Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

joo siis olis tosiaan ihanaa jos sais tommosen monsteri viivan ku myyllä.. mut en oo kyl ikinä tommosta saanu. pakko vaan toivoa että laiheliinit riittää.. mitä siellä gynellä tapahtu pixie? pelkään todella paljo sitä tutkimusta.. vaikka onhan siel ennenki pitäny käydä mut jotenki vaan pelottaa..
 
Ei siellä gynellä mitään kovin erikoista tapahtunut. Enimmäkseen vaan juteltiin ja ihmeteltiin tota mun kiertoa. Se teki nopean sisätutkimuksen joka ei sattunut sit yhtään ja ultras, joka ei myöskään sattunut. Kivuliain vaihe koko käynnissä oli se kun huomasin olevani ensin väärässä huoneessa ja se lääkäri ei meinannut millään uskoa, etten oo sen potilas. Uh, se oli noloa... :LOL:

Tänään on tullut uus Heroes. En jaksa oottaa että pääsis kattoon sitä... Viime jaksossa ei tapahtunut mittään niin tässä on pakko olla toimintaa senki edestä. Jos tota ruutua tuijottaa, niin tuleeko se sieltä nopeemmin? :D
 
Pixie :hug: mukavaa kun olet täällä, syy siihen vaan on kovin surullinen...

kiitos kaikille näistä ovistikku jutuista, edelleen iloitsen tosissaan kun on tämä ihana oma pino missä voi kysyä mitä vaan ja vastauksen saa.
thanks!!

ja myy kiitti kuvasta, en ole saanut minäkään tommosta megavahvaa viivaa mutta kylläkin yhtä paksun!!!
joten elän sen mukaan koska selkeä ero viivoillani kuitenkin on.
suurin syy tähän lienee etten testaa aamulla koska ohjeessa niin sanottiin... pissa lienee suht laimeeaa...
no anyway, katotaan ja pelataan varman päälle.

nea kokeile gynellä miettiä jotain tuttua kivaa juttua tutkinnan aikana ja keskity vaikka hengitykseesi kuhan vaan jotenkin saat itsesi rennoksi se auttaa varmasti. ja voithan sanoa suoraan lääkärillekin, että jännittää.

kirjoita paperille valmiiks ne asiat joista haluat puhua ja kysyä lääkäriltä
(itse paikan päällä jokseenkin pää on tyhjä...siis ainakin mulla, niin sit vaan paperista tarkistaa jutut).
tsemppiä!

tämmöistä täällä.
palaillaan taas!!

Pamuk

 
kiitosta kannustuksesta. yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja soitan ens viikolla sinne gynelle.. pitää vaan ajatella että on se varmaan pahempaakin nähny kun mun alapääni :LOL: .. nyt vielä kun pari tuntia jaksas odotella valveille niin se ukkokin tulis kotiin.. toivottavasti se jaksaa vielä vaakamamboa.. nää "arkimambot" on niin ahdistavia kun ollaan molemmat niin väsyneitä. on vaan semmonen fiilis aina että tulispa se jo.. :ashamed: .. viikonloppuisin on kivaa.. olispa aina viikonloppu ja ovulaatio :D
 
Moi :wave:
Toi pako-sarja on sitte jänskä! Palelin sohvalla vällyjen välissä. Ihan niinkuin flunssa olis tulossa.
On tää vauvan`teko` kyllä taidetta, ja kuitenkin aina korkeimman kädessä.
Päivä on mukavasti pulkassa, tämä menee nukkuu..
Makoisia unia kaikile :heart:
 
Hei pitkästä aikaa. Kyllä ne menkat sieltä silloin tuli pari päivää myohässä, joten mulle voi päivittää kp 17/28 ja yk 5. Vähän meinaa epätoivo iskeä, kun vuoden loppuun ei ole enää pitkä aika. Nyt on mentävä nukkumaan, että huomenna taas jaksaa.
Plussatuulia kaikille!!
-mimulus
 
Vielä tämän vuorokauden puolella kerkesin kirjotteleen..
mulla on tänään "sattunu" vasemman munasarjan kohalle ja äsken kokeilin nipukkaa ni sormi oli ihan valkosessa limassa, eli ovis..? luulin et se oli jo aikaa sitte.. vaikeeta. onneks joku sano et ovislimojen mukana voi tulla myös hiukka verta. onko totta?
ku kävin päivällä vessassa ni pyyhkiessä jäi paperiin hitunen verta ja aattelin jo et tätikö se sieltä jo näin aikasin mut se tais ollaki vaan kiinnittymis kipuja ja lima-verta..
täytyy huomenna saada mies heti sänkyyn ja kunnon punkka-paini aikaseks :p
oon ollu tosi hyvällä mielin viime aikoina vaik ei täällä meillä päin oo ees lunta maassa. on tosi kiva ku tänne voi tulla purkamaan mieltään ja lukemaan muiden kokemuksista. siitä on suuri ilo ja apu. KIITOS!
palailen huomenna taas kun on siemenet kylvetty :LOL:
pistetään pulla uuniin ja tarrasukat perään :wave:
 
Mulla oli tässä kierrossa samanmoinen mammuttiviiva kun pikkumyyllä. Toivotaan, jotta siitä seurais jotain ihanaa :heart:

Meillä ukkokulta mykistyi aivan kokonaan uutisesta ja kyyneleet siinä hänenkin silmistä valu. Halas pitkään eikä meinannut irti päästää. Hän meni jo nukkumaan, mutta nous hetki sitten vielä ylös ja tuli sanomaan, et eikös Helmi-Onni olis paree tekonimi, kuin Onni-Unelma. Sillä jotain skenaarioita tosta unelma nimestä. Joku vanha kiukkuinen vanhapiika jostain koulu ajoilta, ollut siivoojana tai jotain... :D

Minä en vaan saa edes ajatusta nukkumisesta kiinni. Mieli laukkaa missä sattuu ja tuijotan vain tuota viivaa tikussa.

Hyvää yötä kaikille toivottelen ja paljon plussia :wave:
 
Vai , että monsteriviiva? :headwall: ..Siksi varmaan olenkin niin sairaan kipeä ovulaatioaikaan, kun miulla liikaa hormoonit jyllää*uskon niin*, tää oli nyt eka kerta , kun liuskalla myös testasin ovulaatiota. Olin kipeänä to-su aamu, pää särki ja alavatsa tosi,tosi kipeä-Mutta ahkeria olimme, mutta siltikään se ei aina riitä*pikkuihmeen saamiseksi*-Toivossa eletään siis! :saint: :heart:

Lumi-Marjalle edelleen Onnea, että viiva on ja pysyy ja vielä vahvistuukin! :heart: ja tarrasukkasia lisää pienelle matkalle mukaan! :heart:

Toinen Lugesteron yö takana, vielä ei ole olossa muutoksia, kiva! Siis lääkkeen sivuvaikutuksia pelkään-pelkäsin. :heart:

Ihanaa tätä pvää kaikille ja onnea kaikkien plussien muodossa!
:flower: +++++++++++++++++ :heart: :whistle:

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Pixielle pahoittelut ja isot halit. On tää elämä välillä niin riipivä. :hug:

Kiitoksia vain onnitteluista ja tarrasukat on tarpeen. Kiitos niistäkin :heart: Testasin lyhyeksi jääneen yön jälkeen ja ihan mukavasti se viiva siinä tikussa näky. Ei vieläkään mikään hyvin vahva, mutta selkeä kuitenkin. Aamuyö meni pyöriessä ja laukkasin pissulla alvariinsa. Ei vain uni tullut, kun ajatukset harhaili missä sattuu.

Yritän ajatella positiivisia ajatuksia, mutta pakostakin alun km pelottaa tosi paljon. Tänään on dpo 14 ja tädin vakkari tulo päivä. Mahan nippailut ei ainakaan auta asiassa, etten sitä pelkäisi. Ei tosin mitään merkkiäkään asiasta ole, mutta voihan tuo tulla puuntakaa ja yllättää.Toivottavasti nyt kuitenkaan ei. On tuo plussa nyt sen verran selkeä, et jos yhtään alkaa mitään tuhruja tulla, marssin tuonne lekuriin ja sukkana.

Tiedän, että ei pitäis pelätä ja tiedän senkin, et jos on tullakseen pois, niin tulee. Pysyy jos pysyy, mut kaikkien pettymysten jälkeen ei pysty olemaan sinisilmäisen onnellinen optimisti. Ei oikein uskalla edes alkaa tekeen mitään. Jos vaikka joku liike irrottaa pikkuisen tai jotain. Olen minäkin vainoharhainen höperä. Mut tätä on oikeesti niin kauan haluttu, että sitä aarretta varjelee kaikin tavoin.

Laskurilla kävin kattomas milloin olis LA ja se osuu medän hääpäivään, 29.7.2007 :heart: Olipas mukava yhteensattuma :)

Nyt laittaan aamupalaa porukalle :wave:

 
Khimaira
Kukahan malttamaton testasi tänään, ihan selvä nega. Onhan tänään kuitenkin lyhyemmän kierron eka päivä :saint: Seuraavan testin voikin sitten tehdä sillä ultraherkällä jo perjantai-aamuna, sunnuntaina olisi pitkän kierron vika päivä. Voihan kierto tosin mennä vaikka mihin, mutta oirehdinta viittaa siihen että ovis olisi ollut pitkän kierron mukaan- samoin nämä lainehtivat "menkat tulossa"- tuntemukset :$ (tissit kipeet, mahaa vihloo oikealta, maha turvoksissa, iho rasvoittuu :snotty: )
Olen henkisesti ihan valmis siihen että saan vielä jatkaa jännäilyjä sinne joulukuulle.

Onnea vielä Lumi-Marjalle :flower: En ihmettele yhtään että on uneton yö takana :whistle:

Ja nyt herättelemään eskarilaista :wave:
 
Khimaira
Siis mitä, mitä???? Piti ihan tulla avaamaan kone kesken pukemisen :ashamed:
Tein aamulla tuon testin ja kävin äsken katsomassa. ihan selvä plussa :eek: Miten se noin tuli? Tuleeko niihn aina pitkän ajan päästä kaksi viivaa??
PItää ostaa uusi ja testata sitten perjantaina, niinkuin aikomus oli :kieh: :kieh:

Tällainen antaa ihan turhia toiveita :ashamed: :ashamed:
 
Luru Lude: Muistathan sinä sen, että se toinen viiva pitää tulla sen ajan sisään? Ettet kahtonut ns. roskishaamua?

Testaahan perjantaina uudelleen! :wave:

Lumi-Marja: Viel paljon, paljon Onnea ja jarrusukkia matkaan! :flower:
 
Khimaira
Asia selvä: roskishaamuhan se oli. En uskonutkaan oikeaksi plussaksi, lähinnä ihmettelin (ja toivoin) toista viivaai :snotty:

Ja mut saa poistella kesävauva-listalta- menkat alkoivat juuri äsken :( Tuli ihan puskista ja voimakkaasti vieläpä |O

Eli poistun tästä pinosta.
Plussaonnea muille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Asia selvä: roskishaamuhan se oli. En uskonutkaan oikeaksi plussaksi, lähinnä ihmettelin (ja toivoin) toista viivaai :snotty:

Ja mut saa poistella kesävauva-listalta- menkat alkoivat juuri äsken :( Tuli ihan puskista ja voimakkaasti vieläpä |O

Eli poistun tästä pinosta.
Plussaonnea muille =)
Et kai sie nyt suuttunut siitä, mitä kirjoitin :'( ? En tarkoittanut mitää pahaa..
Et kai sie sen takia häippäse listalta?

:hug:
 
Pahoittelut tädin yllättämille! :hug:

Red Dragon: Kai tässä alkaa olla viimeiset kesävauvan haaveiluhetket käsillä itse kullakin. Seuraavaksi aletaan sitten haaveilemaan syysvauvasta. :heart:

Omaa napaa: On taas niin huono olo, mutta johtuu vissiin noista Teroluteista. Pakkausseloste väittää kyllä että mitään sivuoireita ei pitäisi tulla... Nälkä kokoajan ja paleltaa. Aamulämmöt oli 36,7 eli aikas koholla ne on taas. Ihan samalla kaavalla mennään siis ku viime kuussa. Mut on ihan sellanen fiilis, että ei ois tärpännyt. Mutta väärinhän mä oon veikannut poikkeuksetta joka kuukausi. Toivottavasti olen väärässä taas. =)
 
Tänään tuli kuivunutta verta nenästä.. Ja sitten on ollut rintojen pistelyä (vaikka rintaleikkauksen jälkeen ajattelin, ettei mitään tuntemuksia niihin pitäis tulla), sitten on koskenut päähän ja väsyttää edelleen..

Mutta mie luulen, että itsellä mieli tekee vain tepposet.
 
Hei!
Oireettomana olen ollut, mutta pari päivää ollut aika varma olo, että vauva taitaa olla tulossa.. oli pakko tehdä testi ja niinhän siellä joku tekee pesää.. Yllätyin, että näkyi jo selvästi, koska viimeksi plussa tuli vasta kun olin ollut viikon myöhässä. Mä olen aivan pihalla onnesta ja innosta!! Kävin kuiskaamassa jo nukkuvalle esikoiselle... :) Vielä täytyy keksiä jokin kiva tapa kertoa miehelle..
 
Onnittelut Lumi-Marjalle ja Pastillalle :heart:

Mäkin niin haluaisin jo saada sen oman nyytin :'( Ollaan jo niin kauan häntä odoteltu, mutta aika näyttää. Hiukka on haikeat taas fiilikset ja pelko siitä, että tämäkin kierto oli täys nolla...
 

Yhteistyössä