Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Kyllä on paikat ihan lukossa maalausurakan jäljiltä.. Hyvä, että sain yöllä nukuttua..

Ja nyt sit ku o ollu itse työpaikalla.. Ni töitä on ollut ihan mahottomasti.. Onnex kohta pääsee pois.. Ja mieletön väsymys/päänsärky..

Pixie: Meiltäkin löytyy koneelta kaikki usa:ssa ilmestyneet heroes-jaksot, mutta yritetään kahtoo pikku hiljaa, ettei käy samallalailla kuin lost:in ja paon kanssa on käynyt..
Kiinalaisista tykkään ihan sen takia, ku se hiro osaa sen teleporttaamisen ja sen toisen lausahdukset on hyviä. Itse kyl voisin haluta myös sen taidon, että osais lukee ajatukset :D

Minä olen ihan alussa taas kierron kanssa ja kateellisena lukee, ku toisilla on testaus- tai ovispäivät..

Ja ei mul ovikses mitää vuotoja oo.. Onkohan mulla sitä siis laisinkaan..
 
anteeks PIXIE ei ollut tarkotus hoputtaa sua testaan! en lukenu kunnolla kaikkia viestejä niin luulin että testailisit pian! :ashamed: mä testaan kyllä huomenna aamulla ja jos PIXIE & NEA85 testaatte myös niin olis kivaa!! on niin kiva jännätä muiden kanssa!! :attn:
 
Noniin, nyt on varustelu vauhdissa... Eli huomisaamuksi on aconin herkkä kasettitesti (10) ja ensi viikoksi panostin sellaseen johon tullee oikein viimitteen päälle sininen viiva, eli clearblue. :D En mää mikään välineurheilija oo, mutta on se testien shoppaaminenkin vaan kivaa. :LOL:

Sain muuten mahtavaa palvelua apteekissa. Yritin kysellä eri herkkyyksistä niin, niin täti toisteli vaan narisevalla hitaalla äänellä että "ei sillä herkkyydellä ole väliä siinä vaiheessa kun kuukautiset on myöhässä". Ei vissiin millään meinannut uskoa, että vaikka mulla onkin kasvoissa lävistyksiä ja pinkki tukka, niin en silti ole oho-kävi-vahinko-menkat-myöhässä-tyyppiä, vaan tää oliski suunniteltua ja haluaisin oikeesti herkän testin, joka näyttää jo ennen sitä. Lopulta vaan nappasin sen aconin ja clearbluen ja sanoin että selvä, testaan huomenna tällä ja ensviikolla tällä ja lähdin kassalle. Se tuli mun perässä ja kehtas kysyä vielä, että eikö sun kuukautiset olekaan vielä myöhässä! Kun sanoin, että ei ole, 4 päivän päästä vasta, niin se toljotti monttu auki sen näkösenä että kone käy muttei oo ketään ohjaamossa. :headwall: Olis pitänyt vissiin ottaa esikoinen mukaan, että olis saanut järkevää palvelua...

Kun kerroin miehelle se nauroi ja sanoi että ylireagoin ja kuvittelin omiani. Oon kyllä huomannut, että en oo ihan oma itteni ton hormonikuurin takia. Mutta ei se nainen suostunut vastaan mun kysymyksiin! Jankkas vaan sitä samaa. Voihan se olla, että se ei johtunutkaan musta vaan se ei vaan tiennyt...? Perhanan hormonit! :LOL:
 
JJ-t: Älä suotta anteeks pyytele, mä testaan enemmän ku mielelläni. Ihme, että oon näinki kauan saanu pitkitettyä. Lyhyen kierron mukaan päivät olis kuitenki jo täynnä. (24/24-29) Vaikka luulen kyllä, että tästä olis tulossa pitkä kierto.
 
mulla on liuskatetejä pino kotona niin testailen sellasella humenaamulla..jos haamu vähänkin pilkahtaa niin haen "paremman" testin..millon tetailet PIXIE?? mä meen 9 töihin niin testaan ennen sitä ja infoon tänne heti kun ehdin!! nyt jänskää, viime viikolla ihan sama homma, mutta nyt paljon todennäkösempää :D
 
aurinkoenergialle taitaa olla vauva tulossa!!! :D ..

pixie ja jj-t: peukut ja varpaat ja kaikki on täällä pystyssä että teidän testit näyttäs huomenna plussaa.. onnea huomiselle, nyt saunaan. :wave:
 
Ihanaa, nyt on käytetty koiruliini lenkillä. Ihanan vilpoisa ilma. Ihme, että jaksoin viel puolen tunnin lenkin tehdä, vaikka ajattelin, että voimat on ihan poissa.. Mutta minä jaksoin!! :wave:

Huomenna pitäis jaksaa siivota.. Ei yhtää innostais.. Jos sais vaik univelkoja nukuttua pois. ja koulujuttujakin pitäisi tehdä.

Mutta nyt ohjelmien pariin :wave:
 
Pixie ja JJ-t plussaonnea huomiselle :flower:

Ostin sitten tänään digitaalisen ovistestin ,kun jo kaksi viikkoa olen samaa haaleaa viivaa liuskoilla tikuttanut. Tänään vielä nega. Pisu kyl rakossa vain 3 h,kun en kertakaikkiaan voi kauenmaa pidättää. Pitää alkaa tehdä aamupisusta. Jännittää jo tämän oviksen testauskin niin ,että saa nähdä saanko edes nukuttua :D
 
Huomenta!

En saanut nukuttua pitempään kun huono olo pitää hereillä. Nousin siis testaamaan ja sain sillä aconin herkällä haamun. :heart: Kädet ihan tärisee kun kirjotan tätä.

En kuitenkaan uskalla hirveesti juhlia vielä, koska tuo testi on surullisen kuuluisa niistä viivan paikoistaan. Mieskin kyllä näki sen viivan (pakko oli käydä herättämässä ) ja väriäkin siinä näyttäis olevan. Ens viikolla testaan uudestaan clearbluella.

Nyt syömään jotain ja takasin nukkumaan. Pidän peukkuja sulle JJ-t! :heart:
 
mä olen testannu about 5 kertaa sillä aconin herkällä testillä eikä ikinä oo ollut mitään havaintookaan haamusta!tällä hetkellä siis onnittelen sua, mulla on sellanen fiilis että se sun haamus vahvistuu!! :flower: :flower: ihania uutisia!mä UNOHDIN testata aamupissasta, siispä menen töihin juon paljon kahvia ja testaan sielä...PALJON PALJON ONNEA PIXIE, ILMOTTELETHAN MUUTOKSISTASI!!
 
haamusta Pixie, kyllä se varmaan vahvistuu vielä, mikä ajattelit olevan seuraava testauspäivä? :heart:
Onnea myös jj-t:lle testaukseen,mutta elä ihan kahvista sitä testaa! :D
Juuri söin puuron, kun eilisiltapv-yö meni todella huonosti,kun mikään ei pysynyt sisällä, ei edes jaffa*laihduttaahan se tälläinen sairastelukin* :/

Heippa ja voikaa jokainen hyvin! :heart:
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :flower:
kaikille!

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Kiitos onnitteluista!

Arvatkaa saanko mä mitään nukuttua! Sydän hakkaa ja makaan vaan sängyssä laskien millä viikolla olisin jouluna, juhannuksena ym... Kerrankin ei väsytä kyllä yhtään, vaikka aina oon ollu ihan aamutorkku. On kyllä ihan epätodellinen olo. On niitä negoja tullut niin monta kertaa tuijotettua, että eipä tuota heti ota uskoakseen. Katotaan josko sen joskus ens viikolla tajuaisi. :D

Pikkumyylle paranemisia! :hug: En tiedä vielä seuraavaa testauspäivää. Ehkä maanantai tai tiistai? Täytyy neuvotella nean kanssa. ;)

JJ-t:lle plussaonnea, tulethan kertomaan heti! :heart:
 
noniin kahvia litkitään, se auttaa ainakin pissahätään :D ...testailen sitten kun ei pysty enää pidättään..paitsi olis kiva testata ennen yheksää kun muut tulee sillon töihin. ilmoilen sitten!

pixie, mietinkin aamulla kun luin sun haamusta ja sanoit meneväs nukkumaan, että ei sun nukkumisestas varmaan tuu mitään!sillainhan sitä sanotaan että 48 tuntia haamusta pitäis jo näkyä "normaali" viiva...
 
Onnea pixielle haamusta!


Mä en pääse tällä viikolla tavoitteeseeni painon pudotuksessa. Tämän päivän aikana pitäs 0,6kg pudottaa :D , ei onnistu ei. Vaikka tuo meijän puntari ei kovin luotettava ole, ni kyllä se ainaki suuntaa näyttää. No, pari sataa grammaa on sentään viime sunnuntaista pudonnu. Alaspäin on sekin. :) Kohta lähen käveleen ton vajaa 4km raksalle, siinä menee n. 20-25min, sen perään vois heittää puolen tunnin juoksulenkin. Tai ainaki varttitunnin. Illalla sitte juosta takas raksalta. :) Jos ei muuta ni kunto ainaki on kohonnu ja huimasti! :)

Alotin eilen terot, popsin niitä vain 7 kun alkavat olla vähissä... Eka ajattelin vasta sitte ku verikokeen tulokset on tullu, mutta mitä sitä turhia niin pitkään odottaa ku tiedän etukäteen mikä vastaus sieltä tulee.
 
Nyt taian olla jo paranemaan päin;=), kiva!
Tietääkö joku kun siinä Pregent stick raskaustestissä lukee, että voi testata vasta kuukautistenalkamispvnä, siis silloin kuin kuuluisi alkaa...Niin näyttääkö se mitään jos testaa esim 3 pvää aiemmin?

Pahoittelut jjt:n negasta! :hug:

Onpa täällä kesävauvahaaveilijoissa tosi hilajaista nykyään?, Missä mennään muut kp 21, millaisia oireita? :heart:

hei vaan taas! :heart: :wave:
 
Ei tarvinnut sitten testata kun täti tuli aamuyöllä kylään. Ihmeellistä, myös finnit ilmesty naamaan kun taikaiskusta samaan aikaan! No olihan se pettymys kun menkat sitten alkoi kun viikon verran ehti jo miettiä ajatusta raskaanaolemisesta ja kaikki oireet tuntu vaan voimistuvan päivä päivältä. On se ihmismieli vaan kummallinen!

No aamulla puhuttiin miehen kanssa, että josko nyt sitten ruvettaisiin ihan oikeesti yritämään vauvaa. Oikeestaan ihan hyvä etten nyt sitten tullutkaan raskaaksi ehkäisystä huolimatta, tietää sitten jatkossa että tähän Nuvaringiin voi edelleen luottaa ja se sopii mulle parhaiten hormonaalisista ehkäisyistä.

Mutta nyt siis alkaa meillä eka luomukierto, menossa on kp 1/28, mikäli kierrosta tulee normaalin mittainen. Ja tää on siis varsinaisesti eka yrityskerta. Jännää!
 

Yhteistyössä