***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

onnea teille plussanneet!
huokaus tuntuu että ei kyllä nyt sit enää ollenkaan jaksais odottaa sitä...paria viikkoa ovikseen!!

jännää on tämän ihmismieli...no jospa vaikka päivät sujus jo valmiiks harjoittelemalla...ja sitä ovista bongailemalla...
vettä sataa mutta ei se mitään!

 
Minä, kun ajattelin olla reipas ja lähtee keräilee niitä lehtiä siihen kranssiin.. Ja yrittää tehä melkein yhtä hienon, mitä Suikale on tehnyt.. Mutta vetä sataa..

Jos ei pahemmin ala sataa, ni lähen keräilee.. Pitää eka ehtiä se rautalanka jostain (minä, kun ripottelen tavarat ympäri huushollia välillä) :whistle:
 
Heippa kaikki.

Onnea onnea AnnaManna! Ja paljon lohtuhalauksia kaikille tädin yllättämille.

Mulla nyt siis kp21/29-34. Tiedän millon ovis oli, että ei kyllä pitäis ihan tonne 34 asti kierto mennä. Tää viikko pitäis vielä kärvistellä, niin sit pääsis oikeesti tapahtumien äärelle. Viime kierrossa olin melkein varma, että on tärpänny ja ei ollu, nyt taas ei niin yhtikäs mitään tuntemuksia. Toivottavasti se on tällä kertaa hyvä merkki.

Onkos teistä plussanneista kukaan seuraillu tuota kohdunnapukkaa. Mulla oli ekaks oviksen jälkeen tosi ylhäällä ja kova ja sitte pikkuhiljaa meni kiinni. Nyt kn on tipahtanu alas, mutta yhä kova ja kiinni. Tutkiskelen sitä nyt ekaa kertaa, niin en tiiä.

Mielettömät plussapuhurit puhallan kaikille. On aina ihanaa lukea, kun jonkun unelmasta tulee totta.
 
Kävinpäs sit keräilemässä lehtiä.. Kun lähdin koiruliinin kanssa pihalle, niin ei satanu, mutta pikku hiljaa alkoi ripsiä.. Ja ku kerettii lähelle kotia, ni rupes kunnolla sataa.

Pitää lähtee ostaa maalarinteippiä ja sitä "rautalankanarua" en löydä sit mistään. Ja joskus oon kax niitä ostanut.
 
Dragon täälläkin sato eilen vettä mut sitkeesti kerättiin lehtiä.. mut kyl mä uskon et siitä hyvä tulee..

rypäle mitäs täällä.. nyt ootellaan tuleeko vieraita kylään.. en oo muutamaan päivään kattonu mitkä on kp:t ni yllätyin ku ne on jo 25.. huh.. ovis oli n. kp18.. tänään ukko oli tehny ruokaa ja siinä oli kasvissuikaleita niinku aina ni mun oli pakko ronkkia ne pois sieltä ku ne maistu muka hirveen pahalle :x muuten oli hyvää ruokaa mut ne suikaleet.. ei sulla välttämättä pitene kierto kun jos sulla tänään on ovis ja kierto sen 36 ni oishan sulla siihen päivään luteaalivaihe 13 ja se on ihan normaali..

siis eikös ne lämmöt nouse heti oviksen jälkeen? näin sanoo esim. perhesuunnittelu sivut : Juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee hieman peruslämmön alapuolelle ja välittömästi ovulaation jälkeen lähtee nousuun.(siis yhtenä aamuna lämpö on laskenut noin 0,25 astetta ja seuraavana aamuna noussut enemmän kuin tuo pudotus oli).
 
Suikale, joo, siis siks laitoin siihen laskuriin 36pv, vaik yleensä on se 30-34. Mut oikeestaan se olis vaan hyvä, jos sinne venyis, ni ois seuraava ovis paremmas paikas. Muuten meillä jää seuraava kierto kokonaan väliin yrittämisen kannalta... Tai siis oikeestihan mitään seuraavaa kiertoa ei tuu, koska me kaikki saadaan kesävauva ja ollaan nyt (tai ainaki tästä kierrosta) raskaana! Eikö? Tuleeks suikale muuten toi sun nikki just siitä, ettet tykkää niistä kasvissuikleista? ;)

Pikkumyy!!! Ootko tehny testin? En haluu nyt luoda sulle mitää turhia toiveita, mut eiks lämmöt yleensä o raskaana ollessa koholla? Ja joillaihan tulee jotku mukamas-menkatki...!
 
En ole tehnyt testiä, seuraan alkaako lorotus vielä. Kyllä ihan siinä uskossa eilen olin, että normi menkat alkoi! :D

Pojista kun ovat alkaneet heti nää kauheet migreenikohtaukset, kun heitä odotin siis.

Mutta en nyt usko, että odotan :D

:heart: , :wave:
 
rypäle ei kun oikeesti tykkään niistä suikaleista mut tänään :x toi tulee mun nimistä sui ekasta, ka tokasta ja le sukunimestä :) ok.. mä aatttelin et se ois oikeestiki toi 36 se sun kierto :) nii me ollaanki tässä kierrossa raskaana!!
 
Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että tällä kertaa nämä "masunippailut" olisivatkin alkavaa VTI:tä, eli pissatulehdusta :LOL: Kun tuossa kesällä tuli sekin jo kertaalleen koettua ja samankaltaiselta silloin tuntui masussa. Että se kai siitä sitten...

No tätiä odotellessa sitten...

Kiitos Syksyinenhaave kommenteistasi, ja parempia aikoja sinulle jatkoon! Toivottavasti sinun "kiintiösi" KM osalta tuli jo täyteen! :heart:

Plussa-O-N-N-E-A kaikille!
 
Täällä minä oon! kärsimässä joka iltaisesta nukkumaanmeno oopperasta.
Perk.. pennut.. No joo.. ei sais sanoo noin pahasti, mutta alkaa todella mennä käämit. Kumpa voisvat joka ilta mennä jonnekin muualle nukkumaan, koska nämä nukkumaanmenot on yhtä helv..

Ääh.. Tarvitsen hermolomaa.. Mutta miten minä sitä saan.. Koska siihen ei ole mahdollisuutta. Ja mies näytti jo oveakin: tuossa on ovi.. :eek:

Kahtoo milloin laitan asuntopaperit menemään.. Ni siinäpähän miettii lauseitaan..
 
Kukkuu Mää vakoilen teitä tällä puolella kun ootan teitä niin kovasti tuonne odottajiin. :hug: tädin yllättämille ja onnen :flower: :flower: :a plussanneille!!! Mun väsymys on jotakin ihan uskomatonta. Hormoonit alkaa tekemään temppujaan, vielä toistaiseksi olen pahoinvoinnilta välttynyt. Rintoja juilii ja mahaa kans, Kahvi ei maistu enää kovin kivalle :eek: Meikäläsen kahvinkittaajan makuhermoihin on tullut vakava vamma :LOL:
 
Red Dragon: Meilläkin pienet häslää nukkumaan mennessä,eivät meinaa millään pysyä sängyssä ja saa laittaa niitä takaisin vähän väliä :/ Ei ilmeisesti ollu tarpeeksi toimintaa päiväällä,sillon helpommin saa nukkuun.
Mie taas sanon ukolle että saa mennä jos ei kelpaa penskoja hoidella ja jotain sinne päin kun se hermostuu niitten sähläilyyn...minä ku aika pitkälti yksin ne hoidan. Välillä on kyllä
olo
 

Yhteistyössä