Kesästä 07 yrittäneet

KP arabel ehdotti tapaamista, en tiedä oliko tosissaan vai ei, mutta ehdotin paikaksi mansea :D

Wautsi vau mitä mun silmät näkevätkään!! :p töpökkä oletko raskaana? Hienoa onneksi olkoon tosi paljon!! :flower: :heart:
 
Töpökkä ihanaa! Hurrrrrjan paljon onnea :flower: :flower: :flower:

Livetapaaminen! Iiik! Extremee :D Mutta jos tekin niin kyllä mäkin sitten tuun :wave:

muoks. mulle muuten pitäisi kanssa passata tuo viikonloppu. Tietty lauantai ois sinänsä parempi että voitais mennä vaikka terangille.. Mutta sunnuntaikin käy. :)
 
Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 36/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Siskonen................kp 34/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 34/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 32/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 30/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 30/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Pantalaimon..........kp 25/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Veena...................kp 22/24-28.................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 22/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 12/25-28.................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 9/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 8/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Mulmul..................kp 5/27-30....................yk 12.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 11.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13
Töpökkä..............yk 13

 
Oi, ihanaa töpökkä! :D Paljon onnea plussasta ja tarrasukkia mukaan matkalle! :hug: :flower: :flower: :heart:

Jouskari: No voi harmi. :/ Kyllä mulle varmaan sunnuntainakin kävisi... Täytyy katsella nyt. Elokuussa olen kyllä kaikki viikonloput jo kiinni.
 
töpökkä: Varmasti olo on aika pöllämystynyt! :) Tosi upeeta! Mekin ollaan niin pitkään kuumeiltu samoissa pinoissa, että olen ihan aidosti koko sydämestäni onnellinen sun puolesta. :heart:

Nyt vasta huomasin, että Veenallekin kävisi se viikonloppu! Hmm, mihin aikaan tulette Jouskari sunnuntaina mökiltä? ;)
 
Voi kun alkaa tuo plussalista näyttää aina vaan paremmalta, ihanaa töpökkä Onnellista odotusta sinulle ja lähetellään pikkuselle paljon vauvaliimaa mukaan :heart: :heart:

No voi hitto, pitäiskö mun päästää vaan mies mökille ja jos sopiskin sen tapaamisen lauantaille, niin pääsis tosiaan terdellä käymään tai sit jos menen myöhemmin la möksälle. Mä vielä tänään puhun miehen kanssa asiasta... B) Hui kun jännää :D
 
Noooh töpökkä pikku hiljaa, pikku hiljaa... ole ihan rauhassa täällä ja sit kun rohkeutta riittää niin sitten vaan sinne odotus puolelle ja eikös siellä ollut sellanen alku raskauden hermoilija pinokin :D
 
Yksin puhelua ala Jouskis, mutta tossa miekkosen kanssa puhuttiin, että jätetään ehkä se mökille meno, kun silläkin olis la nettitreffit joittenkin moottoriajoneuvo tyyppien kanssa (kunnon nörtti pariskunta ) :LOL: Niin mulle siis sopis se viikon päästä oleva lauantai 26.7 :wave: :D
 
Jouskari: :LOL: Oikea tosi nördepariskunta! :D Jee, hienoa, jos se lauantai sopii! Vaikka nyt alkoikin jo jänskättää, että minkänäköisiä immeisiä te ootte. :D

töpökkä: Hiljaa hyvä tulee. Saat hengailla täällä ihan niin kauan kuin tykkäät. :hug: :) Tosi hienot plussat siellä testeissä möllötti! :D

ON: Alkaa taas hermot mennä tohon tikutteluun. Ei se viiva vahvistu IKINÄ! :kieh: Mutta kai se on vaan pakko jatkaa, että joskus olisi tsäänssejä saada se pikku-Eddie alulle. :ashamed: Lisäksi tää alapään kutina on jotain ihan kamalaa! |O Menen taas huomenna YTHS:lle. Katsotaan mitä sieltä löytyy. Joku lihansyöjäbakteeri kummiskin... :kieh: :ashamed:
 
Onnea töpökkä!!! :hug: :flower:

Mulle voi taas päivittää kiertopäiväksi 2. Täti tunki väkisin kylään. Perskeles, ja "mukavan" viikonlopun kyläilylleen valitsikin. Huomenna mennään miehen kanssa Iron Maidenin keikalle ja sen jälkeen siskoni luo yöksi. Eipä sillä, kupin kanssa se on vaivatonta liikkumista, tyhjennys ennen lähtöä ja palatessa. Eikä menkkoja edes muista välissä...

Vai ootte te treffejä suunnitellu. Täältä Turun suunnalta ei ihan niin vaan lähetäkään mihinkään. Meidän lapsukainen lähtee 29. päivä isovanhempien kanssa Wasalandiaan ja miehelle juuri ehdottelin, että otettais toinen moottoripyörä lainaan, niin lähettäis johonkin ajelemaan silloin. Olis sellasta vapaata aikaa mennä melkeen minne tahtoa riittää. Koira kylläkin täytyy myös lenkittää, mut meneehän tuo lenkin jälkeen 8 tuntia pissattamatta. Joutuu se työpäivinäkin sen aikaa sisällä olemaan. Mut täytyy kattella lähempänä ajankohtaa. Ei isäntä sitä tyrmännykkää... Jos sitä vähän pehmittäis tässä viikon aikana.... =)
 
Pantsu noh mies sanoi, ettei heidän treffit ole kuulemma nettitreffit, vaan yhdistyksen tapaaminen, noh voihan sen sanoa noin hinostikkin :LOL:
Toivottavasti saisit apuja tuohon vaivaan! Ja eiköhän sieltä se ovis plussa tule kun maltat vaan tikutella! Joko olet tänään menossa Helzinkiin vai vasta huomenna? Tsemppiä Eddien tekoon ;) :D

merlin eikö se tätsykkä nyt osaa pysyä poissa :hug: :kieh: Mutta teillähän on kaikkea kivaa tiedossa B) Keikka ja mahd. prätkä ajelu! Kuulostaa tosi hyvältä! :p

Galluppia "kupiin" käytöstä: Tuleekos teillä runsaina aikoina ylivuotoja? Kun mulla on kaksi ensimmäistä päivää yleensä tosi runsaat, niin tyhjentelin parin tunnin välein, niin silti tuli hiukka jälkiä housuun vaikka kuppi ei ollut ihan täysi. Joutu sitten pikkuhosun suojaa siinä käyttämään. Muuten on tosi hyvä kyllä, vaikka alkupäivinä hieman sottasta hommaa. Enkä kyllä tiedä miten mökillä sen kanssa selviytyisi, kun on ulkohuussi missä ei ole vesi ihan lähettyvillä... Onko vinkkejä?

Jes, se kupposesta ja hyvää viikonloppua kaikille!!! B)
 
No ei tunnu täti oikeen ymmärtävän, et haluun sen jäävän virkavapaalle jo. Mut voinhan sitten paremmin nauttia muista harrastuksista. Isäntä on ihan tyytyväinen, kun meen yksin ajelemaan. Enää hänen ei tartte lähtee mua ajeluttaa pärrällä.

Täytyy ottaa ilo irti kaikista muista menoista joihin en varmaan menis jos vauva olis massus. Tänään Maidenia kattoo, tiistaina lähdetään PowerParkiin ja 29. päivä sinne ajelulle. Siinähän ne tärkeimmät lomasuunnitelmat olikin.

Hauskaa viikonloppua kaikille ja tarriksia niitä tarvitseville ja Ediä siimahännille, et jaksavat uiskennella maaliinsa.
 
Täällä kp 2 |O Niin ja ahdistaa ja pelottaa ja kiukuttaa ja prkl!

Tuli sitten tällä kertaa tätsy oikeen ajoissa kun kierto jäi ennätys lyhyeksi. No eipä sillä kaise ihan järkeen käypää kun sen vahvimman ovis viivan sain sinä päivänä kun aloin eli kp 8. Ens kerralla alotan kyllä heti menkkojen jälkeen.

Jep jep, täällä siis kieritään itsesäälissä :ashamed:

Noh, voipahan lauantaina ottaa kunnolla kuppia kun mennään Iron Maidenin keikalle...
 
Veena ja merlin: :hug: :hug: Perhanan täti! :kieh:

Täällä onkin monta, jotka menossa Maidenin keikalle! Mä siis en ole, mutta mies menee tänään.

Jouskari: Joo, tänään lähden Helzinkiin. Fiilistellään varmaan yhden ystävän kanssa jossain puistossa viinin ääressä ja odotetaan miehiä keikalta. ;) Tää ystävä tuli just miehensä kanssa USA-kiertueelta. Odotan innolla, että pääsen kuulemaan kaiken reissusta. Se on varmaan ollut ihan fantastinen! :) Joo, ja täytyy toivoa, että miehen kämppikset on jossain muualla, että saadaan rauhassa pupuilla. ;)

Kupista: Mulla ei ole kanssa koskaan vuotanut yli, mutta kyllä tuollaista tuhrua on joskus tullut. Luulen, että se johtuu pikemminkin siitä, että kun sitä kuppia tyhjentää ja pesee, niin sitä "tavaraa" ehtii jonkin verran valua alemmas ja kun kupin laittaa paikoilleen, niin sitä vuotoa jää tavallaan sinne reunoille ja sieltä sitten tuhruaa pikkuhousuihin. Tulikohan nyt ymmärettävästi...? :ashamed:

ON: En mä sitten mennytkään YTHS:lle. Tuntuu, että noi limakalvot vaan on jostain syystä tooosi ärtyneet, vaikka annan ilmakylpyjä (lue: kuljen Aku Ankkana kotona! :D) ja vältän muutenkin hiertäviä housuja. Jaahas, pitäisi töitäkin tehdä ja täällä vaan roikun... :ashamed:
 

Yhteistyössä