Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Päätin sitte lentää tänä aamuna pyörällä. Mikä hemmetti muhu meni ku en tajunnu että tiet on jäässä (mustajää)... Piti ylittää tie, ja kuorma-auto tuli takaa, ajattelin että minäpä polkasen tuosta ennen sitä :kieh: , ja saman tien ku polkasin vauhtia (mutkaan!!) ni vips vaan olinki nurin ja koipi murskana. No ei sentään murskana :D , käveleen pääsee ja muuta mutta kankku ja polvi on kipeet, polvea ei taho kärsiä koukistaa ja pienen ruhjeenki jopa sain. Ehkäpä tuonkin tarkoitus oli opettaa mulle jotain...

Joutuu tällä kertaa mies tuleen hakemaan mut maalaamaan. Aikasemmin oon kävelly ton matkan.. Vaik ei sinne oo ku 4km. Joskus oon kyllä tullu takasinkin kävellen tai hölkäten. :)

Terveisiä Tampereelta;=)!
Uskon alkavani metsästää ovista kp 10 , sen jälkeen joka aamu ensimmäisestä pissasta sen tarkistan ja jos vanhat merkit paikkansa pitää se on ollut kp13 ja nyt edelliskierrossa vielä kp14.;=) Sen jälkeen en tikuttele.
Tässä kierrossa olemme aktiivisempia, jotta sellainen pieni ihme tulisi sulostuttamaan elämäämme. Harjuuttelut aloitamme jo tänä iltana :D

Olipa linja-automatka, kuskimme taisi olla vähän uupunut? Meitä siis pelotti kyydissä 4,5 h yhteensä matkaa autossa kesti.

Nyt vaan plussailuonnea kaikille! :heart: ++++++++ :heart:

Toivotellen-pikkumyy- :heart: :wave:

Pikaisesti vain hyvää viikonloppua toivottelen :wave: Paljon tärppi ja plussaonnea ja vaikka mitä muuta mukavaa :heart: + :heart:

Lähden hakemaan likan talleilta ja petipaikat jo siskolle ja pojalleen tein. Kylllä on kiva nähdä heitä piiiitkästä aikaa. Mietin vain, miten voin olla tuijottamatta sitä pyöristyvää masua ja olematta kuin ei mitään olis. Kaikki tikut piilotin hyvin ja vauvalehtikasat :D En viittis millään itteni kymmenen vuotta nuoremmalle siskolle tunnustaa, että vauvaa kuumeillaan.

:wave: :flower: :flower: :flower: :flower: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Onneks ei käynyt pahemmin Bayan Fare..Kävit siellä vyöhyketerapiassa, eiks vaan? Paljonko se maksoi?
Juu mä kävin vyöhyketerapiassa. Oli tosi mukavan tuntusta. :) Kattoi myös mun chakrat, ja selvis että 2. chakra (joka liittyy just hedelmällisyyteen ym) on tukossa. :( Kaiken rahan arvosta oli, mä olin 1½h ja maksoin 37?.

Bayan Fare: Onni onnettomuudessa. Onneksi ei käynyt pahemmin! :hug: Itse meinasin kanssa työmatkalla kaatua.. Hiukan pirullista tosiaan on keli. Onnex on taas satamassa lunta =)

Mutta nyt lähen nukkuu.. Käyn vain eka saunassa.. Väsyttää hiukan..

Bayan fare mielenkiinnosta kysyn..Kävikö hän kaikki chakrat läpi(käsitteli)? Kertoko miten voit itse niihin vaikuttaa? :)
Auttakee miestä mäessä! Miten te teette niitä ihania `aikajanoja`? Ei osaa eikä ymmärrä :D

Ulkona alkaa tosiaan olla aika luikkaat kelit, olkaahan kaikki varovaisia ettei satu mitään pahempaa. :hug:
Tänään olisi kierron puoliväli. Enää ei ole oikeestaan mitään ovisoireita, eli rintojen aristus, valkovuoto ja mahan turvotus sekä aristus ovat lakanneet. Liekö ovis ollut siis jo ke-to, eilenkin vielä limaa tuli kohtalaisesti ja rinnat oli hiukan arat.
Ihanaa että tälläinen palsta on keksitty! Mä en ikinä kehtais puhua valkovuodosta yms. näistä asioista kavereideni kanssa (edes raskaanaolevan), vaikka ihan luonnollisia juttujahan nämä on, mutta ääneen lausuttuna jotenkin liian henkilökohtaisia kuitenkin.

Bayan Fare; itseänikin kiinnostaisi kovasti tuo vyöhyketerapia! Olen käynyt erään tutun luona reiki-hoidossa ja oikeasti saanut siitä apua, esim. flunssaan sekä energiavajaukseen. Eli uskoisin, että vyöhyketerapiasta saisi vielä enemmän tietoa omasta kehostaan.

skorpioni: Tänne saa keskustella kaikesta, mikä mieltä painaa!

Miun mies niin toivoo, että saatais kolmas aluilleen pian.. Miten olenkaan saanut miehen, joka rakastaa paljon lapsia. On jäänyt hoitamaankin vuoden alusta lapsia kotiin :heart:

skorpioni, sama juttu täällä, ei kauheen monelle kehtaa limajuttujansa kertoa...
mutta ihana vastaanotto on tässä porukassa...
*viittaa viime kierron ihaniin juttuihin*
:D

odotan että pääsen testaan ovistikkuja!!
muuten on kyll jo tässäkin kierrossa harjoteltu...

Täälläkin aloitettu eilen vaavintekoharjuutukset :heart: :D
Ensi viikolla saapi taas metsästää ovista ja paljon on suunnitelmissa puuhailua, pikkuisen aikaansaamiseksi :heart:

Kävimme tänään kaupoilla, nyt on valittu ja hankittu ihana vihkisormus, minkä tuleva mieheni pujottaa vasempaan nimettömääni
23.11.-07 :heart: + :heart: , Siitä alkaa yhteinen taipaleemme avioparina :heart: .

Onnellisia hetkiä kaikille ! :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

kivaa kun ollaan samassa kohdassa menossa kierrossa, saat sit vielä -ehkä- jos tarve vaatii opastaa noissa ovistikuissa...

ihan ihkua noi hääjutut!!
muistelen omianikin yllättävän usein! :heart:

pitäis vielä viimeisteillä huomisenpäivän isänpäiväjuttuja...
xxx

Oli kyllä hyvää mykyrokkaa. Minun lempparii :p

Huomenna ois isänpäivä, mutta ei meil noita pahemmin juhlita.. Menee huominen pyykätessä.. Jos vain saan pyykkituvan tai itseasiassa kuivausrummun varattua itselleni. On tuota pyykkiä kertynyt viikossa ihan kivasti. :whistle:

Nyt kai sitä vain jännitellään miten kävi.. Tuskinpa tärpää.. No ei haittaa. Mulla on niin kiirettä, ni ei kerkeä ajatella ees asiaa.. Huomenna on jo kp 22, ku vasta oli kp 1.. Niin se aika menee.

Mä kun niin vuntsin että oltas tänään tuon ukko-kultain kanssa harjoiteltu vaakamamboo,mutta hää tuos makaa vallan kipeenä.Niskat niin jumissa ettei piä meinaa kääntyä,ja ku on buranaa ottant ni nyt saap vessassa juosta... :(
Että ei sitten...
Huomenna ois siis kp 13...Uhkaavasti lähenee kp16 jolloin taas alan niitä pillereitä popsia... :x

Toivottavasti tänään kauniimpi ilma, jotta pääsee lenkkeilemäänkin;=)

Kyllä nää päivät vaan kuluu kohti ovulaatiota,kiva,kiva! :heart:

Kaikille paljon puuhailuonnea ja lopulta testausonneakin, kukahan toisi taas plussauutisia? :heart:

Hei taas

aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Täällä ei vieläkään punaista, eikä plussaa... Tänään testasin aamupissasta apteekin omalla tyylipuhtaan negan.. Saakutti kun ottaa päähän kun kierto venyy taas.. Varsinkin kun on se poliaika tossa parin viikon päästä, ni en haluis että on hilloviikko just sillon kun tulee muuten "jutustelu"käynti...

Jotain kummallista kipuilua on ollut jo muutaman päivän ja tissiparat on juilinu hiukan, jotain kovaa muljahtelee.. Jos tässä ei jotain käännyttävää tapahdu ni sitten täytyy varmaan soittaa lääkäriin ja pyytää vaikka teroja avuksi..

Tietääkö joku että jos on kohdunulkoinen raskaus, ni nouseeko hcg taso hitaammin kun avallisessa raskaudessa? Oon ihan varma että ne poistaa multa kaikki piuhat ja johdot ja hohtimet :LOL:

Pikku Myy valtavasti onnea ja rakkaudentäyteisiä vuosia! :heart: :heart:
Red..Sanopa muuta, aika menee tosi nopeesti..mutta viimenen viikko liian hitaasti :whistle:
JJ-T Onko sulla aina ollu epäsäännöllinen kierto? Mulla heitti viimekierto vain viisipäivää ja oli jo sillo leikki kaukana :/ , voin kuvitella että hermoja raastaa!
Äityli-84 Tuli vaan mieleen, että vastauksen tuohon kysymykseen saisit ainakin tuolta keskenmeno puolelta. :heart:
Onko muuten mahdollista että `oletettuun `ovis aikaan limojen mukana tulee veriviiruja?? Täällä nimittäin aika liukkaat kelit, menossa kp 19/29-33? Te ihanaiset joilla on noita lilypie -janoja, miten te teette nuo? :D Kysyn minä joka en tiedä tietokoneesta suunnilleen muuta kuin näppäimistön :LOL:
Kaikille rauhallista ja ihanaa Isäinpäivää! :heart: :heart:
Meillä Isäinpäivää vietetään vasta iltapäivällä, kun isäntä oli yö töissä :)

Lilypie, klikkaa minun janaani pääset sivulle josta valitset vasemmasta reunasta kierosi noin suunnilleen, sitten valitset merkin mikä kulkee janalla sitten input tekst ja siinä laitat milloin viimeksi menkat olivat ja kierron pituuden. sitten voit kirjoittaa janalle mitä haluat , lopuksi great ticker ja ..kopioi url osoite ja liitä se tänne, ensin näkyy kirjuutus mutta lähettettyäsi sen muodostuu jana;=) onnea..
miullla kiirus leipomaan karjalanpiirakoita :LOL: :wave:

Kiitos hääonnitteluista myös

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

Tänään on kyllä sekava olo kun niin jo ehti ensimmäistä isänpäivää ajatella miehelle. Meille molemmille kun se ei ole vuosiin ollut varsinainen juhlapäivä (jos ymmärrätte) vaan hautausmaalla käyntipäivä ja jollain tavalla haikea päivä. Nyt keskenmenosta on jo 5viikkoa ja menkkoja ei näy.

Odotuksia oli tälle päivälle niin valtavasti että halusin aamulla testata vielä jos kuitenkin ihme olisi tapahtunut. Ehkä testi oli kanssani samaa mieltä ja olin näkevinäni siinä kummitusten kummituksen ja haamujen haamun. tosin testiaika taisi olla jo ummessa mutta saahan sitä silti toivoa. Oireitakaan ei ole mitään. En silti aio vielä vetää johtopäätöksiä vaan testaan muutaman päivän kuluttua uudelleen. Toivottavasti joku on saanut tänään ilmoittaa ilouutisen tulevasta onnesta. Nyt lähdetään naapuriin jossa emännällä on laskettu aika huomenna :)

Mukavaa päivää kaikille! Toivottavasti meistä jokainen hymyilee vatsa pystyssä ensi keväänä äitienpäivänä! Se olisi kiva tavoite!

Toivottavasti

Yhteistyössä