***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Miulla ei ruokaa tee mieli ei sit ollenkaan mut pakko sitä on välillä syödä vaikka väkisin...Aikaisemmissa raskauksissa ei pahoinvointia ole ollu,vain carry on kuvottanu ruokaa tehdessä ja sekin alko vasta toisiks nuorinta oottaissa(tyttö). Että vähällä oon onnex selvinny...
 
Sainpas kranssin tehtyä.. Saatte huomenna siitä kuvan.. Enää en jaksa kuvia ruveta ottaa.. Kyl huomaa, että aloittelija on tehnyt, mutta olen jotain tehnyt. Kyllähän tuo mies sanoi, että hieno on.. mutta mutta.. Nuo lehdet.. Tarkoituksella tein keltaisista ja niin sanotusti niistä, mis on niitä ruskeita pisteitä..

Kylläpäs väsyttää.. Lähen tästä nukkumaan. Moikka! :wave:
 
Täällä taas myy keittelee puuroa rakkaalle miehelleen ja itselleen :p ja kahvia päälle. Eilen illalla ei maistunut ja kaikki hajut teki pahaa.Nyt vaan elellään tätä päivää, ihana , kun vapaata vielä. Pää on edelleen vähän kipeä, mutta panadolia, en nyt heti ota. Minäpä pääsen takasin nukkumaan, kun mies lähtee töihin, oikuinka kivaa :D

Sänky on aika kiva paikka :heart:

Ihanaa tätä päivää kaikille!


:heart: -pikkumyy- :wave:

ps aamulämpö edelleenkin 36,5 :headwall:
 
Huomenta!

Kohta pitäis lähtee töihin.. Ei millään jaksais.. Väsyttää!
Toivottavasti on töitä.. Ettei tarvii vain istua.

Mulla meinaa mennä silmät väkisin kiinni.. Ei kiva! Jos nyt jo tällaista, ni miten luulen jaksavani koko päivän..

Myy: Et ois ajatellu testaavan, kerran menkat kesti vain päivän ja lämmöt koholla yms?
 
mut ei mulla lämmöt oo koholla.. Ei ainakaan tunnu siltä.
Mitä lukee muiden viestejä, että lämmöt koholla yms..
Onko lämpöjen nousu merkki raskaudesta?
Aina välillä on kuumeinen olo, että on mielettömän kuuma..
Mutta en mie oo lämpöjä mittaillu.

Toisin sanoen, tuskin vieläkään on tärpännyt :'(
 
Kaikille tädin yllättämille :hug: .
Pitäisköhän Red jättää multa tuo kierron pituus jättää pois ja laittaa edelleen kysymysmerkki tilalle, toi 74 tuntuu niin jumalattoman pitkältä... :eek: Toivottavasti noilla teroilla pysyy kierto nyt pikkasen lyhkäsempänä.. Saas nähdä, kun gyne sanoi, että terojen avulla pitäis oviskin tuntua paremmin, että pystynkö kerrankin bongaamaan sen. No, ens viikolla sitten näkee..
Pikkumyy meikkis olis vähän sitä mieltä, että plussa pärähtää sinulle tästä kierrosta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Kaikille tädin yllättämille :hug: .
Pitäisköhän Red jättää multa tuo kierron pituus jättää pois ja laittaa edelleen kysymysmerkki tilalle, toi 74 tuntuu niin jumalattoman pitkältä... :eek: Toivottavasti noilla teroilla pysyy kierto nyt pikkasen lyhkäsempänä.. Saas nähdä, kun gyne sanoi, että terojen avulla pitäis oviskin tuntua paremmin, että pystynkö kerrankin bongaamaan sen. No, ens viikolla sitten näkee..
Pikkumyy meikkis olis vähän sitä mieltä, että plussa pärähtää sinulle tästä kierrosta ;)
Ihan miten sie itse haluat minun päivittävän =).
Päivitän, ku pääsen kotiin.. Jos haluat kysymysmerkit =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Pidän Red peukkuja täällä kans -meille kaikille, eiks jeh?! Toisaalta, tässä on kyllä itse jo tottunut, että aikaa saattaa vierähtää, kun esikoistakin tehtiin 8 kk...

Kyllä se viel tärppää, ainakin jossain vaiheessa =).
Sitä, kun pitäisi vain osata olla pahemmin miettimättä asiaa..
Mutta en minä malta. En minä siitä onnex kuitenkaan stressaa, jos ei tärppää.

Tuntuu vain niin oudolta, kun aikaisemmat raskaudet on lähteneet heti.. Ja nyt mennään jo neljättä kiertoa.. Mutta jospa se sit joskus.

Tylsää olla töissä, koska väsymys meinaa viedä voiton. Yleensä olen kyl pirteä, jos en nuku pitkiä yöunia.. Ja nytten on ollut, etten millään saa itseäni sängystä ylös. Varsinkin on väsyttävää, ku ei oo mitää tekemistä!!! :headwall:
 
Itselläni olisi tässä kyllä töitä, mutta jotenkaan en ole saanut vielä mitään tehtyä (muuta kuin surffailtua netissä...) vaikka olen jo 2 h täällä istuskellut :ashamed:
Olen kans ollut super väsynyt. 9 h unet nukuin yöllä, mutta silti aamulla oli jumalattoman raskasta päästä sängystä ylös. Se on varmaan toi pimeys.. tulis lunta pian, niin olis taas pirteämpi... kai... ;)
 
Tämä työpaikka on ns. kausittaista. Joskus on ihan mielettömästi töitä, toisinaan taas ei.

Ja, kun itse oon näin väsynyt.. Ei jaksais millään olla täällä, vaan haluaisi olla nukkumassa. Pitäis jaksaa taas lähtee vessaan. Mutta sinnekin on matkaa :whistle:

Toisaalta kyl sais tulla lumet.. Mutta taas toisaalta en haluais viel sitä kylmyyttä :xmas:
 
Minulla sitten gyne, ensi viikon tiistaina väestöliitossa, silloin samalla tehdään myös ultraus, mahdollisen kypsymässä olevan munasolun löytämiseksi :D

Lähden kävelylle, odottelen vaan, että kai se vuoto vielä jatkuu!..Muistaako kukaan ketä se oli plussaavien puolella, kellä oli menkat ja nyt on tuolla odottajissa kuitenkin, ei siis tavalliset menkat, mutta vuotoa kuitenkin?

Niin ja jos niin ihmeellisesti olisi käynyt, että odottaisin , niin selvinnee ensi tiistaina siellä lääkärillä!Uskoisin ainakin!
Niin ja gyneaika on tunnin ja mies toivoteltiin tervetulleeksi myös! :heart:

Meitä kun on kaksi,jotka sitä pientä nyyttiä toivomme :heart: + :heart:

Kiitos Hilbert, *toivossa on hyvä elää*, Kyllä se pieni ihmisen taimi olisi mukava saada!

Nyt rauhalliselle kävelylenkille, miulla kun on pää vieläkin kipeänä, migreenin takia.Saapi raikasta ilmaa ainakin!

Plussia paljon nyt kaikille, ovisten ja raskaustestejenkin muodossa!!!
:flower: :flower: :flower:

:D , :wave:
 
Voi iesus mikä sumu tuolla on. Haravoida pitääs vielä tänään, vaikka eilen jo viis tuntia yhteensä kiskoin lehtiä kasalle. Iso piha on kiva, mut tää haravointi ja kesällä ruohonleikkuu tökkii. Mut varsinki tää haravointi on syvältä :kieh: Nyt on kupeet niin kipiät, jotta sattuu kaikki missä tarvis kiertoliikettä.

Tänään taas eskarin kans puheterapiaan, jotta ei sentään tarvi koko päivää tuolla ulkona kökkiä. Meinaan laskotella ja vasta terapian jälkeen mennä haravoitteen tota takapihaa. Kivasti jäi heinä pitkäks, joten lystiä tiedos...heh.

En oikeen saanu yöllä unta, kun ajatukset vaan sekoili päässä. Laskeskelin, et jos meillä olis käyny heti tärppi, kun alettiin vaavia suunnitella, niin pikkuinen olis nyt 9kk. Voi että kun tuli paha mieli. Ei tuollaasia sais ajatella, mutta kaikkee sitä mieleen pukkaa yön pimeinä tunteina.

Mua kans tympii tää pimiä syksy. Lunta sais ollaa silee sopivasti. Just nippa nappa muksuille latua tuonne pellolle ja tiet sais pysyä sulina. Meillä on iso piha, mistä lykkiä lunta, joten en kovin innolla sitä toivo kuitenkaan. Onneks on traktori, et voi sillä lumet "kolata" jos oikein paljon tulee. Meillä on sellainen vanha kopiton museopeli, joten isäntä saa hoitaa sillä ajelut:)

Siitä mä tykkään talvessa, kun voi laittaa pihälyhtyjä, on tunnelmallista, puut kuurassa, takkatuli ja kynttilöitä....oon sellanen paatunut romantikko, joka tykkää tunnelmoida. Joskus saatan vaan pimeällä seisoskella ulkona ja tuijottaa tähtiä, laittaa kynttilälyhtyjä puiden oksille, nauttia hiljaisuudesta ja seurata, miten savupiipusta tupruaa savu kohti taivasta. Kiireetön hetki, hiljaisuus....jos vielä pääsee oman kullan kainaloon ja pieni kirpakka pakkanen puree nenänpäätä, niin voi että kun tulee hyvä mieli :heart:

Pitäis varmaan mennä jo pikkuhiljaa kaivamaan varaston kätköistä talvivaatteita esille, ettei talvi pääse taas yllättämään:) viime vuonna tuli pahin aamuruuhka vuosiin, kun pojat kiljas, et äiti, ulkona on lunta ja kaikki lämpimistä käsineistä pipoihin oli varastossa ja tunti aikaa ennen kouluun lähtöä ettiä kaikki. Oli siinä häslinkiä, mutta jokseenkin lämpimästi pääsivät matkaan.

Lumi-Marja ja pikkuneiti ulkoistavat itsensä varastoon ja toivottavat hyvää päivänjatkoa :wave:
 
Kaa
Heips kaikille!

Juu, en mä osaa olla poiskaan....

Meikäläinen täällä jännittää niiden kaikkien tulevien plussien puolesta! Vie sopivasti ajatukset pois "omasta navasta". :D Itsekkin pelkään tuota migreeniä... meikäläisellä kun se liittyy puhtaasti tuohon tätin tuloon, on hormoonimigreeni siis. Kauhulla odottelen pahentaako tämä vauva-asia sitä tai jääkö sen pois nyt vähäksi aikaa. Pikkumyylle viilentäviä ja rauhaisia ajatuksia migreenin karkottamiseksi.

 
Kiva kun kävit. Minulla molemmat eli 2 poikaraskautta mennyt migreenin kanssa taistellessa, tyttö oli taas ihan ok, ainoastaan kun menkkojen olisi pitänyt tulla, silloin päätä jomotti 3kkn ajan.Pojista lihoinkin vaan8-10kg ja tytöstä muhkeat 23kg :LOL:

Hyviä vointeja sinulle!

:heart: :wave:
 
En tiedä uskoako vai eikö uskoa.... elikä ihanaa, että saan jatkaa teidän plussanneiden listaa. Laskeskelin että oviksesta on nyt 14 päivää, eli tänään pitäs alkaa kuukautisten varmaan, joten uskallan kai kirjoittaa tiedon tännekin. Eli lauantaina sain plussan ja tänään varmistin asiaa....+ se on eikä muuta voi. Mahtavaa! Tosin vielä ei uskalla kovasti iloita. Yritän ottaa rauhallisesti vielä. Uskomatonta, että eka kierto menossa ja heti tärppäis.

Mukava on ollut lueskella juttujanne ja askarteluvinkkejäkin tullut. Mistähän itselle energiaa askarteluun. Tenttiin luku kutsuis... toisaalta sillon se askartelukin vetää enemmän puoleensa. =)
 

Yhteistyössä