Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Bayan Fare: Wautsi! Paljon onnea! :hug:
Mie oon ihan kateellinen sinulle. Niin kateellisena katson noita lukemia.. Viel tämän vuoden puolella oon painanu 56 kg.. Ja nyt yli 70 kg :'(

Mutta olen päättänyt, että 30 vuotiaax mennes oon takas noissa kiloissa :LOL:
 
Suikale mullakin heitteli kierto ihan miten sattuu eli välillä 18-34. Meillä oli takana 8 kk yritystä, kun marssin lääkäriin ja lääkäri totes, että nuo kiertojen heittelyt viittaa selvästi siihen etten muni (siis ovuloi). Sain sit Clomit apuun ja nyt on menossa yk9 ja söin tästä kierrosta eka Clomikuurin. Saas nähdä auttoiko :p Jotenkin tuntui kyl itestäänkin, ettei kaikki ole kunnossa, kun en saa ikuna ovistikkuihin kuin haaleita viivoja ja muutenkin tuntui, että joku mättää...
 
onnea jj-t.
tänne ei mitään uutta.. olen yrittäny pysyä taustalla etten ota turhaa stressiä.. olen kyl käyny joka päivä lukemas teidän kuulumiset. ite aloin tänään tikuttaa ovista. hailakka haanu tuli ovistikkuun, ei muuta.. eli jospa se ovis olis tulossa viikon sisään.. jos nyt sit tulee ollenkaan..

tiedättekö muuten kuinka kauan klamydia voi olla oireeton vai voiko olla oireeton aina? itse tyhmässä nuoruudessani menin harrastamaan suojaamatonta yhdyntää miehen kanssa jolla kuulemma oli klamydia. testeihin en mennyt ku sain kuulla siitä sen klamydiasta vasta vuoden sen jälkeen kun olin sen tyhmän yhdenillan jutun tehnyt.. tästä on kyllä nyt jo 4 vuotta.. eli mitä luulette olisiko jotain oireita jo varmasti ollu jos mulla se klamydia olis?miehenikään ei ole kyl kärsinyt mistään vaivoista.. kaikki tämmöset asiat pyörii mielessä kun sitä vauvaa ei ala kuulua..

missähän pixie muuten on?
 
Möhkylle plussaonnea testaukseen!

Redille ja Bayan farelle onnea painon pudotuksesta! Bayan miehelle onnea painon kohotukseen! :D

Aamulla Babyplussaan vahva plussa, mutta digiin nega edelleen, aika outoa, mutta kaikki nää kivut,mitä nyt on kertoo kyllä ovulointiajasta. Varmaan huomenaamulla sitten plussaa digissäkin;=)
Kauhia sitten siitä plussasta alkaa Lugesteron 15vrkn ajaksi :headwall: , millasiakohan oireita siitä tulee?

Tädin yllättämille :hug: , tunteet silloin on mahdottomat, ainakin minulla olleet. Hetken kun pääsee etiäpäin sitten jo näyttää valoisammalta, tädin tulon jälkeen!*tsemppiä siis teille* :heart:

ihanaa loppupvää kaikille! Ihmettelen myös missä Pixie? Vaikka plussan sai niin voisi kurkata meitäkin, toivottavasti kaikki on hyvin siellä suunnalla! :heart: :hug:

Heippa!

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
heip pitkästä aikaa...
meillä kone tilttas, ja nyt sain tytön koneen liitettyä tuohon nettijuttuun pitkän aherruksen jälkeen...
joten ensin tarkennus noihin mun kp:hin, eli 15/26-28
tänään aloitin terot ja antibioottihoito alakerran tulehdukseen takana onneksi :whistle:
ovista olen siis tikuttanut ekaa kertaa elämässäni, ja nyt toista päivää plussalla mennään, että kun lapset illalla saadaan taas nukkuun niin maratoonit alkaa ;) ;)
on kyllä nyt tuntunutkin toi oviskin normaalille, tais aika paha tulehdus ollakkin, siis mieli tekee koko ajan :LOL: .
mieskin mielissään (kyllä tosin tänä aamuna tokaisi, kun sanoin että vieläkin testissä plussa, niin vieläkö sitä pittää heilutella :eek: ) mie vaan sannoin että pelataan varman päälle! :D :D

se omasta navasta: uusille lämmin :hug:
ja tädin yllättämille :hug: !
 
Onko terot eka kerran nyt käytössäsi, mistä kp:stä alkaen sitä käytetään ? sekin on keltarauhashormonia, kuten miulla, kerro välillä aiheuttaako sivuvaikutuksia, jookosta*onnea sinulle paljon vauvautumiseen*! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Halit tädin yllättäneille ja kaikille hurjasti plussaonnea.

Minä en jaksa tätä piinaavaa tunnetta enää :( Kaikkia PMS oireita ei ole ilmaantunut (ihan hyvä vain, niin ei tarvi kärsiä niistä) ja tissit vaan on niin vietävän kipeet. Väsyttää ja viluttaa iltaisin. Lämmöt tosin ei mitenkään mainittavasti ole enää koholla. Tätiä tässä odottelen ja tulen sitten ens viikolla päivittämään rivitietoja. Siihen asti vain yritän unohtaa koko kuumeilun. Tästä on tullu mulle vähän liian iso stressi. En nuku kunnolla ja ruoka ei maistu. Siksi kai olen koko ajan niin väsynytkin. Ei tästäkään kierrosta plussaa meille tule, on sellainen tunne vain.

Heippa joksikin aikaa ja plussailkaahan te muut oikein isolla joukolla :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Onko terot eka kerran nyt käytössäsi, mistä kp:stä alkaen sitä käytetään ? sekin on keltarauhashormonia, kuten miulla, kerro välillä aiheuttaako sivuvaikutuksia, jookosta*onnea sinulle paljon vauvautumiseen*! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
On ekaa kertaa käytössä, eli kp 15-24 pitäis syödä...
mulle ei käy mitkään hormoonivalmisteet, joten päähän tässä uhkaa mennä sekaisin :(
Tänään jo monta kertaa tulee sellainen ärtyisyys päälle ja siin samassa alkaa itkettää.. :|

Minkä nimistä sulla on?
 
Tällasta löytyi sivulta http://kemi.terve.com/potilasohjeet/mims_binding?id=16838 :

Itämisaika on tavallisesti 1-3 viikkoa, mutta se voi olla pitempikin. Infektio saattaa olla oireeton jopa vuosia, mutta on silloinkin aina tarttuva.

Klamydia on sikäli salakavala tauti, että se ei välttämättä aiheuta lainkaan oireita, tai oireet ovat hyvin lieviä, varsinkin naisilla.

Klamydian oireina voi naisilla olla virtsaputkentulehdus, johon liittyy tihentynyttä virtsaamistarvetta, kirvelyä virtsatessa, alavatsa- ja ristiselkäkipua, kuumetta, kipua yhdynnän aikana.

Klamydiabakteeri voi aiheuttaa kohdunkaulantulehduksen, johon liittyy valkovuotoa, kirvelyä virtsatessa ja usein epäsäännöllistä veristä vuotoa.

Hoitamattomana klamydia voi aiheuttaa munanjohtimen tulehduksen, joka voi johtaa kohdunulkoisiin raskauksiin tai lapsettomuuteen.


Kannattaa sun käydä testeissä, että selviää. Toivottavasti mitään ei ole kuitenkaan :hug:
 
Khimaira
Uuden pinon nimeksi kannatetaan tuota aurinkoenergian ehdotusta: syysunelmasta 2008 haaveilevat =)

Miten se k.nipukan tila muilla? Redillä ainakin on mun kanssa samat kiertopäivät ja taitaa nipukkakin olla samoissa asemisssa- voisiko sitä elätellä toiveita :saint:
 
Tänään alkoi pahoinvointioireet, jotka toivon mukaan johtuu aivan jostain muusta, kuin työpaikalla liikkuvasta vatsataudista! Mulla oli se tauti varmaan jo viime kierrossa, kun muutamana aamuna tuli aamupala ylös hampaita harjatessa. Luulin jo silloin hetken olevani raskaana, kun vilutti ja oli tosiaan välillä huono olo, mutta silloinhan mulla oli käytössä vielä ehkäisyrengas ja tosiaan muita oireita ei ollut ja menkat alko ihan normaalisti. Eli toivottavasti se mahatauti oli ja meni ja tää nykyinen vatsan juilinta ja huono olo on merkki salamatkustajasta! ;)
Enää viikko testaukseen!! =)
 
Ehdotus on hyvä!


Mä vähän innostuin. :ashamed: Vanhempieni luona tein sielä luonnonjalokivistä rannekorun, ja innostuin iteki ostamaan niitä kiviä, erilaisia. Nyt on tilauksessa n. 40? eestä kiviä (+lankaa). :ashamed: No, toivottavasti sais tehtyäki nättejä koruja. :) Niitähän voipi antaa sitte vaikka lahjaksi. :)
 
bayan fare: kiitos tosta linkistä. käynpä heti maanantaina antamassa näytteen niin tiedän sit mikä on homman nimi ja saan sit asian kuntoon jos mulla se klamydia on.. apuva jos on .. no ei pidä miettiä sitä liikaa.. menee muuten viikonloppu pilalle.. jos mulla on se niin tartunnastahan on jo 4 vuotta että luulis että olisin edes jonkun noista oireista bongannu.

hauskaa viikonloppua teille :wave:

ps. nimi ehdotus minustakin kiva :hug:
 
syysunelmasta 2008 haaveilevat, hyvä nimi ehdotus, kannatan! :wave:

Aurinkoenergiaa alan käyttämään digiovulaatioplussasta 3 vrkn kuluttua, eli tänään se oli nega,vaikka liuska oli jo plussa, varmaan huomisaamuna se on plussaa digissä, niin alan Lugesteron emätinpuikkoja laittaa joka ilta 15vrk.n ajan. Sitten jos plussaa raskaustestissä jatkosta neuvottelen gynen kanssa.

Ja tosiaan tässä kierrossa niin paljon kipuja molemmin puolin, eli 2 munasolua varmaan irtoaa. Ja pää ollut kipeä eilisestä aamusta alkaen , vielä tälläkin hetkellä vaikka olen nukkumalla yrittänyt saada kipua pois. En käytä edes Panadolia mielellään, yritän vaan kestää kipua ja saada säryn pois. Tosin kaipa sellaisen Panadol kipulääkkeen voi ottaakin?..Miten muut käytättekö joskus kipulääkkeitä?

Juon täällä vain jaffaa, että olo helpottuisi.

Tänään tuli sitten jo viestiä töistäkin-Odotanko iltatähteä? :heart:
*toivotaan, että joskus näin tosiaan vielä on* :saint:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
heippa!

pikkumyy,
sulla kun edelleen oon tietoa noista ovistikuista, eli pitääkä sen plussaviivan todella olla isompi/vahvempi kuin kontrolliviivan?!
ootko saanut semmoisen? sanoit ett oot saanut liuskalla kans jo plussan.

eli oisko mun nyt saamat viivat eilen ja tänään vielä kuitenkin vasta enteilemässä sitä ovista ja tulen saamaan vieläkin tummemmat viivat...
no nähtäväksi jää!
ihan hauskaa tämä tikutus, ja tosi mielenkiintoista. ja jotenkin tuo jännittävyyttä tähän kuumeiluun...

nimiehdotus saa täältäkin kannatusta!

möhky, testiä vaan tekemään!!
ja tuut sit kertomaan! tsemppiä!

aurinkoenergiaa
kivaa kun oot täällä taas!!

jeps eipä sen kummempaa...tosi toimia odotellessa...
xxx



:whistle:
 
pamu: kyllä mie olen saanu ainaki semmosen käsityksen että testiviivan pitää olla tummempi tai yhtä tumma ku kontrolli viivan. paksuudesta en osaa sanoa, itselläni pari kiertoa sit tuli vahvempi testi viiva mut se oli todella paljon ohuempi.. tulkitsin sen kuitenki plussaksi. sulla ovis varmaan tulossa vielä. testailehan vielä pari päivää niin varmaan saat tummemman testiviivan vielä! pidän peukkuja :wave:
 
Kävin ukon kans kaupassa, kun pyöräilin eka töistä kotiin.. Ja tarkoituksena ois viel tänä iltana siivota. Mutta nyt iski mieletön väsymys ja pääkipu. Sama kuin silloin joku päivä aikaisemminkin tällä viikolla.

Heti, kun istuu alas, niin siitä saa sit kärsiä.. Mutta nyt on vain pakko yrittää imuroida.. Ja pestä lattiat..
 

Yhteistyössä