Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

kiitos vastauksesta bayan fare! tilaan siis ens viikoks ajan terveyskeskus gynelle kuhan täti on lähteny.. saa sit siellä katsoa kohdun että onko siel jotain hämärää ku en raskaudu.. sit varmaan loppu kierrosta verikokeisiin jos ei löydy mitään..

Kyselee saunasta juuri tullut myy.
Huomenna pääseekin taas töihion, kiva,kiva;=)
Tilasin itsekkin tuosta edeltä ihan huvikseni, onhan miulla se digitaalinen mittari käytössä, mutta pittää saada lisähuvia! :heart: Menispä taas muutama pv nopiasti! :D

Hauskaa iltaa kaikille! :hug:

:heart: :wave:

nea85: :hug: Päivitän siun tiedot, kun saan vain ton frontpagen asennettuu koneelle =).

Itsellä on kyllä ihana flunssa.. Ihan kuin ois kuumeinen olokin, mutta otsa on kylmä.. Huomenna pitäis jaksaa kävellä töihinkin.. Onneksi ees jotain liikuntaa, ku ei tänään oo oikein jaksanut lenkkeillä..

Tuli tänää muutama korvapuusti syötyä sukulaisten luona.. Ja kohta ois tortilloja :p . Mitenkähän käy mun laihiksen.. En oo onnex pahemmin herkutellut.

Hei kaikille!!
Harva mua varmaan enää muistaakaan kun siitä on jo aikaa kun viimeksi olen kirjoitellut... Kirjottelu jäi vähemmälle kun täti oli hukassa 3kk ja sit kun se viimein tuli päätin jäädä kunnolla taka-alalle siinä toivossa että se auttaisi raskautumisessa ja niinpäs siinä sitten kävikin että maanantaina tuli plussa testiin viimeinkin :) ei tässä oo kun helmikuusta asti odotettu mutta näköjään se sinnikäs odotuskin jossainvaiheessa palkitaan... Vielä en kyllä millään usko todeksi että meille tosiaan tulee vauva heinäkuussa :heart:
Paljon plussatuulia teille ja toivottavasti täältä tulee paljon seuraa tonne heinäkuisiin!!

Kiitoksia nea85 :)
Silloin kun kävin sitten lääkärissä ni sanottiin etten todennäköisesti ovuloi ollenkaan ja siitä johtu, verikokeet otettiin ja ultrattin mutta mitään erikoista ei löytynyt... Ens vuoden puolella oltais sit tarkemmin tutkittu... Teroluteilla se täti tuli sit viimeinkin... Nyt sit pudotin painoa 5kg ja liekkö se ja kuumeilun vähentämisen yritys olis vaikuttanut siihen että nyt sit tärppäs... Muuten en kyllä uskois todeksi mutta iltapäivästä alkaa oksetusolo joka jatkuu siihen asti ku meen nukkumaan ja rinnat on turvonnu muttei ollenkaan kipeet... Palelee ja väsyttää, siinä ne oireet vissiinki on... Ai niin ja jumalaton maha ja selkäkipu, siitä luulinki et täti olis tulossa... mut onneks ei :)

toivottavasti mun vauvattomuus ei johdu siitä että olen ylipainoinen.. toisaalta onhan noi muutkin lihavat kaverit tullu raskaaks että jospa se minuakin joskus onnistais..

onnea vielä tosi paljon gataa

kyllähän tuo ampuma välikohtaus saa taas ajattelemaan että miten pienestä sitä ihminen osaa valittaa.. tulkoon vauva sit joskus jos haluaa tulla.. maailmassa on miljoona kertaa pahempia asioita ku se ettei vauvaa ikinä vois saadakkaan ja silti mie vaan valitan aina.. :(

jaksamista kaikille! yritetään pitää lippu korkealla eikä masennuta pienistä vastoinkäymisitä.

itse kyl nyt lopetan tän höyrötyksen koko vauvasta. lupasin jo viime kierrossa höllätä tahtia tän asian suhteen ja nyt oikeasti pidän lupaukseni.. vauva tulee jos tulee.. jos ei tule niin sit meille ei ole tarkoitettu lasta ollenkaan.. pitää olla iloinen että on rakas rinnalla ja että läheiset on terveitä.

Tervehdys vaan kaikille!

Oon ollu vähän taka-alalla muutaman päivän, osittain siksi etten ole yksinkertaisesti kerennyt koneen ääreen istahtaa ja osittain siksi, että mulla on vähän niinkuin raskausoireita ilmassa, niin ajattelin että pystyn paremmin - ehkä - olemaan niin ajattelematta asiaa kun en joka välissä käy täällä teidän kuulumisianne lukemassa.

Eli viime päivien oireina on ollut jatkuva vilu, rinnat todella jännät, aamulla tosi öklö-olo (samoin kuin nyt),ja ihan sietämätön väsy!!! Tottakai voivat olla aivan vaan tavallista syysflunssaakin, mutta jotenkin sitä heti alitajuntaisesti vain liittää oireet heti mahdolliseen raskautumiseen kun sitä plussaa niin kovasti odottaa.. :heart: :saint:

Oon tosiaankin ollut töissä lähes yötäpäivää viikonlopusta lähtien, nyt vähän helpottaa. Vielä huomenna ja perjantaina otan terolutit, sitten olisi tältä kierrolta se ohitse.

Ai niin, lääkäri soitti että niissä verikokeissa ei Luojan Kiitos ollut mitään poikkeavaa ja kaiken pitäisi olla niiltä osin kunnossa. Lääkäri soitti mulle kesken työpäivän tuloksista. Sanoi ettei mitään estettä raskaaksi tulemiselle pitäisi olla, nyt kun teroluteilla vain saataisiin tuo kierto vähän tasaisemmaksi. Kyllä on pudonnut iso taakka sydämeltä! :heart:

Tuollaista näyttää laskurijana, mutta ovistikku näytti tänään komeata ovisplussaa. Testasin huvikseni toisellakin testillä samasta pisusta ja se taas näytti puhdasta negaa. Kroppa puhuu oviksen puolesta, joten jospa se kumminkin olisi täällä. Eilen oli jo sen oloista, että ovis olis. Noi testit on ollu muutenkin aivan outoja. Tulee puolikkaita viivoja tai vain pisteitä...outoja. Eipä tarvi enää siitä firmasta mitään ostella.

Kauheita tapahtunut tuolla Tuusulassa, joten hiljainen hetki heidän muistolleen :'(

Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin :hug:

dragon: anteeks ku taas vaivaan mut voitko vaihtaa sen kierron 1/28-33 ja yk 6....? tais olla vielä listassa vanhat päivät...? kiitos jos voit vaihtaa. en itse kehtaa mennä noin upeeta listaa sörkkimään.

nea85: Nyt pitäis olla oikein. Sinua ajattelin koko ajan, kun päivittelin, mutta sitä, kun ei heti muuta.. :headwall:

Tää pirun flunssa, kun vie mun aivot pois kokonaan..
Tänään sain kellistettyä ton ukonkin, kun valkkarii tuli tänään ihan kivasti.. Ja koski päähän.. Kn oli arka, kun sinne "tökitti".. Ei tuntunut hyvälle.

Minun pitäis mennä nukkumaan, jotta jaksan herätä klo 6.. Ja vaille 7 lähteä kävelee töihin.. Ja klo 16, kun loppuu työt, ohjaamaan varhaisnuorten kerho..

Mutta hyvää yötä kaikille! :hug:

Täällä kaikki hyvin, onnea jokaiselle tähän päivään! :hug: :heart:

Tänään klo 18 olisi ympäri Suomen tarkoitus sytyttää muistokynttilät eilisen järkyttävän tapahtuman muistoksi, tapahtuma Tuusulassa. Sellaista ei kyllä voi ymmärtää.

Nyt kaikille kuitenkin plussaonnea! :heart: +++++++++++++ :heart:

Gataalle onnittelut plussasta! :flower:

Hei taas! :heart: :wave:

Siitä on varmaan taas aikaa kun olen kirjoitellut! Mukavaa on ollut lukea kun muilla tapahtuu. Kai se aina välillä kaikista tuntuu että muille tapahtuu ja itsellä kiertopäivät vaan matelee. Esikoista meillä täällä kovasti toivotaan ja sellainen olikin jo kuukausi sitten meille lupaavasti tuloillaan mutta se meni kesken. En ilmeisesti ole missään listoilla tässä ketjussa mutta jos RD päivität huomiselle nii voit laittaa 28/28 ja yk 2.

Menkat rantautuu toivottavasti huomenissa niin päästään isänpäivän kunniaksi uuteen yritykseen. Odottelen siis tosiaan menkkoja vaikka luulen ovuloineeni 2vkoa sitten (meillä kun ei keskenmenon jälkeen peitot paljon viuhuneet suuntaan eikä toiseen). Mutta nyt alkaa mieli olla hyvä ja tähän pimeyden keskelle on vähän saatava säpinää :)

Oikein mukavaa päivää kaikille ja tuokoon tuleva isänpäivä tullessaan paljon plussia!!!

Heissan kaikki!
Tulin tänne puolelle kurkkimaan, mitä kenellekin kuuluu. Onnea Gataa!

Red: jos vielä jaksat / viitsit päivittää sitä listaa, niin mun kohdalle voi laittaa lasketuksi ajaksi 14.7. Se on nyt eka arvio, ultrassa sit aikanaan se tarkentuu. Ultra taitaa täällä olla aika myöhään, vasta viikolla 12 (oon nyt vasta viikolla 4+3, joten ihan alussa), luulenpa että etsin yksityisen ja menen ultraan ennen tuota. Pelottaa niin paljon, että onko kaikki kunnossa ja onko siellä ketään ja hengissä. Pitäkää peukkuja että pikkuinen pysyy kyydissä!

Syksyinen haave, :hug: keskenmenostasi. Pelkään itsekin sitä kovasti, niinkuin varmaan kaikki muutkin alkuraskaudessa. Hienoa, että voit jo paremmin, uutta yritystä tosiaan vain kehiin! Paljon tsemppiä ja voimia! :hug:

Tsemppiä teille kaikille, plussatkaa nyt kovasti että saataisiin tuonne heinävauvoihin vielä tuttua seuraa! Plussatuulia +++++++++++ :heart: :heart: !!

Sytytytetään kaikki kynttilä tänään kello 18.00 jokelan koulusurmien uhreille ja heidän omaisilleen. Kynttilä laitetaan keittiön ikkunalle, toivottavasti näemme sen joka talossa! :attn: :attn: :attn:

harmaata ja sumuista...
järkyttää tuo eilinen....

no kyläilypäivä meillä lasten kanssa menossa niin tuleepa muuta mietittävää.

alkupäivät aina muutenkin matelee...
aattelin tilata noita ovistestejä, kiitos linkistä myy!
joo tosiaan vaikka vaan omaks iloks tikuttais noita oviksia...voishan sitä turhempaankin rahaa laittaa...eikö?! hyvä perustelu... :D

Elikäs korjausta tietoihini.. Kp3/26-86 menossa, yritystä 12kk takana :ashamed: Kun viime syksynä alkoi elovauvan haaveilu, niin en olisi uskonut, että elovauvaa haaveillaan toistamiseen.. :(

Tänään aloitin clomit 2tbl/pv, kp 3-7.. Ensi to ultra (kp 10)..

Minut voi poistaa listalta. Jään taustalle seurailemaan. Mulla menkat aivan sekaisin ja niit ei tuu ollenkaan. Jospa ens vuoden puolella paneutuis tähän vauva asiaan paremmin.

Plussatuulia muille ja plussanneille onnittelut. =)

Yhteistyössä