Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

onnea pastilla!!! :heart:

sain ukon vielä kellistettyä viime yönä.. toivottavasti ne viime yönä matkaan laitetut kaverit elää vielä perjantaihin.. perjantaina sit ens kerran vasta tiedossa mamboilua.. yritän viel parin tunnin päästä pongata ovista tikulla.. vielä ei uskalla ku join äsken vahingossa kahvia..
 
kyllä se niin on RD että mies joutuu kun joutuukin tyhjentämään pussit ku kohta kotia saapuu :kieh:
mun kierto on viel näin pillerien syönnin jälkeen niin ihmeellinen että kaikki oljenkorret on käytettävä ja joka ikinen mahdollisuus hyödynnettävä...
jospa se vauva sais viel tän vuoden puolella alkunsa. lämmöt tosin on tosi matalalla jotain 26.27 astetta. kauhee siivous vimma päällänsä, täytyy mennä :wave:
 
voi kunpa saatais liittyä joukkoon mukaan!!

luru lude
etkä kyllä mihinkään karkaa :wave:
*kiskoo takas tietokoneen ääreen ja tarjoo kahvia*

nyt olen aika varma, että viime kierrosta ei tärpännyt koska juuri noi pari päivää jäi väliin, olin ite reissussa kavereita kattomassa... ja just jäi kp16,17,18 väliin...
mutta nyt asia tullaan korjaamaan!!
luulin, että mulla olis ovis aikasemmin kuin kp15/16...mutta luulo ei ole tiedon väärtti!

nea minäkin kellistin miehen vielä iltasella....vaikka raukka oli oikeesti tosi väsynyt... noo-o ei se sit kauheesti pannu pahakseen...

:D
mukavaa päivää vielä koko jengille!

 
taidan olla epäsikiö.. tein ovistestin eikä siihen tullu ku haamu viiva.. siis ei reuna edes tummempi niinku eilen... oliskohan se ovis huippu sit ollu eilen? tai sit en tosiaan ovuloi ollenkaan. limaa tuli tänään myös... voi kun nyt tietäs oliko se eilinen laihan laiha tumma viiva sit ovisplussa vai ei...
 
Khimaira
Red: en mä siksi poistu- en vaan voi enää saada kesävauvaa. Eli tulen kyllä mielelläni syyshaaveilijoihin :)

Menen ensi maanantaina töihin 3vkon ajaksi ja tässä on loppuviikolle aika paljon ohjelmaa, että voip olla että olen taustalla ny :wave:

Plussailkaahan te muut ahkeraan :xmas:
 
nea
et varmasti oo ... siis mullakaan ei oo tullu kunnon megaviivaa ja olen lähes varma että se johtuu siitä ainoastaan että pissa on niin laimeaa päivällä / illalla.
en tiiä miks, mut ohjeissahan luki että aamulla ei kannattais testata... mutt kute myy ja moni muu testaa aamulla on se varmaan silti paras hetki.
mä ainakin juon tosi paljon vettä, mehua ja maitoa ja sitä kahvia!! pitkin päivää...
sain ite vaihtuvuutta viivan paksuuteen ja sen mukaan oon ite eläny.

 
pamu: no jospa mie pitäsin sitä eilistä laiheliini viivaa sit positiivisena.. tai sit en vaan ovuloi ihan täysin, vähän vaan :LOL: .. yritäppä nyt ottaa tästä kropasta taas selvää..mittasin lämmöt äske, 36.8.. eli sen mukaan olis lämmöt koholla.. ja kun lämmöt on kerta koholla ja limat tulee niin luotan kyl nyt siihen että ovulaation huippu oli eilen.. ehkä...

katsooko kukaan sitä ovulaatiota aamuvirtsasta ja miksköhän niissä testeissä lukee ettei sais aamuvirtsasta katsoa?
 
Onnea Pastilla! Ootko laskenut meneekö laskettuaika heinä- vai elokuun puolelle?

Red dragonilla kuulostaa kyllä oireet lupaavilta. :heart: Luuletko että pystyt oleen testaamatta huomenna? Mä aattelin, että voisin testata perjantaina.

Nea: Mun kävi just tolleen viime kierrossa ja mietin, että olikohan sitä ovista ollenkaan. Ehkä niitten viivojen kans on sama ku lämpöjen, ei pitäs vertailla muitten kans vaan omiin vaan. Sitäpaitsi monet viitsii tikutella parikin kertaa päivässä. Vaikka himotestaaja olenkin niin siihen en ole viitsinyt ryhtyä. Säkin olisit saattanut saada sellasen monsteriviivan, jos olisit testannut vielä eilen illalla uudestaan. Aamulla LH-huippu oli vasta tulossa ja illalla olis sit ollut viiva vahvimmillaan. Epäilen minä.
 
kiitos pixie. :D . mun eilinen testi oli aika samanlainen myös ku myyn ylempi testi. jospa se nyt sit olis ollu positiivinen. tänään vaan ihan haalea haamu viiva. nyt vaan sit odotellaan..

millon sie pixie testailet taas?
 
Luru Lude: Pysyt vain tässä pinossa, kun tämä pino muuttaa vain nimeä ;) :wave: Koska et sinä kuitenkaan malttaisi olla pois tästä pinosta, niin pysyttelet vain kiltisti mukana! :D

rapu: Mukavoo päivää teille vällyjen välissä ;)


Nyt on itse ostettu 1 acon:in herkkä raskaustesti ja yksi apteekin oma testi.. Mutta kahtoo uskaltaudunko huomen aamulla testaamaan, jos täti ei ole tullut paikalle.. :whistle:

Piti autoonkin ostaa uus akku.. Sinne meni sitten 100?!!! Ois maksanu 110?, mutta onneksi laski hintaa ees ton verran.

Käytiin sit scanis syömäs, vaikka tää neiti on laihiksella.. :ashamed: Piti syödä sit isoin ateria, mikä löytyy :ashamed: Ranskalaiset jäi syömättä, ei jaksanut, ja hampurilainenkin piti väkisin syödä, ku ei viittiny ihan kaikkea roskiinkaan heittää. Onneksi olen käyny tänää kävelee ees 2*30min ja viel myöhemmin iltalenkki. Ja ei tarvii muuta syödä tänään :LOL:

Mutta nyt kahtoo ohjelmia kovalevyltä. :wave:
 
Khimaira
Hei, mut kukas sen Syysunelmasta haaveilijat 2008- listan aloittaa?
Toivon että Red saisi siirtyä muihin porukoihin :xmas:

Onkos täällä muita, ketkä olisivat "takuuvarmasti" syyspinossa?

Aha- kerkesitkin laittaa viestiä samaanaikaan :D

Eli mulle voi sitten päivittää tiedot: 1/32 ja yk4.
 
Enpä olekaan vähään aikaan kirjoitellut. Taustalla pysytellyt ja viikottain kuulumiset nopeasti lukaissut :D Onnea plussanneille, onneksi joitakin onnistaa!

Nyt iski kaamea haikeus, testasin advancen ovistestillä ja sain aivan mahtavan plussan! Plussaviiva on jopa tummempi kuin kontrolliviiva! :D Viimeiset 3-4kk testaillut vain negoja... Mutta, mies on "vain" 200km päässä toisella paikkakunnalla töissä, eikä suostu lähtemään tämän takia kotona käymään... :( Koko päivän on myös oikealta puolelta alavatsaa vihlonut, joten uskon vahvasti että mahikset olisi nyt korkealla.

Kiukuttaa tilanne ja :'( Laskeskelin että näillä 50kp kierroilla vuodessa on vain 6 ovulaatiota! Ja näistä kuudesta tämä ainoa toistaiseksi bongattu menee nyt hukkaan!

Anteeksi tämä omanapa-keskeisyys, oli vain pakko "purkaa" asiaa...

Tsemppiä teille muille kovasti :heart:
 
Minä ilmoittaudun kanssa syyshaaveilijoihin. :wave: Vaikka tärppäisi tästä kierrosta, niin laskettu aika menisi väkisinkin syyskuun puolelle. Eli haave on ainakin syysvauvasta kova! Syksy onkin mun lempivuodenaika, ehkä siksi kun oon itekin syntynyt marraskuussa. Tykkään syksyisestä luonnosta, lähinnä ruskasta ja syksyn kirpeistä pakkasaamuista. Ja on näillä pimeillä syysilloillakin jokin kumma viehätyksensä, saa luvalla käpertyä sovannurkkaan rakkaan kainaloon ja sytyttää takkatuli ja pari kynttilää.

Sydämelliset onnittelut kaikille plussanneille ja onnea jännäilijöille! :heart:
 




Bumballe :hug: , harmi kun mies nyt niin kaukana!

Tädin yllättimille , onnea kuitenkin uuteen kiertoon! :hug: :heart:

Kaikille ihanaa iltaa ja Onnea, Onnea kaikille testaaville!


:hug: :heart: ++ :heart:

Heippatirallaa! :heart: :wave:

Hupsan, iltalämpöni pomppasi 37,1.
 

Yhteistyössä