Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

PamuK: ihan jees täällä voidaan jollei oteta huomioon, ekaks tota valkkarin määrää (sitä kun tulee PALJON :LOL: ), sitten tuo alamasua kun "särkee", tisseihin koskee, kauhia väsymys koko ajan, huimaa ja sokerina pohjalla: AIVAN MIELETTÖMÄN paha olo aamuisin ja iltaisin (tuntuu kuin aamulla kun herään olis aivan armoton krapula ja sit ku syö jotain menee ohi, ja taas illalla kauhia olo vaikka söiskin... :snotty: )

että ihan jees mennään... ;)
 
Hölpötipölpöti.
Ei mitään asiaa.
Toi ukkoliini tuola suihkussa luttaa,ja meinasin joskos sitä vaikka... ;)
Mutta hällä on kyllä hirmuinen nuppisärky,jotta voipi olla ettei pöllytetä peittoja...
Asiahan siis tosi tärkeä,mutta piti kertoo kuitenkin... :whistle:
 
hei! meillä alkoi vierailut, mutta ei yllätyksenä..ei ollut yhtään sellainen olo. ei vielä harmita..kokeillaan vielä pari kiertoa ja mietitään sitten..
eli nyt kp 2/28 ja yk 2.

käytiin katsomassa Musta jää, oli todella hyvä, suositellaan!

onnea kaikille, joilla onnea ollut!

kuuluu taas..
 
voi pixie muru.. mie en kyl tule sun kans sinne odottajiin vielä.. mulla ei oo yhtään raskaana olo fiilis. olen kuitenki oikeesti todella todella onnellinen että sie sait sen plussan!!! :heart: .. testaillaan vaikka maanantaina uudestaan vaikka turhaahan se on, mut mukavaa myös. halauksia sulle pixie :hug: susta on tullu mulle tosi tärkeä. :heart:
 
Taas täällä :wave:

Paljon onnea Pixie. :heart: :flower:

Onneks paha olo on pysynyt poissa ja väsymys myös. Nyt ois päivän siivoukset tehty ja voi alkaa ottaa lunkisti. Huomenna ois taas neuvola ja parin viikon päästä np-ultra ja lääkärikäynti siinä samalla. Eri hoitoja ovat alkaneet miettimään, josko mun tarvis jotain alkaa tekee ennaltaehkäisevästi ettei se raskausmyrkytys tulis niin aikasilla viikoilla. No nyt on olo ainakin hyvä, ylävatsakipua lukuun ottamatta.

Plussatuulia kaikille puhaltelen, taidan napata teistä muutaman jo matkaan tonne odotuspuolelle :wave: :wave: :heart:

Venla ja vielä masunimeä vailla oleva rv9+0
 
Moikkamoi!
Onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :flower: :flower:
KAIKKI oireet oli NIIN kohdallaan, taidan lopettaa tän ylettömän tutkiskelun kokonaan :LOL: mieskin sano että "Testataan seuravan kerran kun on kolme viikkoa myöhässä!" Eikä niin että viikossa kolme testiä kuten minä taisin tehdä .. :p elikkä yk 2 kp 5/33
 
Pixie
monettako nyt sit jäät odottamaan... kun en enää muista, sorry enkä saanu kelattua sivujaankaan niin että se olis selvinny...

ah eipä täälläkään oikeen mitään asiaa asiaa, outoa kun kello on noin vähän ku niitä siirrettiin.
eli muistakaapa siirtää omanne!
:D

ens sunnuntaina on sit ne jännät paikat.
aurinkoenergiaa koska aattelit testata?
testataanko su aamulla yhdessä?
 
Tää oli mullekin ensimmäinen kierto, jossa olin varma, että nyt ei oo tärpännyt. Pisti kyllä miettimään, että onkohan sittenkin kun oon ennenkin aina ollut väärässä. :D

Mut en mä painosta sua testaamaan. Tai voidaan testata loppuviikostakin vasta. Ihan miten vaan... Ei mulla oo mittään kiirettä. Pelottaa, että sieltä tuleekin nega. :eek: Oireet on vähentynyt ihan hirveesti. Mutta kai ne johtui niistä primoluteista. Toivottavasti.

Kiitos kauniista sanoistasi! Samat sanat takas! :hug:
 
Talviaikaan siirrytty, pihatyöt tehty heti aamusta miehen kanssa yhdessä, nyt vain ootellaan lumen tuloa :heart: , toisaalta lumi on ihanaa kaikki on niin valkoista, kaunista, mutta toisaalta siihen loppuu pyöräilykauteni :/ .

Millaisia oireita sirjalla,aurinkoenergialla,pamuKlla,ja muilla noin 22/28 vaiheessa olevilla on?
Pixie oliko sinulla jotain oireita ovulaation jälkeen- tällä hetkellä. Mie niin tykkään kaikista oireista. Onko jollain ollut ummetusta? Mie kun sairastelin sen pe iltapvn-yön, niin sen jälkeen ei ole vatsa toiminut. :headwall: sais toimii =)
Rinnat kippeet ja valkkaria edelleen kiitettävästi;=)

Heippa ja plussailkaahaamme!

 
Pikkumyy: Sulla kuulostaa oireet ihan samanlaisilta kun mulla. Hassua kun viimekiertokin mentiin niin samalla kaavalla. =) Toivottavasti nytkin.

Eli juu, ummetustakin löytyy... :headwall: En oo vaan hirveesti luetellut oireitani täällä, koska mulla ei ole hajuakaan mitkä johtuu kuurista, mitkä mahdollisesti raskaudesta. Kai se kohta selviää, kun lopetin niitten nappien nappailun.

Valkkaria on tullut oviksesta lähtien kiitettävästi, lämmöt pomppas viikko sen jälkeen tosi korkeelle (yli 37), nenän limakalvot on kuivat ja hajuaisti tarkentunut. Niinku aiemmin sanoin, kaikki puhtaat vaatteetki haisee ihan ummehtuneelle. :x Ja pms-finnejä ei tullut tässä kierrossa lainkaan. Ja toivottavasti ei tulekaan. Hui.

Olo on huono ja joudun yölläkin nousemaan jääkaapille... Kamalaa, että se alkaa nyt jo. Painoa tuli viime raskaudessa siitä syystä 17 kiloa. Se paha olo ei vaan lähde millään muulla ku syömällä. Toivon, että tämä johtuu niistä pillereistä, eihän se pahoinvointi vielä voi alkaa.

Niin, eli tohon mennessä kiertoa (22/28) vilutti, väsytti, vitutti, niinkuin täällä kauniisti asian kävin ilmaisemassa... Anteeksi siitä. Ja valkkaria tuli ja rinnatkin oli pinkeet. Ei oo muuten enää. Ja hajut alko sillon ottaan nenään. Siis ennen sen kuurin aloittamista.
 
Nyt on viikattu eilen pestyt pyykit kaappiin ja nyt on sit pyyhkeet pesty ja lakanat on nyt peseytymässä. Pesin samalla lattiatkin. Ja koiruliinin kanssa kävin puolen tunnin lenkinkin tekemässä.. Tänää ois viel kerhopalaverikin.. Ja koulutehtäviäkin pitäis tehä.. "Jipii!" :headwall:

Ajatelkaa: Me emme oo vieläkään heiluteltu peittoja.. Vaikka viime kierrossa aloitettiin jo sinä päivänä, kun tätiä ei enää näkynyt. Ei oo vaan kerenny. Tänään jos sitä aloittais..

:D
 
Nyt vaan odottelua sitten viikko, menispä nopeasti. Ps onko siulla sellasia vihlasuja kohdussa, jos aivastat, tai kurkotat tai välillä vaikka vain kävelisit? Kiitos vastauksista*tarttuu pixien käteen, hei me plussataan, tulkaahan muutkin mukaan* :heart:

:heart: :wave:
 
Juu, nyt plussataan Pikkumyy! :D

Joo, se vatsakipu unohtui mainita. Sellaistakin on ollut, mutta ei ainakaan vielä repäisykipuja. Sellasta polttelua, vihlontaa ja kiristystä öisin, ihan niinku supistelis. Toivottavasti ei sentään supistele, se ei olis kai hyvä asia? Ja painon tunne päivisin. Sellanen olo, että joku siellä laittelee pesää valmiiksi. ;)
 

Yhteistyössä