Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

hilbert: mulla on tota läskiä sen verran tossa mahassa ja vyötäröllä ja yleensäkkin joka paikassa että tuskin tuntisin vaikka siellä mitä patteja olis.. mut luulen että se sun patti on imusolmuke.. onko miten iso? onko kipee? ja onko se semmonen muljahteleva vai ihan kiinni?
 
Hei Hilbert oikealle kylkikaaren alle ulottui minun sappirakkoni, jatkuvasti oli vaivaa edelliskesänä, närästystä, kipua ja sen "patin muljahtelua"..Lopulta kaikkien tutkimusten jälkeen löydettiin viime vuoden elokuussa sappikivet ja tehtiin lokakuussa 2006 sappileikkaus tähystyksellä koko sappirakko poistettiin. Eli jos kipuja ja muuta esim jatkuvaa polttelua närästystä tai muuta ehdotan että laajentunut sappirakko kivistä joktuen;=)..Kannattaa käydä lääkärissä- :heart:


Ihana , Bumba sinun miehesi, uskon, että minunkin olisi samallalailla tehnyt vastaavassa tilanteessa;=)

Ja nyt kaikille ihanaa plussarikasta päivää!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Huomenta kaikille!

Kyllä mie oman kroppani alan pikku hiljaa näköjään tuntemaan, vaikka täti ei yleensä anna kuulua itsestään milläänlailla.
Olin aamulla virtsaamassa kuppiin, koska yöllä ei ollut viel alkanut.. Ja siinä sitten huomasin :$ .. Onneksi en mennyt testiä tuhlaamaan.

Onneksi mahakivut ei ainakaan viel ole alkanu ja vuotoa ei pahemmin ole.. Juuri ollenkaan, mutta huomenna se sit alkaa kunnolla.

Jotain positiivista tästäkin kierrosta! Nyt oli jo toinen kierto kp 33 :) .

Ja pystyn nyt sitten nauttimaan miehen seurana muutaman siiderin huomenna. Mies kysyi eilen, että haluaisinko, jos hän tekis täytettyjä patonkeja ja ostettais jotain juomista. Ei ole pitkään aikaan ehdottanut mitään tuollaista, että tekis naposteltavaa illaksi.

Mutta mutta.. Minä taidan kohta lopettaa koko vauvatouhun, koska meille ei näköjään ole vauvaa tarkoitettu. Näköjään ilman ehkäisyä pärjää vallan mainiosti :LOL:

Hauskaa, kun seuraavat menkat alkaa 25.12.2007!

Enkä ees pystyny aamulla päivittää listaa, ku esikoinen tuli meidän väliin yöllä nukkumaan.
 
Niin ja onhan sekin hyvä puoli, niin sain viel kuukauden lisäaikaa laihtua :whistle: .. Jos saisin vain motivaation pidettyä korkeella..
Ja luulenpa, että noita lisäkuukausia viel tulee monta.

Kuinkas monella on viel elovauvaan mahollisuus? Koska itsellä ei ainakaan ole, koska tästä kierrosta ois tullut elovauva.. Joten milloin ruvetaan muuttumaan syysunelmasta haaveilijoihin?
 
Onnea paljon plussanneille!! :flower:
Taidan minäkin sitten siirtyä teidän mukana sinne syysunelmasta haaveilijoihin...mutta pidän vielä lipun korkealla ja katon alkaako ne menkat viikon vaihteessa vai ei...kovasti tietenkin toivon ettei alkais...
 
Mulla on elovauvaan mahdollisuus. Jos nyt raskautuisin, niin laskettuaika tulis olemaan siinä 11.8. paikkeilla. :)
Odotukset on todella korkealla, mä en tiedä miten mä jaksan odottaa vielä reilun viikon että saa tehä testin. :D 3 kipaletta raskaustestejä odottaa. ;) Viime kierrossa ku en tehny yhtään testiä koska oli kierron puolivälistä asti varmaa että raskaana en ollu.
 
Red Dragon: :hug: Olin ihan varma, että nyt sulle plussa pärähtää. Eihän se vielä mahdotonta ole. Jos se täti vaan koputtelee, mutta tajuaa olla tulematta.

Mulla on kans elovauvaan vielä mahdollisuus. Huomenna testaan. Viime yönä nipisteli ja särki mahaa siihen malliin, että kyllä siellä joku taitaa taas pesää laitella valmiiks. Se on sitte toinen juttu, että kuinka kauan pysyy kyydissä tällä kertaa.
 
JEPS! nyt oon varma et ovis on päällänsä. eilen lämmöt 36.06 ja nyt aamulla 36.86 astetta. eilen pölistettiin peittoja ja niin täytyy varmaan tänäänki tehä. oon ihan innoissani ku kerranki tiedän koska ovis on. toivottavasti tärppäis :|
rukoilen ja pyydän että pikkunen sais jo alkunsa :ashamed:
alamaha on jotenki jännän tuntunen koko ajan, mut ei kuitenkaan sillee kipee et ees tarvis miettiä ottaako särkkäri vai ei. ihanaa olla nainen .
RD pahoittelen tädistä :hug: ajattele positiivisesti, sulla on sentään jo lapsia. omia, ihania kakkahousuja. mulla ei viel oo ees sitä ensimmäistä..
mut kait se sieltä aikanaan jos on niin tarkotettu..
nyt jatkan siivous projektia ja palailen illalla :wave:
 
Eiköhän sun laskettuaika olis vielä elokuun puolella rapu. Millon sulla alko vika vuoto? Se lasketaan siittä.

Kävin piruuttani kokeilemassa kohdunnipukkaa kun aattelin että se on kuitenkin auki ja alhaalla niin sais vähän hillittyä tätä toiveiden elättelyä... Mutta se oli niin kiinni ettei ikänä oo ollu, vetänyt ihan suppuun ja kova ku kivi. Voi jospa... En jaksa odottaa huomisaamuun. Voisko testata illalla jo jos alkais nyt pidätteleen? :D
 
Pixie: Pidättelet neljä tuntia, niin etköhän pysty sit testailee. Pidän peukkuja sinulle :wave:

Ihanat mahakivut tuli.. Meninkin niitä kaipailee :headwall:
Olen ottanut 2 kpl panadol 1G.. mutta mitään ei auta.. Kiva kiva!
 
Osoitteessa www.tekay.fi löytyy laskuri, jolla lasketun ajan voi laskea myös munasolun irtoamisen perusteella. Sen mukaan Rapu sun laskettu aika olis 14.8 jos nyt tärppäis. Eli kaikki reilu parin viikon sisällä ovuloivat ehtisivät vielä elovauvoihin mukaan. Mutta voihan sen syysketjun perustaa jo, siirrytään täältä sitte omaan tahtiin sinne. Vai mitä?
 
Khimaira
Voi harmi RD :hug: Mutta toisaalta- olet sitten mukana syyspinossa :) Ja taas jännätään samaan aikaan :whistle:

Pixielle pitkää pinnaa ja pidätyskykyä :saint:

Ja nyt mää poistun muihin puuhiin :saint:
 

Yhteistyössä