Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

tänään ois se aika lääkärille iltapäivästä...toivottovasti jotain selviää tai antais mulle vaik jotain, et sais nää kierrot ees tasaisemmaksi, sillä se tuskin on normaalia että kp vaihtelee 18-34 välillä...Pikkumyy joko sie oot tänään testannu????
 
en minä nyt oikein tiedä mitä ajatella ku se täti ei tule ja testit vaan on negaa.. viime perjantaina jai sitä verta sormeen kun kokeilin nipukkaa ja ajattelin että nyt se täti tulee.. sen jälkeen kuitenkaan ei oo tullu pisaraakaan verta.. rinnat meni myös sillon kipeeks samalla tavalla ku yleensa menee ennen tädin tuloa.. raskaana tässä ei kuitenkaan olla, oviksesta pitäis olla jo 16 päivää... luovunko nyt kokonaan toivosta vai vieläkö jaksan uskoa raskauteen...? mahaa vihloo molemmilta puolilta silloin tällöin.. mistä se yleensä vihloo jos on raskaana? ärsyttää!!!!
 
Tervehdys!

Taas muutama päivä vierähtänyt huomaamatta ohitse. Kp 20/29 menossa, jännittelyä siis vielä luvassa reilun viikon verran ainakin. Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa sen kummemmin, en haluaisi nimittäin tehdä tästä kuumeilusta mitään stressinpoikasta itselleni. :p Silti yllätän itseni usein haaveilemasta ja suunnittelemasta kaikkea mahdollista vauvoihin liittyen. Jos nyt olisin raskaana jne jne.. :LOL:

Eipä se auta kuin päivä kerrallaan mennä ja odotella kuinka käy.

Hurjasti tsemppiä kaikille tähän uuteen viikkoon!



:heart: Haaveilija-08
 
Terve!

Iloisia uutisia: Selkeä plussa tuli tänään raskaustestistä!! Olin jotenkin eilis-illasta asti varma, että plussaa tulee, olo on ollut vähän kummallinen. En malttanut sitten alkuperäisten suunnitelmien mukaan odottaa paria päivää, vaan marssin tänään ostamaan lisää testejä. Aconin herkällä testillä sen tein ja selkeät kaksi viivaa tuli!

Olen niin onnellinen ja samalla ihan hirvittävänä peloissani, pysyykö vauva mukana, onko kaikki hyvin, eihän ole kohdunulkoinen jne...Murehdittavaa siis heti riittää.

Aion nyt kuitenkin nauttia tästä ihanasta plussasta ja murehtia sitten murheet, jos niitä tulee. Miehelle soitin töihin heti, muille ei vielä kerrota. Odotellaan nyt muutamia viikkoja,jotta saadaan varmemmmaksi asia. Ei kyllä malttaisi millään, mutta mies toivoi niin, joten yritän nyt pitää ilon itselläni. Onneksi voin kirjoittaa tänne ja kertoa teille!! :hug: :heart: =)

Plussatuulia kaikille ja aion kyllä täällä edelleen roikkua!

 
eikä tätiä näy...
hmm... onkohan kierto vaan sekasin kun tämä oli se eka yrityskierto vasta ku jätettiin ehkäsy pois...
kauheesti ei kuitenkaan tunnu siltä, että täti olis tullossa...
ei oikeen tiiä mitä miettiä.
Nea tossa on samassa tilanteessa.
pitänee testata jossain välissä uudestaan.

mites se myyn testaus?
täällä uutisia jo kovasti ootellaan!!

hämmentynyt Pamuk kp29/28
 
Onnea Diodoium ja tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Ovishaamu vihdoin nähtävissä ja vahvistumista odotellessa mietin, että taitaa tulla hutikierto. Vieraita tulossa torstaina ja lähtevät sunnuntaina. Mun raskaanaoleva pikkusisko tulee parivuotiaan poikansa kanssa ilahduttamaan meitä, enkä todellakaan voinut sanoa, että älkää nyt tulko, kun meillä yritetään kuumeisesti kuudetta :headwall: Lähtevät sitten su aamuna ajelemaan takaisin kotiin. Hirvimettä miehellä vielä sotkee kuvioita.

Taidan jo valmiiksi keskittyä ajattelemaan joulukuista kuumeilua. Ei tämä kierto voi mitään tuottaa, ei sitten mitenkään.....ei ei. Tai tammikuista, miten vaan. Tämä on muutenkin toiseksi viimeinen tosiyritys kierto ja sitten tjot linjalle. Siihen loppuu tikuttelu ja kaikki muukin pakkopulla :( Jospa pieni huilitauko tekis hyvää meille molemmille. Mutta nyt ainakin tikutan tämän ja seuraavan oviksen niin kuin viimeiset 17 kiertoakin. Kaks ekaa meni tjottaillen.

Minä ja haaveeni lähtee ulkoilemaan himmenevään iltaan :wave:
 


Mahtavat Onnittelut Diodiumille! :flower: :flower:
Ja jos joku on haamuillut, hänelle myös paljon onnea! :flower:

Sinitaivas, :wave: , täällä minäkin kp 1/30, tuli iso pudotus maanpinnalle kesken työpvn, kyllä sattui, sekä minuun , että mieheeni, mutta nyt ollaan taas juteltu,halailtu ja elämä jatkuu! :heart: :heart:

Uusi kierto, uudet kujeet! :D

Ihmiselämä on sellaista ja ihminen on mahtava sopeutuja!, Onneksi! :heart:

Ihanaa iltaa kaikille ja voikaamme jokainen hyvin ja suuret kiitokset taas kaikille myötäeläneille , jännityksessämme! :flower:

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:
 
pikkumyy: sinulla on ihana asenne kaikkeen! voin kuvitella miten elämän iloinen ja lämmin ihminen olet.. itse olen niin kärsimätön ja tuskaannun aina kun asiat ei mene minun mieleni mukaan :ashamed: .. kadehdin sun kärsivällisyyttä mutta olen varmaan itse vaan niin huolissani siitä että pystynkö ikinä saamaan lapsia etten malttaisi millään odottaa. itse kun en ole ikinä raskaan ollut niin mistäs sitä voi tietää voinko ikinä lapsia saadakkaan.. pahoittelut tädistä sinulle ja voimia taas uuteen kiertoon :hug:
 
Pikkumyylle tsempit seuraavaan kiertoon =)
Niinku monelle muullekkin... :wave:
Nea85,älä huoli.Ihan varmasti teilläkin joku kerta,kun et osaa edes odottaa,niin joku aamu tervehdit vessan pönttöö erittäin läheisesti,polvet maassa...Ja sitten noin 40 viikon kuluttua se pikkuinen poika tai tyttö joko oksentaa tai pissaa sun päälle just kun olet saanut puhtaan paidan päälle-taas... :D
Tämä ei ole siis ilkeilyä,ihan vilpitöntä jaksamisen toivottelua :hug:
Ei tässä itekkään meinaa järjissään pysyä kun odottaa ja toivoo... :snotty:
Noo,eiköhän noi meitsinkin kierrot joskus palaa raiteilleen.Joko lääkkeillä tai ilman.

Täti ryöppäs tänään vielä hyvin näkyvästi ovesta sisään niin että hulina kävi.Ja sitten taas kohta lähti matkoihinsa.Jokohan pysyis poissa...

Noh,unille joskos lähtis kohta hän.
 
Kaikille tädin yllättämille ei muuta ku huolet nurkkaan ja kukka rintaan!
me täällä ollaan pidetty joka toinen päivä tahtia yllä. vaikka eiköhän me olla liian aikasin liikkeellä. Noh, jos ois varmenpi tärppi näin :whistle:
ois ihan hullun ihanaa saada oman vauvan puklua päälle :LOL:
Plussa henkäys :wave:
 
Diodium: Onnea!!!
pikkumyy pahoittelut tädistä. Aina se hetkeksi saa mielen surkeaksi, mutta kyllä se aina siitä muutaman tunnin sisällä helpottuu kun nostaa vaan pään pystyyn ja lähtee kohti uutta yritystä. :heart:
Täälläkin on ihan hyvät fiilikset jo, yötöiden merkeissä... =)
Onko muita kukkujia?
 
Mä vuodan ihan sairaasti, en pääse töihin edes:=/. Ootan , että saan tilattua aikaa lääkärille, ilmeisesti tää nyt sitten on varhaisalkuraskauden keskenmeno. Mistä sen tietää, kun en testiä tehnyt. Ilmeisesti menen taas kerran gynekologille.

Aamuterveisin vuodosta heikko -pikkumyy- :wave:
 
Joo täällä taas...
harmillisesti testi meni hukkaan, heti sen jälkeen aloin vuotamaan ja menkat alkoi. No uutta yritystä kehiin.
eli voipi päivittää
kp1 tänään, ehdinkin olla pari päivää myöhässä...

toinen yrityskerta alkakoon!!
iloista mieltä kaikille!
pikkumyylle, voimia oikeen oikeen paljon!!!

 
Hurjasti onnea DIODIUM! :flower:

PIKKUMYY ja PAMU K pahoittelut tädistä, samoin muille tädin yllättämille. Tsemppiä vaan uuteen kiertoon. :hug:

Mulle ei mitään ihmeitä kuulu, oireista en juuri osaa sanoa mitään. Välillä vatsaan koskee, nipistelee, turvottaa, rinnat on arat (etenkin suihkussa), paineen tunnetta vatsassa, pissattaa usein jne. Mutta en halua ajatella vielä liikaa näitä mahdollisia oireita, etten tipu sitten liian kovaa ja korkeelta. Eilen kuitenkin pieni toivonkipinä heräsi, kun muistui mieleeni että aiemman raskauden alussa olin flunssassa, samoin nyt. Mutta voihan tää olla vaan jonkinlainen sattumakin. =)

Nyt pitää mennä, mukavaa tiistaita kaikille!

:heart: Haaveilija-08
 
myy: käythän kertomassa miten voit kunhan pääset gyneltä? voimia sinulle paljon!!

pahoittelut tädin yllättämille :hug:

itsellä ei vieläkään tätiä.. on kyllä koko ajan semmonen fiilis että se tulee.. toivottavasti tulis pian ettei menis kierto ihan sekasin.. huomenna jos ei oo viel alkanu niin teen testin, sen jälkeen en enää testaile..
 
No niin, nyt on lääkärissä käyty...Ihan selvä syyhän siihen oli miksen raskaudu. En ovuloi ja piste. Suurin syy siihen on tuo kierron heittely, joten lekuri määräs mulle Clomifen-kuurin. Aloitin sen syönnin eilen eli tästä ekasta kierrosta syön kp 5-9 ja jos täti tulee taas niin sit kp 3-7. 2 Tabletti/päivä. Kauhulla luin noita sivuoireita eli mm. pahoinvointia, painonnousua, hikoilua, kuumia aaltoja jne. No, mä sanoin sille lääkärille, että pieni hintahan tuo lääkkeiden siuvoireet on, jos raskaudun pian. Ihanaa oli saada muuten kuulla, että kaikki on muuten kunnossa. Syy tohon mun kiertojen heittelyyn on sit vissiin ns. hormoonimylläkkä eli kun on lähekkäin synnytys, imetys, ppillereiden aloitus ja lopetus niin elimistö meni sekaisin. Mutta jospa se vauva vielä saatais meillekin :p

Onnea DIODIUM :flower: Ja pahoitteluhalit Myylle :hug:
 
hyvä caffee että menit sinne lääkäriin.. tiedät ainakin nyt syyn miksi et ole tullu raskaaks ja nyt sait hyvät lääkkeet ja olet sit toivottavasti pian raskaana. olen kuullu semmosta tosta lääkkeestä usealta kaverilta ettei heille oo tullu mitään sivuvaikutuksia siitä. toivottavasti ei sinullekkaan.. onnea uuteen parempaan kiertoon!!
 
Slomaa sain tämän ja huomisen päivän. Tässä uudessa kierrossa aloitan Lugesteron 200mg ovulaatiosta 3 pv:n päästä, 15 vrkn ajan. Tämä on siis keltarauhashormonia.

missä on pixie?..Huhuu?

Heikottaa edelleen, mutta kyllä tämä tästä. :heart:

Heippa ja onnea kaikille plussiin!
:flower: ++++++++++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 

Yhteistyössä