***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Suikale:
pixie ne oli jonkin aikaa sen jälkeen koholla mut sit en enää jaksanu mitata kun siihen vaikuttaa niin moni asia.. joten sen oon jättäny..
Se on kyllä ihan totta, että niitä lämpöjä ei pitäis mittailla lainkaan. Aiheuttaa vaan ylimääräistä stressiä sellanen itsensä tarkkailu.

Oon monta kuukautta yrittänyt samaa kuin Rhino, eli pysyä täältä välillä poissa jos tärppäisi helpommin kun ei ajattelisi koko asiaa. Huonolla menestyksellä. Oon niin koukussa tähän paikkaan, mutta enpä taida olla ainoa. :D
 
toivon ettei mennä käsikädessä.. toivon että sulla on nyt kiinnittymisvuotoa ja sie oot jo raskaana.

mut jos niin ei käyny niin plussataan sit ens kuussa. kaikkien pitää plussata ens kierrossa!!! oon vähä sekaisin tän palstan tapahtumista ku en oo käyny nyt pariin päivään..

onnea kuitenkin plussanneille :heart:
 
Red Dragon: Mun on pitänyt pitkään kysästä, mut unohdan aina, että voisitko liittää tuon listan osoitteen tonne ekalle sivulle, niin se löytyisi sieltä aina helposti? Eikö se osoite oo aina sama? Ei tarvitsisi kahlata sivuja etsiäkseen sitä. Tai kuka tahansa muukin voi muokata viestiään ja liittää sen, jolla on viesti ekalla sivulla. Mulla vaan ei oo sitä mahdollisuutta, kun en kuulunut ketjuun sillon vielä.

Ja voihan sen silti laittaa lisäksi samanlailla kun tähänkin asti, eli päivittäessä uusimpaan viestiin.
 
Heippa kaikille ja sydämellinen onnittelu kaikille plussanneille!!! Kuvittelin aiemmin että tällaisessa tilanteessa tuntuis pahalta muiden odotus, nähdä kasvavia massuja jne mutta kun kerran sain itse ne 2 viivaa lasiin niin toivoin heti että jokainen lasta haluava nainen sen sais kokea. Eikä tää epäonnisuus omalla kohdalla sitä tunnetta oo poistanu.

Edelleen joku pakottaa mut pitämään kiinni ihmeen mahdollisuudesta mutta toisaalta tiedän että huomenna tulosten saamisen jälkeen pystyn antamaan periksi. Huomenna siis tarkistetaan HcG:n lasku ja sitten tarvittaessa ultraus päälle. Tuntuu että nämä kuluneet 4päivää on kasvattanu mua vähintään yhtä paljon kun viimeiset 4 vuotta. Pidän teille kaikille peukkuja ja puhallan plussatuulia.

pikkumyy42 mulla tosiaan oli erikoiset menkat ja sen jälkeen plussa ja kävin jo odottajissakin. Mulle sanottiin heti että voi olla ihan normaalia mutta kun vuoto alkoi uudestaan niin kaikki ei olekaan hyvin. Eli olen huono esimerkki tästä aiheesta mutta hyviäkin kyllä löytyy paljon nyt kun olen käynyt lueskelemassa toisten tarinoita! Toivon sulle plussaa ja päälle kunnon tarrasukat!
 
syksyinen haave, aika epäuskoinen kyllä olen plussasta, mutta kokeilen, ellei nyt ala ennen la uudestaan.Luin myös vinot pinot noita alkuraskauden vuotopinoja. Oikeesti on hyvä, kun se gyne joka tapauksessa tiistaina, silloin olen viisaampi. Mutta jos pienokainen siellä jo olisi, kiitos paljon tarrasukista! :heart:

Heipähei taas! :wave:
 
ja syksyinen haave.. olen pahoillani siitä miten sulle kävi.. :hug: .. voimia ja innolla sitten taas uuteen kiertoon jos se raskaushormoni on nyt laskenu.. niinhän? éi ehkä kovin lohdulliselta kuulosta mutta nyt ainakin tiedät että voit tulla raskaaksi.. itselläni ensikertalaisena sekään ei ole varmaa kun ei ikinä tärppää niin ehkäpä en voi saada lapsia ikinä..
 
nea:
mut jos niin ei käyny niin plussataan sit ens kuussa.
Niin tehdään! En mä nimittäin nyt taida olla raskaana, kun sen negankin eilen sain. Mutta varmuuden vuoksi testaan vielä lauantaina, etten vaan mene nauttimaan alkoholia salamatkustaja mahassa... Sellanen parin viikon ikäinen olisi vähän liian nuori sellaiseen touhuun. 18 vuotta saisi odottaa vielä!

Aiotko tikutella ovista tässä kuussa? Mä mietin tässä että pitäisköhän kun niitä olis kaapissa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red Dragon: Mun on pitänyt pitkään kysästä, mut unohdan aina, että voisitko liittää tuon listan osoitteen tonne ekalle sivulle, niin se löytyisi sieltä aina helposti? Eikö se osoite oo aina sama? Ei tarvitsisi kahlata sivuja etsiäkseen sitä. Tai kuka tahansa muukin voi muokata viestiään ja liittää sen, jolla on viesti ekalla sivulla. Mulla vaan ei oo sitä mahdollisuutta, kun en kuulunut ketjuun sillon vielä.

Ja voihan sen silti laittaa lisäksi samanlailla kun tähänkin asti, eli päivittäessä uusimpaan viestiin.
Hmm.. Siis mitä sie tuol tarkoitat? :ashamed:
Tämän ketjun ensimmäiselle sivulleko? (miten mie siinä onnistun).. Vai ihan oma aloitus joka päivä vai mitä?

Sunhan ois helpoin tallentaa suosikkeihin osoite.. Ja sieltä aina nappaset.. Koska osoite tosiaan pysyy samana, jollen muuta ilmoita.
 
nea:
annoin ukolle mun raskaustestit, se on piilottanu ne.. antaa mulle testin vasta sit jos joskus on menkat myöhässä
:LOL: Mun pitäis kai tehdä sama...

Red: Sori, selitin niin vaikeesti, ettei tosta mitään voi ymmärtää... Univelat painaa vielä Lapin reissulta. Eli, yritin ehdoittaa, että ottaisit ketjun ekan sivun auki ja copypastettaisit http://www.geocities.com/vauvakuumeiset/ osoitteen siellä olevaan viestiisi painamalla muokkaa-nappia kyseisen viestin kohdalla. Kaikki löytäis sen sieltä sitten aina, eikä tarttis selata sivuja etsiessä linkkiä.

Mutta suosikkeihin lisääminen on kyllä hyvä ehdotus. Eipä oo tullut mieleen. Hölmö kun olen... :headwall: Ja sitä ei voi laittaa edes univelan piikkiin, koska ei se sentään aina paina.
 
Pääseekö mukaan tähän kivaan ketjuun... =)

Oon lukenut tätä ketjua ja huomannut, että täällä on tosi aktiivista porukkaa, joten ois mukava liittyä joukkoonne?

Lisäksi olen huomannut, että täällä ropisee plussia aika tiuhaan, onnenketju taitaa olla myös! :heart: Onnea kaikille plussanneille!!

Minulla sellanen tilanne, että olen 29v ja mies 32v ja esikoista yritetään maailmaan saada.. Yrityskerta on nyt 3:s. Ja pitikös tuohon sitten se synnytyssairaalakin mainita, se olisi sitten TAYS. Jos minut listaan lisäätte olen ylen kiitollinen!



 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
nea:
annoin ukolle mun raskaustestit, se on piilottanu ne.. antaa mulle testin vasta sit jos joskus on menkat myöhässä
:LOL: Mun pitäis kai tehdä sama...

Red: Sori, selitin niin vaikeesti, ettei tosta mitään voi ymmärtää... Univelat painaa vielä Lapin reissulta. Eli, yritin ehdoittaa, että ottaisit ketjun ekan sivun auki ja copypastettaisit http://www.geocities.com/vauvakuumeiset/ osoitteen siellä olevaan viestiisi painamalla muokkaa-nappia kyseisen viestin kohdalla. Kaikki löytäis sen sieltä sitten aina, eikä tarttis selata sivuja etsiessä linkkiä.

Mutta suosikkeihin lisääminen on kyllä hyvä ehdotus. Eipä oo tullut mieleen. Hölmö kun olen... :headwall: Ja sitä ei voi laittaa edes univelan piikkiin, koska ei se sentään aina paina.

Ahaa! No nyt mie kekkasin sen, mitä sie tarkoitit =). Mie, ku yleensä tuol ihan etusivulla, josta valitsen tän pinon, ni valitsen suoraan sen sivun mikä on viimeisenä eli esim. sivu 74.. En mee tän listan ekalle sivulle siis ollenkaan.

Mutta voin mie sen sinnekin linkittää =)
 
Testasin tänään sitten malttamattomana NEGAN! :'( :'( :'(

Pettymyksen määrä kasvaa huimasti joka kerta. Nyt taas kierto venymässä -syystä tuntemattomasta- joten hyvät neuvot olisi tarpeen! Erityisesti Hilbert:n ja Pikkumyyn suuntaan katselen :D

Kertokaahan ystävät hyvät, koska on syytä hakeutua esim. lääkärille esim. jonkun lääkekuurin (joka tasaisi kierrot/auttaisi ovulaatiossa) saamiseksi???? Ja minne ihmeessä sitä sitten pitäisi soitella? Arvauskeskukseen kun ei huvittaisi mennä, yksityiseen gynekologiin budjetti ei riitä... Ja nopeasti kuitenkin apua haluaisin! Ehkäpä se yksityinen sittenkin avun parhaiten toisi...? Vaikka maksaakin varmasti maltaita!

Kohta rupeaa tympimään tämä ainainen pettyminen. Ei tästä tuu mitään!
Pöh!

Mutta,

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! :flower:

Ja

PLUSSAONNEA KAIKILLE JÄNNÄILIJÖILLE!

:heart:
 
ja onnea plussanneille...ja tervetuloa uusille...

Täällä alavatsaa nippailee ja rinnat arat, iltalämpö on nyt normi 36,67...rupes tuos miettiin et oliko mulla ovista ollenkaan, kun ei limoja huomannu, ku yöllä se ovis todennäköisesti oli,ja kun aamuyöstä pupuiltiin, tais tulla limat aamu pissas sperman kanss ja sen takia en huomannu...hmm.

Eipä oikein muuta... =) :heart:
[/quote]
 
Tänne saa muuttaa kp 1 :(
Tuhruvuoto alkoi ihan yllättäin ja muuttunut koko ajan verisemmäksi. Ajatelinkin ,että jos se olisi vaan kiinnittymisvuotoa ,kun oli ihan ruskeaa. Se mun järkyttävä pahoinvointi ,taisi olla jotan mahatautia, jolta onneksi muu porukka säästynyt. Kiva ,kun ensin kierrot yli pitkiä (39-50) ja sit menee oviksesta vaivaiset 9 pv niin täti tulee. Hermo menee myös täällä :headwall: :headwall: :kieh: :'(
 
poni, :hug:

Ois vissii mentävä nukkumaa... Tulee aina valvottua, ku mies on yövuorossa. Väkisinki kyttäilee kaiken maan oireita, ku yksin istuu tylsistymässä... Kaikki konstit on kyl käytössä; jopa se punaviini, vaik en siitä niin välitäkää... Silti on sellanen fiilis, ettei onnistunu. Alamasuu on kyl pari päivää vihlonu, mut mut... :(

Hyvät huomenet aamuvirkuille, tää tyttö ottaa nyt kisut ja koiran ja painuu pehkuihin. :wave:

 

Yhteistyössä