Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä:

Rosetta.................kp 30/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 29/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 28/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 28/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 26/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 24/31-41.................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 24/34-54.................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 19/??.......................yk13.........6.toiveissa
Pantalaimon..........kp 19/41.......................yk 9..........1.toiveissa
Veena...................kp 16/24-28.................yk 14........1.toiveissa
Joppu....................kp 16/29-33.................yk13.........1.toiveissa
Arabel...................kp 6/25-28...................yk 15........1.toiveissa
Kiharapää.............kp 3/32-52...................yk 11.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 2/31-35..................yk 10.........1.toiveissa
Jouskari-82...........kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Tikka81................kp -/-............................yk 11........1.toiveissa


Plussanneet:

Juli05....................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
Nanniina..............yk 9
HenLai.................yk 13

 
hoh hoijaa.. Mies onkin sitten tänään yötä poissa kotoa, joten mä voin tehdä ihan mitä mä ikinä haluan :D Siis sitten kun pääsen töistä. Tosin sekin meinaa sitten että sättään kaksplusalla, tuijotan töllöö ja makaan sohvalla enkä jaksa tehdä mitään :LOL:

No, meinaan mä ainakin lenkillä mennä käymään yhden kaverin kanssa eli sen verran meinaan saada itsetäni irti :D Mutta tosiaan living on the edge, vai miten se sanotaan :D

Tää odottelu vaihe on sitten tylsä. Kun tietää että ovis on ollut ja mennyt (tai no, mistäs sen itseasiassa tietää kun en kerran sitä bongannut) ja sitten pari viikkoa pitää pyöritellä peukaloita...
 
Veena pistähän elämä risaiseksi tänä iltana :D Mä "saan" joka viikko olla yksikseni miehen töiden takia. Onhan se toisaalta kivaa olla omissa oloissa, mutta toisinaan aika yksinäistä :/ Noh ehkä tämmönen elämä sopii meille, en osaa kuvitella että oltaisiin 24/7 yhdessä =) Riitoja olisi varmaa kymmenkertaisesti enemmän silloin... :LOL:
Huoh, mulla olis sitten huomenna se mensujen aloitus päivä... luulen että ne sieltä tulee, kun ei ole mitään poikkeavaa oiretta ym. pelkkiä pms oireita |O
Niin ja mä oon saanut lunssan, kurkku karhee ja niiskuttaa. Toivottavasti ei iske kunnolla! :kieh: Vaan menis ohi samantien! :saint:
 
Veena: Living on the edge, tosiaan. :D

Jouskari: Ai sullakin on mies viikot poissa kotoa? Musta taas tämä tilanne on tosi tylsä. :| Olen monta viikkoa vaan homehtunut kaikki arki-illat kotona. Nyt tosin olen vähän reipastunut ja eilen vietimme yksien ystävien kanssa lautapeli-iltaa ja tänään menen toisen kaverin luo saunomaan. Mua ei ole tehty yksinasujaksi... Toivottavasti ei flunssa pahene ja tätikin tajuaa pysyä poissa! :hug:

*muoks. Kärsiikö kukaan muu tästä hirveästä pujoallergiasta? Aaargh, meinaa hermot mennä, kun kaikki tropit on käytössä ja silti silmät kutisee ja nenä menee tukkoon! :kieh: |O Mun puolesta saisi hävittää koko perhanan kasvin, en jäisi kaipaamaan! :headwall:
 
Pantsu joo mies on aina pari päivää viikosta yötä firmassa, kun tekee kolmivuoroa. Välillä on kyllä tosi tylsää, mutta tähänkin tottuu. Sit kun asuu uudella paikkakunnalla, niin ei ole oikein kavereitakaan kenen kanssa hengaisi, niin välillä on kyl yksinäistä.
Mulla on alkukesästä siitepölyallergia eli koivu, mut nyt olen huomanut että näihinkin aikoihin aivastuttaa ( tämän lunssan lisäksi ) niin oliskohan se sitten tuota pujoa. Ärsyttävää jos kohta on kaikille mahd. allerginen :kieh:

töpökkä ei aavistustakaan, mut voihan se olla. Eikös noista ja ludeista tule jotain sivuoiretta..? Toivottavasti ei oireile pitkään vaan olis hetkellinen!!
 
No niin eilen sitten en ees kerennyt tänne pyöriin niin kauheasti sillä olin kahden tunnin lenkillä, kävin kaupassa, apteekissa ja kirjastossa. Niin ja kattelin Rimakauhua ja Rakkautta. Extreme elämää siis :D

Mä olen allerginen kaiken maailman pölyille eli kaikille siite pölyille varsinkin, niin oon kyllä saanut niiskuttaa koko kesän. Pujo taitaa olla kaikkein pahin. Ja sitten kun en ole noita allergialääkkeitä uskaltanut syödä niin kuin ennen, kun luin täältä että ne saattaa vaikuttaa niin ettei raskaudu. Välillä on kyllä ollut pakko ottaa..

Tänään alkaa sitten se kauan odotettu loma!!! B)

ps. Jos joku haluaa jossain vaiheessa tulla vilkuilemaan tuonne lapsettomuuspuolelle niin siellä on sellainen "odotuksen odottajat" pino, mikä on kaikille joilla tuntuu että raskautuminen on kestänyt liian kauan.
 
Veena mä kävinki juuri sillä puolella vähän kyselemässä alustavasti, mitä tuleman pitää, jos tutkimuksiin tästä syksyllä lähdetään :whistle: Joko sulle muuten tehtiin se inssi?
Oikein hyvää lomaa sinulle! B) Toivottavasti säät tästä nyt lämpenisi! :D Mulla olisi vielä 3vkoa ja sitten lomalle...
Äh, kupii on nyt sitten asennettu ja tullut jo rusehtavaa eli taitanee se yk 11 alkaa vim. huomenna :/ No ei voi mittään, eteen päin se on vain mentävä :saint:
 
Jouskari: Ei sitä inssiä sitten vielä tehty kun siellä alkoi kesätauko :( Mutta syksyllä sitten viimeistään aletaan "tykittään" niillä insseillä. Siinä siis pestään se siemenneste (että siitä tulee super-laadukasta) ja sitten ruiskutetaan se munasolun suunnille. Toivottavasti se toimisi.. Mutta onhan tässä tosiaan vielä parikiertoa siihen aikaa, että eihän sitä koskaan tiedä..

Kupii asennettu? :D Ei vaan, olet siis laittanut sellasen kuukupin vai? Toivottavasti vuoto ei ois sitä itteensä! :| Mutta jos on niin sitten lähet Tammerfesteille ottaan kunnon nollauksen tähän asiaan!

ps. millainen se kuukuppi oikein on?
 
:LOL: jooh kuukuppi ei kupii :D Se on sellanen silikoninen kuppi joka taitellaan tuonne sisälle joka muuten on tosi kätevä, mulla onnistui asetus laakista. Siinä on ylhäällä parit reijät jotka tekee jonkin alipaineen, niin se on tosi tukevasti tuossa, eikä tunnu miltään! Tosi hyvä keksintö :D Suosittelen. Nyt vaan odottelen et se tätsy alkais kunnolla niin pääsen tosi toimeen, jännä nähdä miten tyhjennys onnistuu :LOL: Kerranki odottaa että mensut alkaa kun uutuuden jännityksissä täällä olen :D
Harmi ettei se inssi sitten vielä ollutkaan, mutta jos ei sitä tarvitsisikaan tehdä ;) Onko se edullinen se väestöliitto? Taidan kyllä sinne mennä kun sinä ja moni muukin on sitä kehunnut!
 
Kuikas usein se kupii sitten tyhjennetään? Mennääkö siinä siis pöntölle istumaan ja otetaan se irti ja sitten kuuluu molskahdus?

Juu itse olen kyllä ollut tyytyväinen tuohon väestöliittoon. Tämän sivun alareunassa on linkki Tampereen hinnastoon: http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuus/hinnat

Mutta meilta se aukiolotutkimus ainakin maksoi alle satasen, eli en oikein sitten tiedä millä perusteella ne hinnat menee. Enkä tietty avannut suutani kun kerran halvemmalla pääsi. Eihän se mitään ilmasta touhua ole, mutta jos nyt ainakin toistaiseksi olisi siellä. Sitten jos joudutaan rankempiin hoitoihin (keinohedelmöitykseen) niin pitää miettiä siirtoa julkisille puolelle.

Niin ja väestäliiton ja ava-klinikan lisäksi on joku muukin paikka josta joku sanoi että on edukas. Ootas kun kaivan sen nimen. muoks. Ovumia sen nimi on. Mutta en tiedä sitten yhtään että millainen paikka.
 
Hei vaan hei :) en "kuulu" tähän pinoon mutta laitampa vertailun vuoksi tänne Ovumian hinnaston.. ja siis noi on kokonaishintoja joista saapi sitten kelakorvausta vaihtelevasti ;)

http://www.ovumia.fi/pdf/16Hinnasto_2008_for_web_june.pdf

etusivu:
http://www.ovumia.fi/
 
Oih ihania ihmisiä, kiitos paljon avusta! :heart: Täytyykin tutustua ajan kanssa noihin!

Veena se kupii tyhjennetään kait vähän niin kuin tappoonikin tai riippuu kuinka runsaat on, muttaa joo lorotetaan pönttöön, vinkkinä oli, että paperi alle niin ei sotke pönttöä =)

Oikein rentouttavaa lomaa Rosetallekin!! Kateeksi kyllä käy :D
 
Veena: Mulle ainakin lääkäri sanoi, että voin syödä kaikki yleisiä antihistamiineja sekä käyttää nenäsumutetta ja silmätippoja. Niiden ei tiedetä vaikuttavan raskautumiseen ja niitä voi ihan turvallisesti käyttää myös sitten kun on se plussa tullut testiin. :)

Jouskari: Eiks ookin kuppi hyvä? ;) :D Sä annoitkin sille heti jo oman lempinimen. :LOL:

Mies tulee tänään kotiin, jee! :) Huomenna vietetäänkin sitten suhteemme viisivuotispäivää. Päätettiin, ettei lähdetä mihinkään vaan tehdään pesä parvekkeelle ja ollaan siellä koko päivä. Herkutellaan ja katsellaan leffoja. Riittää kunhan vaan saadaan olla kahdestaan. :heart:
 
Morjens kaikille!

Meil yhä ootellaan tädin saapumista. Mul on muuten ollu kuukuppi käytössä jo 6 vuotta. En oo laskenu paljonko oon säästäny rahaa. Hankintahinta on kyl tullu monta kertaa takasi. En oo katunu hankintaa. Oon käyny uimassaki sen kans, eikä tullu mitään vuotoja kumpaankaan suuntaan.
 
Täällä nipistelee massussa. Taitaa se täti tulla kyläilemään taas...

Sain tänään kuulla, et yks kaverini on pieniin päin. Kuulemma jo 21 viikolla. ei ollu uskaltanu kertoa meille, kun tietää meidän tilanteen. Käytiin saunassa ja eipä siinä voinu olla kattomatta sitä ihanaista vauvamasua. Kyllä tuli väistämättä aika haikee fiilis. :'(
Minkä ihmeen takia se on joillekki niin helppoa raskautua ja toisten täytyy kärvistellä pitkäänkin ja pettyy joka hel***in kuukausi...
 
merlin ai niitä kuppeja on ollut jo niinkin pitkään, mulle tuli vasta vuosi sitten vastaan tuo ;) Jooh tiedän tunteen kun saa kuulla ystävien raskautumisesta ja sitten kun se käy vielä heillä niin pian. :'( Mutta mä nyt yritän vain olla positiivisella mielellä, että kyllä meillekin jossain vaiheessa se lapsonen tulee :heart:
Mutta tosiaan tänään vasta alkoi kunnolla vuotaan, eli nyt sitten listaan voisi mulle päivitellä sen yk 11! :/

*muoks* Hyvää lomaa KP:lle!! B)
 
Ai niin mites muuten Pantsun vuosipäivä juhlistus sujui? Kuulosti kyllä aivan ihanlta ja romanttiselta, pesä parvekkeella kyyhkyläisille :heart: :D

Myö oltiin mökillä viikonlopuna ja tiettekö kuinka ihanaa oli kun arska paistoi ja sai pitkästä aikaa laittaa sortsit ja topin :D B)
Olen muuten huomannut tässä, että kun minä alan jo tottuun ja turtuun ajatukseen että aina ne mensut sieltä alkaa, niin miehelle on alkanut tulee turhauttava olo! Ei toki tunteistaan puhu, kuin hönöpäissään ja silloinkin meinaa että vika on hänessä. Voi raasua, yritin selvittää ettei välttämättä ole vika kummassakaan, ettei niin saa alkaa ajttelemaan. Mietin tässä että pitäisköhän mun langeta ja ostaa niitä ovis tikkuja, kun nytkin kattelin kiertoa taakse päin niin olen kuvitellut oviksen aikasemmin mitä oli. Nytkin kierto venyi kp 30 kun yleensä on 28. Eli ajoitukset ei mennyt yksiin ja se on niin vaikeaa kun mies on usein töissä silloin kun on tärppipäivät. Ja sit kun suhde on jo 8-vuotta pitkä niin ei niitä haluja riitä joka päivälle ja jos ei tee mieli, niin en kyllä väkisinkään ala meitä parittelemaan :D On tämä kyllä sellasta operaatiota että, huh huh....
 
Täällä on Tammerfestit ohi ja elämä alkaa voittaan. Tää päivä onkin mennyt sitten löhöillen ja laiskotellen..

Jouskari ja Mulmul: :hug: Toivottavasti ensi kierrosta tulee plussat teitille!

Pantalaimon: No hyvä kuulla, nyt mäkin kyllä olen ottanut troppia, ei tätä muuten jaksa.

Meillä kanssa tuttavapiiri täynnä nopeasti raskautuvia pareja. Ei siinä sinänsä mitään, mutta sitten he eivät oikein tunnu ymmärtävän että kaikilla se ei käy niin helposti ja paasaavat siitä kuinka meidänkin olisi aika aloittaa yritys... Sitä vaan on joskus niin raskasta kuunnella.
 
Jouskari: Hyvin, kiitos kysymästä! :D Oli oikein rentouttavaa. Tein kaikenlaisia italialaisia herkkuja, juotiin kuohuviiniä ja oleiltiin partsilla. Tänään käytiin vielä leffassa ja uunissa paistuu pizza. :) Kyllä oli omalla tavallaan ihan ikimuistoinen viisivuotispäivä. :heart:

Teilläkin kuulosti olleen mukava viikonloppu! :) Hyvä, jos saat miehellesi vakuutetuksi, ettei vika välttämättä ole ollenkaan hänessä. :hug: Meillä taas ollaan molemmat saatu jotenkin uutta tsemppiä tähän koko yritykseen. Enää ei masenna ollenkaan samalla tavalla kuin alkukesästä, vaan tulevaisuus näyttää ihan valoisalta, vaikkei ollenkaan tiedä mitä sieltä on tulossa. Mun mies on aina osannut puhua tunteistaan ja me puhutaankin PALJON. Mutta ihmisiä on niin erilaisia, toiset tykkäävät enemmän pohtia oman pään sisällä.

Veena: Oliko kivat festit? Mä olen Tampereelta kotoisin, siellä asuin 20 ensimmäistä ikävuottani ja se on edelleen musta paras kaupunki. :D Nyt asun täällä Lounais-Suomen suurimmassa kaupungissa, Tampereen kilpailijassa (tiedät kyllä!). ;)

Oikein ihanaa, virkistävää ja rentouttavaa lomaa KP:lle! B) :flower: Onko mitään lomasuunnitelmia?

ON: Ovista en ole viitsinyt/ehtinyt tikuttaa nyt viikonloppuna. Joko se oli tai sitten ei, ainakin ollaan miehen kanssa pantu parastamme. :LOL: En jaksa stressata asiasta... :D
 

Yhteistyössä