Kesästä 07 yrittäneet

Sorry Pantsu :ashamed: mutta aikas jännä tuo sinun roskis haamu on :whistle: Kinkkinen tilanne jos se ovistestikin on plussaa näyttänyt... :saint:

Gilmore samoilla päivillä näköjään mennään :D

JJ tänne voit kyllä kirjoitella jos siltä tuntuu, vaikka olisikin taukoa yms. niin silti täällä on hvyä purkaa ajatuksia ym.. aikamoista porukkaa täällä on ja monelta tulee hyviä kommentteja ja ehdotuksia asiaan kuin asiaan :hug: Täytyy ilmoitella sulle vaikka tekstarilla yms. jos et täällä pyöri jos tavataan toistekin näitten palstasisarien kanssa :heart:
 
Niin joo hitto, kun unohtelen asioita, sitä piti kirjoittaa, että mites me tunnistetaan toisemme? Laitetaan rintaan jotkut kaks+ laput :LOL:
Mulle käy hyvin siinä päivällä ja paikka vois olla joku mihin löytää hyvin. Aamupäivästä ym. siinä vois kyllä käydä rannalla ensin ottaa aurinkoo jos vaan ilmat pysyy samana, niin oliskos vaikka klo 16 hyvä tai siinä tienoolla? Mies kyllä ehdotteli että mentäis sitten pidemmän kaavan mukaan, että meikä kait siitä sitten jää taasen kaupungille jatkaa sen seurassa jos te joudutte lähteen aikasemmin...? B)
 
JJ-t voi sun kanssas, ootpahan sopan keittänyt :hug: Muista että kaikki tekee virheitä, ihan kaikki. Ja hienoa että miehes on valmis antamaan sulle uuden mahdollisuuden. Tosin kannattaa itsekin miettiä onko se sitten se mitä haluat.. Toivotaan nyt kuitenkin että tämä ei ole vielä se sun plussa kierto vaan vasta seuraava!

Ihan pakko mainita että toihan on ihan kuin Rimiksestä. Siinähän kävi saman lailla kun Rachel tuli raskaaksi ja se ei tiennyt kummalle jne. ( siis minäkö katsoisin telkkaria).

Niin ja sitä vielä että toki jäät palstatauolle jos haluat mutta itse luulisin että tekisi ihan hyvää puhua tästä asiasta. Se auttaa käsittelemään sitä itsekin.

Niin juu ja tervetuloa tänne pinoon :)
 
Pantsu ja Jouskari: Kello 16 passaa, ellen sitten jänistä :eek: :saint: Niin mites sitten tunnistetaan toisemme? Neilikat rintaan vai?

Mua kyllä oikeesti vähän jänistyttää, kun kuitenkin aika henkilökohtasia asioita puhuttu täällä joita en ole IRL kenenkään kanssa puhunut.. :ashamed:
 
töpökkä: Juu, en ole (vielä ) raskaana. Se oli vain roskishaamu, ja vaikka kieltämättä se vähän kutkuttaakin mielikuvitustani ja oireitakin on, niin... Ootellaan ja kattellaan. :whistle:

Veena: Muakin kyllä jänskättää. :ashamed: Niin, mistäs me tunnistetaan toisemme. Kuvaillaanko etukäteen vähän vaatteita ja ulkonäköä (vaikka yv:llä) vai laitetaanko tosiaan joku kukka rintapieleen? :D
 
Hmmm.. Mitäs jos vaihdetaan kuvia? vaikka sähköpostilla? Ja mihin me muuten mennään?

Me varattiin muuten huomisaamulle ne infektioverikokeet. Mä en ole ihan sata varma mitä kaikkea siinä katotiin mutta kai hepatiitteja, kuppaa ja HIViä ja sen semmosia. Ois se kauheeta jos nyt selviäis että oiskin joku kuppa :eek:
 
Veena: Kuinka paljon teillä on ollut ja on vielä tulossa noita tutkimuksia tuolla Väestöliitössa? Onko esim. nuo infektioverikokeet pakollisia kaikille? Ja kuinka paljon tuo pelkkä tutkiminen tulee suunnilleen maksamaan? Siksi vaan kyselen, kun aion ensi viikolla varailla noita tutkimusaikoja meillekin...
 
Andala: Meillä meni niin että menin ensin ns. tavalliselle gynelle oviksen aikaan jossa ulrattiin ja sain lähetteet yksiin verikokeisiin (Progesteroni ja Prolaktiini). Verikokeet saa siis käydä ottamassa missä vaan ja itse kävin tossa meidän terveysasemalla.

Sitten väestöliittoon (tosin samalla gynelle), jossa:
- Mies kävi antamassa simppanäytteen
- Kävin aukiolotutkimuksessa
- Saatiin kummatkin lähetteet infektioverikokeisiin

Ja seuraavaksi tosiaan se IUI kunhan klinikka aukeaa..

Tuon sivun alareunassa on linkki Tampereen klinikan hintoihin:
http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuus/hinnat/

Ja saa kysyä, jos on jotain missä voisin osata auttaa!
 
Eilen käytiin ultrassa ja siellä näytti kaikki olevan ihan hyvin. Vastas ihan oppikirjan mukasia viikkoja eli 7+2 tai 3. Mullahan kierto heitteli ihan miten sattuu ni periaatteessa ois voinu olla vaikka 6+ tai 8+.
 
HenLai: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

töpökkä: Heh! :D Enpä testannutkaan, lällällää! :p :LOL:

Jouskari: Meiliä lähti sulle!

ON: Näin ihmeellisen realistista unta, jossa synnytin pienen poikavauvan. Se oli ihana uni, ja oli kamalaa herätä todellisuuteen. :ashamed: En saanut kunnolla illalla unta, kun välillä oli koko alavatsa kuin tulessa. :( Oikean puolen jomottelu on nyt lakannut, mutta siirtynyt vasemmalle. On tää kummaa... :kieh:

*muoks. Kokeilin kohdunnapukkaa ja nyt se on ihan kova, lyhyt ja kiinni! Maanantainahan se oli aivan löllö ja pitkä. Hmm... Jospa se ovis sitten oli, mutta sitten ei kyllä taida olla juurikaan toivoa plussasta, koska tuskinpa siittiöt sunnuntaista asti ovat kestäneet. :|
 
Onnea HenLai ja hienoa että siellä on masussa kaikki niin kuin pitääkin :heart:

Pantsu laitoin sulle kans meiliä =) Jopas oli uni :eek: ettei vaan olisi enne uni :saint: Aika inhottavat oireet jos noin kovasti särkee :x Itsellä on kans välillä kipuilua mutta vielä ihan siedettävää, hyvä vaan että joltain tuntuu niin tietää että tuolla ehkä jotain tapahtuuki! Toivottavasti saisin nyt tikkuun väriä jo...
 
Jouskari: Joo, siinä unessa oli vielä mun mies kateissa ja olin tosi vihainen, kun se missasi meidän pojan syntymän. :D Joten toivottavasti ei ollut enneuni. ;) Mä päätin nyt lopettaa analysoimisen ja todeta, että oireeni ovat psykosomaattisia! :LOL: Testaan seuraavan kerran vasta ennen ensi viikon rapujuhlia ja that's my final word!

Ps. Oot muuten nätti! :heart:
 
Pantsu hui kauheeta jos mies olisi muualla kun synnyttäisi :/ Ehkä toivotaan ettei se osio toteudu unestasi =) Mä oon kyllä huomannut että mitä enemmän näitä vauva-asioita pyörittää päässään niin äkkiä ne kyllä tulee uniin :ashamed:
Ps. kiitos, säkin oot nätti :D
 

Yhteistyössä