Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Minäpäs lähen tästä nukkumaan, että ees joskus menen aikaisemmin nukkumaan kuin yleensä. Katsotaan saanko sit unta.. Se on jo ihan toinen juttu :LOL:

Kn oli kova, kiinni ja en meinannut ylettää.

Huomenna pitäis jaksaa lähtee töihin. |O

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:

Khimaira
Red (ja muut) mä vielä nostan tuota kn- asiaa: miten se reagoi raskauteen- menkkojen alkamiseen? Mulla se häippäisee jonnekin :eek: Vielä pari päivää sitten se oli iso ja selvästi tunnettavissa- eilen ja tänään pieni, kaukana, mutta edelleen selvästi tunnettavissa (kunhan nyt yletti ensin..). Mitähän tällainen mahtaa enteillä?

Mulla alkaa olla lyhyemmän kierron aika käsillä- huomenna menkkojen pitäisi alkaa :snotty: Ei tosin tunnu siltä- joko kierto pitkittyy tai sitten jotain muuta :saint:

Kiva että on saatu plussiakin pinoon :heart:

Luru Lude: Minä en oo asiasta pahemmin tietoinen, mutta luulisin, että saattaisi olla raskaana, jos kn on kierron lopussa, kiinni, kova ja takana.

Itsellä, kun se oli jo tässä vaiheessa pehmeä, edessä ja auki. Mutta vielähän sitä kerkeää pehmentyy ja tätikin tulla kylään. En viitsi itselle elätellä pahemmin toiveita.. Kun vain ois testi kaapissa :whistle:

Luru Lude toivotaan, jotta kn enteilee pikkuista matkustajaa :heart: Mulla yleensä menkkojen alkaessa aika lailla kova edelleen, mutta vähän laskutunut sieltä jostain kaukaa. Tässä kierrossa mokoma jäi puolimatkaan ja oli suht pehmeä ja helposti löydettävissä, mutta jotenkin kummallinen "korkkimainen" pötkö. Nyt se on tuolla jossain kaukana ja kova kuin kivi. Nyt kp 29/28-30 ja jännäilen miten käy. Yhden negan/viivanpaikka tai mitä lie testin tein eilen ja tänään herkällä uusiks. Eli miedän kn:t on tehny saman katoamistempun. En uskalla enää pahemmin sitä ronkkia, jos vaikka sittenkin....

Yleensä se näin päivä kakas ennen tätiä (jos on ollut kaukana ja kova) pehmenee ja valuu alemmas, mutta nyt ei ainakaan vielä ole alas tullut, vastahan se sinne kipusi.

Nyt puuron keittoon :wave:

Red osta vaan, tulee sitä itekkin tänään testattua uudemman kerran ja pettymystä pelkään joka kerta. Varmaan vielä huomen aamulla testaan kertaalleen. Pakko vaan todistaa itelle, että tätiä pukkaa, vaikka muuta niin paljon toivookin. Mulla on jotenkin sellainen kutina, jotta sulla vois ne kaks viivaa tullakkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Red osta vaan, tulee sitä itekkin tänään testattua uudemman kerran ja pettymystä pelkään joka kerta. Varmaan vielä huomen aamulla testaan kertaalleen. Pakko vaan todistaa itelle, että tätiä pukkaa, vaikka muuta niin paljon toivookin. Mulla on jotenkin sellainen kutina, jotta sulla vois ne kaks viivaa tullakkin :)

En tiiä.. Ei kyl oo tätikipuja viel, mutta ei niitä mulla oo ennen kuin ne alkaa sitten.. Mutta eipä mulla taida ees rahaa olla ostaakaan :/ .
Perjantaina sitten testaan, jos ei tätiä viel silloin näy.

Khimaira
Lumi-Marja: mulla oli kn ihan samanlainen tässä kierrossa! Se oli puolivälissä sellainen tosi pitkä- just niinkuin korkki :eek: Ei se mulla kyllä mikään pehmee ole vieläkään- mutta kaukana ja tuntuu selvästi. Minnehän se oikein pakenee :whistle:
Voih kun olisi oikeasti "enne" :heart:

Mä onneton menin jo ostamaan testin :snotty:

Hei vaan kaikki!

Ajattelin kysellä, että tekeekö kukaan lämpökäyrää? Varsinkin oviksen bongaajat, osuuko testiovis ja lämpökäyrä yksiin? Mä olen nyt tehnyt käyrää tunnollisesti ja se on kyllä kuin oppikirjoista..eli ensin tasaista, sitten selvä lasku (kp14) ja sitten reipas nousu seuraavana päivänä ja sinne on jäänyt, vain asteen kymmennyksen heilahtelua ollut. En ole koskaan käyttänyt ovistestejä, koska ei olla kauaa yritetty ja toisaalta mun kierto on ollut aina tasan sama.

Red Dragon: Meillä on varmaan sama testauspäivä, perjantai? Tai ainakin vielähän minä kuvittelen odottavani, että täti on rankasti myöhässä...hih.

Voi kun tänne tulisi vauvatulva!

heippa!! onko kellään tullut ovisliman mykana verta? mulla tuli tänään.. ei muistaakseni ole ennen tullu.. eilen selvä nega ovistestissä.. tänään testailen uudestaan tunnin päästä vaikka varmasti ei taaskaan plussaa tule..

Minä täällä aivan tärisen ja tutisen, ihan vaan pelkästä hämmennyksestä. Testasin ja sain ihan selvän haamun, ei mitään viivanpaikkaa, vaan vaaleanpunainen hento haamu vahvan kontrolliviivan vieressä :heart: Epäilin silmiäni ja näytin tikkua kuusivuotiaalle pojulle ja hän tuumas, et paksu punanen ja sitten semmonen toinen ihan vaan vähän punanen. Eli ei mun silmät harita.

Testaan vielä huomenna ja konena muunakin päivänä aamupisusta. Täytyy vahtia tuota haamua, ettei vaan täti sitä nyt meiltä vie. Tuon näkemiseen ei tarvi kummallisia valoja eikä vippaskonsteja, vaan se tuijottaa tuosta pöydältä mua silmiin ihan selvänä. Ei mikään kovin vahva, mutta selvä kuitenkin.

Vertasin eiliseen viivanpaikkaan ja ihan eri luokkaa tuon kans. Voi tätä kuplivaa ja kutkuttavaa tunnetta :heart: Nyt uskallan oikeasti jo toivoa, että pikkuinen se pesää rakentaa ja siksi kaikki typerät PMS oireet on jääny tulematta.

Tästä haamuilijasta haluan pitää kiinni, en pois päästäisi, en antaa tädin vietäväksi. Pelkään kuitenkin tosi paljon. Yritän vain kääntää ajatukset siihen suuntaan, että viiva vahvistuu ja voi hyvin. Kaikki plussat on mulla ollu enemmän tai vähemmän myöhäisiä, joten tämä piinaviikko sai nyt ihan uudet mittasuhteet ja apteekkiin marssin vielä "parempia" testejä ostelemaan, mutta en ennen perjantaita (kotiäidin palkkapäivä) ja sikäli mikäli täti ei tule, testaan eka noi neljä kotona olevaa testiä pois ja sit ens viikolla jollain mihin varmasti luotan.

Alkaa jo epäilyttää, jotta onko tuo testi kunnollinen....voisko viivaa pukata testiajan sisällä vaikka oliskin nega...Mutta mutta...kai sitä hormoonia pitää olla, jos kerran viivaa pukkaa. Niin paljon vaan negoja takana, jotta vainoharhaiseksi tässä alkaa käymään :LOL:

Varovasti haikaran laitoin....voi kun tämä nyt kestäis ja kaikki menis hyvin....tule jo pikkuinen kotiin.....

onnea todella paljon lumi-marja!!! :heart:

mun elimistö on ihan perseestä!! ovislimaa tulee roppakaupalla ja silti ovistesti vaan nega!! mikä sen kuurin nimi oli mikä pitää pyytää jos en ovuloi ollenkaan?? auttakaa naista hädässä. käyn heti ens viikolla pyytämässä semmosen kuurin jos saan sillä ovulaation itselleni tulemaan..

nea85 mulla oli tässä kierrossa ovislimat ja ovisplussa aika kaukana toisistaan. Ma oli limaa vaikka muille jakaa ja ke vasta näytti ovistesti plussaa, vaikka silloin ei ollu enää limoista tietookaan. Kumpaa siis uskoa, kehoa vai testiä....varmistettiin asiaa ahkeralla pupuilulla :D

teksti hävis taas johonki.. eli nyt kun katselin päivän valossa testiä niin testiviivan reuna on yhtä tumma kun kontrolli viiva, muuten testi kohta on haamu, vain reuna on tumma. eli onko tää positiivinen vai ei? pupuillaanko tänään vai odotellaanko jos huominen testi olis tummempi? molempina päivinä ei oo mahdollista pupuilla, ukko tulee töistä vasta yömyöhään ja on tosi väsyny.. ens kerran sit pupuilu mahkut vasta perjantaina.. mut mitä teen, kellistänkö ukon tänään vai huomenna?

nea kokeilkaan huomenna. LH huipunhan se ovistesti näyttää ja sen jälkeen munasolu irtoo 24-72 tunnin sisällä. Näin ainakin tuos mun paketissa lukee. Mulla oli sellanen tuo ovisbongaus, jotta päivällä tuli just tuollainen melkein ovisplussa ja kuuden seitsemän pintaan illalla oli jo ovisviiva paksumpi kuin kontrolli. Meillä pupuilut suoritettiin sit siitä vuorokaudensisällä. Yksilönvapautta toki munasolut harrastaa, mutta jos simpat on hyväkuntoisia, niin tänään liikkeelle laitetut kyllä jaksaa odotella ja voipi olla hyvillä mielin täsmäiskun kanssa. Meillä pupuiltiin enemän ennen ovista, kun sen jälkeen. Alkaa meillä tuo makkarielämä olla aika puuduttavaa, niin keskitytään enää tuohon vauvantekemiseen. Seksistä menny kerta kaikkiaan maku. Jospa se kipinä vielä löytyis.

Kyllä mä niin ajattelisin, jotta sulla on LH huippu nyt tai ainakin tuloillaan tässä ihan tuntien sisällä.

kiitti lumi-marja vastauksesta. pitää kysellä mieheltä yöllä että mikä olo on, tänään vai huomanna.. petipuuhat menee kuitenkin tuonne yhden hujakoille yöllä eli jospa sitä tänään jo yrittäis niin sais sen alta pois.. meilläkin seksi viikolla on tosi puuduttavaa ja tylsää.. viikonloppuna sit kivaa ku voi ajan kanssa ja pirteänä harrastaa..

pelottaa vaan että jos jätän sen harrastelun huomiseksi niin saattaa olla sit jo liian myöhästä...?

pastilla: mie testaan ehkä jo huomenna illalla tai torstai aamuna.. Mitenkähän sitä tekis :whistle: . Huomenna ajattelin koulun jälkeen käydä ostaa testin / testejä. Malttaakohan sitä odottaa torstai aamuun?

Lumi-Marja: Paljon, paljon Onnea! :hug: :flower:

nea: Mie oisin kyl rakastelemassa sekä tänään että huomenna. Varmistaisin niin kauan, että ovis on jo ohi :D

Onneksi meillä ei ainakaan viel rakastelua oo puuduttavaa ja tylsää.. Vaikka pahemmin ei hirveän pitkiä sessioita olekaan :D

red dragon: ollaan vähä pahassa jamassa ukon kans ku mulla on aamuvuoro tällä viikolla, ukolla on iltavuoro.. ainut aika millon nähdään niin on yöllä kun se tulee töistä ja itse oon yleensä jo nukkumassa sillon että jaksan aamulla nousta aamuvuoroon.. sen takia pitää vähän karsia tätä seksin harrastamista.. ei yksinkertaisesti jaksa molempina öinä.. pitää yrittää mun valvoa tänään vielä kun se tulee ja toivoa että se jaksais vielä petipuuhiin..

Mulla on lämpö näköjään nousussa. Aamulämpö jo 36,43, kun se viime viikolla (ennen ovista) oli siinä 36,13 paikkeilla. Saa nähä nouseeko enempää tuo lämpö. Eli eiköhän se ovis sitte oo ollu, kun ovisplussa tuli ja nyt lämmötkin nousussa. Mitään limoja en huomannu, mutta mä nyt oon niin kuiva muutenki... Napukka kuitenki oli auki, ja pientä "menkka"särkyä tuntui eilen.

Tänään töissä meniki sitte jo paljo paremmin. Mulla meinaa olla paheena tuo että lähen tekemään päätöksiä liian äkkiä...onneksi ymmärsin kattoa vielä. Nyt taas tuntuu että kyllä mä sen 6 vkoa kestän, vaikken semmosta työtä ikinä sen jälkeen tekiskään. :) Tää on nyt vähän kattelua ja etsimistä, että mikä ois se mun paikka...

IHANIA UUTISIA

omaa napaa heti kärkeen...auttakaa ovis tikuttajat...
please...

oon vaan tässä miettinyt miten niitä tulkita (voiko sekään oikeesti olla vaikea...ihmettelee hän)
mutta kun oon saanu mielestäni plussan eilen ja tänään, viiva oli selkeesti paksumpi kuin testiviiva mutt muuten se ei ollu niin vahva/värillinen...
blaah vaikeeta selittää...

olisko ollut huippu??
tänään vielä oon siis testaamassa...
ja pupuiltuhan on kuitenkin!!

pamu k käsittääkseni sen pitäis olla väriltään tummempi kuin testiviiva.. jospa se ovis on vasta tuloillaan..

onnea Lumi-Marja tarrasukkia..

kyselin aiemmin et missä vaiheessa ootte saanut lääkkeitä avuksi kun kierto heitellyt? jos oon saanu vastauksen ni on menny ihan ohi..

Yhteistyössä