Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

skorpioni07 Minä myös otan silloin tällöin sippen tai lonkeron ,vaikka tätä raskautumista yritetäänkin. Plussan jälkeen ei sitten edes lasillista. Tästä oli jossain oikein faktatietoa ,että niin kauan kuin sikiöllä ei ole omaa verenkiertoa ei alkoholi kehitykseen voi millään tapaa vaikuttaa. En kyllä yhtää muista millä viikolla se voi alkaa vaikuttaa(n. 6-8rv). Kuka tietää paremmin? Ei sillä ,että tietäisi mihin saakka voi sippen juoda, vaan siksi ,että tähän on oikea syy =) . Nuot pikkujoulut ovat kyllä kimurantti asia. Meillä myös yhdet kosteat juhlat tulossa.

).( Torstaina ovistesti nega ja liuskat loppui, eikä uusi kerinnyt tulla perjantaina. Limojen mukaan ovis lähellä tai menossa, joten puuhailtu ollaan sen mukaan. Ärsyttää ,kun juuri nyt ei pääse ovista testaamaan. Sitten ,jos maanantaina se näyttää negaa niin ei voi kuitenkaan tietää oliko se nyt vkl :headwall: . Meidän tuppukylän apteekissa ei muuten ollut ollenkaan digitestejä, kun sielä kävin katsomaan ja joudun sit hätäiseen tilaamaan. Kivan sekava kierto taas ,kun ovis on tai lähenee kp 26.

nea taisikin kysellä digitestistä. Se on kyllä niin varma ja helppokäyttöinen, että voi suositella, jos sitä nyt sitten satut vielä tarvitsemaan. Plussatuuli sinulle++. Halpa-testissä hintaa oli 33?.

Hyvää yötä :wave:

Kp 29/28 alakanut, heräsin kauheaan nuhaan! :headwall: , ehdin nukkua jo melkein 4 tuntia, sitten tää nuha iski. Toivottavasti on ohimenevää, en jaksaisi alkaa sairasteleen. Missäs mennään tikka81,sinitaivas,diodium, ja kaikki kellä täti nyt myöhässä, neakin? :heart: Toivotaan, ettei nyt mitään tätiä tavattaisikaan pitkään aikaan.
Varovaisen toiveikas olen oireineni, jotka ovat tässä kierrossa aivan erilaiset kuin muissa kierroissani. :ashamed:

Kiva Weiss kun sinulla kaikki hyvin, perässä yritetään tulla sinne odottajien puolelle :heart: , hiljaa hyvää tulee, vai mitenkä se sanonta mennee?

Ihanaa sunnuntaipvää kaikille ja plussaoonea kaikkien plussien suhteen. Itse käytin toista kiertoa sitä clearbluen digitaalista mittaria ja perjantaina ja lauantaina silloin näytti ovulaatioplussaa 15 ja 14 pvää sitten suunnilleen. Ja sen mukaan touhuilimme, sekä ennen sitä jo tiistaina kun gyne pongasi sen juuri irtoamassa olevan munasolun ja hänen ohjeitaan noudattaen , myös silloin touhuilua!.. nyt vaan parasta toivoen! :heart:

Hei,hei ja voikaahan hyvin ihan jokainen! :D :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

Lisäsin päiviä ja varovaisesti laitoin haikaran, katsotaan pysyisikö tuollainen pieni ihme sen nokassa? :saint: :heart:

Pikaseen lukemassa kuulumisia näin aamusta..

Red: Meinattiin sata kunta ihmistä kutsua. Pukua oon jonkun verran katellu netissä, vielä ei olla sovittamassa käyty missään. Mut mulla on aika selkee kuva millasen puvun haluun. Pitkä laahus, yksinkertanen ja luonnonvalkonen. :heart:

Aika jännät ollu nää menkat nyt tähän mennessä. Kertaakaa ei oo mahaa särkeny vaikka yleensä ainaki eka päivä on ollu aika tuskanen. Ja vuotoa tullu ihan älyttömästi, nyt tosin jo vähän rauhottunu. Eka ja toka päivä ku menin pöntölle, niin oikein lorinalla tuli! :eek:

Ihana ilma tuol ulkona, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lunta vähäsen maassa. =)

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille! :wave:

huomenta kaikille.. eipä tullu tänäänkään plussaa, viivan paikka vaan tuli.. ei varmaan meinaa mitään se viivanpaikka, väriä siinä mun mielestä ei ole.. pitää käydä tänään apteekissa jos täti ei tule.. testaan sit huomenna uudestaan.. tai tänään illalla jos en malta odottaa.. kiitos mtt vastauksesta. pitää harkita sitä ovismittaria. plussatuulia kaikille!!!

Heissan kaikille!
En ole vähään aikaan kirjoitellutkaan tänne, mutta ahkerasti oon kyllä käyny lukemassa teidän kirjoituksia.
pikkumyy pidä kovaa kiinni, hyvältä näyttää! :hug:

Täällä tätiä odotellaan... Perjantaina kp26 alkoi pientä ruskeaa tuhrua tulemaan. Sitä tuli vähän eilenkin eli eiköhän se ei toivottu täti ole sieltä tulossa. Sain sillon kp15 ja kp16 digiovismittariin plussat eli nyt alkais olemaankin tädin aika. Tietysti toivon, että se ei tulis, mutta mulla alkaa usein näin et eka tulee pari päivää tuhrua ja sit tärähtää oikein kunnolla.

Toisaalta yritän ajatella positiivisesti B) Pääsen sit kun täti tulee kunnolla niin 3.-5. päivä verikokeisiin. Mulla otettiin jo viikko ovisplussasta yks verikoe et pitikö se ovis paikkaansa. Tulokset ei oo vielä tullu ja nyt sit pitäis ottaa loputkin. Jos niistä sit löytyis syy tähän pitkään odotukseen...
Mutta plussatuulia täältä kaikille ja nauttikaa ihanasta ilmasta! Jopa täällä etelässäkin on valkoista pikkasen :heart:

HooÄs ihanaa häiden suunnitteluaikaa sinulle :heart: Muistuu niin elävästi mieleen omat häätouhut, joista ei niin mielettömän pitkä aika vielä ole :)

Bayan Fare
pahoittelut, suuret sellaiset tädistä :hug:

Valikuvia selatessa alkoi soida meille tärkeä kappale päässä ja tuon kappaleen sanoilla mies aikoinaan yritti kertoa, että jotain tunnetta olis ilmassa :heart: Laitan tuon kappaleen sanat teillekkin, kun ovat mielestäni niin kauniit.

Ovista odotellaan, eipä sen kummempaa tällä hetkellä kuulu. Toivottavasti ei jätä tulematta....

Joka päivä kaikenaikaa
mietin onko tämä totta ollenkaan
että kanssas
tätä taikaa rakkauden me koetaan
että kantaa oikeasti
tämä tunne aina päivään huomiseen
ja taas hetken
ihanasti
tunnen sydämeni lentoon lähteneen

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa

Uskonut en silloin ennen
että todellisen onnen löytäisin
kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
mutta nyt on kaikki toisin
luotas lähteä mä koskaan tahdo en
olet nainen suurenmoisin
mulle lahjoitit sä aidon rakkauden
(2x)

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa

Olla kanssasi oikeesti onellinen
sua oikeesti rakastaa...

Finlanders, Oikeesti

Heissan pitkästä aikaa kaikille!
Olin reilun viikon reissulla Suomessa ja nyt taas takaisin täällä koto-Englannissa. Niin paljon on tullut tekstiä tänne, etten ehtinyt kaikkea vielä edes lukea! En ole ihan ajantasalla siis plussaajista yms. tapahtumista. Onnea kaikille mahdollisille plussaajille kuitenkin! :flower:

Omia kuulumisia sen verran, että tätiä tässä odotellaan. En kuitenkaan malttanut olla testaamatta tänään ja kyllä sieltä todellinen haamujen haamu taisi tulla...Mutta niin haamu se on, etten kyllä laske sitä miksikään. Mieskin sen katsoi ja sovittiin, että parin päivän päästä testataan uudelleen. Vähän järkytys se kuitenkin oli! Olen ollut tämän kierron jotenkin ambivalenttisessa tilassa, toisaalta on ollut ihmeellinen "varmuus", että nyt napsahti, toisaalta taas olen tässä nyt tätiä odotellut ja hokenut itselleni, että ei mitään syytä luulotella muuta. Olo on kyllä sekalainen, välillä on sellainen menkkamainen olo vatsassa ja koko ajan pitää ravata vessassa tarkkailemassa että onko siellä jo merkkejä tädistä. Toisaalta olen ollut mukamas tuntevinani erilaisia oireita, mutta saattavat toki olla luulotaudin tuomia.

Joten jännitän tässä nyt ihan vatsa jo senkin takia kipeänä, että mitä tapahtuu. Jos täti tulee kylään, peli on selvä mutta jos tätiä ei kuulu pariin päivään, teen toisen testin. Apua, kuinka tämän kestää? Pitäkää kaikki peukkuja, että se himputin täti pysyisi nyt kaukana vain! Täytyy tosin itseään valmistella pettymykseenkin, koska sehän tässä varmaan on edessä.

Tsemppiä kaikille, pidetään kaikille peukkuja!
:heart:

Tulin kurkkaa teitä haaveilijoita tuolta odottajista kun niin jännitän teitin puolesta.... :D

Pikkumyylle (hyvältä näyttää ) ja muille kovasti peukkuja pidän että plussa tulee...jo tonne odottajiin lisää kaivataan väkeä =)

(.) Rv7 menossa...Kävin perjantaina ensimmäisellä neuvola käynnillä :)

Kohtu kasvanut hyvin ja muut arvot hyvät. Aluksi sanoi ettei kuunnella vielä sydänääniä,mutta kun mahaa paineli nii tempaisi kuitenkin doplerin ja etti ääniä..... ja sieltähän ne sydänäänet löytyi! voi ihmettä,itku siinä tuli silmään vanhalla odottajalla! Eli viikot olisi vähän pidemmällä... ei kuuluma kätilö ole ikinä näin aikaseen kuullu sä keneltäkän...
La tarkentuu sitten rv12 ultrassa jonka tilasi valmiiksi 7.12.

Plussia kaikille++++++++++
:heart: :flower: :flower:

diodium, toivottavasti vahvistuu plussaksi! :heart: Muillekkin plussaajille sylikaupalla onnea! :hug: :heart: :flower:

Hei amati, kiva kun kävit meitä tsemppaamassa!'
Ja nealle , ole hyvä oviskysymyksistä tai vastauksista! :D

Hei taas ja olkaamme onnelisia, ihan jokainen! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

iltaa...
ei mitään uutta täällä, eli siis kuitenkin vähän jännää...
menossa kp 28/28

odottelen menkkojen alkamista tai sit pitää tehdä uusi testi....
perjantainahan se oli selkee nega.

palaillaan!

edelleen toiveikas
Pamuk

iltaa...
ei mitään uutta täällä, eli siis kuitenkin vähän jännää...
menossa kp 28/28

odottelen menkkojen alkamista tai sit pitää tehdä uusi testi....
perjantainahan se oli selkee nega.

palaillaan!

edelleen toiveikas
Pamuk

Pikkumyylle, Nealle ja Pamulle hirmuisesti plussatuulia!
:heart: +++ :heart:
Sovitaanko yhdessä että marraskuu on kaikille plussakuu! ;)
Lumi-Marjalle; tuo Oikeesti on kyllä todella kaunis ja koskettava laulu, ystäväni häissä se soitettiin heti häävalssin jälkeen ja ei varmaan kukaan vieraista säästynyt liikutuksen kyyneleiltä, oli se niin herkkä hetki.

Skorpioni07, mä ainakin juon aika lailla niinkuin aiemminkin (eli harvoin! :D ) mutta sen verran seurailen juomisiani että esim. illanistujaisissa - samoin kuin tulevissa pikkujouluissakaan - en aio juoda mitään perseitä olalle, vaan sellaista rauhallista tahtia ja ainoastaan siideriä, lonkeroa tms. Eli en sorru väkeviin ollenkaan.

Ite en kauheasti jaksa sillä alkoholin käytöllä vielä stressata kerran testit näyttää negaa eikä kummempia oireita ole. Tähän osaltaan vaikuttanee se, että eräs ystävä oli tuossa taannoin raskaana ja hän vietti muutaman kostean illan jo raskaana ollessaan. Hän ei siis tiennyt olevansa raskaana (lapsi oli kyllä yrityksessä ja toivottu, mutta kierto niin epäsäännöllinen ettei ollut yhtään arvannut) ja myöhemmin laskeskeltuaan hän tajusi että oli ollut melko hiprakassa tilassa tuttujen häissä sekä pikkujouluissa ja tällöin hänellä oli ollut menossa jo rv 7!! Hän hädissään heti neuvolasta kysymään että onkohan vauvalle saattanut tulla sen takia jotain vaurioita, niin lohduttelivat että ei varmasti ole vielä tullut, sillä mikäli sellaiset kännit vetää 1-2 kertaa raskausaikana ja ALKUVAIHEESSA niin siitä ei pitäisi vielä olla vauvalle mitään vaaraa. Tietysti sitä ei suositella, ja raskausaikanahan kaikki alkoholituotteet pitäisi olla kokonaan pois kuvioista, mutta moni alalla oleva (terveydenhoitaja-ystävä jne) ovat sanoneet ettei yritys vaiheessa kannattaisi stressata sillä asialla, vaan ennemminkin nauttia vielä niistä saunasiidereistä sun muista, mutta pitää kuitenkin jonkinlainen kohtuus matkassa.

Eli mä ainakin aion ihan rauhallista mutta muuten myös vähän alkoholipitoista elämää vietellä plussaan asti, sitten olen enemmän kuin mielelläni tipattomana ja masua kasvatellen! :heart:

kyllä täällä on kova suhina ku aina on ihan mielettömästi luettavaa vaikka täivittäin käyn täällä teidän kuulumisia lukemassa.

tuohon alkoholi kysymykseen vielä; luin jostain että noin kymmenen päivää hedelmöittymisestä sikiö on turvassa alkoholin vaikutukselta. en tosin oo sata varma asiasta mutta kutakuikin noin asia meni..
ite oon lähössä keskiviikkona viihteelle ihan hyvillä mielin. et jos on ihme tapahtunut että olisin jo jotenki raskautunu ni en usko juomisellani vahingoittavani sikiötä.

plussailkaahan nyt oikein urakalla että ollaan kaikki niitä marraskuussa plussanneita eikös joo =)
lähen tästä kattoo josko toi mies vielä jaksais ;)
:wave:

Mä kävinkin täälä jo päivällä,ja kirjottelin,mutta ei oo mun vastaus tullu perille saakka...Mihin lie jäänt? :/

Pikkumyylle kirjotin kuitenkin että mun ystävällä on kaksi kertaa käyny niin että kun raskauden alussa,ennenku on tiennyt raskaudesta,niin hälle on tullut flunssa.Juur testauksen aikoihin.
Liittyy jotenkin siihen että kun tulee raskaaksi niin vastustuskyky käy jossain ihan nollassa.
Näin olen siis kuullut.Tarkempaa tietoa ei ole.
Mutta hyvältä vaikuttaisi sunkin kohdallas... ;)
Että eiköhän se siitä.. :heart:

Mulla on nyt kp6,ja täti lähti kylästä tänään.
Sanoinkin hälle jo aamulla että jos nyt lähtisit niin moneltakohan olisit kotona..Ja niinpä hää pakkas kamansa ja häipyi :D
Kymmenen päivän päästä sitten uus pillerikuuri alkuun :x
Ja sen jälkeen JOS kierrot alkaa rullata ajallaan,niin sais tääkin akka toivoa siihen että joskus saattas tärpin saada osuunkin... :)
Mutta jotenkin tuntuu että siihen on vielä niiin pitkä matka... :snotty:

Noh,hyviä unia kaikille.
Nythä onki jo kp7 kun kello mänt yli kahentoista!

Ötyä!

Khimaira
Huomenta!
Tuosta alkonkäytöstä: sikiö on suojassa tupakan,ym. haitoilta ennen kuin kiinnitynyt. Napanuoraa pitkin kaikki sitten menevätkin..
Minä käytän todella vähän alkoholia- yleensä kerran vuodessa, mutta en aio nyt yritysaikana olla ilman jos sattuu hyvä tilanne kohdalle- ennen plussan saamista aion nautiskella siideriä :)

Täällä taitaa muillakin olla noita epämääräisiä vuotoja kesken kierron? Mulla on tullut nyt jo toisen kerran tässä kierrossa ruskeaa/ veristä vuotoa päivän ajan :/ Nyt on kp 16 ja tärppiaika lähenee- tänään sitten alkoi tuo mystinen vuoto niukkana :eek: Miten mä nyt hommailen kun röhnii :( Varmaankin pillereiden lopetus vaikuttaa tuohon epäsäännöllisyyteen :|

Mut juup- nyt herättelemään koululaista ja eskaria :wave:

Ja pliiss!!! Nyt plussia tähän ketjuun :D

Muoks: tilasin elämäni ensimmäiset ovistestit :D Nyt mä tikutan ja katson mikä on tilanne! Vinkkejä tikutukseen kokeneemmilta? Aamulla/ illalla, miten vahva viivan pitää olla,jne :whistle:

Huomenta! Mulla on vasta joskus viikon päästä testausaika... On niin ärsyttävän pitkä toi mun kierto. Mutta enpä usko että tarvii alkaa testaileen yhtään mitään, ukko-kulta oli just oviksen aikana metsällä monta päivää niin ettei varmastikaan oo mahiksia. No seuraavalla kierrolla sitte, se onki sit jo lähellä joulua :xmas:

Mahoton plussia nyt tähän meän joukkoon niin ollaan sit vielä kesän puolella ku vaavelit tulee maailmaan B)

moi kaikki :wave: . aconin liuska testi tänään puhdas nega.. ihme juttu ettei täti tule.. mut ei tässä kyllä raskaanakaan olla ku ei plussaa tule.. ois varmasti pitäny jo näkyä jos ois tulossa.. toivottavasti täti löytää pian meille ettei menis kierto ihan sekasi... pitää varmaan testailla viikon päästä uudestaan jos se täti ei sillonkan oo vielä tullu.. tosi tylsää tämmönen.. myylle peukut pystyssä.. ja muillekkin!! :D

Yhteistyössä