Hei taas, muistattekos minut vielä? =)
No ei kai siitä niin pitkää aikaa ole kun viimeksi kävin täällä. Tuntuu vaan ikuisuudelta kun sen jälkeen on tapahtunut niin paljon...
Eli sain sen alkuraskauden keskenmenon jota niin paljon pelkäsin. Se koko viikko oli ihan epätodellinen, kun kukaan ei uskonut mua ja tiesin tasan tarkkaan mitä tulossa oli. Pelottavan tarkkaan sitä tuntee oman kroppansa. Mutta nyt on itkut itketty ja pystyy taas hymyilemäänkin.
Mutta se kokemus kasvatti. Tajusin, että tässä on ihan turha hötkyillä, vauva tulee sitten kun on tullakseen. Elämän laatu on itseasiassa parantunut huomattavasti sen jälkeen, kun oon alkanut ajattelemaan muutakin kuin raskausjuttuja. Ja kävin yksityisellä ja vaihdettiin mun lääkkeet sopivempiin ja lupasi mittailla sitä keltarauhashormonia sitten kun seuraavan kerran saan plussan. Olen hyvin optimistinen sen suhteen, että niin voisi käydä hyvinkin pian ja lääkäri oli samaa mieltä.
Eli kaikesta huolimatta hyvää kuuluu ja eteenpäin mennään. Kierron vaiheesta ei oo sit hajuakaan. Pupuiltu ollaan vähän millon sattuu, joten tästä kierrosta tuskin tärppää.
Raskaustesti näytti muuten ihmeen pitkään plussaa noinkin aikaisen keskenmenon jälkeen. Eli vuoto alkoi ihan ajallaan, kp 29, rv 4+0 ja vielä viikon päästä siitä oli testissä vahva plussa. Ajattelin vaan kertoa, kun täälläkin on välillä niitä keskenmenoepäilyjä, niin sen voi tarkistaa vuodon alkamisen jälkeenkin. Jos haluaa. Se on sitte toinen asia tahtooko kukaan sellasta tietää. Parempi kai kun ei tietäis.
Nea: Mä sain tossa tärppikierrossa mammaksin ovulaatiotestiin sellasen viivan, jossa pelkkä reuna oli tumma. Luin sen plussaksi ja niin se olikin, koska plussa tuli reilu viikon päästä myös raskaustestiin.
Ja oikein paljon onnea Lumi-Marjalle! Toivottavasti pikkuinen pysyy nyt kyydissä! :heart: