Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Näin (toistaiseksi vielä) sivusta seuraavana sanon nyt että MARS HETI TESTAAMAAN, aurinkoenergiaa ja muut! Ei ole reilua pitää hullua jännityksessä! :D
Kyllä se plussa sieltä pamahtaa, uskokaa pois. Ja ajatelkaa, jos se on plussa, pääsette iloitsemaan jo nyt ja viikonloppu onkin sitten yhtä onnenmyrskyä. Ja jos tulee nega niin kirvestä ei voi vielä heittää kaivoon vaan on varmuuden vuoksi testattava myöhemmin uudestaan koska on vielä mahdollisuus että sittenkin... Nyt mars pissille ja sit tänne kertomaan tulos! :heart: :D
 
kamala amalia: minun pissi ei tällä hetkellä ole niin vahvaa että siitä kannattais negaa testata.. :LOL:
Aamulla sitä sitten jos muistan...ennen kuin pissi tulee... :LOL:

Mistäs moinen nicki tulee Kamala Amalia?

jotenkin pelottaa testin teko näin varhain, ko jos sieltä se nega sen takkii pärähtää....mutta toisaalta Hullu olen minäkin ja tuntuu sekopäiseltä pitää itteeni jännityksessä... :LOL:
 
:kieh: Ei tänne sitte saa mitään kirjotettua ku viestit katoaa bittiavaruuteen :kieh:

Red Dragon, sain postia mutta en saanu avattua sitä liitettä :| Mut saatan mä käydä sen kirjastossa kattomassa tai vanhempien luona mikäli heillä tuo lehti vielä on..



Kävinpä n. 8km lenkillä. :) Osan matkasta hölkkäsin.

Tekis mieli vaihtaa nikkiä mutta ettehän te sitte enää tuntis mua :D
 
kamala amalia & aurinkoenergiaa,

joo mä kyllä odotan siihen pe aamuun...vaikka mikä ois!!
silloinkin on just siinä ja siinä ne päivät ett edes voi näyttää jotain...jos on jotain näytettävää.
koita sinäkin sinnitellä siihen saakka aurinkoenergia!!

...eikös hajuherkkyys kuulunut niihin oireisiin...
ja alaselkää kivistää...
ja valkkaria riittää...

voiko oikeesti olla kroppa näin vietävissä vain ja ainoastaan sen takia kun sitä niin toivoo...
 
Itse henkilökohtaisesti sanon tuohon, että kyl se kroppa voi oikeasti olla vietävissä.. Ainakin itse henkilökohtaisesti niin oon saanu kokea..

Mutta kyllähän se joillakin pitää paikkaansakin ;) Ei pidä luopua toivosta!
 
Plussaus onnea kaikille tässä kierrossa!
:heart: ++++++++++++++++ :heart:

Ihanaa pikkulauantaita eli keskiíikko päivää ihan jokaiselle, tää lähtee töihin taas reippaillen pyörällä, satoi tai paistoi :D
Ihanaa viikko jo puolessa, eilen oli tanssiharkkani ja lauantaina menemme katsomaan miehen tyttären peliä, onpahan vaihtelua =)

Plussia nyt paljon! :saint:

:flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

Heippa!

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Ihanaa, tänään ois kirjanpidon koe.. Ja jokuhan ei oo tietenkään lukenut.. Hyvin menee.. Ihan varmaan joo..

Kävin aamulla puolen tunnin lenkin. Heräsin jo 6.20 :eek:
Kyl tää kuntoilu lähtee tästä pikku hiljaa käyntiin, huomenna verenluovutukseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Itse henkilökohtaisesti sanon tuohon, että kyl se kroppa voi oikeasti olla vietävissä.. Ainakin itse henkilökohtaisesti niin oon saanu kokea..

Mutta kyllähän se joillakin pitää paikkaansakin ;) Ei pidä luopua toivosta!
joo näinhän se on!
välillä saa oikeesti itekin nauraa näitä omia juttujaan joita tänne huurupäänä kirjoittaa...
osaanhan minä olla ihan järkeväkin...
ehkä!! :LOL:

sinitaivas,
voi olla että tulee testattua tossa viikonlopulla...
(eiks viikonloppu ala perjantaista...) :D
oho se järkevyys taas katos jonnekin takavasemmalle...

maanantai ois sit vasta se kp29/28, ett sehän olis paras testaukseen...jos ei täti tee hyökkäystään tännekin! niin ettei sit edes tarvii testata...
just joo.
eli samoissa merkeissä tällä suunnalla!!
 
Mietin sellaista, mikä on viel teidän mielestä kesävauva? Onko viel elokuun lapsi? Vai joko siirtyy syysvauvaksi?

Mietin myös sellaista, että hypätäänkö tuohon syysvauvasta haaveillaan vai tehhäänkö ikioma pino? Jolle pitäis keksiä mieleenpainuva nimi ;). Minä oon kyl varmaankin ainut, joka sit syysvauvasta haaveilijoihin siirtyy.. Ei tässä kierrossa ainakaan oo tärppäämässä.. Hyvin hiljaista on makuuhuoneen puoli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Pamu k: Eiku vain testaamaan, mie pidän kyl peukut pystyssä, että tulee positiivinen tulos! :wave:
joo...katotaan nyt,
kuten sanottu välillä on ihan se olo ja mieli että sit vasta ma.
mutt sit taas kun täällä teidän kans on niin kivaa ja joukossa "vauvakuumehullutus" vaan kasvaa... :D
niin miks ei olla täysillä mukana tässäkin osiossa...
potemassa kunnon kuumetta...joka sumentaa ajatuksen juoksun,
ja miks pitäis aina olla järkevä!!!

hmm...mies vois todeta että olispa edes joskus... :LOL:

kahdesta lapsestani meni nimittäin tämä kuume osio ihan ohi...

nyt lähen purkamaan intoani imuriin!!!
nii ja testaan sit pe aamuna!
luuuuv
 
Red Dragon, kyllä mä kans olisin siirtymässä täältä tuonne syysvauvasta haaveilijoihin. Meillä ollu kyllä yritystä oviksen (?) aikoihin, mut jotenkin en jaksa uskoa että olis tärpännyt. Mutta mahdollisia oireita odotellessa... =) :hug:
 
heippa hei.. onpas täällä hiljaista.. kaikki on varmaan menny jo odottajiin... mie valmistaudun täällä tädin tuloon.. on jo vähä semmonen märkä olo mikä on aina ennen tädin tuloa.. luulen että huomenna lorahtaa, viimestään lauantaina.. no uutta kiertoa sit vaan taas jännäämään.. pitää varmaan ostaa ens kiertoon ovistestejä.. musta elokuu on vielä kesää.. mitä mieltä muut on? eli syyskuussa alkaa mun mielestä vasta syksy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Red Dragon, kyllä mä kans olisin siirtymässä täältä tuonne syysvauvasta haaveilijoihin. Meillä ollu kyllä yritystä oviksen (?) aikoihin, mut jotenkin en jaksa uskoa että olis tärpännyt. Mutta mahdollisia oireita odotellessa... =) :hug:
hei ettekä kyllä mihinkää lähe, tottakait elokuu on kesää!!!
se jos mikä!
 
mun mielestä me voitas perustaa sit ihan oma syysvauvaketju. Pitäs vaan sit keksiä oikein hyvä nimi sille niin Red ehdotitkin. Nyt kaikki aivonystyröitä hieromaan ja nimeä keksimään. Juu, eiköhän sen elokuun voi vielä laskea kesäksi.

Mä sain taas tänään kuulla, että yks mun tuttu oottaa vauvaa. Heillä tärppäs tämä toinenkin tosi nopeasti eli tokalla kerralla. On taas kun puukon ois rintaansa saanu, mut sain kuin sainkin toivotettua onnittelut.
 
tiedän caffee tunteen.. mun kaveri on seurustellu poikaystävänsä kanssa 3 kuukautta ja nyt sitten odotetaan vauvaa onnellisina ja perustetaan perhettä vaikka ukko on kovin menevää sorttia ja katselee vielä kovasti muitakin naisia.. luulen että ystäväni on vuoden päästä yksinhuoltaja.. heillä siis raskaus tärppäs vahingossa ja tietenki aivan heti.. mut kyllä elokuu oikeasti on viel kesää!!
 
ah, sullahan on nea tosi jännät paikat kp päivien suhteen...
voi ku ei alkais...
koitetaan pitää lippua korkealla!
mut jos ei oo viel meidän vuoro, ei se haittaa, ku täällä on niin KIVAA porukkaa!!

:wave:
 
Pitkästä aikaa. onnittelut niille jos joku on plussaillut viime aikoina ja pahoittelut tädin ylättäneille. Tänne on tullut uusia yrittäjiä tsemppiä kaikille.
meillä odotellaan ovista mutta taitaapa mennä tämä kierto ohi :kieh: isäntä joutui sairaslomalle eikä saa yhtään rasittaa itseään kahteen viikkoon voi krrrrrr. :kieh: enpä taida uskaltaa laittaa sitä yö töihin :LOL: mutta toivottavasti menee levolla ohi ja päästään heiluttamaan peittoa pian....
 

Yhteistyössä