Kesästä 07 yrittäneet

sateista tosiaaan meilläkin, jo kolmatta päivää.. :ashamed:
Täällä ollaan hengissä, vaikkakin hiukan taka-alalla... Ollut kaikenlaista ettei oikein ehdi aina kirjotella niin kovin.. lueskelu on nopeempaa... =)

töpökkä hirmusesti onnea.... :hug: :flower: Ja paaaaaljon tarra töppösiä pikkuisen matkaan... :)
Onko tuo 13 yrityskerta sitten ihan varmasti tärppi luku, kun nyt mentiin yritykselle 12.. joten jos sitten ens kierrossa.... hmmm... B)

Juh eli siis täti kurvaili meille viime yönä.. olen kuitenkin erittäin helpottunut että edes näinkin "aikaisin". Ei kierto venynyt mihinkään kp.57 taas..... Mieskin tulee parin viikon päästä kotiin, joten sitten alotetaan kunnon aherrus... kaikkien muiden sotkujen keskellä... :whistle:
Meirän poika havvakin oli tänään lääkrissä ja sai antibiootteja.. sekin on pipi.... :ashamed:
arabel Mä mietin juuri viimeviikolla melkein samoja asioita kun miehen sisko sai muksun ja sitä siinä pidellessä aloin pohtia että mitä ihmettä tuokin nainen on tehnyt että hänelle on suotu näin ehana pienen pikkuinen nyytti. Toinen muksuistaan asuu jo täyspäiväisesti isovanhempiensa luona ja nyt tämä... mitenköhän tässä tulee käymään.... :/

Jahas jahas. Sade ilma kutsuu töihin. Kivaa mennä fillarilla tuolla kaato sateessa 4km... minkäs voi kun on bentsiini loppu ja lompakko hukassa.... :( Oon niin avuton kun sen menin viikonloppuna hukkaamaan, etten ennen edes tiennyt kuinka paljon kortteja ihminen tarvitsee elääkseen.... :ashamed:
 
Täälläkin on sateista ja aina vaan sateista :headwall: Ei uskois että huomiseksi on luvattu hellettä :eek:
Arabel ai sinä majailet Lahdessa.. Voi olla että joskus tulee poikettua siellä, et jos vaikka laitan sitten yskäriä jos sitä olis mahkuja tavata =)

Minäkin pääsen loppu vuodesta ihailemaan pieniä nyyttejä. Toinen ystävistäni saa marraskuun alussa ja toinen joulukuun... näistähän minä näin enneunetkin toinen saa esikois pojan ja toinen neljännen tytön ;) Jännä nähdä pitääkö uni paikkaansa :whistle:

töpökkä hyvältä kuulostaa:hug: kyllä se pini papu sinnittelee ja pysyy siellä turvassa, ainakin sydämestni toivon niin :heart: :saint:
 
Kopioitu toisesta pinosta:
Me lähdetään tästä aika pian pesemään auto, sitten siivotaan se. Sit käydään tulostamassa laivareissun tilausvahvistus ja kuitti.. Tavarat pitää olla mukana jo valmiiksi. Sitten mennään mun isovanhempien luokse, josta ilmeisesti lähdetään suoraan laivalle, ja meidän äiti vie meidän auton heille, pois kaupungista meidän reissun ajaksi..

Mutta huomenna tai to tulen lukemaan paremmalla ajalla.. Täytyy jossain vaiheessa siivota, niin että meidän uusi pesutorni mahtuu tuohon eteiseen..

KP
 
Päiviä palstasiskot! Me lähdettiin sunnuntai aamuna miehen sukulaisiin ja reissu venähtikin sen verran että tultiin vasta nyt takaisin. Hirmuiset vieroitusoireet oli jo :D Mieskin sanoi että hänen pitäisi päästä käymään koneella, mutta mene nyt ensin kattoon niitä palstasiskojas :LOL:

Töpökkä: Toivottavasti kaikki on ok!!! Ilmoittele kuin käy. Mutta käsittääkseni se on aika yleistäkin että vuotoa voi tulla alkuraskaudessa. Uskon että kuitekin huolettaa.

Jouskari ja JJ-t oli sitten tavanneet!? Hui kun jännää. Ootteste naiset ihan tosissanne sen lauantain kanssa? Toisaalta nyt on anonyymina jauhanut täällä näitä juttuja ja sitten sen jälkeen on muutama ihminen jotka ihan oikeasti tietää kuka mä olen. Ja sen että mä lintsaan töissä kesken päivän ja pyörin palstalla :ashamed: :D
 
Veena juu nähtiinpä hyvinkin, itse asiassa tämä oli toinen kerta kun nähtiin, ensimmäinen kerta oli melko vauvakuumeilun alussa... ei ollut vaan saanut aikaiseski nähdä useemmin. :D Ekaks kans ajattelin että onkohan hyvä juttu että sitten mut oikeesti joku tietää ja yhditää sitten kaikki mun kirjoitukset täällä henkilöön ym. Mutta eipä tuo ole haitannut. Niin samoilla linjoilla täällä ollaan oltu ja juteltu saman tason juttuja että ei haittaa :D B)
Et minä ainakin olen mukana (mites se Pantsu meni?) Vuodenpäivät vauvakuumeilijoiden yhdistyksen kesätapaamiseen :LOL:
 
Vuodenpäivät vauvakuumeilijoiden yhdistyksen kesätapaamiseen :D Tää onkin hyvä nimi :LOL: Harmi että Arabel ei pääse mukaan :(

Asiasta moottorisahaan, pitäs varmaan kaivella tuo meitin listaus jostain ja päivitellä sitä vähän.
 
Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 42/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Piglet.....................kp 40/27......................yk 8...........1.toiveissa
Linneja..................kp 36/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 31/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Joppu....................kp 28/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 18/25-28.................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 15/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 14/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Siskonen................kp 12/28......................yk 12.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 11/27-30....................yk 12.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 7/26-34................08/07.......2. toiveissa
Veena...................kp 6/24-28.................yk 15........1.toiveissa
Andala...................kp 5/31-41.................yk14.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
Töpökkä..............yk 13
 
Dodi, nyt päivitetty. Ja tod. näk. päin honkia, eli korjailkaahan :D

Pantsu: En laittanut sulle vielä uuttaa yk:ta, ilmoita jos täti tunkee paikalle.

Kaikille joilla menkat on alkaneet niin voimia ja uskoa uuteen kiertoon :hug:
 
Nolona hän hiipii takaisin. :ashamed: Taisin hötkyillä eilen vähän suotta. Illalla kyllä tuli ehkä ruokalusikallisen verran kirkasta vuotoa, mutta tänään ei mitään. Nada, ingenting. En sitten tiedä mitä nää mun ihmeelliset tätioireeni ovat, sillä niitä kyllä vielä on. Finnit häippäs, rinnat on tooosi pehmeät, samoin kohdunnapukka. Outoa. :ashamed: Muistan kerran, kun oli tällaista ja se oli viime syksynä, kun kierto venahti sinne 75 päivään... :kieh: Täytyy toivoa, ettei tällä kertaa kuitenkaan kävisi niin.

töpökkä: Onneksi vuoto on pysynyt vähäisenä. Jos tulee vain ponnistaessa, niin ei se varmasti mitään vakavaa ole. :hug:

Jouskari: Heh, jotain sinnepäin se oli. :D

Veena: Mukaan vaan! :D

arabel: Vai Lahdessa vaikutat. Mäkin käyn siellä aina joskus, joten täytyy laittaa yv:tä, kun satun sinnepäin. Harmi ettet pääse tapaamiseen. :hug:
 
töpökkä
Tää on niin syvältä!!!! Alkaa loputkin hermot mennä &%¤% :kieh: !!!! En osaa olla rauhassa.........Mun oma neuvola täti ens viikolla vasta töihin tulee..........Voi hermo parat!!
 
Veena: Mies on 200 km:n päässä, joten eipä niitä simppoja oikein saa liikkeelle. Ellei sitten kaukolähetyksenä. ;) Niin, voishan se ovis olla, mutta kun nää on niin tätioireita että! Mulla siis finnit häipyivät, kun niitä tätä ennen on ollut runsaasti.
 
töpökkä voi että, on kyllä inhottava tilanne :'( mutta jos tuo olisikin jotain ei niin vaarallista... Koita jaksaa :hug:

Pantsu laitan nyt tännekin että mitäs jos se ovistesti näyttikin raskautta?! Voisiko olla mahdollista? Ootko testannut r-testillä? :saint:
 
Toivotaan että töpökällä tuo johtuu jostain ihan harmittomasta. Tuolla odotuspuolella on minun mielestä ketju noista alkuraskauden vuodoista, niitä on kai aika monella ollut. :hug:

Täällä on oviksenbongaus käynnissä, vielä ei tänä aamuna tullut plussaa vaikka vähän odottelin. No ehkäpä huomenna sitten. Pitempi kierto tulossa siis kun viimeksi. Ei varmaan pitäisi kyttäillä niin kauheasti, mutta minkäs teet.

Jokos Linnejan lompakko löytyi? Tuo on inhottava tunne kun kaikki paperit on hukassa. Ja joutuu niin miljoona korttia sulkemaan ja uusimaan, hirveä työ...
 
heippa :wave: mä oon käynyt täälä jo niin pitkään teidän juttuja vakoilemassa, niin ajattelin voisko sitä liityä seuraan..?? tuttujahan täälä jo onkin :D te ootte siis näkemässä nyt tän viikon lauantaina?? mä en pääse sillon :headwall: on tosi kiva tuntea joitakin palstalaisia vähän paremmin, ei tarvii pelätä. me jouskarin kanssa tullaan ainakin hyvin juttuun :D ja mista sitä tietää saako siitä loppujenlopuksi oikeen sydänystävän.

meillä miehen kanssa ollut suhde kovalla koetuksella lähipäivät, mutta nyt näyttää valosemmalta. avauduin asiasta jo täällä palstalla ja ihmiset saattaa ajatella että mikä ihmeen h***a toi on! jos haluatte lukea kirjoitin apuja tarvitsevat vauvakuumeiset -pinoon. mun tilanteesta huomaa mitä tää ainainen kuumeilu voi tuoda tullessaan pahimmassa tapauksessa :ashamed:
 
Harmi JJ kun et pääse tapaamiseen, kun eikös teillä ollut se mökki viikonloppu :whistle: Noh ehkä seuraavaan yhdistyksen tapaamiseen pääset :D

Pitäiskös meidän alkaa sopimaan Pantsu ja Veena + mahd. jotkut muukin, että missä ja monelta treffataan? Ihanaa ilmaa se on ainakin lupaillut B)
 
Jouskari: Pitäiskö meidän tavata jossain helpossa paikassa, kuten Keskustorilla tms. Riippuen tietysti siitä, minne päin suunnataan. Mulle kävisi parhaiten varmaan joskus päivällä. Illemmalla menen isälleni tapaamaan vähän perhettä. Mutta jos iltapäivä ei käy, niin kyllä mulle sopii iltakin, vaikka klo 20 jälkeen.

JJ: Tervetuloa tännekin! Laitoin sulle vastauksen toiseen pinoon. Jaksuja vielä kerran. :hug:

ON: Pirskatin Jouskari kun sait mut houkuteltua testaamaan! :D Tein siis raskaustestin tänä aamuna, mutta ihan odotetusti se oli nega. Sain kuitenkin elämäni ensimmäisen roskishaamun. Heh, miten sitä voikaan ihminen ilahtua niin pienestä. Nytpä tiedän, miltä kaksi viivaa näyttää raskaustestissä. :LOL: Munasarjoja nippailee edelleen, enimmäkseen oikealta, mutta myös vasemmalta. Koskaan ei ole tällaista ollut, olen ihan kummissani... :eek:
 
Tervetuloa pinoon JJ-t! :flower: Kävin tuolta toisesta pinosta lukemassa että teillä on oikein superjännät päivät parin viikon päästä.

Me mennään sitten Jouskarin kanssa aika samoissa tässä kierrossa, tämän loppuviikon aikana minäkin luulisin ja toivoisin oviksen bongaavani. Mulla on digitesti käytössä joten en sillä lailla osaa sanoa onko edes lähestymässä. Pölhönä kyllä niitä testitikkuja kattelin että selvästi viiva tummenee, mutta eihän niiden pitäis mitään tulosta kertoo. No, pitäis vaan simät kiinni tuupata ne roskiin kun on siitä ruudusta tuloksen kattonu. :LOL:
 
tsemppiä oviksen bongaamiseen jouskari ja gilmore itselläni aina kun on näyttänyt oviksen niin ensin ihan tyhjä testi ja kaksi päivää siitä jo tullut plussa. se jotenkin ensin romahtaa ja sitten tulee piikki tai jotain :/

joo toivottavasti toistekkin jaksatte treffata, niin pääsisin myös mukaan. nyt tilanne kun on mikä on niin taida vähän pitää palstataukoa ja palailen ainakin näissä vauva-asioissa sitten myöhemmin :wave:
 

Yhteistyössä