Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Ihanaa, seuraavaksi ois matematiikkaa.. En koskaan oo siinä hyvä ollut! Sitten ois viel yrittäjyyttä ja kotiin..
Tylsää.. Paleltaa.. väsyttää.. Haluaa jo kotiin!

Mitäs muille kuuluu, kun on ollut hiljaista? :wave:
 
jees kotosalla ollaan ja olipas kivaa!!
mutta kotona on paras.

olen ihan intona, sain eilen illalla nyt sit tosi vahvan ovisplussan ja la sekä su on touhuttu !!!
voi kunpa vaan.... :heart:

kaksi tikkua on vielä jäljellä saa ny nähä mitä ne näyttää jatkossa.

kivaa viikkoa, kotiäidille tsemppiä!!!
 
kotiäidille voimia :hug:
toi on varmaan kaikille lasta toivoville pahin mahollinen isku... :(
ite kävin aamusta puntarilla ja -800g viikossa =)
täytyy olla kurinalainen ni tippuu vielä roimasti enemmän. siellä sanottiin että painonpudotus todellakin kuulemma auttaa raskautumisessa. voi kumpa niin kävis myös mun kohdalla.
mulla oli yöllä oudosti alamaha kipee. ihan ku se ois ollu hirmu turvonnu ja jomotteli ihan ku ois ollu menkkakipuja.. ja mun mielestä ovis oli jo.. ?
enpä tiedä, kummallista.
nyt ruokaa laittamaan ja sitte iltavuoroon.
voikaa hyvin
:wave:
 
Toivottavasti kotiäidin massu-asukki kestää kyydissä :heart:

Mulla on jo ties monetta päivää rinnat ihan pirun arat (etenki nännit). En voi ees nukkua mahallaan ja juostessakin rinnoissa vähän vihloo. Onko tää kans joku Clomien sivuoire? Tietääkö kukaan? Tuskin on kuitenkaan kyse raskaudesta, sillä mulla on vasta menossa kp 19.
 
kotiäiti :hug: .. toivottvasti vuoto loppuis nyt heti ja se olis vain jotain välivuotoa... jaksamista ja tsemppiä.

itse kävin tänään klamydia testissä ja se oli onneks negatiivinen.. ovistestissä taas vaan haalea haamu viiva.. toivottavasti se vielä siitä tummemmaks muuttuu viikon sisällä..
 
Minut saa poistaa tästä, eli oon plussannu ja nyt on rv 12+4 :heart: Laskettuaika vaihtui ultran jälkeen 29.5.08, joka oli ensin kesäkuun alussa =) Mahottomat pahoinvoinnit ja väsy on ollu, jospa se tästä helpottuu....
 
Tänää oli eka päivä työssäoppimista. Ryhmiksessä. Mä taidan olla täysin väärällä alalla :ashamed: Mä en halua niin paljon kanssakäymistä ihmisten kanssa...enkä halua hoitaa vieraita lapsia. Se kauhee komentelu "älä älä ei saa" rupes jo ottaan korviin. Mä en tajua miten mä kestän 6vkoa. Minkä tähen mä oon lähteny opiskeleen lähihoitajaksi ku mä en tätä halua? |O Jos ois jotain muuta ni lopettaisin heti kesken... Mä vaan laskin minuutteja että millon pääsen pois... :|

Mä oikeesti luulin, että haluaisin työskennellä lasten parissa, mutta saanki huomata että en todellakaan halua. Vain omien lasten kans...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
sarbba: Paljon Onnea! :hug:
Listaa päivittäessä oon miettinytkin, että oletkohan kuitenkin jo tuolla odotuspuolella :D . Siirsin sinut plussanneisiin.

Joo niin mä oon miettinykki et tarkkaavaiset on hoksannu :whistle: Nytte kehtas hehkutella jo ku on 12 viikkoa täynnä ja täällä sen verta tuttuja, ettei aikasemmi "pystyny" kirjotteleen... :D
 
Täällähän on plussattu, onnea oikein paljon :hug: :heart:

kotiäiti toivottavasti kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa.

Tänä aamuna testasin negan. Alkuun siihen tuli heti näkyville testiviivan kohtaan punainen viiva ja minä hetken ehdin iloita ja hyvää kun pytyllä pysyin. No, se ilo kesti just tasan sen viis sekuntia ja sit se viiva katos. Siihen paikkaan jäi vain sellainen viivanpaikka tai jotain. Siitä ei siis pienellä mielikuvituksellakaan voi plussaa tehdä. Taas nega :headwall: En taida muuta enää ikinä nähdäkkään. Se oli prsitamn testi ja onneks ei ollu kalliimpi. Tullu sen verran paljon sijotettua noihin negatesteihin, että sillä olisin saanu monen kuukauden ovis digitestit. Huomenna kolahtaa vikl aikana netistä tilatut herkät testit. Harmittaa :| Eipä tule ainakaan käytettyä niitä. No jos yhden....ihan vaan varmistaakseni pahan mieleni näkemällä uudelleen negan.

Oireet on ennallaan ja tätioireita ei vielä ainakaan ole. Migreeniä ei eikä mahajuilintaa. Tissit edelleen raskaat ja tosi kipeät. Lämmöt yhtä päivää lukuunottamatta aika korkeella. Siinä 37 tuntumassa. Kn puolestamatkaa noussu korkeelle ja kovettunu entisestään. Valkkari paksua ja vähän kokkareista. Sitkeää limaakin ollu. Yök näitä juttuja.

Olin jo melko varma, et tärppi olis käyny, mutta ei sitte niin ei. Tätiä odotellessa taas viettelen aikaa. Ei taida meille toista yhteistä ikinä tulla :(

Tuo jana on tehty pitemmän kierron mukaan, jotta veilä ei kai koko kirvestä kannattais kaivoon heittää, mutta kyllä se terä ainakin sinne jo meni...

 
sarbba: Siinä asiassa, kyl ymmärrän mikset välttämättä ole niin hehkuttanut täällä :D Paljon Onnea Viel! :flower: :heart:

Itsellä ei sen kummempia.. Pähkäilen vain sellaista, että millä menen huomenna töihin, kun on jo kivasti pakkasta ja saattaa olla hiukan liukasta aamulla. Pitänee vain lähtee yrittää pyörällä. En nimittäin haluis herätä jo klo 6 :eek:. Mulla kun aamut on muutenkin vaikiaa nousta ylös.

Odottelen toisaalta rahojakin, että pääsisin pari testiä ostelee :whistle: . Pienet omat kuvitelmat on sen puolesta, että nyt ois tärpännyt, mutta sehän on aina niin, että mieli tekee vain tepposet :kieh: :ashamed: .

Tänään kävi kaveri kolmen poikansa kanssa kylässä ja vilinää riitti :D . Ihanaa, että ees jotkut haluaa/jaksaa tulla meillä käymään. Piristämässä minunkin iltoja.

Ihteni pitäis viel tehä läksyjäkin, mutta onnex niillä ei niin kiire oo. Vasta keskiviikolle.

Illalla kuulema pitäis opetella jotain kotisivuistakin, kun otettiin omat nettisivut (maksulliset), että miten sinne siirretään yms.. Eli luultavasti siirtelen noi meidän sivut sit sinne sivuille. HUOM! Ehkä!
 


jana sanoo ett ovikseen olis vielä matkaa mutta musta se on plussaa jo näyttänyt... nähtäväks jää! täytynee edelleen koittaa olla ahkerana...xxx

Bayan Fare hyvä hyvä, ovisplussa päällä ja eiku hommiin!
:LOL: mitäs testejä sä oot käyttänyt?

Lumi-Marja samaa mieltä mä oon, kaikki on mahdollista!

meillä on ollut mukava päivä, tutuissa kuvioissa vaikka tosiaan reissusakin on kivaa! niin se vaan on että home sweet home!!
pyykkiä pesty, tavaroita purettu, jumpattu ja imuroitu.

tein nakkikeittoa ja kylläpä se sit vaan maistui lapsille! pieniä äidin iloja kun ruoka maistuu.
oltiin tossa vielä iltasellakin pihalla ja reippaasti menivät nukkumaan vähän ennen kahdeksaa.
sit vielä tiskit sain alta pois ja jos vaikka vähän salaattia söis ite iltapalaks, ja sit eiku ...

täydelliset naiset, maanantai-illan paras!!

:wave:
Pamuk
 
Red Dragon: tallennettu on! :D

Voisko joku joka tietää, valaista mua vähän lisää noista teroluteista? Siis ku esim. mulla on nyt kolmas kierto menossa niiden kera, niin mitenkähän jatko? Onko muilla ollut kuinka monta "kuuria" peräkkäin? Millon ootettu seuraavia luomumenkkoja terojen jälkeen? Ku mulle se lääkäri vaan sano että tammikuussa kontrolliaika, mutta ennen tammikuuta tarvisin jo seuraavan terolut-satsin mikäli niitä katkeamatta olis tarkoitus syödä vielä lisää. Helpme!! :/
 
Mä opiskelen vasta ekaa vuotta. Tai siis periaatteessa tokaa, koska oon yo-pohjasessa ryhmässä. Sepä se ongelma just oliki, ku mikään muu ei kiinnostanu pätkääkään ku lasten hoito, ja nyt mä huomaan että sekään ei oo mun juttu. :ashamed:

Tein jo tässä päätöksen. Keskeytän, ja lähen opiskeleen datanomiksi. Jos vaan pääsen. Se koulu on kyllä alkanu jo nyt syksyllä, mutta sinne on vielä vapaita paikkoja ja sinne saa hakea. Tai sitte jos sattuisin pääsemään johonki kaupan kassalle, mutta en usko. Täälä ei taho olla töitä semmosillekaan joilla on ammatti...

Jotenki helpottavaa kun ei tartte enää itteään piinata hoitotyöllä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:
pamu k Mulla on ollu kotitesti.fi:n puikkoja. Ne on kivoja ku saa suoraan testiin pissiä eikä purkkiin. :)
ok, eli eri kun mun tikut.
oon vaan tässä miettinyt miten niitä tulkita (voiko sekään oikeesti olla vaikea...ihmettelee hän)
mutta kun oon saanu mielestäni plussan eilen ja tänään, viiva oli selkeesti paksumpi kuin testiviiva mutt muuten se ei ollu niin vahva/värillinen...
blaah vaikeeta selittää...

no ei auta muu kuin ... se!
 

Yhteistyössä