Onnea plussanneille! :flower: :flower: Täältä kun on pari päivää pois niin monta naista on raskaana!Mahtavaa. Tarrasukkia nyt matkaan kaikille!
Omina uutisina voisin kertoa, että jotenkin masentaa...Kierto alkaa olla lopullaan ja kohta pääsisi testailemaan, mutta jotenkin olen haluton siihen. Olen niin varma etten ole raskaana ja tieto siitä että ensi kierrossa ovulaation aikaan olen matkoilla, masentaa jotenkin. Ei nyt sinänsä kauheasti. Taitaa täti olla tulossa, kun mieli on maassa ja suklaa houkuttaa...Mitään oireita ei ole mielestäni ollut, rinnat eivät ole kipeät tms.
Ihan toiseen asiaan, ei raskauteen liittyvää: Ihoa kutittaa ihan vimmatusti ja hetken jo ajattelin, että lapsipuolille olisi voinut koulusta tulla syyhypunkki (on kuulemma täällä aika yleinen epidemia) ja tarttua sitten minuun, mutta tekstari heidän äidilleen kertoi ettei heillä kenelläkään ole iho-oireita. Joten jotain muuta se on, kuivuutta tms. Mutta tuntuu kuin jotain ryömisi ihon alla, olen jo ihan vainoharhainen! Varmaan tämäkin vetää mielen maahan. Täytyy yrittää nyt rasvailla ihoa ja toivoa ettei täti tulisi kylään.
Tsemppiä kaikille ja oikein hyvää viikonloppua, tädin yllättämille :hug: !!