***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Voi juku!! paljon onnea maasulle ja masuasukille :flower: ! tuntuu nykyään et aina ku tulee tänne jutustelee ni joku on plussannu :) siis mahtavaa! :p
itellä ei kummempia tuntemuksia, tosin en niitä hirveesti on ettinykkään ku toi ukko on ollu aika passiivinen tai sit mä oon ollu liian halukas ja tullu torjutuks :| luulen että alkaa ovis olla lähettyvillä tai sit just menny. en tiedä.. mäki aloin tehä sellasta lehtigranssia oveen =)
toivotaan että saadaan lisää plussia ja äkkiä :kieh: tuun taas illalla moikkaa teitä :wave:
 
Olen yrittänyt olla taka-alalla kun tuntui, että tuli otettua liikaa paineita tästä vauvaprojektista. Ensinnäkin jos joku kehtaa niin mun osalta voisi tiedot päivittää silleen, että kp olisi 5 ja yrityskerta on jo kymmenes. Eli tässä on parit SUURET pettymykset koettu sitten viime kirjoittelun. Greippimehua on tullut juotua sen verran, että olen jopa ruvennut tykkäämään sen mausta. Taidan olla vähän hullu akka :LOL:
Näinköhän se mehun juominen on aiheuttanut sen, että tässä kierrossa vuoto on ollut huomattavasti rajumpaa kuin ennen.

Oikein lämpöiset onnittelut kaikille plussanneille , joita onkin kiitettävästi ilmaantunut :flower: :flower: ja kovasti plussausonnea muille!
 
Dragon ja rapu laittakaa kuvia niistä kransseista sit..

täällä ei yhtään mitään paitsi aamulla rupes yököttää greippimehu vaik se on hyvää.. enkä kyl yritä miettiä (siis yritän olla miettimättä ) onko joku oire vai ei ku jotenkin vaan oon niin negatiivinen enkä usko et ois onnistanu vieläkää.. tuntuu kyl siltä et kaikki muut kyllä nyt onnistuu mut me ei..

onnea ja tarrasukkia kaikille plussaneille..
 
Tervehdys!

tosiaan nyt sit alkoi se virallinen "eka" kierto josta lähetään koittamaan kolmosta! Vielä kun jaksais ne pari viikkoa...
että päästää kunnon hommiin ja sit se odotus ja jännitys vasta alkaakin....
ihanaa kun meitä on täällä monta!
ja vielä hauskaa kun oon huomannut että ollaan parin tyypin kaa suht samassa kierron kohtaakin.
kivaa tosiaan olla täällä joukossa!
:wave:
kp2/28
 
Terveisiä Oulangan kansallispuistosta! Patikoitiin nelisenkymmentä kilometriä kolmen päivän aikana. Oli aivan ihana reissu, ilmat suosi ja siellä oli tosi kaunista! Sellaista tähtitaivastakaan en oo nähnyt vähään aikaan, kun siellä kaukana kaupunkien valoista on. Tähdenlentojakin näkyi, arvatkaa mitä toivoin? ;)

Täti yllätti iloisesti häipymällä viime torstaina sopivasti ennen vaellusreissua. Kunnon vuotoa ei siis tullut kuin pari tuntia. Neljä päivää tuhrutteli pari tippaa päivässä ja sekin loppui lauantaina. Testasin eilen negan. En kyllä tehnyt aamupissasta, oliskohan pitänyt? Oviksesta oli eilen vissiin 12 päivää, niin eiköhän sen pitäisi jo muutaman tunnin näytteestäkin näkyä jos raskaana olisin. Oon vaan ihan pihalla, että mikähän kiertopäivä nyt on? Tuhruttelu kun pitäisi laskea edelliseen kiertoon... Nooh, meennään kai tolla mitä listassa on. Eli kp.7, vaikkei kunnon menkkoja ollutkaan. Viime kuussa valittelin kauhean runsasta vuotoa ja nyt sitä ei ollut nimeksikään. Mun hormonit taitaa olla ihan sekasin...

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille! :hug
Mitä kuuluu nealle? Jatketaanko taas käsi kädessä? =)
 
samassa veneessä ollaan, minun menkat alkoi su aamuyöllä ja su kesti, eilen vähän vuotoa(tosi vähän) tänään ei mitään! La testaan, ehkäpä huvikseni, tai en tiedä, migreeni on tosiaan vaivannut nyt kiitettävästi. Testaatko vielä uudestaan aamupissasta?

:D , :wave:
 
No jopas! Samassa veneessä ollaan tosiaan. En oikein tiedä mitä tekisin. En haluais elätellä toiveita kun pettyminen ei oo kivaa... Mutta lauantaina oon menossa viihteelle, joten sillon on pakko varmuuden vuoksi testata. Testataanko yhdessä? :D Onko sulla oireita? Mua on kaks päivää oksettanut ihan hirveesti, mutta sillä saattaa olla jotain tekemistä sen kanssa, että oon syönyt pelkkää suklaata ja karkkia reissun jälkeen! :LOL:
 
eilen alkanut paha migreenikohtaus ja hajuäklötys. Kahvi ei hyvin maistu. Tänäänkin pää kipeä, mutta ei niin paha kuin eilen.
Ja sama juttu minulla syyskuun 9.s kun menkkani alkoivat edellisen kerran, meinasin hukkua siihen verimäärään ja hyytymiin, minulla tuli töissäkin kaikki läpi asti silloin. Nyt su oli vuotoa, ilman hyytymiä. Ensi tiistaina miulla gyne, jotta kai se olisi hyvä kuitenkin tietää josko olen rakaana kuitenkin(nimittäin olen menossa munasolun pongaukseen) ja jos olisikin niin ihanasti, että pikkainen olisi jo saanut alkunsa, niin saisi sitten vain muuten tarkastaa , kaikki mitä pystyy siis ultraus on joka tapauksessa.

Itse ajattelin kun on ikää tämän verran ja kaksosraskaudet lisääntyy iässäni, jos siellä olisi ollut 2 ja toinen tuli pois ja toinen siellä vielä olisi. Niin ja lämmöt edelleen kohollaan, vaikka yleensä tippuvat heti menkkojen alettua 35,8

Niin jos la olisi paritestaus?
 
niin, sen takia kyllä tilasin sen ajan kun halusin varmistaa, että munasolu siis kasvaa/kehityy, eilen aamulla lähetin sähköpostia ja tänä aamuna tuli vastaus, kutsu tilamaan aikaa, munasolun kehittymisen näkee vatsan päältä vai sisä kautta tehtävässä tutkimuksessa?Itse en koskaan ole ollut, mutta nyt heräsi kiinnostus( yksi syy on siis ikäni myös ja samalla kuulen heinäkuussa tehdyn papan vastaukset) :D

Mikäs kp sinulla on nyt? suikale


Onnea kaikille plussauksiin ovisjahtien ja raskaustestiplussien muodossa! :heart:
 
Joo. Paritestaus lauantaina. En elättele toiveita, mutta pakko se on tarkistaa, koska sit lähden viihteelle pitemmän kaavan mukaan. Luulisin, että oli vaan normaalia niukemmat menkat tällä kertaa. Sellasta sattuu... Olihan ne normaalia runsaammatkin viime kuussa, niin kai sitten toistekin päin voi olla.

Mullakin on muuten lämmöt edelleen koholla ja paleltaa. Mites Suikaleen lämmöt oli viime kierrossa? Laskiko kun vuoto alkoi?
 
weiss
Aattelin pistäytyä kuulumisia kuulemassa.. en vielkään malta poissa pysyä! :p Lukemassa oon käynny melkein päivittäin ja hyppiny ilosta kun plussia on pärähtäny, varsinkin kun tuo Di:kin vihdoin tuon plussan sai!!! Mie toivon, että muutkin sen pian saisi.. Suikkuu: Mitä siulle kuuluu!!!! Mie en malta olla ihailematta tuon myyn positiivisuutta, siitä saa voimia myö muutkin. Mie ite täällä kamppailen pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa, varsinkin kun saa öisin tuolla vessassa ravata.. No, ehkä se tästä pian jo helpottaisi.. (toivossa on hyvä elää..) Mie puhkun :whistle: plussatuulia kaikille ja manaan tätiä :kieh: kauaksi poiiiiis!!!
weiss ja pompula 9+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
Dragon ja rapu laittakaa kuvia niistä kransseista sit..

täällä ei yhtään mitään paitsi aamulla rupes yököttää greippimehu vaik se on hyvää.. enkä kyl yritä miettiä (siis yritän olla miettimättä ) onko joku oire vai ei ku jotenkin vaan oon niin negatiivinen enkä usko et ois onnistanu vieläkää.. tuntuu kyl siltä et kaikki muut kyllä nyt onnistuu mut me ei..

onnea ja tarrasukkia kaikille plussaneille..
Juu mie laitan heti ku ukko saa sen oveen kii (huomenna viimeistään). Ei kyl tullut niin hieno, mutta näkee ainakin, että ensi kertalainen o kyseessä.

Niin, ja en malttanu lopettaa, vaan eilen piti tehä loppuun asti.. Tein sitä noin 21.30-24.00. :D
 
PeSun sivuilla oli tämmönen erityisen pätevä "raskaustesti". Ajattelin jakaa tätä väsynyttä huumoria teilleki! :p

"Tissitesti"
Taustaa: Loka-marraskuussa 1999 Pesulla oli "vähän levotonta". Keskustelujen tuloksena syntyi tissitesti, jota voi käyttää miettiessä, onko raskaana vai ei.

Alkuperäinen tissitesti: Pompi ylösalaisin tuolissasi ja kuulostele tuntemuksiasi rintavarustuksen kohdalla. Huomioi myös "jälkimaku" heti pomppimisen jälkeen.

Tissitestin uudet versiot:

* Versio 1: Hypähtele ylös ja alas seisten tai istuen, siten että rinnat hölskyvät kunnolla.

* Versio 2: (olikohan tämä SARIn versio?) Mene työtuolillesi pää alaspäin pomppimaan. Varo, ettei leuka tule kipeäksi! *kikattaa jo ääneen*

* Versio 3: (kukahan tämän keksi..?) Juokse rappusia pompahdellen askelmalta toiselle kuin kumipallo. Tämän voi ehkä tehdä jo vähän julkisemminkin ;-D

* Tulosanalyysi: Jos tunnet kipua tai arkuutta, (varsinkin nänneissä!) tai "täyteläisyyttä", voit suhtautua elämään positivisin ;-D mielin.


Että kaikki nyt ylösalas työtuolille pomppimaan! :D ;)
 
myy mulla on nyt kp26.. siis luulisin että sisäkautta ultra.. ainakin ihan alkuraskauden ultra tehään sisäkautta kun ei päältä katsottuna näkyisi vielä mitään.. siis jos on vaik 5viikolla.. niin sanoi gyne mulle kun tarkisti oonko raskaana.. ni jotenki kuvittelisin ettei ne munasolutkaan näy päältä katsottuna.. katsoi nimittäin multa nekin silloin ja sisäkautta..

pixie ne oli jonkin aikaa sen jälkeen koholla mut sit en enää jaksanu mitata kun siihen vaikuttaa niin moni asia.. joten sen oon jättäny..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä67:
Olen yrittänyt olla taka-alalla kun tuntui, että tuli otettua liikaa paineita tästä vauvaprojektista. Ensinnäkin jos joku kehtaa niin mun osalta voisi tiedot päivittää silleen, että kp olisi 5 ja yrityskerta on jo kymmenes. Eli tässä on parit SUURET pettymykset koettu sitten viime kirjoittelun. Greippimehua on tullut juotua sen verran, että olen jopa ruvennut tykkäämään sen mausta. Taidan olla vähän hullu akka :LOL:
Näinköhän se mehun juominen on aiheuttanut sen, että tässä kierrossa vuoto on ollut huomattavasti rajumpaa kuin ennen.

Oikein lämpöiset onnittelut kaikille plussanneille , joita onkin kiitettävästi ilmaantunut :flower: :flower: ja kovasti plussausonnea muille!
Siun tiedot päivitetty :wave:
 

Yhteistyössä