Eikös se niin Red mee, ettei lasten oikeestaan tarviikaa mitään ansaita..? Niitten tehtävä on olla rasittavia ja se on vaa vanhempien kestettävä. Hyvähän mun on sanoa!
Noin kai se jota kuinkin menee.. Valitettavasti..Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Eikös se niin Red mee, ettei lasten oikeestaan tarviikaa mitään ansaita..? Niitten tehtävä on olla rasittavia ja se on vaa vanhempien kestettävä. Hyvähän mun on sanoa!
Minä, ku olin sen laittavani ne jo noin.. Jaahas.. En näköjään olekaan.. Korjattu on! (anteeksi kömmähdys)Alkuperäinen kirjoittaja nea85:kirjottelin jo tossa perjantaina että mulle vois laittaa kiertopäivät 1/29 ku täti tuli kylään.. eli nyt olis 3/29.. kiitos jos voit korjata sen..
Siis aivan ihana! Miten sie teet sen? (osaiskohan tällainen kömpelö, joka ei oo koskaan kransseja tehnyt?)Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
tälläinen tuli kranssista..
Kiitos! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja suikale:Dragon oota vaikea selittää.. ohjeet tulossa
Kiitos sinulle =).Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:Redkysyut kuinka nopeasti voi oireita tulla. Juuri eilen luin yhtä kirjaa ,jossa selitettiin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tarkasti. Noin kuusi päivää hedelmöityksestä alkio kiinnittyy ja alkaa istukka kehittyä ,joka alkaa istukkahormoonia erittämään. Tästä hormoonista jouhuu mm. pahoinvointi. Viikolta kolme lähtien oireena lisäksi voi olla mm. outo metallin maku suussa, kiinnittymisvuoto, aristavat rinnat, tumma ja suurentuneen rinnat, ummetus, päänsärky ja mielialanmutokset. Että melko pian niitä tulee. Mulla oviksesta 7 pv ja jatkuva pahoinvointi ollut päällä jo kolmatta päivää. Sellainen joka yölläkin valvottaa. Tuumasin nukahtaa tuossa töissä ollessani istualleen ,että väsymys on ankara.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tikka81:Mulle voi päivittää 1/35-38 ja yk 3. Täti siis tuli tänään vaikka raskausoireitaki muka oli. Oon seuraillu näitä kirjotuksia lähes päivittäin mutta en oo ite ehtiny kirjotteleen. Mukana hengessä kuitenkin koko ajan. Onnea plussanneille ja meille tädin yllättämille ja muille jaksamista ja kovempia plussatuulia seuraavalle kierrokselle. Niin ja synnäri on sit joskus LKS.
Ok. jospa sitä huomenna jaksais lähtee koulun jälkeen keräilee..Alkuperäinen kirjoittaja suikale:Dragon ite keräsin lehdet tänää enkä kuivattanu..