Bayan Fare, olethan sinä pitkä, minä vain 153cm ja ylipainoa rutkasti :ashamed:
Huvikseni mittasin aamulla lämmön, kun illalla palelin kuin kuumeeseen tulos. Tavallisesti lämpö on jotain 36.0-3, mut nyt 36,7 :| Mun lämpö on jokseenkin vakio ja sillä voipi lähes testata kuumemittarin kunnon ja patterinvaihdon tarpeen. Olo on vähän tukkoinen, mutta ei nuhaa. No, kropan oikkuiluksi kai voi tuonkin laskea.
Sisko poikansa kans lähti ajeleen pohoiseen, jotta edes palan matkaa ehtii valosalla ajella. Taitavat taas jäädä yökylään johonkin kohtaa ja jatkaa taas valosan tullen kohti kotia. Minä en jaksais tuota matkaa yksin ajella. No, meitä on moneen lähtöön.
Mies on ihan täpinöissä, kun se on niin varma asiasta, jotta tärppi olis käyny. Taputteli aamulla masua ja sano, et kai siellä pikaliima pitää ja kaikki hyvin. Innostui kai liikaa masunkasvattajien jutuista ja tädin vauvelista joka oli kyllä tosi lutuinen. Isäntä vaan meinaa, että olin samanlainen silloin, kun aloin likkaa odottaan. Ite en sen kummemmin muista muuta kuin sen, että kovin ihmeitä oireita ei ollu, mut mielialat heitteli ja väsytti aivan sairaasti. Niin ja se hiiva tuli jo ennen plussaa.
Ei jaksa uskoa, että mitään tuolla tapahtuu, mutta hössötäkööt ukkeli nyt puolestaan. Nyt moikka :wave: