Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Pastilla Onnea paljon ja tarrasukkia pikkuiselle :heart:

Luru Lude, Bumba eihän sen noin pitänyt mennä, jaksuja paljon :hug:

Red jännäilen täällä ja veikkaisin plussaa, mutta eiköhän se testi sitten kerro miten käy. Jään tarkkailemaan tilanteita.

Mun taitaa olla aika poistua täältä taustalle, mutta haikealta se jotenkin tuntuu. Teistä on tullut niin kovin tärkeitä minulle. Kaikesta tuesta, hyvistä jutuista, mielyttävästä palstaseurasta kiitän koko sydämestäni. Monet vinkit, hyvät neuvot ja aivan kaikki on ollut niin mieltä lämmittävää.

Toivon teille kaikille mitä suurimmissa määrin paljon plussia ja tärppionnea. Toivottavasti vielä tästä pinosta tulee kesävauvoja ja niitä syysvauvoja kans. Toivottavasti jouluun 2008 mennessä kaikilla on pikkuinen nyytti tai ainakin uuteen vuoteen mennessä. Kyllä ne pikkuiset tietää, milloin on oikea aika tulla. Ne vain ei sitä meille kerro :heart:

Käyn täällä kyllä kurkkimassa, en malta kokonaan kadota. Jännityksellä seuraan teidän kaikkien tilanteita.

Lämmöllä ja rakkaudella
Lumi-Marja ja Helmi-Onni

PS. Päikkärien jälkeen testasin vielä kerran ja kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa tuli tikkuun. Uskottavahan tämä jo on :heart: Plussatuulia vielä lakeuksilta ja olkoon kaikkien elämä onnellinen. Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin. :flower: :heart: :flower:
 
SE ON TERVE TAAS...
Nimittäin, täti-Monika tais tulla visiitille, oli muuten pirun ovela! :headwall: :headwall:
Älä vielä päivitä RED, pakko venata vielä...

pikkasen kyllä harmittaa..eikä yhtään pikkasen :'(
esikosta tuli valemenkat, minä elän vielä toivossa..
 
Kerkesinkin tänään vielä koneelle...
Nea85: aivan oikein, nythän mulla oli niin lyhyt edellinen kierto, että JOS tästä kierrosta SATTUISI tärppäämään, niin tosiaankin laskettu aika jäisi vielä elokuun puolelle! Kiitos vinkistä. :)

Lumi-Marjalle vielä ISOT ONNITTELUT. :flower: Älä kuitenkaan ihan unohda meitä. ;)
 
Kiitos myötätunnosta !

Mutta mutta... ;)


On minulla kyllä uhrautuvainen ja kultainen ukko :whistle:
Ilmoitti juuri lähtevänsä pikavisiitille kohti kotia... Ei taideta tässä talossa ensi yönä juuri nukkua. :LOL:

Tuleepahan vähän hintaa tälle meidän pikkuprojektille... Ja vaivalloistakin tämä on. Ja ihan tuuripeliä loppujen lopuksi. Mutta kun en millään malttanut antaa tilaisuuden karata käsistä. Seuraava mahdollinen ovis olisi mennyt jo pitkälti ensi vuoden puolelle...

Onpas nyt taas ajatukset sekaisin :LOL:

Toivottavasti "plussatuulet" puhaltaisivat ensi yönä tännekin suunnalle, ja niitä tuulia myös teille muille !!
 
No höh. Metsästin raskaustestejä ympäri kaupunkia ja kaikki apteekit oli kiinni lakon takia. :headwall: Noh, ihan hyvä kai, muuten olisin sortunut kuitenkin testaamaan huomenaamulla. Täytyy sit vaan käydä huomenna taas kaupungilla...

Ihana mies sulla Bumba. Toivottavasti nyt tärppää!
 
nea: Kahtoo nyt.. Jos tätiä ei näy, niin testaanko vai enkö testaa.. Siinäpä vasta pulma.. Sitä, kun ei todellakaan halua pettyä. Mutta toisaalta, kun en minä siitä niin petykään, jos tulee nega, koska se kyl tulee sitten, kun sen aika on.

Pixie: Onnex täällä ei ollut apteekit kiinni :D
 
Voi ihanaa, ompas täällä plussailtu kun päivän-pari olin pois koneen ääreltä! Huimat onnittelut Lumi-Marjalle ja pastillalle, toivottavasti masuasukit pysyisivät mukana menossa!! :hug: :hug:

Kylläpäs täällä on monelle jännät paikat, ihan jo jännitän teidän puolesta että kuka/ketkä plussailee seuraavana. Peukut pystyssä meidän kaikkien puolesta!! :saint:

On se vaan jännä miten nämä ajatukset laukkaa niin vuoristorataa...muutama päivä sitten tuntu että kaikki potkii päähän ja vastustaa, mutta nyt on taas parempi mieli. Jotenkin enempi sellainen "jospa tässä kierrossa pärähtäisi se plussa" -olo. Toivon niin! :heart: Nyt kp 10 ja on pupuiltu nyt joka päivä (onneks ollu hyvä yhteisymmärrys ja molemmilla virtaa iltaisin... ;) ), samalla tahdilla vielä loppuvko (tai ainakin mahd. oviksen yli) niin kauan kun jaksetaan... :D
 
pikainen hei !
onnea plussista :flower:
ja bumballe voimia yön tourneeseen ;)
meillä on nyt tämän päivän osalta peitot pölistetty ja kaverit lähetetty matkaan. voi ku tärppäin. aamulla lämpö oli alhaalla 36.08 astetta. toivottavasti huomenna nousis et oviski varmistus. ukko-kulta on sikeesti jo nukahtanukki. kyllä tää vauvan "teko" on rankkaa :LOL:
nyt pesulle ja bb:n pariin.
kutitti oikeesta korvasta siihen malliin että RED plussaa heti ku tekee testin.
HUOMISEEN YSTÄVÄT :wave:
 
Jännä miten on tismalleen samat aamulämmöt eilen ja tänään. 36,43 (0,3 astetta koholla, sehän riittänee?) molempina päivinä. Tänään mittasin myös muutaman torkun jälkeen ja sillon oli 36,54. Tuppaa näköjään nousemaan heräämisien myötä...

Mulla on välillä ollu kuin menkkasärkyä, semmosesti aaltomaisesti. Kestää vain pienen hetken. Jossain välissä särki myös tuoho vähän vasemmalle puolelle. Ajattelin että jos se (hedelmöittynyt) munasolu sielä johtimissa kulki ja se tuntui. :D Mullahan oli vasemmalla puolella se johtofolli. :)

Mäki oon kovin toiveikas tämän kierron suhteen, ihan siks kun kp 11 löytyi 16mm folli ja kp 15 tuli ovisplussa ja nyt on lämmöt vähän koholla. Että ovis on tapahtunut, nyt ois ihan oikea mahdollisuus tulla raskaaksi. Joka ilta tässä on muistettu rukoilla, pyydetty omaa perhettä. :)

Muoks.. Onhan mulla toki tissitki tullu vähän aroiksi, niin ne on joskus tullu sillon ku ovis luultavasti on tapahtunu.
Hirveesti vaan pelottaa että progesteronitaso ei oo riittävä ja limis ei tarpeeksi vahva. Pitää vaatia saada jotain progesteronia sitte ens kiertoon jos verikokeessa ilmenee liian matala progesteronitaso. Ens ma pitää mennä verikokeeseen ja mulla ei oo vielä lähetettäkään ku en oo saanu terveydenhoitajaa kiinni. :headwall: Huomena soitan kyllä niin monta kertaa että varmasti saan jomman kumman kii.
 
Kyl mie luulen, että täti tulee lähipäivinä.. Ainakin sellainen kutina on. Koko ajan tuntuu, että jotain valuu housuun, mutta mitään ei ole tullut..

Sitä, kun liikaa toiveita elättelee, niin mikä on lopputulos :LOL: Yön aikaan tulee täti kylään tai huomenna töissä tai viimeistään perjantaina.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksan herätä aamulla töihin.

Hyvää yötä & Kauniita unia! :hug:
 
Onnea plussanneille!! Ja red oon ihan varma, että sielläkin plussa pamahtaa!!
Sitten tyhmänä kysyisin ihmisen anatomiasta eli onko jotain oikealla puolen kylkiluiden alla? Siis huomasin vain tossa, että itelläni on jokin pahkura siellä ja ajattelin vain, että onkohan se ihan normaalia.. hyvin taas jäänyt koulun biologian tunnit mieleen, juu...
 

Yhteistyössä