Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

What a fuck? :eek:
Siis meitsillä täti viipy 2 päivää!!! :eek:
Ei se tietenkä sinänsä haittaa,mutta kovasti ihmettelen...
Tänään ei tosiaan oo pikkuhousun suojaan tullu mitään,paperiin pari kertaa tuli ihan vaaleenpunasta limaa.(kiva ku kaikkia varmaan kiinnostaa... :LOL: )
Mahtaakoha ny joku olla piälessä... :snotty:
Täytynee laittaa kysely että mimmosia vuotoja muilla on tullut Primojen aikana.
Mjoo,häippäsen mä... :wave:
 
nea85 Enpä mä ole oikein ovisoireitakaan huomannu. Ekalla clomikierrolla olin mukamas huomaavinani jotain, mutta eipä se sitte tainnu ollakaan. Sain kyllä ovisplussan sillon. Vähän oli kuitenki hormonit noussu sillon kp23, mut ei tarpeeksi. Kumma juttu...

Minä uskoisin enemmän siihe lämmön nousuun ja limoihin kuin ovistestiin. Voihan olla, että se huippu on ollu niin pikaseen ettet oo saanu kiinni, tai sitte kuulemma joillain ei vain testit toimi! Melko varmasti on ovis ollu jos kerran lämmötki noussu! Et oo käyny verikokeissa..?
 
bayan fare: en oo käyny testeissä.. kierto ollu jo puol vuotta 28 tai 29, joka kuukausi on lämmöt noussu ja ovislimat tullu kierron puoli välissä.. ajattelin ens kierrossa tikuttaa ovista, jos ei tuu plussaa niin pitää varmaan sit käydä verikokeissa. en oo oikeestaan ollu huolissani ku kierto on ollu säännöllinen ja mulla on ollu aina noi ovisoireet mut pitäähän tässä pikkuhiljaa testeihin hakeutua jos ei ala vauvaa näkyä.. mut kuitenkin jos saan plussan ens kierron ovistestiin niin kaitpa sit on kaikki hyvin.. pitää vaan yrittää nyt tikutella mun sitä ovista
 
Laskeskelin tuossa, että ovis ajoittuu lähelle isänpäivää, olisihan se aika hauskaa, jos esikoinen saisi alkunsa isänpäivän aikoihin! :) Mulla on tosin menossa nyt eka luomukierto, eli oviksen ajankohdasta ei varmaan voi olla ihan varma. Olen ajatellut että ainakin vähän aikaa mennään ihan tjot-menetelmällä eli en vielä ala tarkkaan laskemaan ja kellottamaan oviksia. Kivempi se on vaan viihtyä makuuhuoneessa vähän useammin! ;) :whistle:
 
Heippa kaikille uusille ja vanhoille kuumeilijoille :wave:
En ole hetkeen tänne kirjoitellut ,lukenut olen päivittäin. Edelleen ovistesti negaa näyttää. Tilasin jo uuden digitestin ,joten kalliiksi tulee =) . Mutta tahdon niin kovin tietää tapahtuuko ovista ollenkaan. Vähän alkaa jo kettuttaa nämä sekavat kierrot. Tekisi mieli mennä gynelle ,mutta sitten taas ajattee ,että yritystä ollut vasta 5 kk. Esikko tärppäs niin helpolla niin ehkäpä tämä nyt tuntuu niin pitkälle. Esikko tärppäs toiseen yritykseen ,vaikka 15 vuotta olin pillereitä syönnyt.

Hyvää yötä kaikki ja plussatuulia++++++++++++ :heart:
 
huomenta!!

ONNEA LINA!
mikä sulla oli kp? monesko yritys?

mä en saanut testiin kuin sen yhden viivan...vaikka huvittavasti koitin tiirailla ja taikoa...
mutta ei se mitään.

mies kielsi testaamasta näin aikasin, mutta kun olin kerran päättänyt.
ja luvannut teille!! :D

no mitään olotiloja ei oo, ootellaan ja kattellaan...
eli pari päivää vielä menkkojen alkuun. Etiäpäin!! sanoo ikuinen optimisti!

aurinkoenergiaa...
:hug:
 
aurinkoenergiaa :hug: aivan samat fiilikset ja tilanne kuin sinulla paitsi että meillä lähtee yrityskerta 11 käyntiin. Mukavaa viikonloppua kaikille ja erittäin paljon onnea plussanneille ja haleja muillekin tädin kynsiin jääneille
 
Pahoittelut niille, joilla ei vielä tärpänny ja onnittelut niille, jotka plussan on testaillu! Minun kellontarkat menkat on nyt päivän myohässä ja testi näytti ihan puhdasta negaa. Mitähän tämä nyt on? Aiemmissa raskauksissa testi näyttäny plussan jo melkein ennen kuin on tikkuun ehtiny pissaamaan. Kaipa se kierto on sekasin menny, kun niin kovasti toivoo vielä uutta raskautta.
 
Lina: Paljon Onnea!

aurinkoenergiaa: Pahoittelut tädistä :hug:

äippä67: Eli onko sinullekin tädin pirulainen tullut kylään?


Itse lähen tästä verenluovutukseen. Ja minä siirryn kyl suosiolla odottaa syysvauvaa, koska ei me peittoja heilutella ollenkaan..

Kävin jo aamu lenkillä.. tänään vaaka näytti 70,6 kg.. 22.10. aloitin ja pudotusta tapahtunut siis 1kg700g. Perjantai on mun punnituspäivä.
 
pahoittelut aurinkoenergiaa.. :hug: .. kyllä meidänkin vuoro tulee vielä joskus.. ja onnittelut linalle :flower: ..

onnea dragon onnistuneesta painon pudotuksesta. :flower:

pikkumyy: oliko sulla se ovismittari? jos oli niin mistä tilasit, paljo makso ja oliko se sinusta hyvä? taidan ostaa itse samanlaisen tähän kiertoon jos se on susta kannattava ostos..
 
Red Dragon:Kyllä se tädin pirulainen tuli taas kiusaamaan. Hienoa että olet saanut painoa pois :flower: Minunkin pitäisi painoa tiputtaa mutta tunnustan olevani laiska ja saamaton sen asian suhteen. Liikun epäsäännöllisesti ja syön yli omien tarpeiden. En niinkään syö makeaa mutta hyvä ruoka vie mennessään
 
Huopikas
Täällä ei edelleenkään tapahdu mitään. En usko, että se edellinen minivuoto oli edes menkat. Ei ne voi yhtä iltaa vain kestää!!! Ja jos mulla ei ollut kerta menkkoja, niin nyt on kaiketi menossa kp70. Tuskaa! :( Alkais nyt hyvänen aika jo uus kierto...
 
red dragon: anteeks ku vaivaan sinua taas mut voisitko sittenki vaihtaa mulle listaan 29/29.. ja yk 5..? ei se täti vielä tänään tullukkaan vaikka eilen jäi sormeen verta.. luulen että tulee huomenna mut jos viitsit niin vaihda vielä noi päivät.. anteeksi ku teetän sulla lisää hommia :ashamed:
 
nea85: päivitetty ;). Ei siihen kauaa mee, että ne numerot vaihtaa.

Hyvältä kyl tuntuu, että oon jo jonkin verran saanut pudotettua. Housutkaan ei enää purista. Jospa vain saisin itsekurin pidettyä.

Meille tuli kaverin 1v7kk:n ikäinen tyttö hoitoon. Yökylään itseasiassa. Ihana lapsukainen

:heart:
 
Kerroin raskaana olevalle työkaverille, että meillä on jätetty hormonaaliset ehkäisyt pois ja vauva saa tulla heti kun haluaa. Hän kertoi, että heillä meni tämän esikoisen yrittämiseen useampi kuukausi ja kehoitti olla masentumatta, vaikka ei heti tärppäisikään.
Tuntuu vaan että nyt kun meilläkin on vauvalle annettu lupa tulla, niin nään joka puolella odottavia äitejä tai vauvoja! :D Hormoonit on sitten kumma juttu! Saavat ihmisen kuvittelemaan kaikenlaista ja suunnittelemaan tulevaa aikaa pienokaisen kanssa, vaikka tosiaan ovista tässä vasta odotellaan ja ei ole mitään tietoa siitä, kuinka meidän vauvansaamisessa tulee käymään.
 
:flower: :heart:
Tippuneille :hug: , toivottavasti ensi kierrossa parempi onni! :heart:

Heippa ja ihanata iltaa kaikille!
Plussatoivein :heart: +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
siis jokaiselle plussia toivoen!

-pikkumyy- :flower: :heart: :wave:
 

Yhteistyössä