Hei
taaperotx4 ja tervetuloa mukaan porukkaan!
Hapsiainen07 Pahoittelut negasta!:hug: Mä oon kerran tilannut noita ovis-ja raskaustestejä netistä, ja tilasin babyplussalta, www.babyplus.fi. Ovat ainakin edullisia, ja tuolta tilasin siks kun jossain ketjussa useammat noita kehuivat. Ovat vaan ainakin ne mitä minä tilasin, sellasia liuska testejä, joten joutuu pissimään purkkiin joka musta on vähän epämukavaa...aiemmin kun olen testaillut niillä apteekin puikkotesteillä, ovat niin helppokäyttöisiä. Mutta edullisiahan nuo netistä tilattavat testit ovat verrattuna apteekin testeihin! Sit on vielä muuten sellanen paikka mistä kans tilata: www.mammaksi.fi. Toivottavasti nuo osotteet tuli nyt oikein.
Minttu84 testailitko? =) Toivotaan hurjasti plussaa!! Ja
Matilda-08 toivotaan sulle kanssa kovasti plussaa!! =) Se on tuskastuttavaa tuo jännäily ja oottaminen!!
Mä täällä pähkäilen, että millonkahan mulla nyt saattas olla ovis, kun nyt syön noita teroja, että mitenköhän ne vaikuttaa siihen ovikseen... noh, täytyy vaan koittaa niillä testeillä kattoa josko sitä ovista löytyis, ja tarkkailla kehoaan muutenkin.Kun tää on nyt niin sekasta, kun nythän mulla on ollut hirmu pitkä kierto, keskimäärin yli 40päivää, mut terojen kans tulee olemaan sen noin 28...että mitenköhän se ovis sit tulee, jos on tullakseen? Tuota kovasti mietin, ois vaan niin kiva tietää milloin olis ne parhaimmat päivät yrittää....