Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Gutupallo...Ihana nikki :D
Nea,Meil eka sai alkunsa heti pillereitten lopettamisen jälkeen.Yhtään luomumenkkoja ei kerenny tulla,ku olinki jo raskaana.Ja pillereitä söin 10 vuotta.Ja nyt tosiaan alko yk 10...Tosin tohon 10 kk:teen sisältyyn vain 4 menkat...Ne neljännet on nyt,tulivat Primojen avulla.
Joo,on kyllä kovin hiljainen täti.Hyvä kun huomaa sen olemassa oloo :eek: ...Näin vähäistä vuotoo mulla ei ole ollut koskaan.Mutta en toki valita!!! :whistle:
Jep jep...Tää menee taas.

PLUSSAILKAAS NYT JOOKO!!! :wave:
 
Entisen miehen kans eka tärppäs ekasta kierrosta. Olin silloin 19v. Tässä uudessa liitossa eak yhteinen tärppäs yk29, eli kaksi vuotta yritystä. Tätä toista nyt yritetty aikaiseksi noin 1v8kk, eli yk19 menossa.

Ompa mukava olo, kun sai nukkua pitkästä aikaa katkeamattoman yön :) Ruokakaupassa ehdin jo käydä samalla, kun heitin miehen töihin seiskaan. Eipä tarvitse kaupassa käyntiä enää tälle päivää miettiä. Pyykkikone jyllää ja tuntuu siltä, että olen saamassa tarvon takaisin tehdä nämä arkiset askareet. Kaikki lapset meni eilen ajoissa maate ja sain veittää miehen kans mukavan illan :heart: Murkutkaan ei tuijottanut telkkaria kovin myöhään, joten kaikki saaneet levätä kunnolla.

Ihanaa marraskuun ekaa kaikille :wave: Vaikka satais ja luonto näyttäis harmainta puoltaan, niin ei anneta sen haitata, vaan valaistaan maailma hymyllä ja iloisella mielellä :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Lina:
Liityn joukkoon mukaan. Nyt on 29/28 ja jännitän kovasti joko vihdoin tärppäisi. Yritystä nyt on kuitenkin ollut jo aika kauan. =)
Tervetuloa joukkoon! Haaveiletko monennesta?
Lisään siut meidän listalle, ku meen toiselle koneelle. :wave:
Ensimmäisestä tässä haaveillaan ja kovasti toivotaan =)

Tätiä odotellessa, olo on hieman pessimistinen. :x
 
Huomenta kaikille!

Piti sitten ottaa kaikki tiedostot muistitikulle ja tehä tällä toisella koneella, ku kannettavas ei taaskaan langaton toimi.. Ja ukko ei jaksanu siihen asetuksia laittaa takas..

Mutta nyt pitäis ehkä olla kaikki oikein =)
 
kiitos kaikille vastauksista.. on lohdullista kuulla ettei ihan kaikilla oo tärpänny esikoisen kans ekasta tai toisesta kierrosta.. jospa mie olisin ihan nirmaali ja mullakin tärppäis tässä vuoden sisällä.. mulla täti tulee varmaan jo huomenna tai tänään.. koko ajan märkä olo, kohdunnipukka ihan auki.. samoin pierettää koko ajan :LOL: .. ukko jo hermostu eilen ku turauttelin pitkin iltaa koiran kanssa kilpaa pahoja hajuja.. :ashamed: .. plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle: .. anna palaa pamu testaamisen kans!! testejähän saa aina lisää vaikkei se viel plussaa huomenna näyttäskään.. parin päivän päästä saat sit varmaan jo plussan :flower:
 
Hei vaan kaikki!

No johan nyt taas tökkii, useampaan kertaan olen yrittänyt tänne kirjoitella mutta ei toimi nää sivut kunnolla. :(
Muutaman päivän oon pidellyt hieman hiljaiseloa, ettei aivan riistäydy käsistä tää kuumeilu. ;) Ovis oli ilmeisesti eilen taikka toissa päivänä, armottomasta vatsakivusta päätellen. En voi olla huomaamatta koska ovis oikein on, kipu ja turvotus nimittäin mahtavaa luokkaa. No nyt ei sitten kuin piinailemaan mahdollista tärppiä.

Meillä neiti sairastui viime yönä, nokka vuotaa ja lämpöäkin on. Laitoin tytön kuitenkin ulos nukkumaan, raitis ilma varmaan helpottaa tukkoiseen nenään. Harmittaa vaan kun reilu kuukausi sitten jo oltiin koko porukka reilut kaksi viikkoa kauheessa flussassa, että jos taas on hirveen sitkee flunssa tulossa. No tätähän tää syksy on, pöpöjä pöpöjen perään..

Mun mielestä kans elovauvat on vielä kesävauvija. Meidän tytteli 08/06 oli mun mielestä silloin ihan selkee kesävauva, sen vuoden elokuun helteiden perusteella! Huh huh..

Kauheesti tsemppiä kaikille testailijoille!
Ja pää pystyyn tädin yllättämät, ei muuta kuin uutta yritystä peliin! :flower:

Kivaa torstain jatkoa kaikille, minä poistun nyt kotihommien pariin vielä kun tyttö on untenmailla.

:heart: Haaveilija-08
 
Eipä ole esikoinen tääläkään heti tärpänny. 15. yrityskuukausi alkoi. Kiertoina mitattuna 11.

Seuraavassa kierrossa mennäänki sitte jo 3 clomia pvä, kp 3-7. Hirveen paljo... :$

Nyt takas tunnille. Livistin ku ei ollu mitään tekemistä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
jospa mie olisin ihan nirmaali ja mullakin tärppäis tässä vuoden sisällä..

.. anna palaa pamu testaamisen kans!! testejähän saa aina lisää vaikkei se viel plussaa huomenna näyttäskään.. parin päivän päästä saat sit varmaan jo plussan :flower:
Kiitos Nea!!
ja tosiaan se vuoden yrityshän on se "normaali aika".

palaillaan taasen...tässähän alkaa jo jänskättään!
 
no, nyt se myrkyn lykkäs eli mun kk alkoi jo nyt :eek: Kierto oli vaan 18 päivää! Mulla ei oo ikinä ollu näin lyhyt kierto...Omituista, mutta kai se on uskottava, kun verta tulee ja alamahaan koskee :/ Onneks on se lääkäri ma, kun ei tästä näytä tulevan yhtään mitään. Ensin kierto oli 26, sit pitkään 28, sit 34, sit 31 ja nyt 18...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
bayan fare: onko ollu semmonen olo että noi clomit olis auttanut? milloin aloit syömään niitä ekan kerran?
Nyt pian alkaa 3. clomikierto. 1 tabl pvä aloitettiin, ja nyt oli 2 tabl enkä vieläkään ovuloi. Eli ei oo tähän mennessä vielä auttanu. Toivottavasti kolmella...
Että mä en kyllä oikeen osaa sanoa että auttaako nuo, ilmeisesti kuitenki ku useat tulee parin kolmen ekan clomikierron aikana raskaaksi. Pitää vaan löytää eka oikea annostus..
 
toivotaan parasta bayan fare. eiköhän teilläkin pian onnista. onko sulla sit mitään ovulaatio oireita jos et kerta ole ovuloinu vielä tähän mennessä? kun mietin vaan sitä että voiko olla etten itsekkään ovuloi vaikka ovislimat tulee? vähän tyhmästi muotoiltu kysymys mutta toivottavasti ymmärsit.. siis itse en yhdesä kierrossa saanut ollenkaan ovistestiin plussaa vaikka limat tuli eli onko mahdollista ettei ovuloi ollenkaan vaikka ne limat tulee ja lämmöt nousee? anteeks ku piinaan sua :ashamed:
 
..kun mietin vaan sitä että voiko olla etten itsekkään ovuloi vaikka ovislimat tulee? vähän tyhmästi muotoiltu kysymys mutta toivottavasti ymmärsit.. siis itse en yhdesä kierrossa saanut ollenkaan ovistestiin plussaa vaikka limat tuli eli onko mahdollista ettei ovuloi ollenkaan vaikka ne limat tulee ja lämmöt nousee?

moikka, minä nyt vastaan ku tuli mieleen...vaikket multa kysynytkään...

en todellakaan tunne / tiedä asiasta mutta olen kuullut pari tutun ja kaverin kertoneen juuri näin, että ongelmana oli se että ovulaatiota EI tapahtunut.
eli siis voi se olla mahdollista, miten sitä tutkitaan, mistä johtuu, mitä pitää tehdä...en tiedä. Tarvinnee kääntyä lääkärin puoleen.
Näillä ihmisillä tämä kun todettiin niin jotenkin se myös pystyttiin hoitamaan.

 
kiitti pamu vastauksesta.. pitänee ostaa ens kiertoon ovistestejä ja katsoa saako plussaa ollenkaan vai ei..

dragon: mulle vois laittaa sit huomisen päivityksiin 1/28 ja yk 6. äsken jäi verta sormeen ku nipukkaa kokeilin eli luulen että täti tulee huomenna.. eli laita se sit huomiselle jos viitsit. kiitos ku jaksat päivittää
 

Yhteistyössä