Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

pamu: kyl miekin vähä luulen että sulla on ovis vasta tulossa. ehkä huomenna? ainaki mun testeissä lukee että testiviivan pitää olla yhtä tumma ku kontrolliviivan tai jopa tummempi.

tiedättekö te pitääkö sen viivan olla kokonaan yhtä tumma vai onko ovis jos vaan viivan reuna on yhtä tumma?

ok kiitti teille!
tosiaan ei oo helppoo tää naisen elämä :LOL:
miten tulkita viivoja.....
:D

no kuitenkin eipä se tule millään muulla kuin xxx
jospa kohta vois sit vähän pitää pikku taukoakin...
tai sit tää pupuilu vaan on jo jääny päälle...
:LOL:

Hei taas, muistattekos minut vielä? =)

No ei kai siitä niin pitkää aikaa ole kun viimeksi kävin täällä. Tuntuu vaan ikuisuudelta kun sen jälkeen on tapahtunut niin paljon...

Eli sain sen alkuraskauden keskenmenon jota niin paljon pelkäsin. Se koko viikko oli ihan epätodellinen, kun kukaan ei uskonut mua ja tiesin tasan tarkkaan mitä tulossa oli. Pelottavan tarkkaan sitä tuntee oman kroppansa. Mutta nyt on itkut itketty ja pystyy taas hymyilemäänkin.

Mutta se kokemus kasvatti. Tajusin, että tässä on ihan turha hötkyillä, vauva tulee sitten kun on tullakseen. Elämän laatu on itseasiassa parantunut huomattavasti sen jälkeen, kun oon alkanut ajattelemaan muutakin kuin raskausjuttuja. Ja kävin yksityisellä ja vaihdettiin mun lääkkeet sopivempiin ja lupasi mittailla sitä keltarauhashormonia sitten kun seuraavan kerran saan plussan. Olen hyvin optimistinen sen suhteen, että niin voisi käydä hyvinkin pian ja lääkäri oli samaa mieltä.

Eli kaikesta huolimatta hyvää kuuluu ja eteenpäin mennään. Kierron vaiheesta ei oo sit hajuakaan. Pupuiltu ollaan vähän millon sattuu, joten tästä kierrosta tuskin tärppää.

Raskaustesti näytti muuten ihmeen pitkään plussaa noinkin aikaisen keskenmenon jälkeen. Eli vuoto alkoi ihan ajallaan, kp 29, rv 4+0 ja vielä viikon päästä siitä oli testissä vahva plussa. Ajattelin vaan kertoa, kun täälläkin on välillä niitä keskenmenoepäilyjä, niin sen voi tarkistaa vuodon alkamisen jälkeenkin. Jos haluaa. Se on sitte toinen asia tahtooko kukaan sellasta tietää. Parempi kai kun ei tietäis.

Nea: Mä sain tossa tärppikierrossa mammaksin ovulaatiotestiin sellasen viivan, jossa pelkkä reuna oli tumma. Luin sen plussaksi ja niin se olikin, koska plussa tuli reilu viikon päästä myös raskaustestiin.

Ja oikein paljon onnea Lumi-Marjalle! Toivottavasti pikkuinen pysyy nyt kyydissä! :heart:

pixie: ihanaa kuulla sinusta. vaikka en olisi halunnut että näin ikävissä merkeissä taas tavataan.. jaksamista sinulla :hug: . kiva että olet kuitenki noin pirteä ja jaksat ajatella positiivisesti. tulethan nyt taas jännäilemään tänne meidän kanssa? paremmalla onnella ensi kiertoon nyt kun sait hyvät lääkkeet avuksi :heart:

Kiitos. Kaikista positiivisinta tässä on, että nyt mulla on sauma päästä teidän kanssa elovauvoihin! :D

Laskeskelin tossa noita kiertopäiviä ja nyt olis menossa 21/24-28. Eli kohta vois alkaa harkitseen raskaustestailua. Jee... Himotestaaja taas vauhdissa. Oviksen ajankohdasta ei oo kyllä hajuakaan, kun en tikutellut tässä kierrossa, mutta perjantaina tai lauantaina voisin kai testata. Muita?

pixie: minkä nimiset on sun lääkkeet? ja onko ne mihin määrätty? oon ihan pihalla kaikesta ku ei oo ikinä tarvinnu ennen tommosia asioita miettiä.. ajattelin vuosi sitten että vauva vaan tehdään ja ollaan onnellisia.. nyt on kyl selvinny et eihän se ihan niin helppoa olekkaan.. pelkään oikeasti etten ovuloi ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Kiitos. Kaikista positiivisinta tässä on, että nyt mulla on sauma päästä teidän kanssa elovauvoihin! :D

Laskeskelin tossa noita kiertopäiviä ja nyt olis menossa 21/24-28. Eli kohta vois alkaa harkitseen raskaustestailua. Jee... Himotestaaja taas vauhdissa. Oviksen ajankohdasta ei oo kyllä hajuakaan, kun en tikutellut tässä kierrossa, mutta perjantaina tai lauantaina voisin kai testata. Muita?
Monennettakos sitä kuumeiltiin? Minä ku olla huonomuistinen. Varsinkin tässä väsymyksessä ja päänsäryssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:

Mie oon ajatellu testata torstaiaamuna tai sitten perjantaiaamuna.. Huomenna haen koulun jälkeen testejä, joten katsotaan maltanko olla testaamatta vasta torstaiaamuna..

Red Dragon: Toista kuumeillaan ja yrityskierto on kai 6. Päänsärkyä? Ollaankos sitä kenties raskaana? :D

Nea85: Mulla on nyt menossa terolut-kuuri ja ne on sitä samaa lajia kuin se primolut, jota söin viimekierrossa, eli keltarauhashormonia. Noita Teroja on vaan tutkittu enemmän ja on vissiin sit turvallisempia raskausaikana. Niiden tarkotus on pidentää sitä luteaalivaihetta, joka mulla on liian lyhyt. Seuraava askel on kuulemma sit Clomifen, joka auttaa ovuloimiseen, mutta sitä ongelmaa mulla ei kait ole kun kertaalleen jo raskauduin. Tai siis toiseen kertaan.

Soitin ja yritin varata aikaa terveyskeskukseen, mutta siellä oli joku kiukkuinen nainen, joka ei suostunut ees kuunteleen mun asiaa kunnolla. Hoki vaan, että pitää olla 3 keskenmenoa ennen kuin se ees harkitsee. Varasin siis ajan yksityiselle ja sain sen heti seuraavaks aamuks. Ei maksanu ees viittä kymppiä ja se ultras ja kaikki. Ihan mahtavaa palvelua ja nopeesti pääsi. Hintansa väärti.

Hei Pixie, tervetuloa jännäilijöihin taas ja halaus, että kävi näin, että ei pikkainen pysynyt kiinni! :hug:

Ovistestailijat , tässä varmaan aika hyvä malli vahvasta ovisplussasta, voitte käydä vilkaisemassa, jos haluatte.http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5 .

Eka Lugesteron yö takana, kaikki sujui hyvin, vielä ei huippaa ainakaan kovinkaan paljoa, olo on ihan norm, miusta :heart: , kp16/30 siis!

Onnea Lumi-Marjalle plussasta! :heart: :hug: :D

Kaikille kivaa jännäilyä! :heart: :wave:

Hei kaikille!

Oli pakko tulla onnittelemaan Lumi-Marjaa! :hug: ihanaa! Kovasti tarrasukkasia mukaan! Onko se vielä heinäkuisia vai mennäänkö jo elokuun puolelle?

Pixielle täältä vielä :hug: !

Kaikille kovasti plussaonnea +++++++++++++++++ :whistle:
(.) vatsa alkaa pyöristyä, tänään vasta 11+0 päivät, mutta housut puristaa eikä tätä vatsaa saa enää salattua kuin säkkejä päällä pitämällä.
Töissä olenkin jo sanonut kollegoille, koska kovilta pahoinvoinneiltani asia ei olisikaan pysynyt salassa. Oppilaat ja vanhemmat eivät vielä tiedä (?).. ei kyl kauaa salassa pysy. Kerronkin heille heti jos kaikki vielä viikon päästä mallillaan, silloin keskiviikkona ois vihdoin np-ultra. Me ei ollakaan nähty vielä pikkuistamme, tässä alkaa jo haluta näkemään että miltä se Anni-Yrjänä oikein näyttää! Ja siis toiveet nyt siinä että kaikki ok.. Pelko jäytää kyllin mieltä päivittäin.

Tulkaahan pian odotuspuolelle!
-Kylli ja Anni-Yrjänä Ruttunen 11+0- :wave:

Pistin pakettiteipillä visusti kiinni ja nakkasin kaapin perälle. Harmi ku ei ollu ilmastointiteippiä ku se on miehen mukana raksalla. :D

Jos en teippais ni söisin pikkuhiljaa, aina kävisin yhen hakemassa kerrallaan ja päivässä ne ois syöty. :ashamed:

myy: en mie ole ikinä saanu tommosta viivaa ovistestiin.. ihan hullun paksu ja vahva viiva. mun tän päiväinen viiva on suunnillen tommonen mikä sun kuvassa on ylempi testi.. eli reuna vaan yhtä tumma, muuten haaleempi..

oliko pixien viiva viime kierrossa tummempi ja paksunpi ku mikä tossa myyn testissä?

Bayan Fare Sulla on riuskat otteet! :LOL: ..hyvä, hyvä! Mulla ollu mielessä koko illan josko kävis kaupasta ostamassa äkkihyvää, olen urhoollisesti taistellu.
LUMI-MARJA HURJASTI ONNEA JA TARRASUKKIA!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nea: En mä tollasta ovisplussaa oo ikinä saanu ku tossa myyn kuvassa ja silti sillä ohuella viivallaki tulin raskaaksi. En mä usko, että sillä viivan paksuudella on väliä vaan sillä tummuudella.

Ootko sä mittaillut lämpöjä? Mulla ne nousee ainaki aina pari päivää ovisplussan jälkeen. Ne ei ymmärtääkseni nouse jollei ovista oo tapahtunut. Kyllä sä varmasti ovuloit, tää on vaan tällasta hermoja riipivän hidasta hommaa... Mut voithan sä käydä lääkärissä jos kauheesti asia painaa mieltä. Mä oon ainaki sitä mieltä, että ihan turhaan lykkäsin sitä yksityiselle menoa. Se kävi sit yllättävän sutjakkaasti eikä maksanut ees paljoa.

Mulla taitaa testipäivä siirtyä maanantaille..ellei viikonloppuna täti tule käymään.. en sitte millään uskalla aikasemmin :saint:
Ihan mielipuolinen olo, tuntuu välillä alamahassa oudolta, mutta ei yhtään samalta kuin viimekerrasta, kun menkat tuli. Oli sellainen karsee voimistuva juilinta. Nyt satunnaista jomotusta..hmm

pixie: oon mie aina välillä lämpöjä mittaillu ja on ne noussu.. samoin ovislimat tulee.. tänään alko tulemaan ja oikein vuolaasti.. vertakin oli seassa.. mitä sekin nyt sit tarkottaa.. mie venailen vielä hetken ennenku varaan gynelle aikaa.. pelkään todella paljo gynellä käyntiä.. mut jospa uskaltaisin varata ajan ens viikolla.. siirrän sitä aina vaan.. kiva kuitenki kuulla pixie ettei sen viivan tarvii olla tommonen monsteri viiva mikä myyllä on :LOL:

Siis sehän on pelkästään hyvä jos saa tollasen monsteriviivan ku myy, ettei tarvii päätään raapia ja ihmetellä, että onko se nyt plussa vai ei. Mutta eiköhän me näillä meidän laiheliiniviivoillaki raskaaksi tulla. :LOL:

meilinde: Juu, ovikseen kuuluu lämmönnousu. Mulla on ennen ovista aamulämpö aina 35,89 ja oviksen jälkeen 36,29. Ja lämpö saattaa nousta entisestään sit kun kiinnittyminen tapahtuu. Viime kierrossa olin ihan kunnolla kuumeessa kiinnittymisen jälkeen. Ja nyt tuntuu taas kuume olevan nousussa. Äsken mittasin 37,01, joten toivoa on kai sittenkin tässä kierrossa. Täytyy katsoa mitä mittari näyttää huomenaamulla ku noihin iltalämpöihin ei voi luottaa senkään vertaa ku aamulämpöihin.

Yhteistyössä