Jännä miten on tismalleen samat aamulämmöt eilen ja tänään. 36,43 (0,3 astetta koholla, sehän riittänee?) molempina päivinä. Tänään mittasin myös muutaman torkun jälkeen ja sillon oli 36,54. Tuppaa näköjään nousemaan heräämisien myötä...
Mulla on välillä ollu kuin menkkasärkyä, semmosesti aaltomaisesti. Kestää vain pienen hetken. Jossain välissä särki myös tuoho vähän vasemmalle puolelle. Ajattelin että jos se (hedelmöittynyt) munasolu sielä johtimissa kulki ja se tuntui.
Mullahan oli vasemmalla puolella se johtofolli.
Mäki oon kovin toiveikas tämän kierron suhteen, ihan siks kun kp 11 löytyi 16mm folli ja kp 15 tuli ovisplussa ja nyt on lämmöt vähän koholla. Että ovis on tapahtunut, nyt ois ihan oikea mahdollisuus tulla raskaaksi. Joka ilta tässä on muistettu rukoilla, pyydetty omaa perhettä.
Muoks.. Onhan mulla toki tissitki tullu vähän aroiksi, niin ne on joskus tullu sillon ku ovis luultavasti on tapahtunu.
Hirveesti vaan pelottaa että progesteronitaso ei oo riittävä ja limis ei tarpeeksi vahva. Pitää vaatia saada jotain progesteronia sitte ens kiertoon jos verikokeessa ilmenee liian matala progesteronitaso. Ens ma pitää mennä verikokeeseen ja mulla ei oo vielä lähetettäkään ku en oo saanu terveydenhoitajaa kiinni. :headwall: Huomena soitan kyllä niin monta kertaa että varmasti saan jomman kumman kii.