No nyt en sitten enää muista mitä piti kenellekkin kommentoida, ai niin juu siis:
PamuK: kysyitköhän sie sitä testaamista?
ajattelin että jos vain hermot kestää oottelisin viikon päähän maanantaille!
mut suapi nähä. mulla on tuolla yks herkkätesti kaapissa kummittelemassa...
joka aamu on sellainen olo että nyt, nyt, nyt. mutta onneks on järki voittanu tunteet että eipä tuo vielä näkyis näillä kiertopäivillä vaikka ovis oli silloin kp 13.
paha olo jatkuu, tulee nyt aaltomaisesti. jotain pitäis suuhun laittaa että nousis verensokeri äkkiä (ensin tulee mieleen karkki, mutta sekin etoo
) joka on tosi outoa. mie oon karkkifriikki.
kahavi ei siis edelleenkään alas oikein tahdo mennä.
on kestokrapula päällä :$ . huimaa ja väsyttää. viime yönä nukkuin 10h ja nyt päivällä 3h päikkärit, ja taas väsyttää.
Alamasulla on sellaisia "repäisyjä". sellaisia äkki-kipukohtauksia tulee.
pissittää koko ajan ja valkkaria on kiitettävästi.
Ja PALELEE, koko ajan. no lämmöt on koholla yli asteen verran.
että tällaista tänne...
Byan Fare: Voi teitä. Minä sinuna ottaisin asian puheeks. Jos et kasvokkain viitti ni laita viestiä!
Mie itse loukkaannuin ko miun paras kaveri (sydänystävä) ei kutsunut meitä ollenkaan heidän tupareihinsa.
muuttivat tuosta seinän takaa omakotitaloon ja tuntuu että siitä niin läheinen ystävyys alkoi oikeasti kuivua, nähään enää ehkä kerran viikossa puistossa koska ollaan kumpikin perhepäivähoitajia, ja käydään samoissa puistoissa silloin tällöin.
Ni mie latoin viestiä, pöljäähän se oli, tiedän, mutta laitoin että
onnea nyt uuteen kotiin näin viestin välityksellä.Ja toivottavasti on kivat tuparit!