Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Bayan Fare, olethan sinä pitkä, minä vain 153cm ja ylipainoa rutkasti :ashamed:

Huvikseni mittasin aamulla lämmön, kun illalla palelin kuin kuumeeseen tulos. Tavallisesti lämpö on jotain 36.0-3, mut nyt 36,7 :| Mun lämpö on jokseenkin vakio ja sillä voipi lähes testata kuumemittarin kunnon ja patterinvaihdon tarpeen. Olo on vähän tukkoinen, mutta ei nuhaa. No, kropan oikkuiluksi kai voi tuonkin laskea.

Sisko poikansa kans lähti ajeleen pohoiseen, jotta edes palan matkaa ehtii valosalla ajella. Taitavat taas jäädä yökylään johonkin kohtaa ja jatkaa taas valosan tullen kohti kotia. Minä en jaksais tuota matkaa yksin ajella. No, meitä on moneen lähtöön.

Mies on ihan täpinöissä, kun se on niin varma asiasta, jotta tärppi olis käyny. Taputteli aamulla masua ja sano, et kai siellä pikaliima pitää ja kaikki hyvin. Innostui kai liikaa masunkasvattajien jutuista ja tädin vauvelista joka oli kyllä tosi lutuinen. Isäntä vaan meinaa, että olin samanlainen silloin, kun aloin likkaa odottaan. Ite en sen kummemmin muista muuta kuin sen, että kovin ihmeitä oireita ei ollu, mut mielialat heitteli ja väsytti aivan sairaasti. Niin ja se hiiva tuli jo ennen plussaa.

Ei jaksa uskoa, että mitään tuolla tapahtuu, mutta hössötäkööt ukkeli nyt puolestaan. Nyt moikka :wave:
 


jees
ei mitään ihmeempää täällä suunnalla.
uusi viikko ja uudet kujeet kuitenkin kun rupeen tikuttaa huvikseni ovista!
hui ihan jänskättää :LOL:

pitäis taas pyykki ja silitysvuori purkaa sekä laittaa ruokaa vähän enemmän ni riittää sit pariks päiväks.
mielestäni en minäkään oo mikään pitkä, 168cm ja paino siinä 60kg yleensä vähän alle. Siinä se onkin jököttänyt jo vuosia.
Muistan, että painoin hääpäivänä 55kg ja se oli kyll jo hiukan liian vähän mulle. semmonen 58kg on oikein optimaali! Kuitenkin koko ajan saa hiukan kattoa herkkujen syömistä ja liikkua. Ettei ne kilot pääsekkään hiipimään.
No näitä muksuja kun hoitaa, nostaa, ja perässä juoksee niin ei oo pelkoa, koko ajan on hiki!! :D

vettä sataa taas... mutt ei se mitään!
lapset nukkuu, ainakin melkein.
ja uuteen koitokseen lähdetään tositoimin... tai on siis jo lähetty! ;)

kivaa viikkoa kaikille!
 


No, sainpas mäin tuon janan tänne vihdoinkin, hyvä minä :D
Eka Clomikuuri takana ja tärppipäivät ois lääkärin mukaan kp 13-15 eli jo huomenna...Mulle tuli noista Clomerista kuumia aaltoja ja hiukka pahoinvointia. Välillä oli olo ihan samanlainen kuin esikkoa odottaessa ja sit muistikin, että Clomeistahan se olo johtuu :/
 
Elikkäs täällä alkoi odotettu kp1 ja tuli valtavan hyvä mieli! Päätin km:n jälkeen että nyt en ota stressiä yhtään mistään niin tulee menkatkin ajallaan ja hyvinhän ne tuli kun vain reilu 4vkoa tuli täyteen. Vielä tänne kesävauvoihin toiveissani kirjottelen koska jos ihme käy niin vielä elokuullehan se olis mahdollista ;)

Nyt on heti sellanen olo että meillä alkaa peitot viuhua kovaan tahtiin tässä kierrossa, otetaan vähän takaisin viime aikojen hiljaiseloa :D Eikun herkuttelemaan kun aina tähän aikaan kuusta se on sallittua, vaikka nyt olenkin menkoista onnellinen. eli päivitykseen tulee muuten kp1/30 ja yk3, kiitoksia, kiire ei ole päivittää.
 
syksyinen haave: :hug: Nyt vain yritystä kehiin.Mukava kuulla, että on hyvä mieli.

Itse olen saanut jo jotain pientä tehtyä, roskat vietyä ja eiliset pyykit laitettua kaappiin ja toinen koneellinen on peseytymäs ja ensimmäinen koneellinen kuivausrummus pyörimäs ja osa narulla kuivumassa.

Viel ois kissanvessan pesu ja jos jaksais järjestellä paikkoja. Itsellä vain tää väsymys meinaa viedä voimat. :/ |O
 
Bayan Fare mulla on joskus ollu sellainen meditaatioharjoitus levy missä käsiteltiin chakroja, oleellisinta siinä on tosiaan se mihin suuntaan virtaukset pyörii, ne pyörii joka toinen toisinpäin. Jos ne pyörii väärinpin tai on tukossa..ei hyvä :D käsittelyllä, tasapainottamisella voidaan tosiaan vaikuttaa fyysisiin toimintoihin. tein töitä kurkkuchakran ja turkoosin värin kanssa laulaessani, kun väillä oli vähän huonoja päiviä. Helsingissä käydessäni käyn ERA NOVA kirjakaupassa, löytyy mielenkiintoisia juttuja! :)
Oikein rupes naurattaa kun mietin minkäläista `terapiaa` sitä on tullut kokeiltua..Psykologia, kukkaterapiaa, vuöhyketerapiaa, homeopatiaa, parisuhdeterapiaa, energiahoitoa,..aikaa näistä on jo aika kauan MUTTA kaikesta olen ylpeä, että kokeiltu on! :D

[/b]JJ-T Aika omituisia jutskuja! Toivottavasti tuo nopsaan selkiää :)
 
Kaikenlaisia oireita olen muka jo huomaavinani, rinnat on todella turvonneet, ei meinaa liiveihin mahtua, nännit tosi arat, yöpaitakin sattuu, iltaisin on kylmä vaikka istuis ihan takan vieressä, valkovuotoa tulee jonkinverran, vaikka yleensä mulla on kuiva kausi ennen pms-oireita. Ja kaulaan on ilmestynyt iso finni!! Eikös sekin muka ole joku raskausoire?
Kyllä tässä alkaa olla luulotautisuus huipussaan! ;) :LOL:
 
syksyinen haave,
mukavaa kun olet täällä :hug:

skorpioni, joo mä kuulun tai ainakin kuuluin noihin luulotautisiin!
:D

red
jee!!! mäkin oon saanu aikaseksi nuo päivällä uhkaamani asiat, tosin siis tuo silitys odottaa, että täydelliset naiset alkaa ni siinä samalla sujuu.
eikä oo niin tylsää hommaa.
pyykkiä pesty, ruokaa tehty, imuroitu, ja vielä tein kunnon hikilenkin!!

ovisaika lähestyy ja sen huomaa....
:ashamed:
jospa tämä vire säilyis koko kierron!!!
 
Moikka kaikille!

Tulinpa teille tutuille tänne kertomaan, että oma tilanne on vähän mutkistunut. Eli rv 5+1 olis menossa ja tänään sitten päivällä alkoi rusehtava niukka vuoto, jossa lisääntyvästi iltaa kohden punaista mukana. Lisäksi menkkamaiset kivut. Joten keskenmenolta vaikuttaa pahasti. :'( :'(

Olo on surkea ja surullinen. Vaikka kuinka tietää että tämä on niin yleistä, niin silti se sattuu niin penteleesti. Niin nopeasti siihen pikku toukkaan on kiintynyt näinkin lyhyessä ajassa. Pelottaa myös että jos tämä on kohdunulkoinen niin joutuu ehkä kaavintaan ja täällä Englannissa kun asustelen, niin en oikein ole selvillä hoitotoimenpiteistä ja -paikoista. Mieskin on lähdössä työmatkalle, joten pelottaa että miten tässä nyt yksin pärjään, jos kovat kivut tulevat...

Jos tämä nyt kesken menee, niin kuin pahasti merkit siihen viittaavat, niin kyllä seuraavasta raskaudesta (toivottavasti nopeasti tulisi uudestaan raskaaksi) uskaltaa varmaan vasta paljon myöhäisemmässä vaiheessa iloita.

Tsemppiä teille ja pitäkää mulle ja toukalle peukkuja! :heart:
 
pamu: Mie inhoon siivoamista.. Varsinkin, jos olotila on aina tällainen: Ei vain jaksais tehä mitään.. Haluis vain olla.

Sain onnex järjesteltyä ja pestyä kylppärin.. Mieskin tuli urakan päätyttyä sanomaan: Onpa siistiä!

Huomiseksi jäi vain noiden pyykkien viikkaaminen. Jospa jaksan sen työpäivän jälkeen tehtyä.

Taitaa täti tulla, kerran näin tekee "mieli" siivota.. Tai no.. ei oikeastaan tee mieli siivota. Vaan on pakko, koska oon pitkittänyt vain. Ja joku päivä pitäis ruveta piparit tekee ja siivoamaan noi keittiön kaapit, jotka on HIRVEÄN sotkuiset.

Niin ja siivosinhan mie tyttöjen huoneenkin. Lelut laitoin järjestykseen.. Lähti varastoon sellaiset lelut, joilla eivät leiki ja yx lelulaatikko oli rikki jo.

Sininen sydänkuvioinen aamutakkikin etsii uutta omistajaa, kun en mie sitä oo käyttänyt kertaakaan.. Roikkunut vain naulakosta.
 
Moron.
Johan loppu liukkaat kelit lyhyeen :eek: ´
Mitähän hittoo tää ny sekoo ku kesken kirjotuksen hävis kirjotukset toho ekaan lauseeseen saakka...
Mulla loppu limat ku seinään siis.Aamulla vielä niitä oli havaittavissa,mutta muuten ei koko päivänä mitään.
Kummallista.
Noo,hetki kerrallaan eteenpäin...

Zau!
 
Huomenta minunkin puolesta kaikille!

Tässä aamuvirkkuna :eek: oon.. Kohta lähteä kävelee töihin. Mie en yhtään oo aamuihmisiä. Tai ainakaan, jos töihin pitää kävellä! Matkaan menee n. 1h.

Eihän se viel väsytä, mutta kun töihin pääsee, niin sitten alkaa väsyttää..
 
Missä kaikki on? :wave:

Täällähän saa rupatella ihan yksin :eek: .

Hiljaista on olla töissä. Niskat on ihanan jumissa, meinaa koskee päähän ja miksi tämä väsymys ei voi mennä jo pois.

Ajattelin töiden jälkeen leipoa korvapuusteja, jos vaikka kaveri tulis poikineen joku päivä käymään, ni ois jotain tarjottavaa :D .

Olisiko kenelläkään hienoja joulukortti-ideoita, joita vois ite tehä? Ja mitä vois pienten lasten (2+3vuotiaat) kanssa askarrella? Jotain pientä.
 
Jaahas ja täti yllätti sitten tänä aamuna aivan täysin. Joten kp 1/28 sit mennään.
Ei ollut meidän ainokaiselle vielä pikkusiskoa tai -veikkaa tarkoitettu.. :'(

Plussia toivon kovasti teille muille!

Diodiumille jaksamista!

:heart: Haaveilija-08
 

Yhteistyössä