Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Mä kävin tänää vyöhyketerapiassa. Oli kyllä kaiken rahan arvonen. :) Todella mukavaa (vaikka oliki välistä kipeitä paikkoja), ja terapeuttista, kun se jutteli kaikennäköstä, antoi mietittävää ja kaikenlaisia vinkkejä millä voisin vahvistaa hedelmällisyyttä ja itseäni muutenki.

Esimerkiksi että hb kannattaapi olla hyvä! :) Mulla se on aika matala, hän suositteli Nokkosin -tuotetta (saa luontaistuotekaupasta), sillä saa kuulemma hyvin nostettua.
Ja korosti sitä, että ei stressiä. Uskoa johdatukseen, ja siihen että kaikki järjestyy.
Pelon ja epätoivon kertoi olevan pahimpia "myrkkyjä".

Menisin vaikka huomena heti uudestaan jos voisin. :D Harmi ku kohta alkaa työssäoppiminen, ni ei ehi käymään. :|

Sytytin kynttilän koulusurman uhreille ja lasten kanssa käytiin asiaa läpi. Poika ensivuonna lukiolainen, joten lähelle samaikäisistä uhreista kyse ja koskettaa kahta vanhempaa lastani syvästi. Nuorempien vähän vaikeampi ymmärtää koko asiaa ja syytä siihen. Vaikeaa sen ymmärtäminen on varmaan muillekkin. Surmattu rehtori oli ollut viitos luokkalaisen poikani opettajan nuoruuden tuttu ja asiasta koulussa puhuttu paljon. Surullinen koko asia :'(

Ovis varmaan oli ja meni, kun limaa ei ainakaan enää ole kuin nimeksi. Pupuiltu ollaan ja jäädään odottelemaan tuloksia. Tänään vielä varmistellaan jossain vaiheessa, mikäli siskolikka poikansa kanssa tuleekin vasta huomenna. Sisko soitti ja sanoi, että autosta oli menny rengas ja matka viivästyy. Taitavat jäädä hänen miehensä veljen luo Rovaniemelle yöksi.

Onnea plussan saaneelle :heart: piristää mukavast tuollainen uutinen pimeää iltaa :flower:

Kynttilän sytytimme kello 18:00 keittiön pöydälle.
Täällä valoisin mielin jo kohti tulevaa, ilmoitin miestäni hakiessa töistä, menkat alkaa olla ohi, johon hän heti iloissaan jaahas sitten alkaa taas tositoiminta! :heart: :D

Toimitaankin varmaan aika runsaanlaisesti :LOL:

Sitten on ne lugesteronit apuna oviksen jälkeen :heart:

Heippa ja plussakasta kuukautta kaikille!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
-pikkumyy- :heart: :wave:

ps pamuk, ole hyvä vaan! :heart:

Hei kaikille!

Olen edelleen seuraillut mitä teille kuuluu. Lämpimät onnitteluni gataalle ja kaikille muille plussanneille! Kaikille paljon plussaonnea, kyllä se odotus joskus palkitaan!

Tänään oli meillä eka neuvola. Kaikki veriarvot ja pissinäytteet olivat ihan kohillaan, ja minun painostuksesta yritettiin kuunnella myös ääniä. Mut ei sieltä kuulunut ainakaan vielä kuin istukan suhinaa..
Neuvolan täti (joka on ihan kiva) ei olis vielä halunnu kuunnella, kun niillä on kuulema tosi huonot laitteet. Sain sitten Np ultraan lähetteen, se on parin viikon päästä. Onneksi on, tässähän alkaa hajota pää kun ei kuulu ei näy, ja viikkoja jo kasassa 9+2. Tää alku on yhtä oottamista. Eli se odottaminen eikun vain yltyy kun ne viivat saakin sitten sinne raskaustikkuun!Me ei käyty siellä alkuraskauden varhaisultrassa niin meillä on pieni vielä ihan näkemättä. Tahtois jo tiedon onko kaikki hyvin...
Tosin hormonia raskaudelle pitäisi riittää, koska pahoinvointi jatkuu ja tissit on arat. väsymys edelleen melko runsasta, ei kuitenkaan ehkä ihan niin lujaa kuin vähän aikaa sitten, kun tuntui että nukahtaa ihan minne ja milloin vain!
Hyviä vointeja teille kaikille!
Neuvola muutti mun LA 10.6. eikä se siitä muutu ellei mitat jotenkin heitä sitten ultrassa. Seuraavaks sitten se np viikolla 11-12 ja lääkäri 26.11. Sitten pitäisikin kuulua jo äänet jos kaikki ok.
-Kylli ja ruttunen 9+2-
:wave:

Kyl mulla vie tää flunssa voimat.. Koko ajan tuntuu, että ois kuumetta.. On varmaankin väsymystä..

Minun laihdutus ei varmaankaan tuu sujumaa yhtää tän flunssan takia. Oon mie tiistain ja torstain nyt menny kävellen töihin (1h) ja pois on ollu onnex kyyti.

Ihan niin paska olo ku voi vaan olla..

Red Dragon: Kiitos kun jaksat päivittää. Eli pyörin tässä ketjussa kk sitten ja sainkin plussan mutta se meni kesken. Elikkäs esikoisesta täällä haaveillaan ja kovasti ootellaan mutta nyt rauhallisemmin mielin. Yritystä ei varsinaisesti nyt ole päällä mutta tilastoissa huomenna perjantaina on sitten 28/28 ja yk 2 menossa kun nyt on jonkinsortin kierto kuitenkin menossa, toivottavasti päästään taas pian viuhahtelemaan vällyissä.

Ja toivottavasti toi RD flunssa on merkki jostain muusta, itselläni kun plussasin oli just toi voimaton olo ja sellanen flunssa ettei ollu varsinaisesti kovin kipeä vaikka limaa oli joka suuntaan mutta järkyttävä väsymys ja just eniten voimattomuus. Tuntui että olisin voinut vaan nukkua ja nukkua, koita parantua..

Muillekin hedelmällisiä tuulia!

Alkuperäinen kirjoittaja Syksyinen haave:
Red Dragon: Kiitos kun jaksat päivittää. Eli pyörin tässä ketjussa kk sitten ja sainkin plussan mutta se meni kesken. Elikkäs esikoisesta täällä haaveillaan ja kovasti ootellaan mutta nyt rauhallisemmin mielin. Yritystä ei varsinaisesti nyt ole päällä mutta tilastoissa huomenna perjantaina on sitten 28/28 ja yk 2 menossa kun nyt on jonkinsortin kierto kuitenkin menossa, toivottavasti päästään taas pian viuhahtelemaan vällyissä.

Ja toivottavasti toi RD flunssa on merkki jostain muusta, itselläni kun plussasin oli just toi voimaton olo ja sellanen flunssa ettei ollu varsinaisesti kovin kipeä vaikka limaa oli joka suuntaan mutta järkyttävä väsymys ja just eniten voimattomuus. Tuntui että olisin voinut vaan nukkua ja nukkua, koita parantua..

Muillekin hedelmällisiä tuulia!
:hug: Niinhän se olikin.. Mutta nyt vain tosiaan uutta yritystä kehiin. Jospa se tosi pian tärppäis uudelleen.

En mie usko, ku luultavasti ovis ois nyt.. Tai ainakin toissa päivänä vai olikohan se eilen, oli ihan kivasti valkovuotoo, ja tänäänkin.. (sorry taas nää mun puheet).

Ihan jees jaksaa aamulla herätä ylös ja kävellä töihin.. Mutta jossain vaiheessa tulee olo: En jaksa.. Ja särkylääkkeetkään ei auta.. Maanantainakin oisin voinu nukkua vaikka koko päivän..

Vinkkinä: yleisvahvistavaa elimistölle on nokkonen. :) Nokkosteetä tässä iteki lipittelen, tosin tässä on seassa kanervankukkaa (rauhoittava vaikutus) ja hunajalla makeutin. Tuli hyvää. :)
Nokkosta teenä, tai jalkakylpynä, tai on niitä semmosia pillereitäki.. ;)

red..Olet kyllä ihan oikeassa :LOL: Olen ratkaissut tuon niin että keksejä eikä muita kuivaherkkuja pahemmin löydy kaapista. jääkaappikin käy aika usein säästöliekillä. Löytyy perusjutskat ja se on siinä..tällähetkellä löytyy hervoton parsakaalin`kimppu`, se on extraa :LOL:

Eilen ja tänään tuntui tulevan limaa oikein kunnolla, eli voi olla että mulla oli/on jo ovis. No simpat on ainakin laitettu matkaan, eli nyt ei kai voi kun odotella! =)
Rinnat ovat olleet aika arat koko tämän viikon ja alavatsaa on kivistänyt pari päivää oikein kunnolla, liekö nuokin oviksen merkkejä?

Yritän olla stressaamatta raskautumista, mutta tänne palstalle on pakko tulla lukemaan teidän kuulumisia miltei päivittäin ja samalla tulee kuulosteltua omaa kroppaa ja mietittyä mahdollista raskausaikaa.

Oikein paljon tsemppiä kaikille ovista tai testausta odottaville ja kaikille pudonneille iso hali. :hug:

Ja tietysti ISOT ONNITTELUT kaikille plussanneille! :flower: :heart:

meilinde: Meillä pitää ihan miehen takia löytyä vaikka mitä kaapista.. Ja sitten tottakai rupee itselläkin tekee mieli :ashamed: . Mutta pakko myöntää, että olen ihteeni ees jonkin verran tyytyväinen, että olen ruvennut ees lenkkeilee jonkin verran ja tällä viikolla jopa kolmesti kävellen töihin! :eek: Jumpassakin haluaisin käydä, mutta aika ei yksinkertaisesti vain riitä.. Ehkä keväällä.

Mutta sitten joskus synnytyksen jälkeen alkaa todellakin kunnon ruokaremontti!

Mutta olipas kivaa taas ihan vain pikasee tehä :p . Mutta jostain kumman syystä ei vain tuntunu kivalta.. Mie tykkään perusasennosta: lähetyssaarnaajasta.. Mutta ei ollu toistamiseen mukava asento..

Huomenna taas sit kävellen töihin. Ja mikä ihaninta: VIIKONLOPPU!!!! :wave: Ja jos lauantaina pääsis hirvipeijaisiin. Mykyrokkaa :p

Jopas täällä on hiljaista!

Minä masennuin, kun menin vaa'alle.. Viikkopunnitus.. En mitenkään oo voinu lihoo kiloa.. Mutta niin se vain on :'( . Sen siitä saa, kun meni viikolla syömään tortilloja ja korvapuusteja.. Ja eilen illalla söin viel klo 22 jälkeen sekavihanneksia n. 500g.
Painoin sit tänään 71,6 kg.. Viime viikolla kilon vähemmän eli 70,6 kg.. Melkein oon taas aloituspainossa..

Väsyttää.. Ja masentaa.. En minä itseni mielestä nyt noin paljoo ollut herkutellut.. No ei voi mitään. Pitää ruveta pukee, että pääsen kävelee töihin.

vilinäiti, Luru Lude :hug:

Onnea Redin siskolle täältäkin :wave: Mun pikkusisko täyttää 14.11 13v ja oma tytär 12.11 14v :heart: synttäritäyteinen aika nähtävästi :)

Odottelen tänään siskoa saapuvaksi ja PMS oireita hetkenä minä hyvänstä. Jälkimmäistä en tosin kaipaa yhtään, mutta tulee ne kuitenkin. Nyt yritän kääntää ajatukset kropan tarkkailusta vaikkapa joulukalenteriristipistoon, jota innostuin tekemään. Vuos sitten sen jo hommasin, mutta en vaan saanut aikaiseksi. Nyt on osa tehtynä ja tarkoitus olis saada se lasten ja miksei omaksikin iloksi käyttöön. Mä teen paljon käsitöitä ja tulee tehtyä vähän kaikkee.

Meidän illan pupuilut meni kyllä niin puihin kuin ikinä vain voi. Just kun alko päästä tunnelmaan, niin isännälle tuli ensivastehälytys ja ei ku töihin. Vapaa aika tarkoittaa meillä sitä, että VPK kutsuu kelloon katsomatta. Joskus oikein ottaa päähän, et on palomies ukkona. Enimmäkseen täällä on noita ensivaste hälyjä, joten palokeikkoja ei kovin usein ole. Tulee aina vähän halju olo, kun mies tulipaloon lähtee. Jos vaikka sattuu jotain... No, takas tullessa oli ukko jo niin väsy, että kävi pikasuihkussa ja kaatu petiin. Ei puhettakaan mistään muusta. Kellokin oli tosin jo kolme yöllä.

Plussasäteitä :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

huomenia.

sää on sitten hurja!!
hirmuinen myrsky...

tilasin nyt sit niitä ovistestejä, katotaan koska saapuvat ja pääsen koittamaan. onko jollain jotain vinkkiä milloin tikutus kannattaa alottaa? ite aattelin ett jos alottais vaiks jostain kp 10 ja sit testailis joka toinen päivä...? vai pitääkö joka päivä testata?? Myy sinähän näistä tiedät...

yhdet kunnon kemut on tossa loppukuussa tiedossa niin ihan kiva kun niihin pääsee nyt sit vähän rennommin lähtemään, siis ett jos oisin plussannu en varmaan olis menny ollenkaan.
meillä on kans yks viikonloppu vapaa tiedossa miehen kanssa ja laskeskelin ett sopivaan väliin niin jospa vaikka saatais jotain aikaseksi!! ;)
muuten ku me ollaan menty tolla lähes jokapäiväsellä tyylillä ni jospa tuo reissu ja tikutukset tois vähän uutta! ihan ihmeellistä päästä johonkin kahdestaan... :heart:
meillä kun aina murut on jokapaikassa ja reissulla mukana.

...sade hakkaa ikkunoihin nyt ihan tosissaan.
mukavaa viikonloppua kaikille!!
:wave:

Kiitos kaikille onnitteluista, kerron ku nään siskon :D

Toisen systerin synttärit ois sit 16.11. täyttää 16 vuotta.

Kyllä veti mielen matalax, ku näki aamulla vaa'an lukemat.. Ei ois pitäny syödä 22 jälkeen.. Mutta onnex oon ees kävelly.. Kolmena päivänä olen töihin kävellyt.. Kyyti on vain pois töistä ollut :D

Yhteistyössä