Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Paljon onnea JJ-T :heart: Tarrasukkia pikkuiselle :wave:

Nukahdin tuos ysin maissa sohvalle ja nyt sitten en viitti mennä kuumeisen miehen viereen suotta pyörimään, ennen kun oikeesti nukahdan. Tuli pari tuntia vedettyä sikeitä...vähän väärään aikaan vaan.

Olo on jotenkin outo, kun kaikki normi PMS sekoilut ei ole sotkenu tässä kuussa olotilaa. Lämmöt edelleen viitisen pykälää koholla ja tissit kipeytyny pikkuhiljaa sisältä aika ikävän tuntuisiksi. Ei sivuilta, kuten yleensä. Kuivaakautta ei ole tullut ja päätäkään ei särje. Mahaa ei juili eikä nippaile, vihlaisee vain silloin tällöin. Mut ei mitään jomotusta ole. Väsyttää vaan aivan kauheesti, varsinkin aamupäivällä ja päivällä. Ei oikein tunnu heräävän ollenkaan. Nukahdin jopa puheterapeutin odotustilaan, kun poikaa odottelin sieltä pois. Mitähän mahtoi muut ajatella, kun mä siellä koisaan :LOL:

Mut nyt pitää laittaa jotain suuhun, on vaan niin kamala nälkä.

Plussatuulia :flower: :flower: :flower: :wave:
 
heippa kaikille!

tulin ilmoittaman vaikka en ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut :ashamed:
että siirryn tuonne heinähippujen puolelle..laskettu aika on 3.7 :heart:
eilen käytiin ekaa kertaa ultrassa ja kaikki on ok. :heart:

t.tuire ja mini 8+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
heippa kaikille!

tulin ilmoittaman vaikka en ole pitkään aikaan tänne kirjoitellut :ashamed:
että siirryn tuonne heinähippujen puolelle..laskettu aika on 3.7 :heart:
eilen käytiin ekaa kertaa ultrassa ja kaikki on ok. :heart:

t.tuire ja mini 8+1
Voi, kun ihanaa!! :heart: Paljon onnea! :flower:

Hyvä, kun kävit ilmoittamassa meillekin iloisen uutisen! Päivitän tiedot illalla, kun menen kotiin.
 
Khimaira
Mikäs seuraavan pinon nimeksi tulee, kun ei olla enää kesävauvoja haaveilemassa :ashamed: Mulla ainakin on sellainen tilanne, että ellei raskautuminen tapahdu tässä kierrossa menee elokuun lopulle sitten seuraava la..Eihän sillä nyt oikeasti merkitystä olekaan, mutta kun tämä kuitenkin on mulle viimeinen vauva ja olisi ollut ainoa kesävauva..Tiedän: terveys on tärkeintä, mutta kuitenkin :/

Oletteko muuten kokeilleen kohdunnipukkaa? Millainen se on kierron eri vaiheissa? Voiko sen perusteella päätellä raskautumista? Ja, määkö vai kyttäisin omia olotilojani :D Onhan se hyvä tuntea oman kehonsa toimintaa :saint:

Lunta sataa todella ihanasti, juuri sellainen "jouluaattolumisade" :xmas:
 
terkkuja reissusta!!

mies siis työasioissa matkalla ja me tultiin perässä, ensin sukuloidaan ja huomenna sitten koko perhe hotelliin, kivaa.
huomenna alotan sit myös tikutuksen, vaikka ihmeen ahkeria ollaan k kyl jo oltukin!

kiva viikonloppu siis tiedossa ja oikeestaan meille se alkoikin jo
tänään!!!!

jippiii

*innosta puhkuva Pamuk*
lunta satelee....
 
Kai se on uskottava 3 testiä ja kolme plussaa!!! :D mulla pitäis nyt olla rv 7+5 eli oikeestaan aika pitkällä mennään..luulin vaan pillerien vaikuttavan kiertoon, mutta näköjään mitä tahansa voi käydä!!

Pitänee sitä siirtyä odottajien puolelle..toivottavasti nähdään pian siellä!! Kannattaa vaan uskoa ja luottaa asiaan ilman turhaa stressiä, näin meillä tärppäsi!! :hug:
 
päppä :hug: sama täällä.. kp1 :'(

siis Dragon jos viitsit.. siis kp1 tänään.. kp1/29-36.. jos laittais noin kun näköjään sittenkin mitä sattuu :headwall: ootteko laskenu ensimmäisen yk:n jo siitä kun ootatte ekoja luomu menkkoja vai vasta seuraavasta?? mietin et näyttäis lyhyemmältä ajalta yritys jos sen laskee vasta ekojen luomujen jälkeisestä kierrosta.. tajuskohan kukaan?

mulla näyttää vähän heittelevän nää kierrot nyt oli kp33 :eek: en tajua.. missä vaiheessa ootte saanu noita lääkkeitä tasaamaan kierron? ja kuinka kauan yritystä ennen sitä? mua oikeesti nyt masentaa ja tympii tää yritys kun i tää näytä onnistuvan.. eipä meille varmaan sitä vauvaa anneta :'(
 
JJt:lle ja mymmymyylle ja paljon tarrasukkasia vaaveille mukaan! :flower: , :flower:

Testasin aamulla digimittarilla negaa ovulaatio siis, nyt kun heräsin päikkäreiltä liuskalla testasin haaleeta plussaa jo :heart: , tiesin kyllä päänsärystä ja vatsan kipeydestä sen muutoinkin, minulla tässä kierrossa ilm irtoaa 2 munasolua, kun viime kierrossa oli vain vasemmalla puolen ultrassa 1 munasolu irtoomassa ja nyt kivut molemminpuoleisia, kiva,kiva, plussamahdollisuuksia enemmän! :D

Plussarikasta aikaa kaikille!

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
siis Dragon jos viitsit.. siis kp1 tänään.. kp1/29-36.. jos laittais noin kun näköjään sittenkin mitä sattuu :headwall:
ootteko laskenu ensimmäisen yk:n jo siitä kun ootatte ekoja luomu menkkoja vai vasta seuraavasta?? mietin et näyttäis lyhyemmältä ajalta yritys jos sen laskee vasta ekojen luomujen jälkeisestä kierrosta.. tajuskohan kukaan?
moro, tsempii vaan, menkkojen ekat päivät on just tollasia!!
:headwall: kyll se siitä, usko pois. :hug:

mä oon laskenut näin; heti kun ehkäsy jätettiin pois ja alko menkat ni siitä lähti se eka yrityskierto. toista mennään siis meillä...
 
Toinen Primopäivä takana.
Mua hirvittää ihan kauheesti että jos nää mun kierrot ei lähekkä rullaan näitte lääkekuurien jälkeen.
Että jos taas pitää vaan ootella viikko tolkulla,ja tilata lääkäriä,syödä lääkkeitä...
Mä en kai vaan jaksa uskoo että ne menkat alkas ihan luomuna säännöllisesti tulee,kun eivät oo itekseen tullu kun 3 kertaa imetyksen lopettamisen jälkeen.Joka tapahtui siis Helmikuussa.
Plääh.Nyt iski joku synkkyys... :'(
 
tosiaan jos olisin kotona niin vetäisin sikeitä..zzz

mutt en oo ja tuli tuhrua...ja mä tikutin ovista... sain viivan!!!
ei se nyt niin vahva oo ku kontrolliviiva mutt kuitenkin
oh jee!!
mä ovuloin!
*pienestä ne ihmisen ilot sit syntyy*

:D
ja nyt pää tyynyyn....
 
Pahoittelut tädin yllättämille! :hug:

suikale mä ainakin odotin ensin yhet luomumenkat pillereiden poisjättämisen jälkeen, sen jälkeen aloitin laskemisen. Eli nyt elellään täällä yk 7.

Ja Pamu klle paljon onnea ovis-plussasta! :flower: Minä kun en ole vielä sitä onnistunut ikinä saamaan... :|
 
Pahoitteluni kaikille tädin yllättämille :hug:

Täällä menossa kp 34/30-32, jänskättää...

Vaikka kuinka yritin olla kuuntelematta oireita niin tässä havaitut:
- rinnat kuin turbobuusterit ja kipeät
- kuumotusta ja palelua vuorotellen
- etova olo aamulla kun heräilee ja uudelleen iltasella
-viikon verran jatkuneet menkkakivut, vaikka ennen näin ei ole ollut

Onko muita samassa tilanteessa olevia ? Ajattelin testata lauantai aamuna, silloin olisi jo kp 35. Eikös silloin pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen??

Hyvää aamunjatkoa kaikille :wave:
 
Siis tää ei voi olla mitenkään mahdollista!
Minulla muka paino ois tippunut viikossa -1,4 kg! :eek:

Miten toi voi muka olla mahdollista, kun itseni mielestä oon syönyt kuin hevonen tällä viikolla ja viime viikolla söin huomattavasti vähemmän, mutta olen koko ajan liikkunut aktiivisesti kävellyt ja nyt myös sitten pyöräillyt.

22.10.2007: 72,3 kg
29.10.2007: 71,0 kg (-1,3kg)
02.11.2007: 70,6 kg (-400 g)
09.11.2007: 71,6 kg (+ 1kg)
16.11.2007: 70,2 kg (-1,4 kg)

Painoa tippunut yhteensä siis 2,1 kg. Kunpa ois tippunut viimekin viikolla, vaikka söin terveellisemmin ja liikuin ehkä enemmän kuin tällä viikolla.

Mutta nyt töihin! :wave:
 
Takapakkia tulee mullaki välistä tosta painonpudotuksesta. Kuitenki semmoset 2,5kg oon saanu jo pudotettua. :) Nyt oon päässy yhteen etappiin, eli alle 60kg (59.7 eilen illalla). Ku sais ees siihe 56kg pudotettua ni ois hyvä. Pitäs melkeen yrittää kiihdyttää kiloon viikossa, mutta kyl se puolikin kiloa on ihan hyvä. Tulee nälkä jos yrittää syödä vielä vähempi, ja liikkuakaan ei oikeen ehi tämän enempää...
Ihana eilen illalla ku molemmat punnittiin, viimeinkin minä painan vähemmän ku mies. :D Mies on lihotuskuurilla ja minä laihdutuskuurilla. :D Arvatkaa tekeekö tiukkaa joskus kun se kantaa pizzaa kotiin. :ashamed:
 

Yhteistyössä