Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Peukkuja,jotta menkkasi eivät alakkaan! :flower:
Tänä aamuna enää haalea viiva ovisliuskatestiin ja digiin ei sarvea, joten ohitettu on ja aamulämpö noussut 0,9 astetta. :heart:

Huomisiltana sittes Lugesteron iltaisin 15 vrk ja seuraavana aamuna siitä testaus, kyllä jännittää :D

Plussaonnea kaikille edelleenkin!

Ja Bayan Fare,minullakin lämmöt ekaksi romahti ja sitten seuraavana aamuna oli ovisplussaa, onnea sinulle!

Itse olin joskus päiväkodissa työssäoppimisjaksolla, kyllä oli kivaa!..Meillä on mahdollista työnkierto, joskus ajattelinkin, että olisi kiva olla päiväkodin puolella välillä töissä. Tehostettua perhetyötä joskus teinkin :D .

Kaikille onnea ihanaan sunnuntai päivään , tänään täälläpäin joulum avajaiset kauppakeskuksessa ainakin ja ilotulitus illalla! =)

 
Huomenta!
Sulla RED jännät päivät lähestyy! Onko mitkä fiilikset?
Mulla ei ole sitte mitään oireita. Paitsi tuo ystävämme-hiiva riesana, joka sekin näyttää helpottavan. :whistle:
Viime kierrossa oli kaikki, väsymyksestä, menkkakipuihin jotka alkoivat lähestulkoon oviksesta, hajuaistikin parani..melkein haistoin naapurin asti. Omituista..
 
Sunnuntai aamupäivää... :)
Mulle tuli vähän kummallinen tunne...
Nyt te ehkä pidätte mun tosi tyhmänä,mutta kerrompa silti.
Eli kun viimeks söin näitä primolutteja,mulla oli niin karsee olo,aivan kuin raskaana.Yökötti ja paleli ja hajut otti nenään...
Ja kuurin jälkeen vuotoo tuli,ei tullu,tuli...
Ni vähän mietin että oisinkohan ehkäpä ollu raskaana,joka on sitten hyvin alussa mennyt kesken.
Koska nyt oon syönyt 6 päivää primoja,eikä mulla oo mitään oireita,ei minkäänlaista pahaa oloo,ei yhtikäs mitään.

No,vastausta en tohon koskaan saa,mikä on ehkä hyväkin.

Tämmösiä tuumailuja tällä kertaa.

Jatkoja kaikille :wave:
 
Khimaira
Meinaatko Red jaksaa odottaa viikonlopun yli vai testaatko aiemmin :whistle: ?
Mä olen nyt kovana- en testaa ennen maanantia-aamua, jos nyt edes pääsen sinne asti :snotty: Mieli kyllä tekisi testata vaikka jo ylihuomenna- jos olisi vaikka raskautunut lyhyemmän kierron mukaan ;) Toisaalta- jos tärppi on käynyt niin eivärthän ne menkat ala, joten ihan hyvin voi odotella muutaman päivän.
Ovisoireita on ainakin ollut ihan "oikeaan" aikaan (jomotusta- liukkautta-halukkuutta-ym) joten saas nähdä ny :) Kohta ne hymyt hyytyy :ashamed:

Sunnuntaiaamuja siis kaikille!

Mä jatkan korvapipon neulomista- yhden pörröversion tein jo tuolle meidän pikkuiselle (1v10kk)- siitä tuli oikea karhunpentu- hattu :D
Esikoinen sai sitten valita langat ja hälle kanssa samanlainen- tosin "tyttöjen väreillä".
Keskimmäinenkin nyt sitten innostui- hälle kans!
Taidan saada viettää aikaa puikkojen parissa- eipähän ole testaaminen koko ajan mielessä :whistle:
 
Heipsut kaikille piiiiiitkästä aikaa.. Oon ihan tarkoituksella pysellyt pois täältä. Tänne ei mitään kummallista, sitä samaa vanhaa.. Tästä(kään) kierrosta ei tule plussattua, koska oltiin oviksen aikoihin isännän kanssa eri paikkakunnilla :(
Teroja en tässä kierrossa aloittanut, joten jännityksellä odotan, minkälainen kierto tulee..
 
meilinde: Tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen.. Kyllä sitä tärppiä vain toivoo. Sen näkee vasta sitten, jos täti ei tule kylään ja menkat on myöhässä.

Luru Lude: Teen testin vasta viikon päästä maanantaina jos silloinkaa.. Odottelen ihan rauhassa, että on yli kp. 34. Jos sinne asti ees pääsen..
Kyllähän sitä mieli tekis testata ens viikonloppuna, mutta mutta.. Ei halua sitten pettyä.
 
Kävinpä uimassa pitkästä aikaa. Oli ihana ku oli todella vähän väkeä. Sai ihan omalla radalla uida, ja alkuun olin yksin koko altaassa! :) Oli se uintikunto vähän rapissu, mutta tunnin uin, 1200m. Yleensä kun sen 500m saa uitua, ni sitte jaksaa taas paremmin.

Aamulämpö oli tänää noussu vähän, oli eka mittaus 36,22, mutta mä kyllä nukuin aika huonosti, heräilin pitkin yötä, ni se saattaa tehä ton. Torkkujen jälkeen mittailin uudestaan, tuli 36,40 ja 36,54. Jospa ens yönä nukkus paremmin ni vois saada paremmin todenmukaisen tuloksen...
 
Tänään aamupäivällä alkoi kova verinen vuoto! :'(
Mun mielestä ei mitään tavallista kuukautisverta, vaan aivan puhdasta ja kirkasta verta. Aamupäivän ja päivän aikana sitä tuli PALJON, nyt alkaa jo helpottaa ja side oli puhdas kun äsken kävin vessassa. Mitä tämä voi olla?? Onko menkat muka yli viikon etuajassa? :eek:
 
skorpioni: Voimahali sinulle! Ei kyl tietoakaan, mitä toi vois olla.

Me käytiin laskemassa tunti mäkeä. Sitä ennen kävelin porukoiden luokse ja hain siskon meille =). Tuli käveltyä yhteensä siis 8 km =).

Ja koiruliinin kans viel tänään iltalenkille. Lapset on jo nyt ihanan väsyneitä.
 
en tiiä menikö toi mun jana oikein, ku ihan yllätyin ku osasin sen ees väsätä =)
mulla ei oo kummempia oireita eikä kyllä odotuksiakaan. jotenki on vaan sellanen fiilis että ei oo tärpänny.. :ashamed:
tilasin netin kautta testejä mut ei niitä oo vielä kuulunu. noh, toivottavasti ens kiertoon mennessä kerkee perille :LOL:
uus nimi ehdotus on hyvä. ilmottakaa sitte ku aiotaan sinne vaihtaa et mäki ymmärrän muutoksen :LOL:
mäki oon muuten alottanu tosissani painon pudotuksen. painelin työkaverin kanssa painonvartijoiden ovesta sisään ja siitä se sitte lähti. pisteitä oon laskenu ja toivon että ruokavalion muutos liikunnalla höystettynä tekis tulosta. mulla on kyllä tapana retkahtaa herkutteluun :whistle:
mut yritän olla kovana. tarkotus ois laihtua sen verran et mun vaatteet ei soi ku yritän änkeä itteäni niihin. eli joku 6-10 kg pois ni jo oisin tyytyväinen.
mut kuulumisia lisää taas huomenna :wave:
 
En tiedä kuvittelenko vai mitä, mutta ihteni mielestä mun rinnat ois turvonneet (vaikka näihin ei pitäisi leikkauksen takia tapahtua mitään?).
Ennen näissä liiveissä on ollut tilaa, mutta nytten hyvä, etteivät purista. Ja, kun kokeili käteen (pakkohan sitäkin sitten oli kokeilla), niin tuntuivat todellakin isommilta :eek: .

Ei tällaista oo ennen ollut. Taitaa mieli tehdä vain tepposet. :headwall:

Ja sit vihloo nivusiin.. Hauska oli tehä koulutehtäviä.

Mutta nyt saunaan ja nukkumaan! Huomenna ois pyörällä kouluun meno! :wave:

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! Plussatuulia! :wave: :whistle:
 
voi kun oli ihuna leffa :heart:
Kylläpä taas olo tuntuu läskiltä, kun j.louta katseli...
Olispa vinkeetä omistaa sellainen peffa :LOL:

mulla taitaa tulla taas taukoa tänne kun alkaa työviikko.
ei oikein kerkiä kirjoitella kun tuli uus hoidokki (nyt siis tää uus on 11kk ja sitte ne kaks 1,3v ja 3,5v + omat 3,3v ja 7v )
että työtä riittää taas viikoksi...
väsäsin äsken tuossa leffan ohessa huomisen ruankin valmiiksi. eipähän tarvi sen kans hermoilla huomenna. kun saa, huom: SAA hermoilla niiden hormonien kanssa :kieh: :kieh:

söin leffaa katsoessa 4omenaa..ja nyt on ähky...öyks. :p
kaikkeepa mie kerkiän yhtäaikaa tehä..miespä ei moiseen kykenis.. :LOL:
no ei vaan, nyt hammaspesulle ja nukkuun, pitää herätä kuitenkin jo 6 kun pitää tehä pyykkihommia ennen töiden alkamista, ja keittää aamupuuro sekä omille että hoidokeille ja tietty myös itselle ja ukolle...(mies vielä töissä, ja pyysi josko sais nukkua pitkään ennenkuin tarttee taas töihin lähtä ja se tapahtuu klo 13, mie siihen vaan että jos pystyt, meillä kuitenkin nuo pienet ei oo kovin hiljaisia leikkijöitä.)
mutta nyt taitaa olla jo melekein romaani, joten HYVÄÄ YÖTÄ!!!!
 
Olen vähän ihmeissäni?????? rt tein eilen ja siihen tuli haalea plussa. tänään su päivällä tuli vaalean ruskeaa limaa melkein kuin hyytelöä ja sitten ei muutamaan tuntiin tullut mitään ja illalla alkoi tulla todella kirkasta verta hyvin vähän kuitenkin ja tulee edelleen. kertokaa jos teillä on mitään tietoa onko km, vai jotain muuta vuotoa. ikinä menkkojen alkaessa ei ole tuollaista hyytelöä tullut.?????? mikä on vai tuliko täti näin kylään omituisella tavalla????
 
Ja onnea kotiäidille, että vuoto loppuisi, ja plussaksi vahvistuisi, onhan sitä vuotoa ollut alkuraskauden aikaan monellakin ja varsinkin siihen aikaan kun menkkojen kuuluisi olla.*peukut pystyssä täällä*

Tänä Iltana alkaa sitten Lugejen laitto 15vrkn ajan;=), pupuilusta on tullut niin tapa, että viime yönä unissani ratsastin monta tuntia :D


Ihanaa maanantaipäivää kaikille! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
kotiäiti32: Itse olen kans kuullut, että monella on alkuraskaudessa ollut vuotoa. Kannattaisiko sinun soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä, miten asia on? Niin sais asiaan varmuuden, että mistä on kyse.

Jospa se vuoto menisi ohi! voimahalit!
 
Kotiäiti32: toivottavasti sinulla on vuoto jo loppunut ja plussa olisi vahvistunut ja pikkuisella kaikki hyvin.
Itselläni vuoto lisääntyi illalla reippaasti ja yön aikana sitä vasta olikin tullut!! Vatsaa ei ihme kyllä kramppaa lainkaan niinkuin normaalisti tädin vierailun alkupäivinä. No tämä seuraava kierto mennään ainakin ihan täysin tjot-meiningillä, kun oviksesta ei ole hajuakaan, koska tämä kierto oli niin lyhyt, vain reilu 20 vrk.
Nyt töihin!
 

Yhteistyössä