Minä täällä aivan tärisen ja tutisen, ihan vaan pelkästä hämmennyksestä. Testasin ja sain ihan selvän haamun, ei mitään viivanpaikkaa, vaan vaaleanpunainen hento haamu vahvan kontrolliviivan vieressä :heart: Epäilin silmiäni ja näytin tikkua kuusivuotiaalle pojulle ja hän tuumas, et paksu punanen ja sitten semmonen toinen ihan vaan vähän punanen. Eli ei mun silmät harita.
Testaan vielä huomenna ja konena muunakin päivänä aamupisusta. Täytyy vahtia tuota haamua, ettei vaan täti sitä nyt meiltä vie. Tuon näkemiseen ei tarvi kummallisia valoja eikä vippaskonsteja, vaan se tuijottaa tuosta pöydältä mua silmiin ihan selvänä. Ei mikään kovin vahva, mutta selvä kuitenkin.
Vertasin eiliseen viivanpaikkaan ja ihan eri luokkaa tuon kans. Voi tätä kuplivaa ja kutkuttavaa tunnetta :heart: Nyt uskallan oikeasti jo toivoa, että pikkuinen se pesää rakentaa ja siksi kaikki typerät PMS oireet on jääny tulematta.
Tästä haamuilijasta haluan pitää kiinni, en pois päästäisi, en antaa tädin vietäväksi. Pelkään kuitenkin tosi paljon. Yritän vain kääntää ajatukset siihen suuntaan, että viiva vahvistuu ja voi hyvin. Kaikki plussat on mulla ollu enemmän tai vähemmän myöhäisiä, joten tämä piinaviikko sai nyt ihan uudet mittasuhteet ja apteekkiin marssin vielä "parempia" testejä ostelemaan, mutta en ennen perjantaita (kotiäidin palkkapäivä) ja sikäli mikäli täti ei tule, testaan eka noi neljä kotona olevaa testiä pois ja sit ens viikolla jollain mihin varmasti luotan.
Alkaa jo epäilyttää, jotta onko tuo testi kunnollinen....voisko viivaa pukata testiajan sisällä vaikka oliskin nega...Mutta mutta...kai sitä hormoonia pitää olla, jos kerran viivaa pukkaa. Niin paljon vaan negoja takana, jotta vainoharhaiseksi tässä alkaa käymään
Varovasti haikaran laitoin....voi kun tämä nyt kestäis ja kaikki menis hyvin....tule jo pikkuinen kotiin.....