Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Kiitos Pikku Myy :heart:
Vielä yksi pikku kysymys..siihen asti kaikki meni hyvin ku piti kopioida url osoite. :p Elikkä mitä se tarkoittaa? Kopioida paperille..vai, on tää hassua :LOL: ja miten liitetään ja mihinkä?
Toivottavasti piristän teidän päivää näillä auttamattoman hassuilla kysymyksiä :D
kiitos vielä kerran :heart:

..nami karjalanpiirakoita :) meillä leivotaan korvapuusteja.
 
niin kun se jana on valmis, menet sivua alaspäin siellä ekaksi joku toinen osoite, keskimmäisenä lukee jotain url.....jne paina sitä hiiren vasemmalla näppäimellä ja valitse kopio, sitten tulet tänne sivulle ja painat jälleen hiiren vasenta puolta ja valitse liitä, silloin tänne ilmestyy teksti url........jne, mutta kun lähetät se muuttuu janaksi;=)

Vaikea selittää, mutta erhetysten kautta oppii, onnea kokeiluun taas ja mielellään neuvon, missä asiassa vain jonka osaan tai tiedän! :D


Heippa nyt lähdemme kävelemään, yli 80 piirakkaa teimme yhdessä :heart:

pikkumyy :heart: :wave:
 
Siinäpä tavoitetta kaikille, että saisimme masumme pyöristymään vaavilla äiteinpvn aikaan, kenellä enemmän, kenellä vähemmän! :heart:

Miun piti tehdä ovistesti, vaikka kp 7 vasta, kun alkaa olla tuntemuksia jo, mutta taitaa tulla ja toivottavasti tullee hyviä munasoluja, siis testi oli nega, kuten arvelinkin;=)

Noo nyt alkaa taas tää tissien kasvuttelukausi;=)
Onko muillakin sama juttu, menkkojen aikaan nesteet katoaa, samoin rinnat muuttuvat, mutta taas viimeistään ovulaation jälkeen rinnat alkaa elää omaa elämäänsä*on tää hienoa olla nainen, on miehelläkin monta puolta omassa naisessaan, välillä muhkeampi, välillä ei* :LOL: :heart:

Heippa ja viesteilemissiinn!

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Äiti eilen minulle, että on tainnut sinulle tulla painoa jonkin verran takaisin.. Mie siihen, että kiitos hormonikierukan.. (ei tiedä, että oon otattanut pois).. Äiti sitten siihen, että kyllähän se nousee, jos ei katso yhtään, mitä syö. Mie sit siihen, että vaikka kuinka yritän liikkua ja kahtoo mitä syön, ni silti vain lihon..

Kyl tiedän miten repeevät, kun saavat tietää sit joskus, että odotan.. :ashamed: Pitäis se ammatti eka, eikä jättää koulua kesken.. En minä sitä oo kesken jättämässä.. Ja sitten, miten elätetään yms..
 
Myylle oikein kovasti onnea tulevien häitten johdosta! :flower: :heart:
Minullakin tissit elävät ihan omaa elämäänsä kierron eri vaiheissa. Välillä tuntuu että ne kutistuvat silmissä ja välillä taas eivät meinaa millään mahtua liiveihin. Mieskin välillä huomaa eron ja mielissään puhelee, että ollaanpa sitä tänään "terhakkaana"! ;)
Nyt rinnat tuntuu taas turvonneilta ja viikon puolivälistä lähtien (eli oletetusta oviksesta lähtien) mulla on ollut koko ajan "ajovalot päällä" eli nännit nöpöttää! Yleensä ne on näin kohollaan vain kun mulla on kylmä, mutta jopa eilen saunassa ne törötti täysillä! (heh, mitä kielenkäyttöä!). No asialla oli vaan positiivinen vaikutus, sillä mies innostui suihkussa mun nöpötyksestä niin, että pitihän se vähän harjoitella vauvantekoa! :whistle: ;) =)

Syksyinen haave; iso :hug: . Voin vaan kuvitella, miten paljon keskenmeno sattuu sydämeen. Mutta tosiaan, vaikka tänään on mieli maassa ja masentaa, niin nostetaan pää pystyyn ja yhdessä päätetään kaikki, että äitienpäivänä meillä on masut kasvamassa ja vuoden päästä saadaan viettää ihanaa isänpäivää!
 
Miun neuvonta on tollaista hajaammuntaa, mutta onneksi dragonkin auttoi!..Kiva kun autamme toisiamme. Pian meillä sauna kun mies tullee tyttärensä kanssa tämän harkoista, sitten tietty myös jäkistä ja popcorneja :wave:

Ihanaa iltaa vaan kaikille!

pikkumyy- :heart: :wave:
 
Ihanaa oli käydä laskemassa mäkeä tyttöjen kanssa. Haettiin mun siskokin mukaan. Ensiksi käveltiin Paloisvuori ylös pururataa pitkin ja sit itse mäki laskettiin alas. Koiruliini tykkäs. :heart:

Kotiin, kun lähdettiin, niin meinasin nukahtaa..
 
Mun kierron pituudesta kun kysyit niin viimeks oli 42 päivää ja sitä ennen aina 30 pvä.(tosin pillerien kanssa). Mulla oli maanantaina noin kahden tunnin ajan kamalat menkkakivut ja vuotoa tuli vaan pieni läikkä, voiko tollasen laskee menkoiksi!??jos olis ollu niin ovista vois odotella, rinnatkin niin arat että hyvin vois olla...osaako joku sanoo olisko se täti voinut käydä todella pikaisella visiitillä??? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja meilinde:
Bayan fare mielenkiinnosta kysyn..Kävikö hän kaikki chakrat läpi(käsitteli)? Kertoko miten voit itse niihin vaikuttaa? :)
Auttakee miestä mäessä! Miten te teette niitä ihania `aikajanoja`? Ei osaa eikä ymmärrä :D
Kävi ihan nopeasti vaan (parissa minuutissa) läpi että ovatko auki. Kaikki siis. Ei sen kummemmin ruennu kertoon miten niitä voi vahvistaa, mutta tuosta 2. chakrasta kerto: oranssia vatsan seudulle ja selkään, liikettä lantioon (tanssia ym).. Olikohan energiakeskus indigo joitten sivuilla oli paljo chakroista..
 
Eilen nappasin sitte viimeset clomit jonkuun aikaan. En lähe enää isommilla annoksilla, vaan yritän laihtumalla (ja vyöhyketerapialla ym avuilla) saada kroppani toimimaan. Tänä aamuna pääsinki jo alle 60kg! :) Semmoset 2,5 kiloo oon pudottanu jo.
 
Mojoing!
Täälä ihan selkeesti meinaa ovis lähestyä,luulisin... :whistle:
Tänään tuli TOSI kuivan kauden jälkeen niin liukas keli jotta hyvä ku pystyssä pysy!Tiätty pakko oli tikkuun pissiä,ja kyllähän se ihan haaleen haalee viiva ilmesty.Eli huomenna toivon tummempaa viivaa ja sit ylihuomenna jos jossain välissä sais mahdollisuuden hypätä vällyjen alle...Näin kun miehellä on yövuoro viikko menossa,niin ei löydy oikeen mitään hetkee pupuiluun,mutta saatanpa viedä ton poijjaan mummolle ja ite painun kotiin "nukkumaan kun väsy painaa..." :D
Sitte tosiaan alkaakin jo se pillerikuuri.Voin pahoin jo valmiiks,.. :$

Testailkaahan nyt ja tulkaa tuomaan iloisia uutisia.Saapi niistä itekkin imettyä vauva energiaa.... :D :heart:

Nati nati!
 
Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille! :wave:

Pakko kai sitä on ihtenikin mennä nukkumaan, jotta jaksan herätä klo 6 aamulla ja lähtee kävelee vaille 7 kouluun.. Matkaa kävellen menee arvion mukaan 1h20min.. Minähän kuolen sillä matkalla! :eek: Toivottavasti jaksan olla koulussa..
 

Yhteistyössä