oliko sinullakin sitä kypsyvän munasolun metsästystä, vai tarkastus, josko olet raskaana?
Minäkin päivittelin omia kotisivujani, kun nämä sivut tökki!
Minäkin päivittelin omia kotisivujani, kun nämä sivut tökki!
Se on kyllä ihan totta, että niitä lämpöjä ei pitäis mittailla lainkaan. Aiheuttaa vaan ylimääräistä stressiä sellanen itsensä tarkkailu.pixie ne oli jonkin aikaa sen jälkeen koholla mut sit en enää jaksanu mitata kun siihen vaikuttaa niin moni asia.. joten sen oon jättäny..
Niin tehdään! En mä nimittäin nyt taida olla raskaana, kun sen negankin eilen sain. Mutta varmuuden vuoksi testaan vielä lauantaina, etten vaan mene nauttimaan alkoholia salamatkustaja mahassa... Sellanen parin viikon ikäinen olisi vähän liian nuori sellaiseen touhuun. 18 vuotta saisi odottaa vielä!mut jos niin ei käyny niin plussataan sit ens kuussa.
Hmm.. Siis mitä sie tuol tarkoitat? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:Red Dragon: Mun on pitänyt pitkään kysästä, mut unohdan aina, että voisitko liittää tuon listan osoitteen tonne ekalle sivulle, niin se löytyisi sieltä aina helposti? Eikö se osoite oo aina sama? Ei tarvitsisi kahlata sivuja etsiäkseen sitä. Tai kuka tahansa muukin voi muokata viestiään ja liittää sen, jolla on viesti ekalla sivulla. Mulla vaan ei oo sitä mahdollisuutta, kun en kuulunut ketjuun sillon vielä.
Ja voihan sen silti laittaa lisäksi samanlailla kun tähänkin asti, eli päivittäessä uusimpaan viestiin.
Mun pitäis kai tehdä sama...annoin ukolle mun raskaustestit, se on piilottanu ne.. antaa mulle testin vasta sit jos joskus on menkat myöhässä
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:nea:Mun pitäis kai tehdä sama...annoin ukolle mun raskaustestit, se on piilottanu ne.. antaa mulle testin vasta sit jos joskus on menkat myöhässä
Red: Sori, selitin niin vaikeesti, ettei tosta mitään voi ymmärtää... Univelat painaa vielä Lapin reissulta. Eli, yritin ehdoittaa, että ottaisit ketjun ekan sivun auki ja copypastettaisit http://www.geocities.com/vauvakuumeiset/ osoitteen siellä olevaan viestiisi painamalla muokkaa-nappia kyseisen viestin kohdalla. Kaikki löytäis sen sieltä sitten aina, eikä tarttis selata sivuja etsiessä linkkiä.
Mutta suosikkeihin lisääminen on kyllä hyvä ehdotus. Eipä oo tullut mieleen. Hölmö kun olen... :headwall: Ja sitä ei voi laittaa edes univelan piikkiin, koska ei se sentään aina paina.