***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Eikös se niin Red mee, ettei lasten oikeestaan tarviikaa mitään ansaita..? Niitten tehtävä on olla rasittavia ja se on vaa vanhempien kestettävä. ;) Hyvähän mun on sanoa! :LOL:
:LOL: :LOL: Noin kai se jota kuinkin menee.. Valitettavasti..
Ja tää hullu haaveilee kolmannesta, neljännestä lapsesta.. Tiedä kuinka isosta perheestä haaveilen..

Lapset vain on ihania.. Mutta just, ku ite ei millää jaksais, ni silloin ovat niitä "ihanimpia" :kieh: :D
 
Voi ei, nyt alkaa taas minun mielikuvitus lentämään... :LOL:

Kaikenlaisia "erikoisia ja ennenkokemattomia" oireita olen itselleni kehitellyt viikonlopun aikana! Hengästyttää niin älyttömän paljon ja koko ajan, ihan levossakin. Lisäksi alavatsaa vihloo hennosti milloin mistäkin suunnasta. Ja alaselkä jomottaa! Lisäksi pieniä huonovointisuus kohtauksia tulee ja menee miten sattuu. Muita "tavallisia" oireita en ole huomannut itsessäni, mutta kun riittää näitä normaalista poikkeavia oireita, lähtee mielikuvitus lentämään ja pettymys tulee taas olemaan SUURI kun täti saapuu/nega ilmestyy testiin!

:kieh: Apteekin oman r-testin hain jo kaappiin loppuviikkoa varten, jos nyt tuo täti olisi taas paljon myöhässä. Lauantaina kun olisi työpaikan bileet edessä :saint:

Hulluksihan tässä muuttuu joka kierron loppuvaiheilla :saint:
 
Redkysyut kuinka nopeasti voi oireita tulla. Juuri eilen luin yhtä kirjaa ,jossa selitettiin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tarkasti. Noin kuusi päivää hedelmöityksestä alkio kiinnittyy ja alkaa istukka kehittyä ,joka alkaa istukkahormoonia erittämään. Tästä hormoonista jouhuu mm. pahoinvointi. Viikolta kolme lähtien oireena lisäksi voi olla mm. outo metallin maku suussa, kiinnittymisvuoto, aristavat rinnat, tumma ja suurentuneen rinnat, ummetus, päänsärky ja mielialanmutokset. Että melko pian niitä tulee. Mulla oviksesta 7 pv ja jatkuva pahoinvointi ollut päällä jo kolmatta päivää. Sellainen joka yölläkin valvottaa. Tuumasin nukahtaa tuossa töissä ollessani istualleen :D ,että väsymys on ankara.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
Redkysyut kuinka nopeasti voi oireita tulla. Juuri eilen luin yhtä kirjaa ,jossa selitettiin hedelmöittyminen ja kiinnittyminen tarkasti. Noin kuusi päivää hedelmöityksestä alkio kiinnittyy ja alkaa istukka kehittyä ,joka alkaa istukkahormoonia erittämään. Tästä hormoonista jouhuu mm. pahoinvointi. Viikolta kolme lähtien oireena lisäksi voi olla mm. outo metallin maku suussa, kiinnittymisvuoto, aristavat rinnat, tumma ja suurentuneen rinnat, ummetus, päänsärky ja mielialanmutokset. Että melko pian niitä tulee. Mulla oviksesta 7 pv ja jatkuva pahoinvointi ollut päällä jo kolmatta päivää. Sellainen joka yölläkin valvottaa. Tuumasin nukahtaa tuossa töissä ollessani istualleen :D ,että väsymys on ankara.
Kiitos sinulle =).

Tuskinpa itse nyt viel raskaana oon.. mutta ainahan mie rupean keksii kaikki mahdolliset oireet.

Mutta noiden kahden kohdalla on mielettömät mielialanvaihtelut.. Ja nyt tulivat yhtäkkiä.. (Ihan ku en ois muinakin päivinä pahalla päällä) :LOL:

 
Kivaa oli, siis kummisedän 70v päivillä, oli ruuat ja kaikki herkut! :p

Niin ja sen takia olin aamulla varhain hereillä kun töihin lähdin jo 6.00 jälkeen :D

Äsken vasta kerroin miehelle, hän tuumasi, että arvasi jo eilen, että menkat alkaa kun olin niin kiukku! :ashamed:

Uutta kierrosta vaan kehiin, toiv ilman päänsärkykohtauksia oviksen aikaan :kieh:

Serkun kaa juttelin synttäreillä, ei tässä nyt vielä ole huolta, jos kahdet menkat on tullut*hymy*

Heippa ja edelleen onnea kaikille, kaikissa kierron kohdissa ja elämässä yleensä* :flower: :flower: :flower:

Ihanaa minulla 2 vp:tä jeeeeeeeeeeeee! :heart:

:wave:
 
Dragon sitten muotoilet tosta pötköstä ympyrän ja maalarinteipillä kiinnität koko pötkön hyvin.. kannattaa tehdä tiukka ja paksu pötkö.. eli lehtiä kannattaa laittaa monta päällekäin alussa.. sitten laitat siihen pötkön päälle vaahteranlehtiä vierekkäin ja vedät rautalangalla tiukasti kiinni lehden varrista.. käytä "rautalankanarua".. sitten uudet lehdet edellisten alapuolelle ja vähän niiden päälle ja taas vedät samalla rautalankanarulla kiinni tiukasti ja jatkat niin loppuun asti.. eli ei tarvitse kranssin taakse laittaa lehtiä.. vaan päälle ja vähän sivulle ettei se pötkö sieltä näy..
 
Dragon toivottavasti älysit.. tai joku älys.. jos jotai epäselvää niin kysy.. helppo se on.. kokeile pois vaan.. mulla ei kaikki oo vaahteranlehtiä ku täällä on melkein kaikissa lehdissä ihme ruskeita läiskiä ni ei oo hienoja.. mä tein ekan kerran viime syksynä tollasen.. niin joo ja lopuks kannattaa vaik suihkuttaa hiuslakkaa siihen.. vaikuttaa vissiin sit säilymiseen..
 
Mulle voi päivittää 1/35-38 ja yk 3. Täti siis tuli tänään vaikka raskausoireitaki muka oli. Oon seuraillu näitä kirjotuksia lähes päivittäin mutta en oo ite ehtiny kirjotteleen. Mukana hengessä kuitenkin koko ajan. Onnea plussanneille ja meille tädin yllättämille ja muille jaksamista ja kovempia plussatuulia seuraavalle kierrokselle. Niin ja synnäri on sit joskus LKS.
 
olipa rankka viikonloppu! en siis ollu ryypyllä vaan duunissa... :LOL:
mie sain toissa päivänä ja tänäänki aion :kieh:
ONNEA plussanneille :flower: ja PAHOITTELUT tädin yllättäneille :hug:
mulla on hyvä konsti greippimehun juomiseen, kandee lantrata se veteen jotain fifti fifti ni ei tee tiukkaakaan niellä.. vähä kiirus. palailen paremmalla ajalla
ciao :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tikka81:
Mulle voi päivittää 1/35-38 ja yk 3. Täti siis tuli tänään vaikka raskausoireitaki muka oli. Oon seuraillu näitä kirjotuksia lähes päivittäin mutta en oo ite ehtiny kirjotteleen. Mukana hengessä kuitenkin koko ajan. Onnea plussanneille ja meille tädin yllättämille ja muille jaksamista ja kovempia plussatuulia seuraavalle kierrokselle. Niin ja synnäri on sit joskus LKS.
:hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
Dragon ite keräsin lehdet tänää enkä kuivattanu..
Ok. jospa sitä huomenna jaksais lähtee koulun jälkeen keräilee..
Mulla on vain tavallista vihreetä rautalankaa.. Jolla oon joskus tehny jotain..

Toivottavasti tulee sellainen, jota viittii ulko-oveen laittaa.

Sinun kranssi on todella nätti! :flower:
 

Yhteistyössä