Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Hei kaikille pitkästä aikaa. Piti tulla tänne kurkkimaan, että miten teillä menee. :) Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille. Toivon mahtavia ja lämpöisiä plussatuulia tänne.

Meillä menossa jo viikot 13+0. Aika tuntuu hurahtaneen. Masu on kasvanut ja äitiysvaatteet alkavat kutsua. Monesti olen miettinyt kaikkia teitä täällä. Liittykää pian seuraan.

katrinainen ja kirppu 13+0
 
pikkumyy on tainnu Pixie hävitä kokonaan tuonn odottajiin :heart:

caffee81 hyvä homma, että syy löytyi ja nyt uutta puhtia vain vaavi hommaan. Uskoisin, että pikapuoliin plussailet, kun hoito alkaa tepsiä.

Mitäpäs omaan napaan....ovishaamu sunnuntaina ja nyt puhdas ovisnega. En tainnut ovuloida tässä kierrossa ollenkaan. Eipä ole haamu ovistestistä ennen noin kadonnut. Muutaman kerran sitä ei ole tullut koko kierron aikana vaikka tikutin joka päivä. Outoa. Mutta...jospa seuraavassa kierrossa. Ellei sitten ollu viivat eilen, kun en tikuttanut ja tänään nayttäis sit mitä näyttää. Keho kyllä kertoo oviksen olevan paikalla, kun kirkasta paksua limaa on paljon ja munasarjojen kohtaa vihloo niin vietävän lujaa. Tällä kertaa molemminpuolin. Mitä lie kropan oikuttelua. No, katellaan ja tikutan vielä huomenna.
 
voi voi.. päivät kuluu ja täti viipyy.. :headwall:

onko kenelläkään kokemusta kystistä? mietin vain et onkohan mulla semmosia ku täti myöhässä ja pahaa vihloo molemmilta puolilta sillon tällön...

kaikki pahat asiat pyörii mielessä.. kystät, lapsettomuus, kohtusyöpä,,,, ja vaikka mitä.. mielikuvitus laukkaa.. pitää soitella ens viikolla gyne aikaa jos ei täti tule niin saavat sit tutkia kaiken.. masentaa.. taitaa kaikilla olla vähä huonot ja tylsät hetket nyt täällä meneillään..

anteeks ku vaan valitan.. ahdistaa prkl!! :kieh:
 
Heip!

Täälläkin on sitten jo menossa kp3 eli en ole vain päässyt moista ilmoittamaan...ja perjantaina on aukiolotutkimus ja samalla kuulen tulokset verikokeista etc...joten hyvinkin jännä viikko on tulossa ja
epätietoisuus loppuu...aivan mahtava fiilis vaikkakin pelkään kuollakseni
mitä tuleman pitää...

Joten ei muutaku perjantaihin ja toivotaan parasta!
 
nea toivottavasti sun kierto ei ole mennyt sekaisin niin kuin mulla...Mulla oli ensin säännöllisesti (muistaakseni 4-5 kiertoa peräkkäin) 28 pvää ja sit yks kaks kierto olikin 34, seuraavalla kerralla 31 ja sit tuo 18. Toivon kovasti, että sinä olisit saanut maha-asukin ja jospa se plussakin tulisi näkyviin testissä pian :heart:
 
caffee: samalta kyl kuulostaa kun minun tämän hetkinen tilanne. kierto ollu 5 kuukautta 29 päivää, nyt näköjään tulee pidempi.. pitänee varailla ens viikolla sitä gyne aikaa..saapahan sit ainaki asian selväks et mikä taas mättää.. ihmettelen kyl kovasti kun mahaa juilii oudosti.. ja kylmä koko ajan, lämmötki 37... mut raskaanakaan tässä ei olla.. huomenna vielä testi, kun se on nega niin sit vaan eteenpäin porskutellaan ja odotellaan gynen luo pääsyä..

mitkä fiilikset muilla?? tänne ei enää kirjottele kukaan, missä kaikki? :whistle:
 
Minä ainaki oon täällä! Ja tosi kummallisissa tuntemuksissa: Aamulla tuli tuhrua ku kävin vessassa ja vatsaan teki oudosti kipeää päivällä hetken. Sit äsken ku menin saunaan niin joka paikka oli veressä! :eek: Helluki säikähti että vuodanko kuiviin. Suihkun jälkeen ei taas tuu mitään. Jos nää on menkat niin viikon liian aikasessa... ja tosi oudot. Lisäksi vatsa on oikeelta puolen kipeä ja selkä kans samalta kohtaa. Ikinä ennen ei oo selkä ollu kipeä kuukautisten aikaan. Ja mahassa mouruaa nyt kummallisesti. Mitämitämitä tää tarkottaa???
 
Musta tuntuu että tää syksy on tuonut kaikkien mieliin hieman negatiivisia aatoksia. ja kun ei edes aurinko paista ni kaikki näyttää ja tuntuu pahemmalta ku oikeesti onkaan.. itelle on ainaki käyny niin. mikään ei oikeen huvita ja kuiteski haluis niin paljo.
mä oon mittaillu nyt lämpöjä ku ei oo tullu ostettua sitä ovismittaria. ja ainakaan tuolla verkkoapteekissa ei ees ollu myynnissä sellasia digimittareita. tai sit oon vaan niin sokee etten vaan löytäny
mä jotenki haluisin synnyttää ennen totaalista loska-aikaa. outoa. :LOL:
mut yritetään jaksaa pettymyksistä huolimatta ja eiku peitot heilumaan :p
:wave:
 
Huomenta! |O Mulle voi päivittää 2/31-38 ja yk 4. Verenvuoto jatkuu edelleen, tosinki epätavallisen runsaana. Niin ja edellisesssä viestissä unohin kertoa että tuli kaks sellasta veristä limaklönttiä, halkasija n. 2-3 cm. Eipä oo ennen sellasiakaan näkyny. Luulen että meni kesken ennenku ehti oikeestaan ees alkaa... Mahtavasti mulla vaan toi kierto heittelee, täytyy vissiin alkaa minunki tikuttaan ovista että tietää ees suurinpiirtein milloin kannattaa alkaa odottelee tätiä. Me harrastellaan peiton alla kyllä sen verran usein ettei sen takia kyllä ainakaan tarvi tikutella :LOL:

Hauskaa päivää kaikille ja koittakaahan plussailla, heinä-vauvoja ei oo vielä kovin monta tulossa. Mie vaihdan nyt sitte elo-vauvoihin, mutta kesähän se on vielä elokuussaki

:wave:
 
http://www.ova-test.com/index.php?main_page=index&cPath=65&zenid=a41ed77f9ac8f5697cd32cc871b82e6d

http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_clearblue_digitaalinen-c-4_31.html

Tässä 2 liitettä mistä ovulaatiotestejä, toisessa juuri se digitalinen versio ainakin, itse käytän sitä ja se on suositeltukkin gynejen puolelta, koska on luotettava.

Mukavaa aamua kaikille ja plussailuonnea jokaiselle!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Heippa ja voikaamme hyvin jokainen! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Khimaira
Tikka81: Taidan mieki siirtyä sinne syksypuolelle :/
Ja noista ovistesteistä: jos ne maksavat monta euroa kappale, niin tuleepa aika kalliksi, jos "joutuu" tikuttelemaan monta ja monta kiertoa putkeen :( Eikä ole edes niin sanottu että tärppää vaikka aika olisi oikea. Huoh..Mulla on vaan hiukkasen vitutusta ja väsymystä koko touhuun..Nyt pitäisi olla tärppiaika tämän viikon ajan, riippuen kierrosta, mutta miestä ei huvita puuhastella |O
Tässäkin varmaan pätee sama asia kuin muussakin: jos ei saa sitä mitä haluaa tyytyy siihen minkä saa :snotty: Et nyt sitten tulee ihan älllötys olo koko raskautumista ja vauvoja kohtaan- itselle vaan paljon vaivoja ja yöheräämisiä..( ja pienien varpaiden nuuskuttelua, ensimmäsiä hymyjä,jne..)

Hei! Nyt oikeasti plussaisia viestejä- ne varmaan sopivat kaikille :)
 
Minä voisin nukkua monta vuorokautta putkeen.. En meinannu tänäkään aamuna saada itseäni ylös sängystä..

Ja koneet temppuilee..

Ja flunssa (?) viel kaiken huipux.. Onnex viel ei oo kurkku kipeä.. Ja esikoinen on mielettömässä yskässä..
 
joo sataa ja harmaata täälläkin,
onneks sain kierrettyä kunnon lenkin, vaik ei kyl aluks ois huvittanut, mutt puolenvälin jälkeen aina on olo jo tosi jees!!!

tosiaan tuo sää ja pimeys varmasti vaikuttaa kans kaikkeen..

eipä täälläkään siis tämän kummempaa, mullakin nää menkat ihmeen runsaat...
jees, mutt koitetaas likat jaksaa yhdessä eteenpäin!
:wave:
 
moi kaikille! tänne tuli todella vihainen täti aamulla.. eli kierto 1/28-33 ja yk 6.. onkohan mulla nyt varhainen keskenmeno ku täti tuli tosi kovaa, mahaan sattuu kamalasti ja täti oli myöhässä...? jatketeenko tästä nyt vaan normaalisti ovulaation etsintää ja vauvan yritystä jos tämä oli varhainen keskenmeno...? en oikein tiedä näistä asioista ku ei oo ennen ollu.. eli alanko tästä päivästä nyt laskemaan uutta kiertoa vai miten? kiitos jos joku voi auttaa.. jaksamista kaikille! maltti on valttia ja kaikkia meitä kohtaa vielä joskus onni. otetaan vaan rauhallisesti ja maltetaan odottaa :)
 
mulla on nyt tainnu tulla niitä kuumia aaltoja muutama, sillä ihan yht'äkkiä on tullut kamalan kuuma :/ Noh, pieni vaiva, jos saamme sen vauvan clomejen avulla. Nea sullakin alkoi uusi yrityskerta...toivotaan, että tärppäis sit tällä kertaa ;)
 
moi taas.. voitteko vielä kertoa miten se katsotaan ovuloinko ollenkaan? siis ajattelin käydä ihan perustarkastuksessa ens viikolla niin miten se selviää tapahtuuko mulla ollenkaan ovulaatiota? otetaanko se vaan verikokeessa ja voiko sen ottaa missä vaiheessa kiertoa vaan?
 
vähän kävelemään, töissähän miun on huomenna talsittava joka tapauksessa vaikka kuinka paljon. Aloitin myös rautakuurin tänään, kun tuntuu niin vähän väliä pyörryttävän ja perjantaina onkin se Tampereen matka töistä, onneksi jo illalla takasin;=)

Nea85, en osaa yhtään sanoa , mitenkä tutkitaan ovulointia, minulla vaan ultralla kp 10 silloin pongattiin se irtoamassa oleva munasolu ja vaikka digimittariin tuli sarvet vasta kp 13 ja 14. Ehditkö tehdä jo plussatestin , että olit jo raskaana? Itse ainakin ihan normaalisti aloin eli tänään kp 3 , koska en tiedä olinko raskaana, mutta kenties.

Täällä pullat uunissa ja pian alan tekemään makaronilaatikkoa.

minua ei kauheasti ilmat masenna, käyn yleensä ilmalla kuin ilmalla lenkillä ja ajan myös pyörällä jopa kaatosateessa :D

Olen kyllä varmaan aika iloinen, peruspositiivinen ihminen :heart:

heippa ei tässä muuta kuin ihanaa pvn jatkoa kaikille, ovista odotellessa :D

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
myy: en saanu plussaa testiin. testasin maanantaina viimeks negan, sen jälkeen en tainnu testata ollenkaan eli en tiedä liekkö ollu sit keskenmeno vai ei.. oudolta vaan tuntuu kun yleensä menkat alkaa parin päivän tiputuksella mut nyt hanat aukes heti ekana päivänä..

jospa saisin itselleni sen gyne ajan ens viikoks niin tietäs sit ainakin että kaikki on kunnossa, jos on.. sit vois rauhassa alkaa taas keskittymään tähän vauva hommaan.

kiva myy että voit jo vähä paremmin :hug:
 
nea85, mulla on verikokeilla (progesteroni) katottu että onko ovista tapahtunu vai ei. Kp 21-23 taitaa olla se väli jolloin pitäs käydä. Mutta tuoki on suht normaalimittaiselle kierrolle, että jos on pitempi tai lyhempi ni en tiedä sitte pitäskö se aika olla joku muu. Gyneltä varmasti saat lähetteen labraan (jos ihan tk:ssa asioit..jos yksityisellä, en tiedä sitte).
 

Yhteistyössä