Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Onneksi koulupäivä on jo ohi.. Olen jo kotona ja kävin kotimatkalla kirjastossakin lainaamassa kirjoja :).

Jaksaiskohan sitä tehdä sen korvapuustitaikinan.. Ajattelin tehä kaksinkertaisen annoksen :whistle: . Nyt, kun ei koske päähän.
Eikä väsytäkään niin paljoa miten koulussa.

Neljä tuntia matikkaa, prosenttilaskuja.. Päästi ope onnex 40 minuuttii aikaisemmin.. Pitäis varmaan lukeakin jotain.
 
Hei pitkästä aikaa. Mulle voisi sitten päivitellä kp1/27-50. Nyt gynelle aika varattu, jospa sieltä saisi apua näihin sekaviin kiertoihin ja lyhyisiin luteaalivaiheisiin.

Plussatuulia kaikille :flower:
 
en tiedä mitä ajatella, testasin apteekin omalla plussa... :whistle: oon ihan sekasin kävin vielä hakemassa clearbluen ja testaan illalla ja huomen aamulla, en olis ikinä uskonu että olisin nyt raskaana,ei mitään oireita...oon ihan sekasin :D onko nää testit kuinka luotettavia, kokemuksia???
 
Khimaira
JJ-T Onnea :flower:
Jos se oli ihan selkeä plussa, niin kyllä se silloin pitää paikkansa =)
Mulla on ollut pari raskautta juuri noin alussa täysin oireettomia- vain puuttuvat kuukautiset paljastivat :) Et onnea vielä kerran :D
 
Onnea JJ-t!!! Aikaki jonku taas plussata. :) :flower: :flower:



Mulla ois huomena anatomian ja fysiologian koe, ja mä en jaksa lukea! :kieh: Pakko kuitenki yrittää...latinankielisiä en osaa kyllä mitään. Mä kyllä vähän ajattelin että teen ekaa kertaa elämässäni lunttilapun mukaan :ashamed: Niistä latinankielisistä, en muista jutuista.. :ashamed: :ashamed:
 
Onnittelut JJ-t!!!! :flower: :heart:

Voi kun kiva että joku plussaakin taas välillä!!!

Kiitos Bayan Fare kun selvitit tarkemmin sivustonkin. Mielestäni se oli aika selkeä ja itsellekin tarpeellinen koska mulla oli 4pvä ennen ovulaatiota vain 2mm ja ajattelin että eihän se oo mitään eikä oo mahdollista edes minkään kiinnittyä. Kiitos sulle, kylläpä itseäkin helpotti kunnon faktat!
 
Nyt on kax pellillistä korvapuusteja kohoamassa :p . Toivottavasti niitä tosiaan jää vieraillekin, jos kaveri tulis poikineen käymään perjantaina..

Viel on taikinaa jäljellä.. Pitää lopuista tehdä tavallisia pikku pullia, kun kaneli loppui :whistle: . Ja sitten huomasin, että viimeinen vehnäjauhokin on käytössä, ja ei paljoa jäljellä. Tiedänpähän ainakin mitä pitää seuraavalla kauppareissulla ostaa.
 
Tulin äsken koiruliinin kans lenkiltä. Pitäis ruveta viimeisetkin pullat tekee.

Ennen lenkille lähtöö rupes oikeaa rintaa pistelee kuin ois puukolla pistelty :eek: . Ja koko päivän on ollut ilmavaivoja ja oon saanu ravata vessassa muidenkin puolesta.. Enemmän on ollut kakkoshätä (hyi minun puheita :x ).
 
Huh huh! Sainpas pullat tehtyä loppuun! Jotain jopa tehnytkin tänään..

Mutta nyt kahtoo kodinpuolustaja nauhalta loppuun (kovalevylle tallennettu vaik mitä ohjelmia, ja ne pitäis kahtookin joskus).

Jos vaikka sitten menis nopsaa käymään saunas ja suihkus. Aamulla sitten taas töihin! :wave:

Hyvää yötä kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä