***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Vielä lisäilen näitä "omituisia" oireitani, eli unohtui tuossa edellisessä viestistä mainita, että pyörryttävää/huimaavaa oloa on ollut, sekä nyt kahteen otteeseen (aamulla ja äsken illalla) voimakas hartiakipu, sellainen äkillinen vihlaisu molemmin puolin hartioissa. Nyt alkoi pelottamaan kun luin, että hartiakipu viittaisi kohdunulkoiseen raskauteen... Jos sitä nyt edes raskaana olisi... pistin tuon hartiapistoksen merkille, koska vaikka hartiat tasaiseen tahtiin jumittavat, niin tuollaista pistosta en ole tuntenut kuin viimeksi munasarjakysta leikkauksen jälkeen :eek:

Täytyypä varmaan tehdä tuo r-testi lähipäivinä...
 


Nukuin yön kuin tukki :D , nyt miehelle ja itselle aamupuuro ja mä menenkin takasin nukkumaan, kun vapaata ja mies mennee töihin.

On se ihanaa kun saa olla kotona ja hyvä kun sattui nää "päivät"juuri oikeaan kohtaan, kun töissä asiakkaita kiertäessä ei pääse oikein wc:hen ja sitten ollaankin vaikeuksia, kun nää ihan luomumenkat on niiiiin runsaita! Sama muillakin?

Ihanaa tätä päivää kaikille ja aamupvllä palailenkin takasin palstalle.


hei, hei :D , :wave:
 
Huomenta Kaikille!

Ihmeen helposti nousin ylös, vaikka myöhään meninkin nukkumaan. Mutta viel pitäis kouluun jaksaa lähtee.. Jotenkin vain tässä jaksossa ei aineet oikein natsaa. Tai motivaatio on vain mennyt pahemman kerran :/ .

Ei uskois, että kierto on jo noin pitkällä.. Vastahan minä valitin, että olis jo ees ovulaatio. Toivon mukaan se oli jo.. Ainakin valkkarii o tullu sen mukaisesti.. Tai no, ei paljoa, mut kuiteskii..

Eilen oli meillä ihan mielettömän kuuma! yleensä mulla on pitkät housut, t-paita ja sukat.. Ja joskus myös villasukat.. Ni eilen ku katottii ohjelmia nauhalta (jonka takia siis valvoin myöhään), ni riisuin sit ihteni puol alastomax.. Ei ollu yölläkään ylimääräistä päällä. Ihan mieletön kuuma.
Ei oo mun tapa yleensä nukkua vain alushoususillaan.. :whistle: .

Mutta nyt täytyy lähtee käyttää koiruliini ulkona ja hakee sisko kouluun myös (ollaan samas koulus)..

Mutta palataan astialle! :wave:
 
Uusi viikko, uudet kujeet..
Täällä yritän vähitellen totutella ajatukseen keskenmenosta vaikka tuntuu etten vielä ehtinyt edes kuin hetken ajatella olevani raskaana. Vielä jokin pieni äidillinen tahto haluaa uskoa ihmeeseen mutta kai tämä vie aikaa kun kaikki oli kuitenkin niin epäselvää. Torstaina selviää. Vaikea vielä ajatella seuraavaa yritystä vaikka tiedän että molemmat sitä halutaan. Mies on suhtautunut mahtavasti, itsellä tunteet menee vuoristorataa oireiden mukaan. Ehkä mun ei pitäis tänne vuodattaa tästä enempää mutta sen haluan sanoa kaikille että sydämestäni toivon että täällä ne tulevat 999 raskautta onnistuvat ja tämä tilastollinen kohdunulkoinen on jo täällä pyörivien osalta koettu. Oikein mukavaa plussaviikkoa kaikille. Toivon että jokainen pian näkee ne kaksi viivaa, koska se on itselläkin vahva aikeeni!
 
En tosiaan ole ammattilainen, onneksi, tässä jutussa mutta käsittääkseni hartioihin säteilevä kipu "pitäisi" olla sellaista että se vihloo vatsasta hartioihin. Jos ymmärrät mitä tarkoitan tai ainakin niin mulle nyt sanottiin. Hyvähän se on että seuraa oireita tarkasti sillä sehän voi olla hengenvaarallinen. Uskon että kaikki on hyvin ja toivon että pian plussaat!!!
 
moikkelis, noin se vkloppu meni, aika rankka, kun minä mieheni otettiin kaikki irti laatu ajasta ja riideltiin oikein kunnolla, alkoi lauantai yönä, loppui sunnuntai iltapäivällä...huhhu.
Mentiin kumminki katsomaan uimahalliin pellehyppyjä(me oltiin ainoaat ilmat lasta siel katsomos...) ja sit käytiin viel leffas katsomas Paranoia...se oli hyvä..
Onneks puhuttiin asiat selviks ja nyt on molemmilla parempi olo =) :heart:

Mulla edelleen rinnat arat ja alavatsaa nippailee...hmm, mutta niin oli viimekskin...
 
Nyt nukuttu 9:30 heräsin, en muista milloin olisin niiiin hyvin nukkunut :D

Aurinkoenergiaa, sovitaan, että tässä uudessa kierrossa nyt plussataan, kun vielä ei onnistunut! :heart:

AnnaMannalle paljon, paljon onnea ja tarrasukkia matkan varrelle paljon myös vauvalle, että pyssyy matkassa mukana! :flower:

Heiphei taas! :wave:
 
Terve! Onnea AnnaMannalle ja muille plussanneille! Syksyiselle haaveelle iso :hug: !

Täti tuli tänään aamuyöstä, joten Red Dragon, kun ehdit, mun kohdalle voi päivittää 1/28, yk 2. Tiesinhän sen jo etukäteen, etten raskaana ole, mutta siltikin se kirpaisee kummasti nähdä täti pöksyissä. Harmitti eilen koko päivän, kun menkkaoireet olivat niin selkeät ja niistä tiesin että yöllä tai aamulla alkavat. Mies ei oikein osannut sanoa juuta eikä jaata, yritti olla sympaattinen ja empaattinen. No, uutta yritystä vaan kehiin! Ja menkat alkoivat 2 päivää aikaisemmin kuin olin laskenut, se on ainakin hyvä asia. Jos vaikka se oviskin olisi sitten hieman aikaisemmin ja ehdittäisiin ennen mun viikon työmatkaani pöllytellä peittoja...

Pitää nyt kääntää tämä jotenkin omassa mielessä positiiviseksi, eli ajatella että hyvä että täti tuli, toimii ainakin kroppa...

Tsemppiä kaikille ja koitetaan kestää tämä maanantai, yleensä tiistaina jo helpottaa!

 
Onnea plussanneille :heart: Tervetuloa uudet :flower: Syksyiselle haavelle iso voimahali jaksamiseen :hug: Myös tädin saaneille iso hali :hug:

Mökillä oltiin ja ovista bongasin, mutta tikkuun ei tule edes hailakkaa haamua. Eli ovis onkin taas jossain muualla kuin tavallisella paikalla tai tulee vasta joskus sitten kun muistaa.

Saunas parannettiin taas maailmaa ja sovittiin alustavasti, et kp 20 loppuu meidän tosissaan yrittäminen ja siirrytään tjot linjalle. Jos 2008 vuosikaan ei anna meille vauvaa, niin sitten meidän lapsilukumme on tässä. Ei tätä jaksa vuodesta toiseen, henkisesti alan jo olla aivan rikki. Vielä kuitenkin jatketaan entiseen malliin. Yritän vain kääntää ajatuksia vähän muualle ja ajatella positiivisia asioita.

Eiköhän tämä tästä. Onneksi on tuo pikkuneiti ja neljä isompaa, että voi tätä hoivaviettiä johonkin toteuttaa. Takaisin arkeen mökkeilyn jälkeen ja huomenna on tiistai. Yhdyn diodiumin sanoihin, että tiistai jo helpottaa :hug:
 
tulipa nukuttua.. ONNEA Annamanna :flower: :flower: ihana lukea hyviä uutisia heti herättyä :) ja pahoittelut tädin yllättäneille ja keskenmenosta kärsivälle :hug: oon jotenki niin herkkänä et itkeskelen äällä yksinäni teiän puolesta.
varmaan toi harmaa ja sateinen sääki vaikuttaa mun itkuherkyyteen. jotenki mun tekis mieli käydä ostamassa ovistestejä et olis paremmin kartalla ku on toi kiertohaarukka noin suuri et en ees tiedä koska ovuloin mut jotenki yritys ei tunnu niin totiselta ku mennään sattuman varassa.. (saakohan tästä nyt asian ytimestä kiinni?) oon jotenki niin altis pettymään pienistäki asioista. vaik tää on kyl suurimman luokan asia.. oon huomannu et nyt greippimehun aikana on kyl pissa haissu voimakkaammalle ja sit jotain "limaa" kyl erittyy mukavasti.. en tiiä. olis jotenki niin paljo asiaa sydämellä et ei ees ajatukset pysy kasassa mikä sit näkyy kyl täs tekstissä. anteeksi siitä :ashamed: täytyy tästä lähteä valmistautumaan et kerkeen sit ajoissa iltavuoroon. kaikkea hyvää teille! palaillaan :wave:
 
Heippa! Onnea plussaneille ja :hug: syksyiselle haaveelle.

Itseäni alkaa pikku hiljaa jännittää, vielä kun jaksais odottaa et pääsee testailee.
Huomasin just et täällä on muutama muukin ihan samoilla päivillä
Plussa tuulia kaikille!

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp3/.png[/img][/url]
 


Näin oon nyt laskenu. Luulen siis et tää kierto venyyyyy. Ovisplussa tuli lauantaina, mut ruuminlämmön ja limojen perusteel tänään ois se päivä. Nyt vaan toivotaan, et mies jaksais vielä tänään viljellä siemeniään, ku töistä pääsee.. On se kyl ollu reipas koko viikonlopun. ;)
Vähän kuitenki oon skeptinen (kuten aina), et ei kyl näinkää kovalla yrityksellä heti tärppää. Pettymys tulee olee kyl kova, ku öljynvaihto parin viikon jännittämisen jälkee lähteeki käyntii... Yritän kuitenki olla testaamatta liian aikasin.... :whistle:

Suikale, miten sulla? Aika jännät päivät vissiin...? Pidän peukkuja!

Ainii, ja onnea AnnaManna! Tääl on kyl tapahtunu jos jonkinmoista viimepäivinä... Sääli ettei kaikki vaa vois saada plussia...! :p
 
AnnaManna!! :flower:
Ja pahoittelut tädin yllättäneille!!!

Itse tein tänä aamuna varmistus testin ja se näytti selvempää plussaa kuin toissa aamuna

Joten kai miut voi siirtää plussanneisiin Red Dragon :D
LA olis 20.6 2008 laskureiden mukaan.. hih!
 
Mahaa nippailee ja meinaa pelko hiipiä että menis kesken, mutta jos normaaliaki nää nippailut...
ei sitä osaa oikein kunnolla ilakoida ennen ku on varmaa että sydän sykkii tosissaan masussa
vielä pitäis ukolle kertoa... =)
 

Yhteistyössä