Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Mie sit kävin sen puolen tunnin lenkin, vaikka vettä satoikin. :eek:
Ei minua ole ennen vesisateessa kävelee.. Ainoastaan tuo pikku lenkki pyörähtää, että koiruliini on saanu tehä pissin ja kakan.

Saapahan purkaa ajatuksia ja ajatella asioita mielessään ihan rauhassa.
 
mä uskon et saat muualtaki töitä. ei sun tollasta tarvii katella.
itellä on kans ollu hirviö pomo. se ei kyl niinkään haukkunu mun työn jälkeä vaan mua henkilökohtasesti.noh, oon kiivasluonteinen tarvittaessa, sanoin itteni irti vaikkei ollu uudesta duunista tietookaan. hyvin on pyyhkiny sen jälkeen ja töitäki on riittäny.
älä anna latistaa itteäs vaan lähe kälppimään.

mulla on vielä vähän menkkakipuja jälellä mut kyl se tästä. kävin tänää kattelee verkkoapteekista ovistestejä mut siellä ei ollu tarjolla ku liuskoja tai kasetteja. aattelin ottaa sellasen aconin kasetti testin. onko kellään kokemusta?
on kiva kuulla sydänkäpynen et oot alkanu toipumaan :hug:
mä lähden nyt moikkaan nukku-mattia. hyvää yötä
:wave:
 
Pahoittelut tädistä Hempukka87! :hug: Jospa ensi kierrosta sitten.

Mulla nyt kp 14/34-71, mut toisaalta kun nyt syön niitä teroluteja niin kierto tulee taas olemaan aika tarkalleen 27pvää. Tai toivottavasti siis saisi plussailla jo tässä kierrossa... :D

Oon nyt muutamana päivänä yrittäny tikuttaa ovista, mutta aina tulee vain se nega. Mulla jotenkin mennyt mielenkiinto tuohon oviksen tutkailuun, jotenkin mieluummin yritellään pitää aktiivista sänkyelämää ilman oviksen kyttäämistä..en tiedä, vauvan saamishalut on niin kovat että välillä tuntuu että kipeää tekee kun näkee pikkuisia! :|

Mutta ei kai se auta kuin kömpiä tuonne miehen kainaloon nukkumaan ja yrittää olla positiivisin mielin; tulee kun sen aika on.

Öitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
PamuK: miten voit?
Mulla alkaa epätoivo nostaa päätään...Tympii...
Entäs jos repsahdan pe tai la aamuna tekeen sen testin....??
Saispahan viikonlopun surra ettei tärpänny, niin maanantaihin mennessä ois valmistautunu tädin tuloon.
tervehdys...
joo ja taas viet sanat / ajatukset mun suusta...tai siis mielestä.

mietin tota testaamista kans...

blaah...
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinitaivas:
aurinkoenergia: Just tota samaa mietin täällä... Katsoin just, että samaa kp:tä mennään =) Onko sulla mitään oireita?


Mullahan niitä oireita kyllä on: eli huimausta, huonoa oloa varsinkin aamuisin ja iltaisin, alamasua vihloilee (siis pakotuksesta on muuttunut vihlailuksi), alaselkää särkee, palelee varsinkin iltaisin, vessassa saa juosta vähän väliä, valkkaria riittäis vaikka naapurille :LOL: ja tissejä särkee...ja masu aivan turvoksissa.. ja ainiin itken koko ajan, ihan pienistäkin vastoinkäymisistä vollotan..

Aika hyvä mielikuvitus mulla on jos se täti kehtaa rynnätä tänne...

ja ainiin, hartioita pakottaa koko ajan.(se kai vaan kyllä voi johtua muustakin :LOL: )


tais sitten keho haluaa niin kovasti raskaaksi että kehittelee oireita.. :/
 
löytyi tällainen : YLEISIMM?T RASKAUDEN OIREET RASKAUDEN ALUSSA

*

Pahoinvointi
*

Rintojen aristelu
*

Alavatsan nipistely
*

Voimakas v?symys
*

L?mm?n nousu
*

P??ns?rky
*

Mielialojen vaihtelut
*

Tihentynyt tarve k?yd? vessassa

RASKAUSOIREET K?YT?NN?SS?

Samoin kuin raskausoireiden voimakkuus my?s raskausoireiden kesto vaihtelee. Toisilla raskausoireet menev?t ohi nopeasti, toisilla ne saattavat jatkua suhteellisen pitk??n. Esimerkiksi raskauspahoinvointi voi kest?? jopa raskauden kolmannelle tai nelj?nnelle kuulle asti, v?symys saattaa jopa pahentua raskauden puoliv?lin j?lkeen ja mielialan vaihtelut voivat jatkua viel? synnytyksen j?lkeenkin.

Voimakkaat oireet yhden raskauden aikana eiv?t ennusta tulevista raskauksista. Ensimm?isen raskauden aikana voimakasta pahoinvointia kokenut ?iti voi toisella raskaudella selvit? t?ysin ilman pahaa oloa. Jokainen odottaja ja jokainen odotus on erilainen!

 
Do diih, nyt pääs tänne. Eilen kävin ja kirjoitin jotain, mutta se katos ja sen jälkeen vain page error, tai page not found :headwall: Täällä oli myrsku repiny linjoja oikein kunnolla ja maaseudulla kun ollaan, niin eihän ne kaapelit missään maassa kulje. Tein vikailmoituksen ja suht pian tällä kertaa saatiin piuhat kuntoon, kun tunti sitten ilmoittivat, että korjattu on.

Meillä on vuorostaan kunnon flunssa-aalto ja eskari kuumeessa kotona. Just yhdestä räkätaudista selvittiin, niin toinen kahta pahempi pukkaa päälle. isommat ainakin vielä kouluun lähtivät, vaikka luulen, että joku heistä vielä ennen iltaa petiin kaatuu. Itellä kamala yskä ja ääni poissa, jota tietty lapset käyttää hyväks. Eipä äiti huuda perään, vaikka mitä tekis :LOL:

Täs vaan ovista odotellaan ja harjotellaan, miten se tärppi sitten kävis :p Vaihteeks on jotain uutta kipinääkin touhussa, eikä siinä kaiken lomassa yht'äkkiä kumpikaan kysy tai totea, et käydäänko huomenna kaupas tai tulihan sille koiralle vesi vietyä. Sitäkin on välillä tapahtunut :ashamed: Mies vaan toivoo, että kumpikaan meistä ei ole ens viikolla kovasti kipeenä, että voimat riittää touhuamiseen :D

Onnea vielä Pixielle matkaan ja pikkuiselle paljon tarrasukkia ja kaikkea hyvää muutenkin :heart: Voisimmepa kaikki tulla pian perässä :hug:

 
aurinkoenergiaa & sinitaivas

pitääkö pistää romukoppaan nämä turinat että testataan kun ollaan ns myöhässä.... :D
voi meitä! samassa veneessä onneks...
elikkäs testataanko sit jo perjantai aamuna?
silloinhan pitäis näkyä...

ah voi tätä!!


 

Yhteistyössä