaan tuntuu että ei oo tästä kierrosta tärpänny. Viime kierrossa taas tuntu et nyt olis tärpänny ja oli kaiken maailman raskausoireet. Nyt ei oo ollu aikaa miettiä ja puuhastelutkin on jääny vähemmälle. Mä oon muutenkin ihan pihalla noista "ajotuksista" ja siitä kuinka se ovis lasketaan..
 
Tervetuloa Nasuli08 ! Ilmotteletko kiertopäivät ym. nii saan laitettua sinutki listaa :)

Matilda-08 Mie oon aatellu etten nyt ainakaa heti alkais oviksia tikuttelemaan, mut varmaa sit täytyy kokeilla, jos tuntuu et vauvaa saa odotella kauanki. Ootkos kokeillu netin ovislaskureita? ne ainaki antaa vähä suuntaa ja sit voi kuunnella niihin aikoihin vähä tarkemmin omaa kehoa.. mie ainaki täst kierrosta olin sen oviksen tuntevinani, mut en sit tiiä :/

härveli : Onnea oviksen metsästykseen :)
 
Voisin liittyä mukaan porukkaan,jos sopii..

ensimmäistä kovasti toivotaan aviomiehen kanssa.. tänään kp 28/28, eilen nega testissä.
Ainakin mieli "oireilee" kovasti; rinnat ei esim.koskaan normaalisti ennen menkkoja kipeet, nyt ollu pari pvää. Ihmeellisiä vihlaisuja alavatsalla sivuissa.. mistä näistä tietää, ei auta kuin odottaa
 
Tervetuloa mukaan kolmistaan!
Tänään ilmeisesti olisi kp11/28. Ensimmäistä lasta kovasti toivotaan. Vielä ei ainakaan erityisiä ovistuntemuksia ole ollut, mitä nyt rinnat vähän aristaa. Edellisessä kierrossa mielestäni oviksen tunsin. Nyt ei auta muu kuin vain odotella...
 
Moro kaikille uusille :) Ei ole tarkoitus alussa kuinkaan seurailla, saa tulla kun on tullakseen, mutta mitä nopeammin sen parempi. Tietenkin testit otetaan käyttöön jos sitä toivottua plussaa ei ala kuulumaan ja kuume vaan kasvaa... jos tästä nyt voi enää edes kasvaa :)
 
Heipähei!
Löysin tämän ketjun ja sopisi mulle kyllä jos vaan mukaan mahtuu:) Eli kesä vauvasta haaveileva pariskunta löytyy täältä. Minä 26v ja avokki 28v. Minulla ennestään pian 6v täyttävä eskarilainen. Yritys aloitetaan tästä kierrosta, kovasti toivotaan että tärppää pian. Luin tota ketjua ja siellä moni kertoili elämäntilanteita, molemmat meistä työssäkäyviä ja asutaan paritalossa pk-seudulla.
Toivottelen kaikille plussia mahdollisimman pian!:) :flower:
 
Tervetuloa mukaan Annastiina82!
Minä olen täällä nyt sit kaks päivää kuvitellu omiani. Siis mul on alavatsalla ollu sellanen ihme tunne aina välillä parin päivän ajan. Ihan samanlainen kun elohiiri silmässä. Ja sit kun tekee jonkun äkkinäisen liikkeen niin ottaa tuolta alavatsasta kummasti. Ja nyt kun ajattelin tv:n ääressä juoda yhden siiderin niin en saa sitä alas. Ja tietenkin näistä tulee sitten ihan vainoharhaseks että jospas nyt oliskin sitten tärpänny. Vaikka siis kuitenin on sellanen tunne et ei tästä kierrosta.
Mukavaa viikonloppua kakille! :wave:
 
Mukavaa viikonloppua kaikille!

Matilda-08 :Tutulta kuulostaa toi oireiden kuvittele.. itelläki nyt tuntuu nyt olevan iltasin aina pikkasen oksettava olo ja huimausta, kun toi ehkäsyn käyttö on sillo tällöin pikkasen lipsunu täs kierrossa.. vaik toisaalta yllättyissin hyvin paljo jos sattuis et oisinki raskaana.. vaik ilonen yllätyshän se ois.. :) toivossa on hyvä elää :D Mut toivataa tosiaa et sul ei ois pelkkää kuvittelua ;)
 
Moikka kaikille, ja tervetuloa uusille! Täällä ollut kiirusta niin on palstailu jäänyt. Nyt mulla menossa kp3, viimeinkin menkat siis alko, tosin kesken terojen syönnin, joten kyllä tää tosi kummallinen tää kierto on. Nyt vaan kauheesti toivon, että pian sit tärppäis, ois niin ihanaa päästä ootteleen omaa vauvelia! =) Mietin että ei tässä ole kauaa kun on taas joulu, ja voi miten ihanaa se ois jos jouluna ois jo masussa vaavi, sit voisin ostaa jo sille jotain joululahjaa tms, muutenkin kun joulu on sellanen lastenjuhla! =)

Matilda-08 ja Minttu84 jospa teillä olis jo tärpännyt? Toivotaan teille plussia ja kaikille muillekin!! :D
 
Hensku00 Kiva kuulla et sait menkat alkamaa ja yritys pääsee taas käyntii!! =) Toivotaa et tärpäis täs kierrossa =)

Nyt lisä oireina miulle on tullu väsymys.. mut pahoin pelkään et nää mun oireilut liittyy enenmpi tohon anemiaa, ku raskautee :( Täytys käyä hb mittauttaas, ku miul on vähä taipumusta tohon anemiaa :/

Kumkvatti: Mikäs siel on tilanne? Vieläkös piinailu jatkuu?
 
KESKIVIIKKO 27.8.2008


Kumkvatti.................kp 38/28......................yk1.......3. toiveissa
Hensku00.................kp 6/35-45...................yk2.........1. toiveissa
Matilda-08................kp 25/25......................yk1........1. toiveissa
katalin......................kp 18/28......................yk1.........1. toiveissa
härveli......................kp 18/30......................yk1.........2. toiveissa
Nasuli08 ..................kp 18/28......................yk2.........1. toiveissa
AnnaStiina82............kp 11/30......................yk1.........2. toiveissa
Hapsiainen07...........kp16/24?......................yk1.........2.toiveissa
Minttu84..................ya elokuun lopussa.....................2. toiveissa
Cyanide...................ya syyskuussa............................2. toiveissa
Hurlumhei................ya syyskuussa............................?
sarppuli...................ya syyskuussa.............................2. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Ensitoive
 

Yhteistyössä