Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Huomenta kaikille!

Nyt pitäis lähtee luokkakokoukseen.. Jonka jälkeen lähen polille istumaan..

Paino oli tippunut 1kg300g. Eli viel ois 1 kilo välietappiin..
Lähtöpaino 72,3 kg tänä aamuna siis 71,0 kg. Ihan jees..

Mutta palataan astialle! :wave:
 
Huomenta!

Clearblue näytti jo vahvaa plussaa, että kai se on uskottava. :) Soitan tänään neuvolaan ja varaan ajan. Kysyn samalla voisiko tota keltarauhashormonitasoa mitata millään. Pelottaa ihan hirveesti, ravaan kokoajan vessassa tarkistamassa, että joko... En taas muistanut, että tämä on tällaista. Yhtä aikaa käsi kädessä saapui mieletön onni ja ääretön huoli! Onni kuitenkin päälimmäisenä! :heart:

Pixie ja Hipsu 3+5 :heart:
 
huomenia,

kysäsin jo aiemmin pixie, että monettakos jäät nyt sitten odottamaan?

täällä kaikki ok, vauhdikas viikko tulossa tai siis alkanut joten jospa päivätkin sujuis vauhdilla ensi maanantaihin!
heh heh toivossa on hyvä elää.

mukavaa tätä viikkoa kaikille!

hyvä red, pidä lippu korkealla, aherrus tuottaa tulosta!

 
Pamu k, toista odotellaan. Ai niin, ja laskettu aika on 9.7.2008.

Kai mun on pakko luopua teistä ja lähteä tonne odotuspuolelle. Toivottavasti nähdään siellä pian! Kiitos kaikille jännäilyseurasta ja vertaistuesta! Ootte ihania! :heart:

Plussaonnea! ++++++++
 
Pixie: Paljon tarrasukkia matkaan mukaan! :hug: Ja todella paljon onnea koko perheelle :flower:

Itse sain tämän viikon sairaslomaa.. On polvi sairaan kipee.. Ei sais kontallaan olla eikä mitään.. Kiitos maalausurakan..
Mitenkähän käy mun kävelylenkkien kanssa..
 
Olen vähän taustaillut mutta käynyt aina lueskelemassa piristykseksi teidän juttuja. Ihanaa kun on tullut niin paljon plussia. Itse olen toipunut keskenmenosta vähitellen mutta varmasti. Päätin nyt palata taas jännäilemään vaikka odotukset ei korkealla vielä olekaan.

Menkkoja lähinnä odottelen mutta perjantaina tuli ovislimaa runsaasti (ei kai se välttämättä ovulaatiota tarkoita mutta kuitenkin) joten päätin sitten että tänään on kp17 koska suunnilleen sitä luokkaa sen on oltava. Ja menkkoja sitten parin viikon päähän, se ainakin olis sitten luonnollista. Ihanaa tuntea taas että kroppa toimii, uskon niin vahvasti.

Plussaisia tuulia kaikille ja nyt tuuleekin muuten kovaa. Toivotaan että tuo tullessaan paljon pieniä rakkauden taimia jokaisen puutarhaan.
 
jee, mulla ois nyt suurinpiirtein kierron puoliväli käsillä...en oo varma et oliko ovis kp13/14, kun sillo tuli hiukkasen valkoista limaa...No, jos se oli ovis niin onpa ainaskin oikeaan aikaan touhuttu. Ai kun tulis äkkiä seur. vkon ma niin pääsis sinne lääkäriin syynättäväksi ja toivottavasti saisi kuulla, että mun kroppa toimii niin kuin kuuluukin.
 
Onnea paljon plussista! :flower: Mulla on koko aamupäivän ollu menkkajomotusta alamahalla ja jaloissa ja selkääkin jomottaa. Paleleekin niin vietävästi ja meidän sisälämpomittari näyttää +25 :D Oliskohan oireia pikkusintin olemassaolosta vaiko jotain muuta (kp 25/28).. Saatanpa käydä tänään testin ostamassa, niin vois vaikka testailla siihen saakka koitan pitää jalat ristissä, ettei vaan enkat ala etuajassa.. Yleensä vaan ovat niin täsmälliset, että kellonajankin tietää illoin alkaa.
 
ONNEA Pixielle! :flower:
tänne ei mitään uutta, hirveet menkkakivut ja väsy. noh, eiköhän se huomiseks taas lopu. vapaata viettelen ilman kiirettä. painonpudotus täälläki alkanu. saas nähä miten ämmän käy :LOL:
palailen illalla :wave:
 
Oli hauskaa käydä työpaikalla viemässä sairaslomalappu, itkien ulos..
Kyllä mietin jatkanko. Miten yksi pomo voi lytistää itsetunnon näin alas?!? :'(

Pakko kai se on vain jaksaa.. Yritän kaikkeni tehä, että olis hyvä olla ja teen kaiken huolella loppuun asti.
 
Kiva, ku pääsi tänään aikaisemmin koulusta. Leivoin piirakkaa tuosa äsken :p ja poltin käteni :ashamed: . Ehdin vielä maalaamaankin tänään. :)

Mä yritän saada vyöhyketerapiaan aikaa mutta ku sielä ei meinaa vastata... :kieh: Jos vaikka saatais mut parempaan kuntoon..

Ai niin, pitäs muistaa tässä joskus soittaa verikokeen tuloksetki. Ei ne kyllä varmastikaan vielä oo tullu...jospa keskiviikkona..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Red Dragon :hug: Oisko sitte mitään muita mahollisia paikkoja josta sais töitä?
Prismaan kyselin, oisvat ottaneet eka työntekijäksi, jos oisvat tarvinneet ja sitä kautta sit oppisopimuksella. Muuten oisvat ehdottomasti ottaneet, jos oisvat siis tarvinneet. Oon ollu ennenkin heillä töissä.

Mietin tämän kohtauksen jälkeen, että ottaisivatkohan maxiin.. Mutta mitähän nekin ajattelee, ku oon vaihtamassa. Mutta en jaksais tätä ihteni alistamista kuunnella enää yhtään..

Ku minä en vain osaa mitään.. Miksei kukaan sit mulle sano mitään, vaan kiittäävät aina. Pomo on vain se joka on tyytymätön..

By to way: tuliko maili perille?
 
Hei taas!

Eihän täältä pysty pysymään poissa. :D Kiitos onnitteluista.

Aurinkoenergiaa: Testasin acon10:llä haamun kp 25/24-29 (dpo9) ja plussan clearbluella kp.27 (dpo 11). Oireitahan mulla oli jos jonkinmoisia, mutta ainakin osa johtui niistä lääkkeistä mitä söin. Pahoinvointi on siis helpottanut toistaiseksi. Valkkarin tulossa ei tullut taukoa tällä kertaa niinkuin muissa kierroissa. Mutta selvin oire on ehkä se, että nenän limakalvot on ihan kuivat ja hajut ottaa vahvasti nenään. Sitähän mulla on ollut pms-oireenakin, mutta nyt hajuaisti terästy ihan huomattavasti. Puhtaat vaatteetkin haisee ihan ummehtuneelle. :X Ja mahaa nipistelee ja särkee. Sellasta kohdunkasvujomotusta. Eilen hain jo lämmitettävää kauratyynyä ympäri taloa, mutta eipä löytynyt. Nälkä ja jano on koko ajan ja sillon tajusin, että nyt on tosi kyseessä, kun en perjantaina saanut juotua vaniljakokista, joka on yleensä mun herkkua! :LOL:

Sulla on tosi lupaavia oireita, mitä oon lukenut! Toivottavasti saat plussan!
 
pixie:eek:nnea vahvemmasta plussasta!! millanen sun kohdunnipukka on nyt? itsellä ei mitään oireita,, väsymystä vaan niinku aina syksyllä. kohdunnipukka myös ihan auki eli tädin tuloa täällä odotellaan.. eipä oikeastaan haittaa vaikkei nyt tärpännytkään.. mikäs kiire tässä, tulee sitten ku tulee.

parempaa onnea muille!!!
 
Nea: En mä uskalla kauheesti ronkkia sinne enää. Mutta se vähä mitä oon sitä tässä kierrossa kokeillut, niin ihan samanlainen se on ollut kuin aina ennenkin. Ei se nytkään ole erityisen ylhäällä tai kiinni. Elää omaa elämäänsä, mun mielestä siitä ei voi päätellä mittään.

Mä pelkään niin paljon keskenmenoa, etten uskalla mennä tonne odotuspuolelle. Taidan pitää muutaman päivän palstataukoa ja mennä tonne heinämammoihin sitten ensviikolla jos kaikki mennee siihen asti hyvin. Neuvolassa se ei ollut kovinkaan huolissaan tosta mun keltarauhashormoniasiasta, mutta lupas huomenna jutella siitä lääkärille ja soittaa mulle jos sitä mitataan. Pelkään vaan, että vuoto alkaa jo ennen sitä. Voi ei. On tää aika kaukana siitä romanttisesta mielikuvasta, joka mulla oli plussan saamisesta. Anteeks kun puran täällä, ei ehkä oikee paikka siihen...
 
elä pixie ole huolissas. kyllä kaikki varmaan menee hyvin. eihän sulla ollu esikoisenkaan odotuksessa mitään ongelmia..? tottakai kaikilla on varmasti tossa vaiheessa hirveä huoli keskenmenosta. yrität vaan ottaa rauhallisesti.. ja vaikka se julmalta kuulostaakin niin jos se menee kesken niin sit sikiössä on varmaan ollut jotain vialla eikä se ole terve syntymään.. mutta sun vauvalla on varmasti kaikki hyvin!! kiva jos kirjottelet vielä välillä tännekkin. mulla menee varmaan vielä 10 vuotta ennenku pääsen odottajiin mukaan mut hyväähän kannattaa odottaa
 
Ootte varmasti ihan oikeessa. Mulla meni esikoisen odotus tosi hienosti, mutta silti pelkäsin keskenmenoa ihan hirveesti. Ihan samanlailla olin alkuraskauden kauhusta jäykkänä niinku nytkin. Nyt pelottaa vaan vielä enemmän, koska en luota kroppaani yhtään kun jouduin tollasta hormonilisääkin syömään raskautuakseni. En jaksa uskoa, että se tästä eteenpäinkään selviytyy ilman apua. :headwall:

Huoh. On tää aikamoista. Yritän saada ajatukset muualla ja alan ompeleen Halloween-pukua. Eiköhän me huomenna taas nähdä, tuskin pystyn pysymään poissa täältä.
 

Yhteistyössä