Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Moikka kaikille ja mukavaa sunnuntaipäivää,

Täällä saapui täti eilen illalla, taas niin täsmällisesti ettei vielä ehtinyt alkaa miettimään että voisiko olla vaikka toisinkin asiat. Mutta siis Red Dragon
mulle saisi päivittää kp 2 tänään tai siis kp 3 jos huomiseen listaan korjailet. Kiitokset! Se olis sitten vissiin yrityskierto 12 kun alkaisi ja ans katsoa siirtyvät hoidotkin sitten hamaan tulevaisuuteen jos hoitojien lakko alkaa.
Mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon.
Elämäntaparemonteista oli täällä ollut juttua. Tarvitsisi itsekin kyllä saada vähän jostain potkua pepulle että saisi aloitettua vähän kuntoilua. Tuollainen 5 kiloa on kertynyt tän hoitovapaan aikana. Tarvitsisi keksiä joku hyvä tapa kuntoilla yhdistettynä tähän lapsen kanssa oleiluun. Rattaissa kun neiti ei oikein hyvin viihdy enää kuin juuri matkan puistolle. Ja varsinkaan nyt kun työt kohta alkaa niin en haluaisi iltaisin enää mihinkään lähteä yksikseen liikkumaan vaan viettää tytön kanssa aikaa.
Mutta plussatuulia kaikille!
 
pikkumyy sektio myös takana. Harmittaa vain, kun pystyhaavan tekivät ja alkuun haittas aika lailla elämää, kun se tulehtui ja oli pitkään kipeä. Nyt sitä tuskin huomaa ja bikineissä ei tämänä kaliperin mamma kulje, joten eipä tuo ole elämää haitannut :D
 
Khimaira
Pikkumyy42
Mullakin on kolme sektiota takana. Vä'hän hirvittää kunhan nyt tärppää, että miten se loppuaika menee, mutta on luvattu tutkia tiuhempaan sitten :)

Mutta eipä tänne ihmeitä- ovista odotellessa (eihän meillä muuta tehdäkään, kuin kierron mukaan elellään :whistle: ).

Ja edelleem: onnea kaikille plussanneille! Kaihoisana katselen noita kuvia plussatesteistä :saint:
 
Huomenna menen kirjastoon ja lainaan itselleni Callanetics - 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa tai callanetics - ihannevartalo 30 päivässä - kirjan.

Jos sitä sais itseäni hiukan kiinteämmäksi.. Joskus aikoinaan kokeilin tuota jälkimmäistä kirjaa ja kyllä siitä tuloksia saa, jos vain jaksaa tehdä.
 
Sinustahan tullee nopeasti tuota vauhtia atleetti! Kiva kun olet innokkaasti alkanut pitämään kunnostasi huolta, siitä tulee ihana tapa! :heart:

Kaikki mukaan liikkumaan, tulee paljon parempi olo ja pyssyy iho kauniina myös, kun kuona-aineet häipyy!

Kiva LureLude, nyt meitä on ainakin 2 kolme sektiota takanaan omaavaa. Ja lumi.marjallakin 1. kyllä meitä sektionaisia varmaan on aika paljon!

Nyt vaan kaikille reipasta mieltä toivottelen ! :heart: :D

:wave:
 
Tännehän on ilmestynyt ihan hirmuisesti viestejä sitten viimenäkemän!

Pahoittelut kaikille tädin yllätäneille ja hirmuisesti onnea Pixie! :hug:

Meillä kävi eilen kylässä mun kaveri parivuotiaan poikansa kanssa. On sitten suloinen lapsi! Oma vauvakuume sai taas lisäpotkua! Mieskin leikki pojan kanssa lattialla leikkiautojen kanssa eikä malttanut edes kahville tulla. Kaveri sanoi mulle kun mentiin juomaan kahvia, että sun miehestä tulis varmaan tosi hyvä isä.
=)
 
pikkumyy: Mie oon aina pitänyt huolta kunnostani ja 5. luokalta lähtien kävin IINA:n jumpissa.. Mutta tänä syksynä ei ole ollut aikaa aloittaa..

Ja, kun annoin keväällä itseni repsahtaa, niin pakko kai sitä nyt on jotain tehdä, ennen kuin tärppää.. Tai kohta mie oon sitä mieltä, etten halua, että tärppää, jos vaikka tässä kaventuis. Vaikka ukko on sitä mieltä, etten mie oo silleen leveyssuunnassa lihonu. Enkä kyllä olekaan. Se on tuo mun maha, joka on kerännyt kaiken.

Ja aina olen tykännyt olla liikenteessä. Onneksi on koira. Kun vain saisin itselleni järkättyä aikaa, että sais noi jumppaliikkeet tehtyä.

Mutta koiruliinin kans lenkille. :wave:
 
Sain jopa miehen lenkille mukaan.. Ku toinen on todella laiska liikkumaan.. Käytiin sellainen 45-50 minuutin lenkki. Mies kyl pyöräl mukana, mutta tärkeintä oli, että sain houkuteltua mukaan (joka ei kyl itse asiassa ollu vaikeetakaan).

Kohta sit sinne palaveriin, jonka jälkeen iltalenkille.
 
pikkumyy
oireista kyselit jotain jo tossa aiemmin mutta nyt pitänee lisätä (kun kerran kysyit... :D
että valkkaria täälläkin, ja ihan kiitettävät määrät.
jotenkin vaan alkaa nyt oikeesti jänistämään ja epäröimään...voiskos se olla totta...ja sit kuitenkaan sitähän ei tiiä!
että oo siinä nyt sit ihan cool tämmösessä tunnehässäkässä ja kaikenmaailman pohdintojen keskellä...

oon sitäkin miettinyt että kun meillä jo on nuo aivan ihanat terveet lapset, Jumalan lahjana saatu...
voidaanko vielä saada terveitä lapsia, voidaanko olla niin onnellisia...

hohhhoijaa...
mies teki ihanaa ruokaa.
tämmöstä täällä mielessä...ja sydämellä.

 
Joopa. Miehen veljen pojan ristiäiset oli tänään. Kävin tossa lenkillä siitä ohi menin, näytti olevan monta autoa pihassa, ja autoista ja eilisistä puheista anoppilassa päätellen sinne oli kutsuttu kaikki muut miehen sisarukset. Meitä ei. Mä oon oikeesti todella närkästyny! Millä perusteella ne jätti meidät kutsumatta vaikka kaikki muut kutsui? |O

Eipä ne kutsunu meitä keväällä tupareihinkaan, tai muuten käymään uudessa talossaan, vaikka mun mies teki sielä todella paljon töitä, säästivät PALJON rahaa, kun ei tarvinu erikseen ketään palkata. Noinko he sitte käyttivät mun miehen ammattitaitoa (kirvesmies) hyväkseen... VAIKKA tuo miehen veli onki nyt jonku verran ollu tarvittaessa apuna meijän raksalla. Ei kuitenkaan läheskään yhtä paljo. Puoli vuotta mun mies kulki sielä jatkuvasti, melkeen joka ilta ja viikonloppu. Ja sitte eivät kutsu edes käymään!! :eek: :eek: :headwall: :kieh:

Mies tuossa jo meinaski että kai me ollaan niin kamalia ettei meitä voinu ristiäisiinkään kutsua.. :kieh: :kieh:
 
Bayan Fare: Onpas kyllä kummaa porukkaa, etteivät teitä oo kutsuneet :headwall: . Oletteko kysyneet, että minkä takia eivät teitä kutsu mihinkään? Siis ihan mieletöntä touhua!
Ja sinähän tykkäsit juosta noita työmatkoja? Hyödynnätkö kuukautiskiertoasi siihen? (taas tuosta kuntoplus lehdestä olleesta jutusta tuon heitin)
 
no just joo hyvä meininki!!
mitäs jos kysyt ihan suoraan että miks teitä ei kutsuttu, tai muuten otat / otatte asian puheeks, kyse on kuitenkin niinkin läheisestä kuin veli.
oon tässä "vanhemmiten" ite oppinut että suoraa puhetta vaan ni kaikista paras, ei jää epäselvää.
ja kerrot että olet loukkaantunut tuommoisesta käytöksestä, yleensä ihmiset ei tahallaan kuitenkaan halua loukata...joten jos ei ennestään ns mitään heillä ja teillä hampaankolossa ni luulis tajuuvan.
eli kissa pöydälle.
mutta tietysti ite teette kuten parhaaks näette.
tsemppiä!
 
Red Dragon mitä kuukautiskiertoa? :LOL: Ei mulla semmosta ookaan! Menkat tulee vaan teroilla :D Mitä siinä sitten sanotaan?


En mä taida kysellä mitään, mä oon niin tämmönen etten kehtaa kysellä tommosia. Ja ei se nyt niin hirveesti haittaa, ei me paljo niiden kans tekemisissä olla enkä mäkään oo koskaan heiän kans oikeesti jutellu (kenenpä kans olisin....)
 
No nyt en sitten enää muista mitä piti kenellekkin kommentoida, ai niin juu siis:

PamuK: kysyitköhän sie sitä testaamista?
ajattelin että jos vain hermot kestää oottelisin viikon päähän maanantaille!
mut suapi nähä. mulla on tuolla yks herkkätesti kaapissa kummittelemassa...
joka aamu on sellainen olo että nyt, nyt, nyt. mutta onneks on järki voittanu tunteet että eipä tuo vielä näkyis näillä kiertopäivillä vaikka ovis oli silloin kp 13.

paha olo jatkuu, tulee nyt aaltomaisesti. jotain pitäis suuhun laittaa että nousis verensokeri äkkiä (ensin tulee mieleen karkki, mutta sekin etoo :eek: :eek: ) joka on tosi outoa. mie oon karkkifriikki.
kahavi ei siis edelleenkään alas oikein tahdo mennä.
on kestokrapula päällä :$ . huimaa ja väsyttää. viime yönä nukkuin 10h ja nyt päivällä 3h päikkärit, ja taas väsyttää.
Alamasulla on sellaisia "repäisyjä". sellaisia äkki-kipukohtauksia tulee.
pissittää koko ajan ja valkkaria on kiitettävästi.
Ja PALELEE, koko ajan. no lämmöt on koholla yli asteen verran.

että tällaista tänne...

Byan Fare: Voi teitä. Minä sinuna ottaisin asian puheeks. Jos et kasvokkain viitti ni laita viestiä!
Mie itse loukkaannuin ko miun paras kaveri (sydänystävä) ei kutsunut meitä ollenkaan heidän tupareihinsa.
muuttivat tuosta seinän takaa omakotitaloon ja tuntuu että siitä niin läheinen ystävyys alkoi oikeasti kuivua, nähään enää ehkä kerran viikossa puistossa koska ollaan kumpikin perhepäivähoitajia, ja käydään samoissa puistoissa silloin tällöin.
Ni mie latoin viestiä, pöljäähän se oli, tiedän, mutta laitoin että onnea nyt uuteen kotiin näin viestin välityksellä.Ja toivottavasti on kivat tuparit!
 
PamuK: kysyitköhän sie sitä testaamista?
ajattelin että jos vain hermot kestää oottelisin viikon päähän maanantaille!
mut suapi nähä. mulla on tuolla yks herkkätesti kaapissa kummittelemassa...


aurinkoenergiaa
ok, sovitaan siis näin, testataan ma aamuna viikon päästä, sopii itseasiassa mullekin paremmin!!
jee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
Red Dragon mitä kuukautiskiertoa? :LOL: Ei mulla semmosta ookaan! Menkat tulee vaan teroilla :D Mitä siinä sitten sanotaan?


En mä taida kysellä mitään, mä oon niin tämmönen etten kehtaa kysellä tommosia. Ja ei se nyt niin hirveesti haittaa, ei me paljo niiden kans tekemisissä olla enkä mäkään oo koskaan heiän kans oikeesti jutellu (kenenpä kans olisin....)
Laitatko mulle sähköpostiosoitteen, ni voisin laittaa sulle liitteenä tuosta jutusta osan =)

 
Omituista....mulle tuli joku "pesänrakennus" kohtaus. siivosin kuin mielipuoli keittiön, olkkarin, eteisen, silitin pari pöytäliinaa keittiöön ja olkkariin, vein roskat, kuorin 3kg porkkanoita ja nyt paistan broilerin fileitä pannulla...olenkohan sittenkin tulossa sairaaksi :eek:
Ja minä Hullu luulen olevani raskaana :LOL: :LOL:

PamuK: joo testataan vaan sitte viikon päästä ma, ni eo testit mee hukkaan jos se täti kurvaakin paikalle.. =) =)
 
Sunnuntai-iltaa.
Ihanaa,vimppa Primo nielty.Voi tätä onnen tunnetta :D
Melkeen voi verrata plussaan...NO EI VAIS!!!!!
Mutta kyllä mä kuulkaa jaksan ihmetellä että tommonen pieni pilleri voi tosissaan saada aikaan näin vahvat "raskausoireet" :eek:
Mä ymmärrän vielä sen että on paha olo.Mutta että pitää syyä samoin kun raskaana,tosi usein ettei se huono olo menis semmoseks että makaa vaan ihan koomassa sohvan pohjalla. :x
Ja hajuaisti...Miten se voi siihenki vaikuttaa?Muistu niin mieleen raskauden alkuajat,kun tänään tultiin pojan kans kotiin ja ulo-ovesta päästiin sisälle,ni sanoin että "Jaaha,iskä on laittanu nivean käsirasvaa..." :whistle:
Ja se oli laittanu... :eek:
On kummallista.
Mutta eiköhän nää oireet tästä ala kadota kun tulee menkat,ja tauko nois pilsuissa.Että kp 16 ne pitäs taas sitten alottaa... :x Jos vaan siihen ratkasuun päädyn...
No,nyt kun tossa saa hetken olla oma ittesä,niin eiköhän nää pahoinvoinnit kerkee unohtuun,ja seuraavan kuurin alottaminen ei tunnu yhtään pahalta. :saint: Mutta vielä...ajatuskin puistattaa... :snotty:


:wave:
 
mielettömästi kerenny tulee viestejä viikonlopun aikana.
täti anto vihiä itestään eilen ja tänään onki sitte olo ollu sen mukanen ja vuodanki ku seula :eek:
nyt aion ostaa niitä ovistestejä et ois paremmat mahkut pamahtaa paksuks..
oon ihan naatti. nukkumaan ja huomenna kirjottelen sitte lisää
tänään on siis 2/?.
hyvää yötä :wave:
 

Yhteistyössä